Nog wel groter volgens mij, en zeker sterker. Met harde snavels.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef Bobdew het volgende:
Hoe was het struisvogel vlees dan?
beetje hetzelfde als kip of zo. Want struisvogels eten volgens hetzelfde als kippen.
Ja als er een struisvogel uitbreekt, probeer hem dan maar weer terug te krijgen die beesten zijn net zo groot als een gemiddeld mens.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Hier hebben ze bij CUL veel meer verstand van. Schopje F&F >> CUL derhalve
Ja dat is zo!quote:
Dat staat gewoon in zijn OP, hij wil weten of struisvogel eieren lekker zijnquote:Welke info wil je met je topic krijgen TS?
Klopt, maar een paar posts later vroeg hij zich ook af hoe het zat met het houden van struisvogels. Maar TS gaf daarna zelf aan dat het topic hier goed staat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is zo!
[..]
Dat staat gewoon in zijn OP, hij wil weten of struisvogel eieren lekker zijn
Tuurlijk kan het misgaan. Het zijn geen goudvissen he. Het zijn enorme dieren die jou met een nekbeweging neer kunnen hoeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Bobdew het volgende:
kan het zo erg misgaan zonder goede kennis ?
ken je iemand die ooit struisvogels heeft gehouden ofzo?
Denk dat het houden van struisvogels te intensief werk is om als hobby te kunnen uitvoeren.Lijkt mij ook niet goed voor die beesten om er zomaar bij te doen:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Bobdew het volgende:
Als hobby, net zoals mijn kippen maar dan met het verkopen van eieren & jongen de kosten eruit halen en eieren te hebben voor eigen consumptie
Dat dus!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Strani het volgende:
Begin er gewoon niet aan, echt niet. Er zijn vast wel makkelijkere dieren om mee te werken waar je minder kennis en geld voor nodig hebt.
Nee ik vraag het me serieus af, ik ben er al een een paar maanden overna aan het denken want ik heb nog een groot stuk land waar ik niks mee doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef technofreak86 het volgende:
Oftewel je hebt geen enkel serieus plan maar post gewoon maar wat op fok! om te kijken wat de reacties zijn. Pure fantasie. past beter in ONZ.
Ik geloof er niets van. Maar succes met je topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef Bobdew het volgende:
[..]
Nee ik vraag het me serieus af, ik ben er al een een paar maanden overna aan het denken want ik heb nog een groot stuk land waar ik niks mee doen.
Maar ik besef me nu wel dat het meer bij komt kijken dan het lijkt om die beesten te houden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef Bobdew het volgende:
[..]
Nee ik vraag het me serieus af, ik ben er al een een paar maanden overna aan het denken want ik heb nog een groot stuk land waar ik niks mee doen.
Ik vond het echt niet lekkerquote:
Ook lekker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond het echt niet lekker
Doe mij maar kangaroe.
Ik denk dat er weinig markt is voor de eieren: de inhoud van een struisvogelei komt overeen met ca 24 kippeneieren. Dat is dus helemaal niet handig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Bobdew het volgende:
Als hobby, net zoals mijn kippen maar dan met het verkopen van eieren & jongen de kosten eruit halen en eieren te hebben voor eigen consumptie
Grootverbruik in bakkerijen en dergelijke?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat er weinig markt is voor de eieren: de inhoud van een struisvogelei komt overeen met ca 24 kippeneieren. Dat is dus helemaal niet handig.
Uit de bijbelquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam laatst het lijstje dieren tegen die je volgens de Bijbel niet zou mogen consumeren en struisvogels stonden daar tussenWaar zou dat vandaan komen?
Struisvogel-tijger-witquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Grootverbruik in bakkerijen en dergelijke?
Ja, maar vaak lag daar ook een logische reden aan ten grondslag voor de tijd dat het werd opgeschreven. Geen varkensvlees = die dieren hadden toen vaak allerlei ziektes etc. Maar geen struisvogelsquote:
Een struisvogel kan met zijn teennagel in één beweging je lichaam van top tot teen openrijten. Hier nog wat informatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef Bobdew het volgende:
Ja als er een struisvogel uitbreekt, probeer hem dan maar weer terug te krijgen die beesten zijn net zo groot als een gemiddeld mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |