Stam jij af van de koeien?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en hoe hebben die mij precies het leven gegeven? wat hebben die kippen gedaan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
De vader van sanasoufi die een koe heeft bevrucht.
tja dan eet je vleesvervangers....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Pharkus het volgende:
Van alleen maar kip krijg je rode jeukvlekken
Niks mis met koe in de knakworst, worden ze lekker vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoezo kipknakworst = kip...dan verwacht je niet dat ze er ook nog zielige koeien inproppen
Je kan toch gewoon water en vruchtensap drinken, melk is dus niet nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bleh.....je kan toch gewoon fruit en groente eten? eieren zijn dus niet nodig...
water drink ik al....vruchtensap is onnodig als je 2 stukken fruit per dag eet...maar volgens het voedingscentrum moet je dagelijks 2 glazen melk drinken bleh....ik dieet dus niet echt ik volg gewoon de schijf van vijf. Chips/chocolade/pizza/friet/kroketten etc eet ik nu al 3 a 4 weken niet....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon water en vruchtensap drinken, melk is dus niet nodig.
kipknakworsten nieuwe ragequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
Op het moment van typen speel ik trouwens met een aantal kipknakworsten. Knakworsten in oor en neus, dan lachen. Ondertussen meer knakworsten pakken.
Twee kipknakworsten in mijn plasbuisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
Op het moment van typen speel ik trouwens met een aantal kipknakworsten. Knakworsten in oor en neus, dan lachen. Ondertussen meer knakworsten pakken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
Wat lees ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
Vraagje.. Hoeveel kost een kat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
En ditquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |