dat staat los van geloof....waarom gaan mensen nou weer koeien eten? Schamen jullie je niet? Baby's worden gedeeltelijk groot door het melk van hun moeder en DOOR HET MELK VAN KOEIEN! Koeien zijn de reden dat we allemaal leven nu...maar ach we eten ze lekker op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Moslims mogen wel koeien eten hoor.
Ik eet ook baby's. Schaamte is mij onbekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat staat los van geloof....waarom gaan mensen nou weer koeien eten? Schamen jullie je niet? Baby's worden gedeeltelijk groot door het melk van hun moeder en DOOR HET MELK VAN KOEIEN! Koeien zijn de reden dat we allemaal leven nu...maar ach we eten ze lekker op.
Huh? Jij eet toch ook kip?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat staat los van geloof....waarom gaan mensen nou weer koeien eten? Schamen jullie je niet? Baby's worden gedeeltelijk groot door het melk van hun moeder en DOOR HET MELK VAN KOEIEN! Koeien zijn de reden dat we allemaal leven nu...maar ach we eten ze lekker op.
Genoeg koeien manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
eierenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en hoe hebben die mij precies het leven gegeven? wat hebben die kippen gedaan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Stam jij af van de koeien?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en hoe hebben die mij precies het leven gegeven? wat hebben die kippen gedaan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
De vader van sanasoufi die een koe heeft bevrucht.
tja dan eet je vleesvervangers....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Pharkus het volgende:
Van alleen maar kip krijg je rode jeukvlekken
Niks mis met koe in de knakworst, worden ze lekker vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoezo kipknakworst = kip...dan verwacht je niet dat ze er ook nog zielige koeien inproppen
Je kan toch gewoon water en vruchtensap drinken, melk is dus niet nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bleh.....je kan toch gewoon fruit en groente eten? eieren zijn dus niet nodig...
water drink ik al....vruchtensap is onnodig als je 2 stukken fruit per dag eet...maar volgens het voedingscentrum moet je dagelijks 2 glazen melk drinken bleh....ik dieet dus niet echt ik volg gewoon de schijf van vijf. Chips/chocolade/pizza/friet/kroketten etc eet ik nu al 3 a 4 weken niet....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon water en vruchtensap drinken, melk is dus niet nodig.
kipknakworsten nieuwe ragequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
Op het moment van typen speel ik trouwens met een aantal kipknakworsten. Knakworsten in oor en neus, dan lachen. Ondertussen meer knakworsten pakken.
Twee kipknakworsten in mijn plasbuisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Penisbaard het volgende:
Op het moment van typen speel ik trouwens met een aantal kipknakworsten. Knakworsten in oor en neus, dan lachen. Ondertussen meer knakworsten pakken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
Wat lees ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier. Ondertussen giechelen.
Vraagje.. Hoeveel kost een kat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
En ditquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Penisbaard het volgende:Knakworstje in anus. Kat aan knakworstje laten likken, dan zachtjes kattentong tegen kringspier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |