Er zijn hele streken waar er een meerderheid van is. Net als in Rusland trouwens.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Er is een stukje Beijing waar er best veel rondlopen, en daar was ik vanmiddagEn deze foto is gemaakt in een Moskee, daar kom je er meestal wel veel tegen
Spreekt de jeugd de mooiere vrouwen daar ook aan met hoerrrrr?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er zijn hele streken waar er een meerderheid van is. Net als in Rusland trouwens.
Geen idee of 't bij alle meldingen is maar hier komen ze altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mwa, dat dacht ik ook altijd.. Maar hier komen ze ook steeds vaker niet door als het echt loos is.. Of je moet niet kunnen resetten of ze willen gewoon weer een envelopje afgeven..
Is daar iets mis mee danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Spreekt de jeugd de mooiere vrouwen daar ook aan met hoerrrrr?
Gekeken. Te herkenbaarquote:
Ik kan nu wel zeggen: Hup hup gewoon aan beginnen maar ik stel zelf ook altijd alles erg graag uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet wiskunde doen maar ik denk dat ik dit maar ga lezen:
http://www.newyorker.com/(...)wiecki?currentPage=1
Dat stel ik ook al 6 maanden uit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
Prutsers bij CZ. Sturen ze een brief dat ik 75 cent moet betalen. Die brief sturen kost meer dan 't oplevert.
Ach, ik heb ook minstens 10 brieven van de DSB gehad over mijn 2 euro ofzo die er stond. Na een tijdje werd 't gewoon vervelend. En het mooiste is, blijkbaar hebben z'n m'n ING-rekening weten te vinden want daar werd het uiteindelijk op gestort. Wmb mochten ze 't gewoon houdenquote:
Misschien hadden ze dan nu nog bestaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook minstens 10 brieven van de DSB gehad over mijn 2 euro ofzo die er stond. Na een tijdje werd 't gewoon vervelend. En het mooiste is, blijkbaar hebben z'n m'n ING-rekening weten te vinden want daar werd het uiteindelijk op gestort. Wmb mochten ze 't gewoon houden.
Ik had 19 mei 750 views WTF?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Rare flickr grafiek. Eerst 3 dagen achter elkaar 200 views van Doel, toen 50, daarna 10-10-10 etc, nu opeens weer 100
Opschepper!quote:
Check dit dan. Dat snapte ik ook niet. Zit zelfs Twitter tussen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
Hmm, ik heb een view via www.flickr.com. Hoe ken dat nou?
Welke foto was dat? Misschien als je even googled dat je erachter komt wie jouw foto's twittert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Check dit dan. Dat snapte ik ook niet. Zit zelfs Twitter tussen.
Linked from Views
1 flickr.com flickr.com 180
2 simashin.dlinkddns.com simashin.dlinkddns.com 9
3 twitter.com twitter.com 5
4 gmodules.com gmodules.com 4
5 flickriver.com flickriver.com 3
6 google.com google.com 2
7 images.google.com images.google.com 1
8 drewmyersphoto.net drewmyersphoto.net 1
9 en.flickeflu.com en.flickeflu.com 1
10 flickrmuseum.com flickrmuseum.com 1
11 fluidr.com fluidr.com 1
12 fr.twitter.com fr.twitter.com 1
13 my.yahoo.com my.yahoo.com 1
Ik heb niet eens een twitter account.
5 views op die foto, waarvan 1 door iemand die ik niet ken. Waar komt die dan vandaan?quote:Linked from Views
flickr.com flickr.com
* · http://flickr.com/photos/vincent_nobel/
* · http://flickr.com/photos/friends/
* · http://flickr.com/
forum.fok.nl forum.fok.nl
* · Foto's van vogels deel 11
* · Foto's van vogels deel 11
De laatste. Dat kalfje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke foto was dat? Misschien als je even googled dat je erachter komt wie jouw foto's twittert.
Via via vaak.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5 views op die foto, waarvan 1 door iemand die ik niet ken. Waar komt die dan vandaan?
Ook een foto die in explore is beland lijkt mij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Timmos het volgende:
Hmm, views.. Ik moet echt mijn website is goed afmaken en gaan promoten..
Total views: 26,478
Busiest day: 806 — Tuesday, January 4, 2011
Hij heeft 't over zijn eigen website denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ook een foto die in explore is beland lijkt mij?
Ik heb jou volgens mij niet eens als contact bij Flickr.
Maar die wil ik ook als contact toevoegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft 't over zijn eigen website denk ik
Yup.. Ben te lui voor flickrquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft 't over zijn eigen website denk ik
Echt super tof. Maar dat had ik al 4x gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Ynske het volgende:
Lijsten zijn aangeschaft, deze week nog ff nieuwe passe-partouts kopen en snijdenweet eindelijk een verjaardagscadeautje, een passe-partoutsnijder
Op naar 16 juni, dan mag ik 1,5 maand exposeren bij een fotograaf hier in de buurt, samen met nog een aantal fotografen
Mn oude DeviantArt heb ik ook verwijderd en een nieuwe gemaakt ter motivatie maar hielp niet.. Moet echt iets van motivatie hebben om geen journalistieke foto;s te makenquote:
Een wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef Ynske het volgende:
Lijsten zijn aangeschaft, deze week nog ff nieuwe passe-partouts kopen en snijdenweet eindelijk een verjaardagscadeautje, een passe-partoutsnijder
Op naar 16 juni, dan mag ik 1,5 maand exposeren bij een fotograaf hier in de buurt, samen met nog een aantal fotografen
k had t toch nog niet geroepen hier? of wel ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Echt super tof. Maar dat had ik al 4x gezegd volgens mij
Zo'n randjes snijder voor in de lijst.quote:
19x al denk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Echt super tof. Maar dat had ik al 4x gezegd volgens mij
da kan heul niet! is deze week pas definitief gewordenquote:
Ah, google gaf niet echt een duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo'n randjes snijder voor in de lijst.
Ziet er mooi uit!quote:
Ja schijt,... waarom zitten er ook maar 24 uur in een dag... waarvan je 9 uur op het werk zit en eigenlijk 8 uur moet slapen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |