In het boek komt het bijgeloof over deze gebeurtenis sterker naar voren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:34 schreef Gwywen het volgende:
Eigenlijk net als in ep. 1 toen ze die direwolf vonden, die dood was gegaan door dat stuk gewei in haar keel.
De ontmoeting tussen het hert (baratheon) en wolf (stark) heeft de wolf niet veel goeds gedaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:47 schreef .aeon het volgende:
Wat is daar de symboliek van, dan? De Baratheons en Starks zijn toch bevriende huizen? En het is door toedoen van de Lannisters dat Ned gevangen zit, niet door de Baratheons, toch?
Ik gok dat de acteur die Joffrey speelt, een irritant ventje moet spelen. Gokje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Toffe aflevering! Ik vind Joffrey irritant, en de speech een beetje jammer. Had graag weer wat meer 'gore' gezien. Beetje die assassin martelen of zo.
ik hoop dat de barbaren hem nog tegen gaan komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:30 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik gok dat de acteur die Joffrey speelt, een irritant ventje moet spelen. Gokje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef VeX- het volgende:
Ned is zo goed als de hoofdpersoon dus het zal wel ja.
Zeker, Robb en Ned zullen die Lannisters van achteren in de *** nemenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef Jester65 het volgende:
Ik ben ook bezig in Storm of Swords, waar zit je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
Nou ja wil. Dat moest hij doen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef HiZ het volgende:
Ik had me tot nu toe nooit de rol van Varys goed gerealiseerd; pas toen ik dat gesprek dat Arya hoorde voor de derde keer hoorde begreep ik het. Varys wilde dat Viserys koning werd.
Maar dan snap ik weer niet waarom hij Dany wilde vermoorden.
Jóh.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:30 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik gok dat de acteur die Joffrey speelt, een irritant ventje moet spelen. Gokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |