Jaquote:
Ja ik ook, ze voegt niet echt wat toequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat dik wijf trouwens echt superirritant.
Letterlijk en figuurlijk beeldvulling?quote:
Zoiets jaquote:
Gelukkig is er een toko in de buurtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amen
tis alleen wel een hels karwei om te maken
Dat klopt, je moet er wel bijblijven, om de vijf minuten weer een nieuwe laagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amen
tis alleen wel een hels karwei om te maken
Maak je wel maximaal gebruik van een breedbeeld tv!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de helft van de lol zit em mij in het zelf maken van dingen
yeah, alleen een navel en heel veel vleeskleur op je beeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maak je wel maximaal gebruik van een breedbeeld tv!
Eensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de helft van de lol zit em mij in het zelf maken van dingen
welk spel? dat met die hoofden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
Dat spel op Veronica is ook zo'n typisch Japans spel?
Geen idee, we kijken nu naar de EO.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
Dat spel op Veronica is ook zo'n typisch Japans spel?
ik wilde deze zomer ook m'n eigen bier en mede gaan brouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens.
Het koken van taarten en andere baksels laat ik aan anderen over. Ik kook liever de hoofdgerechten.
Klinkt typisch Japansquote:
die restaurants hebben heel vaak een erg nederlands kruidengebruik omdat anders de helft van de mensen er niet durft te etenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Ik ben bezig met curries op dit moment.
Had een keer curry besteld bij het Indisch restaurant en dacht, dat kan ik beter. Had het wel eens beter gegeten, dus ben zelf maar een beetje aan het experimenteren met curries
.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haal gewoon altijd een fles van Hela bij de super.
Ok, ik wat ander spul.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Godver, kutquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Hij neemt Oliehoorn voor me mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valt me van je tegen dat je het niet bij naam noemt
Oliehoorn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
valt me van je tegen dat je het niet bij naam noemt
Zoals elk restaurantquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die restaurants hebben heel vaak een erg nederlands kruidengebruik omdat anders de helft van de mensen er niet durft te eten
Ja, ik ben gelukkig wel wat gewend maar de dagelijkse AGV-eters.... verpesten het voor de echte liefhebbers.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die restaurants hebben heel vaak een erg nederlands kruidengebruik omdat anders de helft van de mensen er niet durft te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |