Er zijn hele streken waar er een meerderheid van is. Net als in Rusland trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Er is een stukje Beijing waar er best veel rondlopen, en daar was ik vanmiddagEn deze foto is gemaakt in een Moskee, daar kom je er meestal wel veel tegen
Spreekt de jeugd de mooiere vrouwen daar ook aan met hoerrrrr?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er zijn hele streken waar er een meerderheid van is. Net als in Rusland trouwens.
Geen idee of 't bij alle meldingen is maar hier komen ze altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mwa, dat dacht ik ook altijd.. Maar hier komen ze ook steeds vaker niet door als het echt loos is.. Of je moet niet kunnen resetten of ze willen gewoon weer een envelopje afgeven..
Is daar iets mis mee danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Spreekt de jeugd de mooiere vrouwen daar ook aan met hoerrrrr?
Gekeken. Te herkenbaarquote:
Ik kan nu wel zeggen: Hup hup gewoon aan beginnen maar ik stel zelf ook altijd alles erg graag uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet wiskunde doen maar ik denk dat ik dit maar ga lezen:
http://www.newyorker.com/(...)wiecki?currentPage=1
Dat stel ik ook al 6 maanden uit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
Prutsers bij CZ. Sturen ze een brief dat ik 75 cent moet betalen. Die brief sturen kost meer dan 't oplevert.
Ach, ik heb ook minstens 10 brieven van de DSB gehad over mijn 2 euro ofzo die er stond. Na een tijdje werd 't gewoon vervelend. En het mooiste is, blijkbaar hebben z'n m'n ING-rekening weten te vinden want daar werd het uiteindelijk op gestort. Wmb mochten ze 't gewoon houdenquote:
Misschien hadden ze dan nu nog bestaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook minstens 10 brieven van de DSB gehad over mijn 2 euro ofzo die er stond. Na een tijdje werd 't gewoon vervelend. En het mooiste is, blijkbaar hebben z'n m'n ING-rekening weten te vinden want daar werd het uiteindelijk op gestort. Wmb mochten ze 't gewoon houden.
Ik had 19 mei 750 views WTF?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Rare flickr grafiek. Eerst 3 dagen achter elkaar 200 views van Doel, toen 50, daarna 10-10-10 etc, nu opeens weer 100
Opschepper!quote:
Check dit dan. Dat snapte ik ook niet. Zit zelfs Twitter tussen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, ik heb een view via www.flickr.com. Hoe ken dat nou?
Welke foto was dat? Misschien als je even googled dat je erachter komt wie jouw foto's twittert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Check dit dan. Dat snapte ik ook niet. Zit zelfs Twitter tussen.
Linked from Views
1 flickr.com flickr.com 180
2 simashin.dlinkddns.com simashin.dlinkddns.com 9
3 twitter.com twitter.com 5
4 gmodules.com gmodules.com 4
5 flickriver.com flickriver.com 3
6 google.com google.com 2
7 images.google.com images.google.com 1
8 drewmyersphoto.net drewmyersphoto.net 1
9 en.flickeflu.com en.flickeflu.com 1
10 flickrmuseum.com flickrmuseum.com 1
11 fluidr.com fluidr.com 1
12 fr.twitter.com fr.twitter.com 1
13 my.yahoo.com my.yahoo.com 1
Ik heb niet eens een twitter account.
5 views op die foto, waarvan 1 door iemand die ik niet ken. Waar komt die dan vandaan?quote:Linked from Views
flickr.com flickr.com
* · http://flickr.com/photos/vincent_nobel/
* · http://flickr.com/photos/friends/
* · http://flickr.com/
forum.fok.nl forum.fok.nl
* · Foto's van vogels deel 11
* · Foto's van vogels deel 11
De laatste. Dat kalfje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke foto was dat? Misschien als je even googled dat je erachter komt wie jouw foto's twittert.
Via via vaak.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5 views op die foto, waarvan 1 door iemand die ik niet ken. Waar komt die dan vandaan?
Ook een foto die in explore is beland lijkt mij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Timmos het volgende:
Hmm, views.. Ik moet echt mijn website is goed afmaken en gaan promoten..
Total views: 26,478
Busiest day: 806 — Tuesday, January 4, 2011
Hij heeft 't over zijn eigen website denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ook een foto die in explore is beland lijkt mij?
Ik heb jou volgens mij niet eens als contact bij Flickr.
Maar die wil ik ook als contact toevoegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft 't over zijn eigen website denk ik
Yup.. Ben te lui voor flickrquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft 't over zijn eigen website denk ik
Echt super tof. Maar dat had ik al 4x gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Ynske het volgende:
Lijsten zijn aangeschaft, deze week nog ff nieuwe passe-partouts kopen en snijdenweet eindelijk een verjaardagscadeautje, een passe-partoutsnijder
Op naar 16 juni, dan mag ik 1,5 maand exposeren bij een fotograaf hier in de buurt, samen met nog een aantal fotografen
Mn oude DeviantArt heb ik ook verwijderd en een nieuwe gemaakt ter motivatie maar hielp niet.. Moet echt iets van motivatie hebben om geen journalistieke foto;s te makenquote:
Een wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Ynske het volgende:
Lijsten zijn aangeschaft, deze week nog ff nieuwe passe-partouts kopen en snijdenweet eindelijk een verjaardagscadeautje, een passe-partoutsnijder
Op naar 16 juni, dan mag ik 1,5 maand exposeren bij een fotograaf hier in de buurt, samen met nog een aantal fotografen
k had t toch nog niet geroepen hier? of wel ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Echt super tof. Maar dat had ik al 4x gezegd volgens mij
Zo'n randjes snijder voor in de lijst.quote:
19x al denk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Echt super tof. Maar dat had ik al 4x gezegd volgens mij
da kan heul niet! is deze week pas definitief gewordenquote:
Ah, google gaf niet echt een duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo'n randjes snijder voor in de lijst.
Ziet er mooi uit!quote:
Ja schijt,... waarom zitten er ook maar 24 uur in een dag... waarvan je 9 uur op het werk zit en eigenlijk 8 uur moet slapen...quote:
quote:
Kijk 'm vanavond thuis wel, eerst naar 't werk fietsenquote:
Cameratools?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef SP22 het volgende:
Vanmiddag mn macrolensje en zonnekap ophalen!
Mogguhquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:51 schreef Merlijn het volgende:
Goed Murning.... How ar joe toeday....
Gisteravond voor een maatje een Eos 600D besteld bij foto konijnepoot. Ik krijg ze toch allemaal wel aan de spiegels....![]()
Gave foto D_A!
Nee, ik ga shoppen en hij betaalt....quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mogguh
Wat aardig van je; krijgt ie m cadeau?
Luxequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik ga shoppen en hij betaalt....
LEKKER VOOR 'Mquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
Luchthaven Berlijn dicht om 11.00, collega zou vanochtend daarheen vliegen. Weet niet of 'ie er al is ofdat ze nog op maastricht staan.
Ik dacht precies 't zelfde maar volgens mij hadden ze een vroege vluchtquote:
PIquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
Bericht terug, ze zitten al in het hotel en hebben wat nachten extra geboekt. *jaloers*.
Ik vraag me af hoeveel procent van de ontvangers thuis is wanneer de TNT bezorgt. Zo'n geldverspilling. WMB bezorgen ze het meteen bij het postagentschap. Die Kiala-punten zijn wat dat betreft ideaal...quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:01 schreef SP22 het volgende:
![]()
Geachte heer/mevrouw,
U ontvangt deze e-mail omdat u gisteren, dinsdag 24 mei, een keuze op onze website www.tntpost.nl/ontvangen heeft gemaakt. De service om een keuze te maken is een nieuwe dienst van TNT Post Pakketservice. Tot onze spijt zijn wij erachter gekomen dat uw keuze onverhoopt niet verwerkt kon worden.
Dit heeft tot gevolg dat onze chauffeur vandaag 25 mei bij u aan de deur komt voor een tweede bestelpoging. Indien uw pakket vandaag niet afgeleverd kan worden zal uw pakket vanaf morgen, 26 mei, vanaf 13.00 uur beschikbaar zijn op uw Postkantoor.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
TNT Post Pakketservice Klantenservice
Yep.quote:
Plattegronden niet goed. En gewoon alles. Mijn begeleider "Ja ik snap niet dat je huilt, je hebt nog twee weken! Ik heb prijsvraaggebouwen ontworpen in vier dagen." Ja gast jij bent architect. Ik nog niet. En nu moet mijn hele idee weer anders en ik weet niet hoe ik moet beginnen.quote:
Heb je m erop aangesproken dat zijn kritiek niet consistent is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Plattegronden niet goed. En gewoon alles. Mijn begeleider "Ja ik snap niet dat je huilt, je hebt nog twee weken! Ik heb prijsvraaggebouwen ontworpen in vier dagen." Ja gast jij bent architect. Ik nog niet. En nu moet mijn hele idee weer anders en ik weet niet hoe ik moet beginnen.
En ipv dat m'n studentassistent dan drie dagen geleden zegt van yo dit is niet goed, of dit moet op een andere manier (want daarmee had ik alles al 1000 keer besproken). Maargoed ik ga wel weer opnieuw beginnen want nu wil ik het afmaken ook. Weet alleen niet of ik het nog wel kan als het elke dag zo gaat als vandaag en gister en eergister.
Een paar dagen geleden dacht ik ook dat het (bij mij) niks meer ging worden maar nu ik na een paar dagen veel verder ben zie ik 't wel weer een beetje zitten. Moet jij ook kunnen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[knip]
Weet alleen niet of ik het nog wel kan als het elke dag zo gaat als vandaag en gister en eergister.
Ga ff chillen, totaal iets anders doen dan creatief bezig zijn,... zumba of een rondje wielrennen. Dan kan je je geest weer leeg laten lopen en fris beginnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nah mijn studentassistent heeft niets verkeerds gezegd of iets wat tegenstrijdig was ofzo. Hij zei er gewoon niets van.M'n begeleider is iemand anders en die had ik überhaupt nog niet zoveel gesproken.
Ja ik zag het weer zitten maar nu dus gelijk weer niet. Maar opgeven is nu ook geen optie meer want ik heb gekozen om door te gaan. Maareh ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden dacht ik ook dat het (bij mij) niks meer ging worden maar nu ik na een paar dagen veel verder ben zie ik 't wel weer een beetje zitten. Moet jij ook kunnen!
Ik, een beetje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb dubbele gastenlijst aankomende vrijdag, wie kan er een beetje fotograferen?
quote:
Oordeel zelfquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb dubbele gastenlijst aankomende vrijdag, wie kan er een beetje fotograferen?
Hmm, Baskerville shot is wel prettig. Rest heb ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oordeel zelf
http://www.schiet7kleuren.nl/p_concert.html
Ja, zeker! Grappig dat mijn docent fotografie die van Baskerville juist vlak en onpersoonlijk vindtquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, Baskerville shot is wel prettig. Rest heb ik niet zoveel mee.
Maar goed, misschien de intentie om wat meer concerten af en toe te doen?
Ach docenten en fotografie, fotografie blijft een techniek die je deels kan leren maar deels ook enorm persoonlijk is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja, zeker! Grappig dat mijn docent fotografie die van Baskerville juist vlak en onpersoonlijk vindt
Mja het is niet zozeer techniek denk ik... eerder moment, standpunt en compositie... ik kom vaak genoeg met platen bij hem aanzetten waarbij onze meningen lijnrecht tegenoverelkaar zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach docenten en fotografie, fotografie blijft een techniek die je deels kan leren maar deels ook enorm persoonlijk is.
Zat mensen die mijn werk niet te hachelen vinden maar ook zat mensen die het wel kunnen waarderen.
Moment, standpunt en compositie kan je echt zelf doen lijkt me. Zonder willekeurige opleiding.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja het is niet zozeer techniek denk ik... eerder moment, standpunt en compositie... ik kom vaak genoeg met platen bij hem aanzetten waarbij onze meningen lijnrecht tegenoverelkaar zitten.
Bij mij heeft het juist andersom gewerkt. Techniek heb ik al doende zelf geleerd, maar liep toen vast. De docent gaf juist handvatten om te letten op bepaalde elementen in het beeld (zoals het niet in elkaar laten overgaan van objecten).quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moment, standpunt en compositie kan je echt zelf doen lijkt me. Zonder willekeurige opleiding.
Tuurlijk is het interessant om workshops te volgen en te kijken of je daar kennis uit kan trekken.
Maar een hele opleiding cq. leerkracht die je foto's oordeelt. Hmm, tsja.
Ligt compleet aan de persoon.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moment, standpunt en compositie kan je echt zelf doen lijkt me. Zonder willekeurige opleiding.
Tuurlijk is het interessant om workshops te volgen en te kijken of je daar kennis uit kan trekken.
Maar een hele opleiding cq. leerkracht die je foto's oordeelt. Hmm, tsja.
True, maar om nou alles aangeleerd te krijgen. Waar is de fun dan?quote:
Je moet je sensor schoonmaken!quote:
Zijn waterdruppels.quote:
quote:
Is dat trouwens haar wat belicht is op zijn voorhoofdquote:
Deze opmerking is verworpen.quote:
Bij mij is er altijd wel iemand in de straat thuis. De voordelen van een dorpje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel procent van de ontvangers thuis is wanneer de TNT bezorgt. Zo'n geldverspilling. WMB bezorgen ze het meteen bij het postagentschap. Die Kiala-punten zijn wat dat betreft ideaal...
Jupsquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat trouwens haar wat belicht is op zijn voorhoofd
Catchflash?quote:
Bij ons ook, voordeel: Staat er opeens 4 meter hek in je achtertuin waardoor ik geen hout meer kon klovenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij mij is er altijd wel iemand in de straat thuis. De voordelen van een dorpje.
Haha ik beelden het mij gewoon inquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet je sensor schoonmaken!
Voor Noor:
Het was weer kassa in de trein. Niet alleen roel en anja (zo noem ik ze, een man en vrouw uit de sociale werkplaats) zaten in de trein, maar ook "ds boy" (Hij heeft een nintendo ds en is een beetje achterlijk).
Ds boy zat zich weer eens lekker met een gesprek van 2 zakenmannen te bemoeien en zat over zijn lievelingsmuziek van een vrouw die nu ook presenteert te praten. Blijkt hij het over Sita te hebben
Anja MOEST weer eens zitten omdat ze de hele dag al gestaan had. Dus die stapt de volle trein in en begint te schreeuwen dat ze een stoel moet hebbenUiteindelijk vond ze er 1 aan de andere kant van het treinstel, nadat ze zich met haar zware botten door het gangpad had gewrongen langs de mensen die daar stonden. En ze ging er op af als een havik op een muisje.
Roel liet zich weer eens niet gek maken en bleef met zijn broodtrommeltje in zijn hand vrolijk chillen bij de deur zodat hij er bij het station meteen uit kon. En dat heb ik geweten. Blijkbaar heeft hij al de hele maand overgewerkt want hij stonk verschrikkelijk naar zweet en weet ik wat. Zo erg dat ik bijna over mijn nek gingZelfs buiten de trein (we zijn stationmatties) rook ik hem nog
![]()
/liefdagboek
Ik zal voortaan mijn trein en metro verhalen hier posten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha ik beelden het mij gewoon inKlinkt erg grappig zo.
En mensen die niet zo fris ruiken.... Een vent bij mij op de zaak zweet oud frituurvet, en daar komt ook nog een enorme put lucht bij als hij gaat praten. Echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal voortaan mijn trein en metro verhalen hier posten.
Welke band?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind met de trein gaan niet erg, ik heb alleen een tyfushekel aan overstappen. Altijd ellende met zoeken, bussen missen, beetje vertraging wordt overstap missen enzovoorts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En mensen die niet zo fris ruiken.... Een vent bij mij op de zaak zweet oud frituurvet, en daar komt ook nog een enorme put lucht bij als hij gaat praten. Echt verschrikkelijk.
Ik een trein lijkt mij dat helemaal erg. Daar kan ik echt heel slecht tegen.
Ach geld is geld, of ik dat nou verdien bij een bieber concert of bij een vette band die ik zelf tof vind.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Welke band?Dat vind ik belangrijker.
Hoe goed ik ook zou verdienen. Ik kan bijvoorbeeld echt niet net als jij bij een Justin Bieber gaan staan. Dan heb ik alleen een foto van de entree.
Hehe, heb nu maar een collega gevraagd of die heen wilt.quote:
Rush is a Canadian rock band formed in August 1968quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ken Rush totaal niet. Zelfs niet van naam.
Zal evne Youtuben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Rush is a Canadian rock band formed in August 1968
Since the release of the band's self-titled debut album in March 1974
as of 2004 several industry sources estimated Rush's total worldwide album sales at over 40 million units.
Zullen wij vrijdag trouwens even een datum prikken voor de een avond/ dagje Amsterdam in de komende 2 weken?quote:
Ja die luisterde ik net ook omdat die de meeste hits had maar dat vind ik echt niets. Zijn stem wel trouwens. Lekker hoog, daar houd ik altijd wel van.quote:
Ach fotografisch unieke band, gewoon een band die af en toe eens naar NL komt in de zoveel jaar. Altijd fijn om even mee te pakken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja die luisterde ik net ook omdat die de meeste hits had maar dat vind ik echt niets. Zijn stem wel trouwens. Lekker hoog, daar houd ik altijd wel van.
Op dat gebied is het dan voor jou zeker wel erg leuk ja kan ik mij dan voorstellen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach fotografisch unieke band, gewoon een band die af en toe eens naar NL komt in de zoveel jaar. Altijd fijn om even mee te pakken.
Als het past wel, heb wel wat dingen staan komende weken maar denk dat het wel moet lukken lijkt me.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Op dat gebied is het dan voor jou zeker wel erg leuk ja kan ik mij dan voorstellen.
Jij trouwens ook aanwezig dan op de mini meet? Mits het uitkomt, maar daar komen we dan wel uit neem ik aan.
Zou ik wel vet vinden namelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als het past wel, heb wel wat dingen staan komende weken maar denk dat het wel moet lukken lijkt me.
8 JUNI KATIE MELUA![]()
![]()
Eens kijken of ik een promo shoot kan los peuterenquote:
Dat zou wel heel vet zijn. Dan heb je ook een regisseur nodig natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens kijken of ik een promo shoot kan los peuteren
Haha, als ik weet waar en wanneer kan ik wel kijken of je als fan erbij mag zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vet zijn. Dan heb je ook een regisseur nodig natuurlijk
Zeker waar.quote:
Dan koop ik ook een trouwringquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, als ik weet waar en wanneer kan ik wel kijken of je als fan erbij mag zijn
Hoe dan ook, gelijk even promo manager mailen.
Lijkt mij ook erg leuk maar zover ben ik nog lang niet. Ik leer nog iedere dag maar ik hoop er ooit mijn brood mee te gaan verdienen in wat voor vorm dan ook.quote:
Ach gewoon veel doen, ik heb denk ik wel bewezen waar je kan staan binnen een jaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan koop ik ook een trouwring
[..]
Lijkt mij ook erg leuk maar zover ben ik nog lang niet. Ik leer nog iedere dag maar ik hoop er ooit mijn brood mee te gaan verdienen in wat voor vorm dan ook.
gewoon zelf mee bezig blijven, en vooral veel plezier in blijven hebben, dan volgt de rest vanzelf wel. mits je er een uitdaging in blijft zien en jezelf wilt blijven verbeterenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan koop ik ook een trouwring
[..]
Lijkt mij ook erg leuk maar zover ben ik nog lang niet. Ik leer nog iedere dag maar ik hoop er ooit mijn brood mee te gaan verdienen in wat voor vorm dan ook.
Ik ben een enorm perfectionist als het om fotografie gaat heb ik al gemerkt. Dat was in het begin niet zo uiteraard maar naarmate je meer weet over fotografie wil je ook steeds beter.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach gewoon veel doen, ik heb denk ik wel bewezen waar je kan staan binnen een jaar
Al ben ik nog geen jaar bezig
Haha jij zegt wat ik dacht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon zelf mee bezig blijven, en vooral veel plezier in blijven hebben, dan volgt de rest vanzelf wel. mits je er een uitdaging in blijft zien en jezelf wilt blijven verbeteren
Goede ontwikkeling toch? Werkt voor jezelf toch het prettigst en daarmee kan je onderscheid maken van veel andere fotografenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben een enorm perfectionist als het om fotografie gaat heb ik al gemerkt. Dat was in het begin niet zo uiteraard maar naarmate je meer weet over fotografie wil je ook steeds beter.
Vroeger schoot ik 20 foto waarvan ik er 15 vet vond. Nu schiet ik er 100 waarvan ik er 2 goed vindEcht bizar.
Prrrrima!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zullen wij vrijdag trouwens even een datum prikken voor de een avond/ dagje Amsterdam in de komende 2 weken?
Ja, dat denk ik welquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling toch? Werkt voor jezelf toch het prettigst en daarmee kan je onderscheid maken van veel andere fotografen
Ja al wel naar geinformeerd, maar hij is via OOR aan een ander toebedeeld. Zal eens mijn andere bronnen aansprekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel![]()
Heb je trouwens al geinformeerd naar Cage the elephant? Die schijnen live ook te bizar te zijn.
Dit is dan wel niet live gezongen maar die kerel gaat zo los op de podium. Live zingt ie niet heel goed maar wel een spektakel volgens mij.
Jammer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja al wel naar geinformeerd, maar hij is via OOR aan een ander toebedeeld. Zal eens mijn andere bronnen aanspreken
Is ook een leuk blad, ik zou zeggen koop hem eens in winkel en kijk of het je bevaltquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jammer.
Ik denk dat ik trouwens maar een lid word van Oor. Lijkt mij een erg leuk blad. Wordt ook veel reclame voor gemaakt op kink.
ZUllen we samen B&J eten met een joint erbij en een pizza vooraf?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben meestal niet zo van zoete dingen maar ik heb gigantisch zin in IJS ineens.
[FOT SC] #233 - Eten bij Mc-Angelusquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ZUllen we samen B&J eten met een joint erbij en een pizza vooraf?
Ik had hem gelezen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[FOT SC] #233 - Eten bij Mc-Angelus
Idd. Van de week even langs een goed tank station, daar zal ie ook wel liggen neem ik aan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is ook een leuk blad, ik zou zeggen koop hem eens in winkel en kijk of het je bevalt
Dan ben je niet de enige. Ik eet vrijwel nooit snoep en echt nooit koek. Ijs houd ik ook niet van en zoet beleg op brood ook niet. Is wel goed voor de tanden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben meestal niet zo van zoete dingen maar ik heb gigantisch zin in IJS ineens.
Ja en anders de grotere supermarkten hebben hem ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Van de week even langs een goed tank station, daar zal ie ook wel liggen neem ik aan.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef taxibabe het volgende:
Goooooooooooood eeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeening peeps!
Sure.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ZUllen we samen B&J eten met een joint erbij en een pizza vooraf?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige. Ik eet vrijwel nooit snoep en echt nooit koek. Ijs houd ik ook niet van en zoet beleg op brood ook niet. Is wel goed voor de tanden.
Spannendquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zeker goeie avond hier
Vandaag laatste werkdag gehad
Dinsdag beginnen bij de volgende baan!
Da's te zien.quote:
quote:, nog 5 werkdagen... en nog 8 gewone dagen... en nog 9 nachtjes slapen... nog 1 weekend... euhmmm
Ik kan nog wel doorgaan met uren en minuten en secondenquote:
Ja. Ik moet speciaal voor jou echt mijn tweede werkdag bij mijn nieuwe baan vrij nemenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Spannend
Ik ben ook aan het aftellen, nog 5 werkdagen... en nog 8 gewone dagen... en nog 9 nachtjes slapen... nog 1 weekend... euhmmm
Ik tot mijn deadline voor m'n afstuderen maar dan andersom. Had er graag wat dagen bij getoverdquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ook hoor maar dan naar mijn 2 weken vakantie
Ik ik eraf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik tot mijn deadline voor m'n afstuderen maar dan andersom. Had er graag wat dagen bij getoverd.
11 juli officieel laatste werkdag.. maar ik heb nog een week of 5 aan overuren en vakantiedagen.
zoetigheid, eigenlijk eet ik dat niet meer, behalve vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen na het sporten moet ik wel iets met eenvoudige suikers hebben dus dan iets van een bak kwark met honing of jam oid. Maar verder heb ik eigenlijk nooit behoefte aan zoetigheid.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Spannend
Ik ben ook aan het aftellen, nog 5 werkdagen... en nog 8 gewone dagen... en nog 9 nachtjes slapen... nog 1 weekend... euhmmm
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zeker goeie avond hier
Vandaag laatste werkdag gehad
Dinsdag beginnen bij de volgende baan!
Suc6 iig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:02 schreef taxibabe het volgende:
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden voor morgen, ik heb een gesprek om een evc-traject aan te gaan om op papier te krijgen op welk niveau ik werk.
tnx, ik wel, ik zit me nu al gesprekken in m'n hoofd aan het bedenken. Waarschijnlijk zal ik vannacht ook allerlei rampscenario's gaan dromen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Suc6 iig!
Ik ben nooit zenuwachtig tot een uur of 2 van te voren. Dan heb ik meestal ook echt een luier nodig.
Je kan er toch alleen op vooruitgaan? Hup, doei rampscenario's en hoi papiertje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
tnx, ik wel, ik zit me nu al gesprekken in m'n hoofd aan het bedenken. Waarschijnlijk zal ik vannacht ook allerlei rampscenario's gaan dromen.
Da's waar. Gezien mijn huidige diploma moet ik er echt wel op vooruitgaan, maar toch.. t'is toch wel spannend. Voelt aan als een soort examen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan er toch alleen op vooruitgaan? Hup, doei rampscenario's en hoi papiertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Puala het volgende:
stomme belastingdienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's niet de belastingdienst die dat bepaalt hoor
Niet gelijk de uitvoerenden de schuld geven. Dat zou jij als IT-er toch wel moeten weten
Het is allemaal de schuld van Rutte
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Puala het volgende:
stomme belastingdienst
Ja, kut hé. Ben benieuwd hoe het bij mij uitpakt volgende week..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het mooi vertellen, maar het is en blijft de belastingdienst die belasting heft. En laat er nou belasting van dat prachtige bedrag (quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Da's niet de belastingdienst die dat bepaalt hoor
Niet gelijk de uitvoerenden de schuld geven. Dat zou jij als IT-er toch wel moeten weten
Het is allemaal de schuld van Rutte
Ik zie het ook net in het topic in WGR ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn voorlopige aanslag is vorige week afgeschreven en ik heb ook mensen gehoord die hun voorlopige teruggaaf al binnen hebben. Kwestie van afwachten.
Net als van je salaris elke maandquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan het mooi vertellen, maar het is en blijft de belastingdienst die belasting heft. En laat er nou belasting van dat prachtige bedrag () af zijn gehaald
![]()
Ik doe mee met duimen. Ik wil mijn zuurverdiende geld terugquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie het ook net in het topic in WGR ja.
* Puala duimen gaat dat het snel komt
Mooie lucht en een mooi silhouettequote:
Ik ben als S/WOG maar weer eens aan een serie begonnen, niet gedacht dat ik de komende 4 weken zou doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb weer wat foto's bewerktniet gedacht dat ik dat de komende drie weken zou doen
00:43:08 26-05-11 10/100 GROUP-1 PRIO 1 : PERSOON TE WATER: (nader bericht: middel wo) DRAGONDER VAL : 5383 3211 5082quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ineens allemaal sirenes hier.. 't is dat ik net gedoucht heb maar anders ging ik wel ff kijken. Toch benieuwd altijd.
Succes straksquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat istie bij mij ook, kan je nagaan hoe zwaar ik het heb
Da's een bedrijventerrein.. aan de achterkant ligt een soort overflow-plas van de hemelwaterafvoer (gescheiden riool hierquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
00:43:08 26-05-11 10/100 GROUP-1 PRIO 1 : PERSOON TE WATER: (nader bericht: middel wo) DRAGONDER VAL : 5383 3211 5082
Cam mee en gaan..
Ja hoor, stom gedroomd. Ik was al ruim een half uur onderweg (het is maar 3 kwartier rijden), op de snelweg (hoef de snelweg helemaal niet op), toen ik erachter kwam dat ik alle spullen was vergeten en dus terug moest rijden...quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef taxibabe het volgende:
Waarschijnlijk zal ik vannacht ook allerlei rampscenario's gaan dromen.
Ah zuur...!quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:30 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Ja hoor, stom gedroomd. Ik was al ruim een half uur onderweg (het is maar 3 kwartier rijden), op de snelweg (hoef de snelweg helemaal niet op), toen ik erachter kwam dat ik alle spullen was vergeten en dus terug moest rijden...![]()
ja!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga dat hier niet kijken, mis ik dan iets?
Vergelijk dat eens met Nikonquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Merlijn het volgende:
verdorie. waarom moet een mooi stukje glas nou weer zo duur zijn.....
Scheelt weer, kan ik verder sparen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Omniej het volgende:
De Canon was niet lang geleden ook een 100-150 euro goedkoper ja...
Slechte tijd om zo'n stukje glas te kopen.
Je kan bellen wanneer het binnen komt. Dan krijg je de status te horen enzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe mee met duimen. Ik wil mijn zuurverdiende geld terug
Loon + vakantiegeld binnenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan bellen wanneer het binnen komt. Dan krijg je de status te horen enzo.
[me=Puala] jubelt
[/me]
Deze maand komt het nog binnen
Motorrr.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Scheelt weer, kan ik verder sparen.
Ja... waar blijven de foto's!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:42 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh! Heerlijk paar dagen Rome gehad! Nu nog paar dagen vakantie voordat ik weer aan het werk moet
Dan krijg je je vakantiegeld waarschijnlijk al maandelijks bij je nettoloon..quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef SP22 het volgende:
Hier net loonstrookje gezien.. geen vakantiegeld... pfff wat betaalt dit werk toch slecht!
Heb ik ook!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dan krijg je je vakantiegeld waarschijnlijk al maandelijks bij je nettoloon..
En ik heb me as usual zenuwachtig gemaakt om niks. Het was een kennismakingsgesprek met uitleg over de procedure, er wordt nu eerst een offerte gemaakt en pas na ondertekening door werkgever wordt het traject gestart.
Kut is dat hé, terwijl je eigenlijk van te voren al wel weet dat je je niet zenuwachtig hoef te maken. En toch gebeurd dat.quote:
Dat weet ik niet. Wel dat mijn vakantiegeld bij mijn maandloon in zitquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Kut is dat hé, terwijl je eigenlijk van te voren al wel weet dat je je niet zenuwachtig hoef te maken. En toch gebeurd dat.
Daarom. Voorlopig wil ik toch gewoon mijn camera leren kennen en dan zie ik wel of ik er ooit nog een objectief bijkoop.quote:
* Merlijn 's bek valt open....quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met Nikon
http://www.kamera-express(...)-ed-hb-40-zonnekap-/
Ik had er een half jaar geleden wel 200,- Eur minder voor betaald
sogsogsogsogquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Isdatzo het volgende:
Alvast motorolie en filter gekocht, hoeft dat morgen niet. Bijna 100 euro, slaat echt nergens op. Olie bijna 15 euro per liter.
He kut, betraptquote:
Nee... er werken alleen maagden uit het noordelijkste eiland in de Nikon Pro fabriek. Deze hebben tevens een genetische afwijking waardoor ze super-ogen hebben en de lensbolling op perfectie kunnen controleren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn 's bek valt open....
Ik wist niet dat lensvattingen zo duur waren bij Nikon
Ik ben wezen shoppen e nheb nu een chocolademasker op en wil eigenlijk ook nog een bodyscrub kopen zodat 'ik er tenminste niet zo lelijk uitzie'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
He kut, betrapt. Ook maar ff nieuwe usb-autolader gekocht 'omdat ik nu toch bezig was'
. En kapper en fysio zo, denk dat ik zo maar naar huis ga.. in die anderhalf uur die ik hier anders nog zit valt toch niet heel veel te doen.
Vandaag nog wel een stukje draaiboek en 17 testformulieren gemaakt.
Montagne Jeunesse?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben wezen shoppen e nheb nu een chocolademasker op en wil eigenlijk ook nog een bodyscrub kopen zodat 'ik er tenminste niet zo lelijk uitzie'.Sogsogsogsog
Ja heerlijk he?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef freud het volgende:
Rituals
Hier net een Canon SX30IS gekocht voor een tripje naar San Fransisco. Hoef ik de glasbak niet mee te slepen.
Nee, H&M.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Montagne Jeunesse?
En als bodyscrub moet je de Himalayan Wisdom van Rituals proberen. Daaamnn,... die is lekker heet door de munt die er doorheen zit.
Hier ook een badkamer vol... (zelf badmatquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja heerlijk he?!
Op mijn schapje staan:
-Himalayan Wisdom body scrub
-Hot Hammam body scrub
-Tao Wai Wang exfolierende body scrub
-Tao Qi stress relief serum
-Mandarin Delight body lotion
Nee gevalletje zak waarin melk enzo ook inzat scheurde, dus toen vielen ze. Vervolgens proberen helft op te pakken en vielen ze weer. En daarna scheurde de zak waarin de appels zaten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Gevalletje 1 oprapen en de ander weer laten vallen terwijl je bukt?
Voor de liefhebbers van leedvermaak moet dat er wel briljant uit hebben gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee gevalletje zak waarin melk enzo ook inzat scheurde, dus toen vielen ze. Vervolgens proberen helft op te pakken en vielen ze weer. En daarna scheurde de zak waarin de appels zaten.
Idd. Ik zie het dan ook heel leuk gebeurenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers van leedvermaak moet dat er wel briljant uit hebben gezien.
Er waren niet zoveel mensen maar moest zelf wel heel hard lachen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers van leedvermaak moet dat er wel briljant uit hebben gezien.
Ja, leek mij ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef Omniej het volgende:
Hij Zij moet zelf toch ook wel moeite hebben gehad met uitstappen, zou je zo denken...
Fixedquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n domme een vriendin.
quote:Yamaha YZF R1
You scored 8 moxie, 11 zeal, and -1 pomp!
You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match. Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1. Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)
It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish. (But hey, I could be wrong. Its only a silly test.)
Ok, so I totally lied about needing any motorcycle knowledge, but its only one question, and its easy, so cope. In the middle of a decreasing-radius right-hand turn, you will need to:quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.okcupid.com/tests/take?testid=17525870837436152068
Invullehhhh. Ook geschikt voor niet-motorrijders.
[..]
quote:
Daar zouden meer mensen zich bewust van moeten zijnquote:Ik kan snelle motoren niet aan, maar ik rij wel veilig.
Wat kan je allemaal met dat voorzetlensding?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef SP22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
stuff-1 by Babzy22, on Flickr
Komt denk vooral omdat je voor deze test enigzins motorkennis moet hebben. En aangezien ik nog nooit gereden heb heb ik dat niet echtquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Daar zouden meer mensen zich bewust van moeten zijn.
[..]
Wat kan je allemaal met dat voorzetlensding?
Mwah, nog wel een paar andere. Over wat voor soort motorkleding ik zou aantrekken. Sowieso is het een rare vraag omdat het heel erg afhangt van wat je hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
Welnee joh, alleen die ene vraag. De rest kan je toch gewoon invullen zoals je denkt dat je zou handelen?
Ja duh, maar als je moest kiezennnn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, nog wel een paar andere. Over wat voor soort motorkleding ik zou aantrekken. Sowieso is het een rare vraag omdat het heel erg afhangt van wat je hebt.
Hoe bevestig je 'm dan op je lens? En tot welke diameter gaat zoiets passen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef SP22 het volgende:
voornamelijk mn macrokriebels uitleven... heb je de foto's van de rups van Taxibabe gezien in een vorig topic? Die is ook met zo'n voorzetlensje genomen en zo kwam ik erop. Nog geen budget voor een "echte" macro-lens dus dit is een mooie oplossing.
Naaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja duh, maar als je moest kiezennnn.
[..]
Hoe bevestig je 'm dan op je lens? En tot welke diameter gaat zoiets passen?
Welnee mens. Hup, invullen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja hallo die vragen gaan alleamal over autodingen ook.
Mijn stokoude touch HD (met te zware rom waardoor alles traag wordt) lag vanochtend op de tegelvloer van de badkamer. Weer een buts erbijquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ligt mijn nieuww HTC Sensation even aan de lader
quote:Harley 883 Sportster
You scored 0 moxie, 2 zeal, and 3 pomp!
You scored dead center average, lacking any of the personality quirks that normally drive people to motorcycling.
However, if you do ride, statistics would suggest that you are destined for a Harley-Davidson, probably something in the Softail line.
You might have noticed that's a lot of moolah for an (arguably) obsolete piece of machinery, and you're too rational and attitude-free to need the Biggest and Baddest that the marketeers tell you to buy. A far more reasonably priced taste of the Harley Kool-Aid is the 883 Sporty, a fun little beast that leaves you with plenty of cash to customize.
On the other hand, the only reason I'm bringing up the Harley-Davidson product line at all is due to the fact that Harley is the choice most people think of when they consider getting into motorcycling, and that's mostly because they don't know much about the alternatives.
Thought experiment: if you were the only person left on earth, and you could pick any motorcycle you wanted, what would you choose? Best looking or best engineered? Your test results don't really point in any direction strongly, so I'll try to nudge you towards substance over style.
Consider: a FXST Softail weighs 629lbs dry, the base version starts around $14k, and will make 75-80hp -- after you tweak it with pipes and a jet kit. A Buell XB12R weighs 395lbs dry, costs $10.5k and makes 103hp, stock. An Aprilia Tuono R weighs 417lbs, costs $12k, and makes 125hp, stock. (We won't even mention the bang for buck of the Japanese competitors.) Still a fan of retro-classic styling? Then at least consider Harley's V-Rod, which mixes in some modern engineering into the equation (596lbs, 125hp, $17k).
While the Sportster is a reasonable compromise, you may discover that you enjoy the added feedback provided by standard-style bikes such as the Suzuki SV or the Ducati Monster. (If you must hang with the Harley crowd, they'll be less likely to give you grief if you choose the Buell, though.)
You have the potential to be a great rider. Take the MSF class, and choose a bike that won't hold you back!
Ik zou bijna ja.. een harley. Hoe KAN je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben je ons Clash!avontuur vergeten?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
Die dingen sturen echt bizar slecht man. In de bochten kan je nog beter op een bak pudding rijden.
Je hebt wel een hoop bekijks als je er op rondrijd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |