SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat was het logo/thema van het Eurovisie. Feel your heart beatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, omdat ie zo'n hartje maakt enzo.
Oh zo, dat kan ook idd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het logo/thema van het Eurovisie. Feel your heart beat
Ik vind het ook wel een leuk duo jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Fred_B het volgende:
Ze zijn allebei gek, dus het is wel een goed stel
He laat ons lekker roddelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, zeker weten Jedward heeft ook al getwitterd dat het gewoon een roddel is, dus NIET WAAR!
Ongetwijfeld mede-bedacht door hun PR-mensen (van zowel Lena' als Jedward)
Jedward heeft gisteren opgetreden voor president Obama toen hij in Ierland was.
Obama heeft op zijn beurt de tweeling uitgenodigd in het Witte Huis om daar op te treden.
Schijnbaar zijn zijn dochters grote fans van de tweeling.
Steven Tyler van Aerosmith gaat een duet met Jedward opnemen, een remake van Walk This Way (uiteraard om de Amerikaanse markt te bewerken)
Maakt geen reet uit of ze nou kunnen zingen of niet, maar is dit carriere maken of niet?
En Jan Smit maar zeuren en klagen over Jedward, haha
Wel bewondering voor het feit dat die jongens die in de media als een stelletje idioten worden afgeschilderd feitelijk echte slimmerds zijn en hun kansen echt benutten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Waar wordt gezegd dat hij donderdag naar Lena vliegt om tijd met haar door te brengen, daar moeten we eigenlijk lezen 'hij gaat naar Duitsland om in de show van Stefan Raab' te verschijnen
Maar hé, wie weet stopt ie zijn tong nog wel even in Lena!
Roddels
Nou, ik zou best wel mevrouw Jedward willen worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het al te bizar om waar te zijn... van die tweeling wordt toch nog geen bronstige zeeleeuw geil
Er stond een vraagteken achterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef hunter2011 het volgende:
Zegt wie?
Volgens mij zijn ze gewoon metrosexueel, leuk toch?
Oh je bent een dame?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou, ik zou best wel mevrouw Jedward willen worden.
en ik ben niet de enige...zeker weten.
Ze zijn zo schattig! En soms sexy
[ afbeelding ]
Sinds 11 juni ook wat jongeheren denk ik, bovenstaande foto (in Hunter2011's post) is van de photoshoot voor the Gay Times.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh je bent een dame?
En ik kan me ook voorstellen dat veel jongedames de heren Jedward best interessant vinden hoor!
http://www.gaytimes.co.uk(...)0-sectionid-756.htmlquote:They’re destined to be the campest thing in it… and does urban myth not dictate that at least one twin’s always gay?
There you goquote:
Jaaaa, en een aantal homo-vrienden van me vinden Jedward ook leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh je bent een dame?
En ik kan me ook voorstellen dat veel jongedames de heren Jedward best interessant vinden hoor!
Dat dacht ik van jou ookquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:12 schreef Boldface het volgende:
Wat moet Obama in vredesnaam gedacht hebben...
quote:
quote:
http://www.rte.ie/ten/2011/0529/jedward.htmlquote:Edward Grimes of the Jedward brothers, has denied that he is in a relationship with Germany's Eurovision entry Lena.
nahquote:Op zondag 29 mei 2011 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
http://www.rte.ie/ten/2011/0529/jedward.html
Dat kan ik je in dit geval niet eens kwalijk nemenquote:
Dat moet hij natuurlijk van Lena, omdat:quote:Op zondag 29 mei 2011 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
http://www.rte.ie/ten/2011/0529/jedward.html
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:41 schreef galtfactory het volgende:
Lui,we hebben toch allemaal prille liefde gekend toen wij jong en van 'onbesproken' gedrag waren?
Laat deze twee ervan genieten. Het is ze beiden gegund en de tabloids hebben weer leesmateriaal.
quote:
Bi zou voor Lena uiteraard geen probleem zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
!
WTF.
Ik vind ze wel schattig. Maar ik vermoed nog steeds dat ze homo of bi zijn.
Of a-sexueel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
!
WTF.
Ik vind ze wel schattig. Maar ik vermoed nog steeds dat ze homo of bi zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |