Mooi bod, wacht nog een dagjequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
25.e inc geboden voor de eerste.
Ja dus, leuk die nieuwprijs, maar deze is ook gloednieuw?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef voederbietel het volgende:
16 euro geboden op de witte!
nieuwprijs
Zo gaat dat, als je met een nieuwe computer de winkel uitloopt is ie ook nog maar de helft waard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooi bod, wacht nog een dagje
[..]
Ja dus, leuk die nieuwprijs, maar deze is ook gloednieuw?Nooit gebruikt en sealtjes intact.
Beetje ironisch dat je een link post naar exact hetzelfde (nieuw en nieuw), en vervolgens 16 euro biedt tegenover de ¤31 inclusief verzendkosten die die winkel hanteert.
Beetje rare vergelijking, als ik dus ''Winkel RacerDKB'' maak dan mag ik het dubbele gaan vragen? Alsof die webshop niet van een particulier is, het is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo gaat dat, als je met een nieuwe computer de winkel uitloopt is ie ook nog maar de helft waard.
16 euro graag of traag.
Ok succes met het vangen van de hoofdprijs.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beetje rare vergelijking, als ik dus ''Winkel RacerDKB'' maak dan mag ik het dubbele gaan vragen? Alsof die webshop niet van een particulier is, het is precies hetzelfde.
Maargoed, voor ¤16 incl gaat ie niet weg, koop je hem maar in die winkel.
De hoofdprijs nog wel. Die kerel verkoopt die witte voor ¤31, en omdat ik hem niet verkoop voor ¤16 (48% minder!), wil ik de hoofdprijs. ¤35 zou de hoofdprijs zijn, voor 2 tientjes mag je hem kopen, dat is alsnog 37,5% goedkoper, ondanks dat ze beiden nieuw zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ok succes met het vangen van de hoofdprijs.
Die zilveren is trouwens 30 euro in die webshop.
Nouja als zwartemarktplaats vind dat 'ie daar goed aan doet, moet 'ie dat zeker doen. Ik ben bereid 16 euro excl voor die witte te betalen, dat jij daar niet mee akkoord gaat ok, maar je 'maar ze zijn toch nieuw?' redenatie slaat wal nog kant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De hoofdprijs nog wel. Die kerel verkoopt die witte voor ¤31, en omdat ik hem niet verkoop voor ¤16 (48% minder!), wil ik de hoofdprijs. ¤35 zou de hoofdprijs zijn, voor 2 tientjes mag je hem kopen, dat is alsnog 37,5% goedkoper, ondanks dat ze beiden nieuw zijn.
Maar doe wat je zelf wilt, zowel ik als die webshop zullen particulieren zijn, en hij maakt er vette winst op, ik niet.
Koop hem lekker daar, betaal je ruim 60% meer, en wacht je 5 tot 10 werkdagen in plaats van 1-2 werkdagen (ik kan namelijk elke dag verzenden).
Ben ik nog niet eens begonnen over het feit dat ik er gratis vuursteentjes bij gooi, die bij hem ¤1,75 kosten.
Oh, en die zilveren voor ¤30 klopt ook niet, hij is ¤31,50. ¤2,50 verzendkosten er bij, ¤1,75 voor vuursteentjes er bij maakt ¤35,75. En de kans is erg groot dat ik hem hier gewoon verkoop voor ¤25 inclusief verzendkosten aan zwartemarktplaats.
Oké, volgende keer zal ik speciaal voor jou een gratis webshop maken, noem mezelf een winkel, en dan vraag ik het dubbele.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:55 schreef voederbietel het volgende:
Ach kom op man, je snapt toch zelf ook wel dat je een "nieuw" product niet voor meer dan de helft verkoopt? Als ik die aansteker koop ben ik niet de eerste eigenaar en dus is 'ie niet nieuw, zo simpel is dat.
Jij hebt die Zippo's gekocht, je gebruikt ze niet en wilt ze kwijt, dan moet je inbinden op je vraag prijs. Wie zich brand moet op de blaren zitten.
Top, veel plezier met je nieuwe (doch even nieuw als hier).quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Laat maar varen, ik dacht dat die collectie voor zo'n 50 e. van de man ging maar dan bestel ik hem wel nieuw.
Ik vind je avatar er betrouwbaarder uitzien dan de webshop om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:26 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen die graag een tientje meer betalen bij een ''gerenommeerde'' webshop zijn daartoe welkom maar hoeven niet te reageren in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er nog over nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:11 schreef DJC het volgende:
Hoi,
Ik bied totaal voor beide 36,50 incl. verzenden.
Groeten,
Dirk
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik vind je avatar er betrouwbaarder uitzien dan de webshop om eerlijk te zijn.
Mooi, als andere mensen niet bij me willen kopen omdat ik niet betrouwbaar zou zijn, er is genoeg feedback gepost van afgelopen jaren V&A over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek ze gerust voor iemand op als daar vraag naar zou zijn.
Ik ging er vanuit dat dat onder Etc. valt eigenlijk, goede vraag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef RacerDKB het volgende:
Was mijn verzameling weer eens aan het opruimen, en deze dubbele/overbodige mogen weg. Zippo's zitten gloednieuw in de verpakking, zegeltjes zijn nog intact, etc.
Laatste bod dat ik doe: 38,50 incl. verzenden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ga er nog over nadenken
[..]
Mooi, als andere mensen niet bij me willen kopen omdat ik niet betrouwbaar zou zijn, er is genoeg feedback gepost van afgelopen jaren V&A over mijZoek ze gerust voor iemand op als daar vraag naar zou zijn.
Dus die 1e gaat naar koning friemel, en daar heb je nog 1tje van (ook die zilvere dus) die je ook verkoopt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:18 schreef RacerDKB het volgende:
Echter heb ik 2 exemplaren van Zippo 260, waarvan ik er eigenlijk eentje zelf wilde houden, maar ik heb toch besloten om hem te verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |