SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Ik ga alleen nog maar voor 40+.quote:
Ben je al zo oud.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
100!
[..]
Ik ga alleen nog maar voor 40+.
Ik dit nog bevestigen nog ontkennen. Hahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hehe
Ik zou geen idee hebben wie of wat natuurlijk, maar ik herken geheimzinnigheid.
Haaa jaja ziejewelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dit nog bevestigen nog ontkennen. Hahaha
Neequote:
Nu moet jij de volgende keer afzeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Retronix het volgende:
Mijn date heeft 2 uur geleden laten weten dat ze om 21.00u wil gaan slapen en afzegt omdat ze morgen om 5u op moet..![]()
NEXT!!
Want dit topic wordt bevolkt door 40-plussersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
100!
[..]
Ik ga alleen nog maar voor 40+.
Da's ook min of meer hoe ik hier terecht kwam.
En je bent inmiddels een beetje zuur geworden waardoor je alleen nog maar oudere mannen wilt?quote:
Kan toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Retronix het volgende:
Mijn date heeft 2 uur geleden laten weten dat ze om 21.00u wil gaan slapen en afzegt omdat ze morgen om 5u op moet..![]()
NEXT!!
Een paar uur van tevoren moet je geen dates afzeggen. Tenzij het om een goede reden is. Dat is dit quite obviously dus niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan toch?Niet gelijk zo bezitterig zijn hoor
Nee, zo bleek later van niet, maar het heette eerder 'versieren op latere leeftijd'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want dit topic wordt bevolkt door 40-plussers
quote:En je bent inmiddels een beetje zuur geworden waardoor je alleen nog maar oudere mannen wilt?
wordquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef Catbert het volgende:
Ik heb kennelijk wat gemist de afgelopen dagen? FF een korte samenvatting?
Eigenlijk wil ik het daar niet op houden, ben wel benieuwd wat er zo slecht is aan jonge mannenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Laten we het daar maar op houden ja.
Allebei.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De ervaring van die 40+ers? Of ervaring met 40+ers.
En werd bevolkt door pubersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, zo bleek later van niet, maar het heette eerder 'versieren op latere leeftijd'.
Het gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel vooral. Zit gewoon meer op 1 lijn met oudere mannen. Kan toch, kwestie van smaakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het daar niet op houden, ben wel benieuwd wat er zo slecht is aan jonge mannen
Dat kan. Wel grappig dat ik om dezelfde reden over het algemeen op oudere vrouwen valquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel vooral. Zit gewoon meer op 1 lijn met oudere mannen. Kant toch, kwestie van smaak
Nou het is ook geen wet van Orcs en Taurens he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan. Wel grappig dat ik om dezelfde reden over het algemeen op oudere vrouwen val
Maar ik sluit niets uit. Kan altijd nog een 22-jarige tegenkomen met voldoende verantwoordelijkheid in haar sodemieter.
Ik weet niet wat erger is, dat jij deze opmerking maakt of dat ik hem snapquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou het is ook geen wet van Orcs en Taurens he.
Wait what?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou het is ook geen wet van Orcs en Taurens he.
Mehehequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, dat jij deze opmerking maakt of dat ik hem snap
Nerdquote:
Moet ik hem nu echt aan je uit gaan leggen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Ik snap hem ook niet en dat terwijl ik een fervente WoWer was.
Ik ben geen nerdquote:
Het gezegde luidt eigenlijk 'het is geen wet van Meden en Perzen'.quote:
Die komen al bijna klaar als een meisje ze aanspreektquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gezegde luidt eigenlijk 'het is geen wet van Meden en Perzen'.
Ik maak er 'Orcs en Taurens' van als nerdgrapje, dat nl. de meest primitieve rassen in het spel World of Warcraft, wat doorgaans alleen bekend is bij nerds. Gebruik hem vaak om tussen neus en lippen door te laten merken dat ik het een leuk spel vind, en bij nerds werkt dat dus als een tierelier.
Dude, you're killing it.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die komen al bijna klaar als een meisje ze aanspreekt
shunquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik maak er 'Orcs en Taurens' van als nerdgrapje, dat zijn nl. de meest primitieve rassen in het spel World of Warcraft, wat doorgaans vooral bekend is bij nerds. Gebruik hem vaak om tussen neus en lippen door te laten merken dat ik het een leuk spel vind, en bij nerds werkt dat dus als een tierelier.
Ah dat gezegde kende ik ook al niet. En het werkt inderdaad, het is dat ik geen nerd aan de haak wil slaan maar anders had ik bij deze wat bruikbaars aan dit topic overgehouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik maak er 'Orcs en Taurens' van als nerdgrapje, dat zijn nl. de meest primitieve rassen in het spel World of Warcraft, wat doorgaans vooral bekend is bij nerds. Gebruik hem vaak om tussen neus en lippen door te laten merken dat ik het een leuk spel vind, en bij nerds werkt dat dus als een tierelier.
Hoewel je mij zou kunnen betichten van nerd-zijn zit ik hier nu niet met een boner. Integendeelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
en bij nerds werkt dat dus als een tierelier.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders was je er niet zolang op in gegaan. Dat heeft niks meer met naïviteit te maken, je vond het gewoon leuk. Zelfde hier met MLIG, je gaat er altijd zo lekker diep op in (voor één jaar nu al) terwijl je heus wel weet dat het helemaal niks helpt.
nvmquote:
Ik schat een jaar of 23.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef Mystikvm het volgende:
Over oudere mannen gesproken, wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd in dit topic?
Dat zou ook wel een beetje apart zijn hè?quote:Hoewel je mij zou kunnen betichten van nerd-zijn zit ik hier nu niet met een boner. Integendeel
quote:
Ik ken de oorspronkelijke uitdrukking niet eensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Haha, vrouwen van 39 weten meestal wel wat ze willen.. Gelukkig heb ik nog meer potentiële kandidates gnagnifgnoefelgnaf!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan toch?Niet gelijk zo bezitterig zijn hoor
Aaah dan is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Retronix het volgende:
[..]
Haha, vrouwen van 39 weten meestal wel wat ze willen.. Gelukkig heb ik nog meer potentiële kandidates gnagnifgnoefelgnaf!
Ohquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]ik zit maar wat te trollen joh, dacht dat het redelijk obvious was.
Latere leeftijd is bij mij toch echt rond de dertig of hoger. Niet dat ik die leeftijd haalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik schat een jaar of 23.Geen grap.
Dit is Fok. Think again en check de hits op je foboquote:Dat zou ook wel een beetje apart zijn hè?
Je komt om op te scheppen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Retronix het volgende:
[..]
Haha, vrouwen van 39 weten meestal wel wat ze willen.. Gelukkig heb ik nog meer potentiële kandidates gnagnifgnoefelgnaf!
Ja, vandaar dat ik hier ook kwam postenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Latere leeftijd is bij mij toch echt rond de dertig of hoger.
Loop jij ook al tegen de 40?quote:
Mwa dat ligt aan het singles topic, ben al een tijdje op fok en geen hond bekeek mijn fobo voor ik daar postte hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is Fok. Think again en check de hits op je fobo
What the...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef Retronix het volgende:
[..]
Loop jij ook al tegen de 40?
Je houd wel van jonkies hé las ik.. Mijn voorhuid is nog maagdelijk roze...
LOL,quote:
Stiekem houd je van onsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik hier ook kwam posten
Maarja dan blijf je plakken hè
Ik zat al jaren op Fok en had niet eens een fobo voor ik daar ging postenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa dat ligt aan het singles topic, ben al een tijdje op fok en geen hond bekeek mijn fobo voor ik daar postte hoor
Jij niet, schat ik zo inquote:
De helft eerder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef Retronix het volgende:
[..]
Loop jij ook al tegen de 40?
Je houd wel van jonkies hé las ik.. Mijn voorhuid is nog maagdelijk roze...
Jij en je maagdelijk roze voorhuid in ieder geval een stuk minder.quote:
Jaloers op je maagdelijke voorhuidje?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef Retronix het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers losers, anders reageren mannen niet op dat soort trolls.. Pfffffffffff...
We zullen aan je denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is dat ik weg moet anders was ik heel graag nog wat gebleven.
Poepstampert..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jaloers op je maagdelijke voorhuidje?
Ik ben wel zo blij met mijn bruine versie ja.
Een soepele voorhuid is heel wat anders, vooral als het vaak in contact komt met vrouwelijke levenselixers..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen wonder dat je maagd bent.
Toch, 23 is wel erg laat als je dan nog moet beginnen met versieren terwijl er zelfs een groot deel leeftijdsgenoten op die leeftijd al samenwoont enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Latere leeftijd is bij mij toch echt rond de dertig of hoger. Niet dat ik die leeftijd haalMaar niet dat ik iemand van 23 af wil zeiken dat hij zich onzeker voelt, dat kan echt aan je vreten.
Ah, gefrustreerd en een rijke fantasie dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Retronix het volgende:
[..]
Een soepele voorhuid is heel wat anders, vooral als het vaak in contact komt met vrouwelijke levenselixers..
Een roze, soepele maagdelijk ogende geurloze voorhuid haha.. Nu hou ik op k?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, gefrustreerd en een rijke fantasie dus.
goed ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Retronix het volgende:
[..]
Een roze, soepele maagdelijk ogende geurloze voorhuid haha.. Nu hou ik op k?
Dat klinkt echt niet aantrekkelijk hoor, dus hou maar op ja. It's not working.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Retronix het volgende:
[..]
Een roze, soepele maagdelijk ogende geurloze voorhuid haha.. Nu hou ik op k?
Trolls are never funnyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat klinkt echt niet aantrekkelijk hoor, dus hou maar op ja. It's not working.
Jochie toch.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Retronix het volgende:
Nooit gedacht dat ik jullie er zo mee zou krenken..
We zijn niet gekrenkt hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Retronix het volgende:
Nooit gedacht dat ik jullie er zo mee zou krenken..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus je ziet een leuk meisje en zegt "hey! maareh.. wat studeer je?"
Wat is dan wel een leuke opening om de aandacht te trekken en te houden. Een meisje moet niet meteen weer weglopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als openingszin natuurlijk.
Je kan prima vragen of ze student is, en dan wat ze studeert.
Echte mannen laten dat ding ook verwijderenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn niet gekrenkt hoor.![]()
We praten alleen niet graag over voorhuidjes.
Hangt geheel af van de situatie denk ik...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Wat is dan wel een leuke opening om de aandacht te trekken en te houden. Een meisje moet niet meteen weer weglopen natuurlijk.
"Deed het zeer toen je uit de hemel kwam vallen"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Wat is dan wel een leuke opening om de aandacht te trekken en te houden. Een meisje moet niet meteen weer weglopen natuurlijk.
Nietes, de horror.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echte mannen laten dat ding ook verwijderen
Oh wacht wij zijn geen moslims/jood of amerikaan hier natuurlijkquote:
Nou mijn moeder heeft het bij mijn geboorte overwogen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht wij zijn geen moslims/jood of amerikaan hier natuurlijk
Volgens mij maakt het niet uit. Hij doet het nog steeds hoor dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou mijn moeder heeft het bij mijn geboorte overwogen.
Ik ben haar nog steeds dankbaar dat ze het niet heeft gedaan.
Weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit. Hij doet het nog steeds hoor dan.
Bij een aflevering van SATC komt dat uitgebreid aanbod het verschilquote:
ik heb weleens (ik vind vaak) in het ov gezeten, ook bij busstations en treinstations heb ik vaak staan wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
"Deed het zeer toen je uit de hemel kwam vallen"
Nee ff serieus bij mij op school werken beginnen over ergernissen het best. Dan zeg je zo tegen iemand "slecht he die roosters hier he" en dan gaat diegene meestal van "ja ik heb echt zo'n verschrikkelijk rooster" enz. Dat kan je denk ik ook toepassen in het OV bijvoorbeeld.
richard is gebant, en er gaan allemaal roddels over dat wat hij vertelt grote onzin is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef dyna18 het volgende:
Hoi, ik ben weer terug van een weekje vakantie.
Voor wie het gemist hebben, ik had een singlesreis met veel anderen geboekt.
Op dit moment erg moe, want maar 3 uur geslapen vannacht. Dus later meer over wat er heeft plaats gevonden. In ieder geval veel interactie die goed ging en situaties die niet zo goed gingen.
Dit topic gaat te hard om alles bij te lezen. Heb ik nog belangrijke zaken gemist?
en toen kreeg ze handelingen waar ze het niet over wil hebben ofzoiets.quote:[quote]Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zo werkt dat.
zoenen
geen slaapplek-> "logeren"
zoenen
aanraking ( ik zet niet de eerste stap)
in bed leggen ( doe ik ook niet zelf)
ja dan zit je wel "in the mood"
Wat is SATC?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een aflevering van SATC komt dat uitgebreid aanbod het verschilerg leerzaam
Nee niet echt alleen lanterfanteraar heeft geneukt en doet nog steeds vaag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef dyna18 het volgende:
Hoi, ik ben weer terug van een weekje vakantie.
Voor wie het gemist hebben, ik had een singlesreis met veel anderen geboekt.
Op dit moment erg moe, want maar 3 uur geslapen vannacht. Dus later meer over wat er heeft plaats gevonden. In ieder geval veel interactie die goed ging en situaties die niet zo goed gingen.
Dit topic gaat te hard om alles bij te lezen. Heb ik nog belangrijke zaken gemist?
sex and the cityquote:
Oh daar heb ik nog nooit naar gekeken.quote:
ik weet ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt alleen lanterfanteraar heeft geneukt en doet nog steeds vaag.
Richard is ontmaskerd en bleek onzin uit te kramen. Wat we allemaal al dachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |