quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal 'puffers'!
Wel hendig als je geen strandbal bij de hand hebt, maar wel een hengel!quote:
He, grappig dat je moeder nu daar is. Hoor en zie momenteel weer veel Nederlanders, de beroemde grijze golfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
@ spuitje....Doen....en mijn moeder is nu in Caen
En vergeet mijn percentage niet voor het hosselen van dat chickie van je op die bbqquote:
Ach bij mij ook en niet aan een babyquote:
Klinkt mij verdomd bekend in de oren. Rare constructie ook, die uitbetaling van één keer per jaar. De werkgever pakt de rente, de fiscus extra belasting en in mijn geval had ik wat er overblijft al opgemaaktquote:
Die belasting krijg ik gelukkig ook nog jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vakantiegeld + belastingteruggave (voorlopig)
Doe es bukken danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En vergeet mijn percentage niet voor het hosselen van dat chickie van je op die bbq
Don't fuck with sly..
Voor jou ook maar, homoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Klinkt mij verdomd bekend in de oren. Rare constructie ook, die uitbetaling van één keer per jaar. De werkgever pakt de rente, de fiscus extra belasting en in mijn geval had ik wat er overblijft al opgemaakt
quote:
Awww wat schattigquote:
Dat gaat mijn redding wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die belasting krijg ik gelukkig ook nog ja
Nou nou nou, ach vooruit omdat jij het bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
Kally ik zie je krijgt een pretpakket, mag ik die met dat kromme haakje van je lenen
"Heel veel voor terug"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
hoezo, jullie hebben toch alles al binnen en ach het kost geld een kind maar je krijgt er heel veel voor terug.........en nu sparen he want sinterklaas komt ook al over een paar maanden aan in nederland
Vervelenquote:
dank je, lekker zo een grote alleen jammer is me kleur niet had liever een rozequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nou nou, ach vooruit omdat jij het bent
Ach ogen dichtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je, lekker zo een grote alleen jammer is me kleur niet had liever een roze
Vol in je kut, oma..pak aan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
Kally ik zie je krijgt een pretpakket, mag ik die met dat kromme haakje van je lenen
Oh, niks te doen op dat rare forum? Oh wacht, SST is afgelopen.quote:
wanneer komt die belasting eigenlijk??? kan nog best wat gebruiken een baby is duurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat mijn redding worden
Mits op tijd uitgekeerd
Bek houden klootzak, jij bent binnenkort aan de beurt, hoerenzoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoef die dingen niet die jij al in je spekreet hebt gehad, koop wel gewoon in de winkel
En totale leegloop natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, niks te doen op dat rare forum? Oh wacht, SST is afgelopen.
oma je malle moer zal je bedoelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vol in je kut, oma..pak aan![ afbeelding ]
ga ff naar de aldi sherry halen, ze zijn nog openquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, niks te doen op dat rare forum? Oh wacht, SST is afgelopen.
Kap ff, gedrag van 6jarigen hebben we op zich genoeg hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bek houden klootzak, jij bent binnenkort aan de beurt, hoerenzoon
hoi Pietjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kap ff, gedrag van 6jarigen hebben we op zich genoeg hier.
'avond
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bek houden klootzak, jij bent binnenkort aan de beurt, hoerenzoon
Hij zelf alleen nog nietquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
'avond
Je bent toch al zeven geworden laatst?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
'avond
ja zal wel wat gekost hebben je FOXquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vakantiegeld is naar de dierenarts gegaan.
En jij gooit olie op 't vuur. En nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Het blijft een stumper met een stumperig forum.
Ja en groene beestjes op schouders kunnen zo vervelend zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Het blijft een stumper met een stumperig forum.
Arme jijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vakantiegeld is naar de dierenarts gegaan.
En jij gaat zo een potje huilen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij gooit olie op 't vuur. En nu?
Nu niks, gewoon bannen.quote:
Dat zou een te grote eer zijn.quote:
Nog een scheut spiritus erover.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij gooit olie op 't vuur. En nu?
oh doe jij dat op die manier, olie gooien dat een ander een bannetje krijgt.quote:
Ja hoor, in juli een weekje frankrijk en in het najaar nog een weekje vliegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme jij. Ga je nu niet op vakantie?
Waarom, hij brengt wat leven in de brouwerij. Hebben we allemaal een gezamenlijke vijand en dat verbroederd. United SCquote:
Never, maar bij die engnek wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
oh doe jij dat op die manier, olie gooien dat een ander een bannetje krijgt.
Goed geregeld. Maar een week vliegen lijkt me wat lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoor, in juli een weekje frankrijk en in het najaar nog een weekje vliegen
Over te grote eer gesproken, dudequote:
Nee hij heeft er al haar opquote:
BQ het is een kloon geloof me bij tijd en wijle duikt ie op en gaat hier ff te keer en dan hoor je hem een paar maanden weer niet, ff laten uitrazenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Never, maar bij die engnek wel.
[..]
Goed geregeld. Maar een week vliegen lijkt me wat lang.
Dementor vraagje bevalt ze thuis of gaan jullie naar een ziekenhuis, ja misschien nieuwschierig maar leef helemaal meequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
He kut...ik moet zo weg....ooooooooh ik zei kut
...maar daar maar wat van jij mallemoer
Kloon in je harige tuin. Nee we moeten hier allemaal elke dagen lopen janken zoals jij en die andere gekkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
BQ het is een kloon geloof me bij tijd en wijle duikt ie op en gaat hier ff te keer en dan hoor je hem een paar maanden weer niet, ff laten uitrazen
Zhe Hospitale.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dementor vraagje bevalt ze thuis of gaan jullie naar een ziekenhuis, ja misschien nieuwschierig maar leef helemaal mee
Hangt ervan af wie zij isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haar in de yoghurt, gatver, nee dat wil je niet
Nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over te grote eer gesproken, dude.
maak...moet wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
zeg het nu eens op een manier dat ik je ook begrijp???
maar daar maar wat van jij mallemoer
Is niet belangrijk, of tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu wil ik nog graag weten wie U is en dan slaap ik weer rustig
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kloon in je harige tuin. Nee we moeten hier allemaal elke dagen lopen janken zoals jij en die andere gekken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu wil ik nog graag weten wie U is en dan slaap ik weer rustig
Betalen zullen je. Of dacht je gratis aan Juud gekomen te zijn?quote:
quote:
Jij bent echt niet goed wijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Betalen zullen je. Of dacht je gratis aan Juud gekomen te zijn?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beetje vrouwelijk siroop er doorheen en eet smakelijk
Ik geloof dat ik de bbq maar overslaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beetje vrouwelijk siroop er doorheen en eet smakelijk
dit is niet van 1 keer spuiten hoorquote:
Sauzen komen vers van de slager. Hoe hij eraan komt weet ik niet, maar je hebt vorig jaar die tent van binnen gezien en je weet dattie een stukkie worst extra gafquote:
Heksie, jouw dirty mind overtreft soms echt het mijnequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is niet van 1 keer spuiten hoorkijk die ranzige benden weer post dan een pak yogurt
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sauzen komen vers van de slager. Hoe hij eraan komt weet ik niet, maar je hebt vorig jaar die tent van binnen gezien en je weet dattie een stukkie worst extra gaf
Ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Heksie, jouw dirty mind overtreft soms echt het mijne
Een beetje geïnjecteerde balzak vult met gemak twee yoghurtpakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is niet van 1 keer spuiten hoorkijk die ranzige benden weer post dan een pak yogurt
echt he mannenpraat, nog niet eens een vingerhoedje vol pppfffttttt mannen overdrijven altijd zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje geïnjecteerde balzak vult met gemak twee yoghurtpakken
al was het zo, wat het dus niet is en toevallig weet ik dat want heb het wel eens gelezen, heeft Sly toch nog iets goeds gedaan...............quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft Sly echt zitten koppelen Dementor?
Waar ik van ben hou ik lekker voor mezelfquote:
ppppssssssssssssssfffffffffffttttttttttttt ze lopen ook zo weer leegquote:
we waren gebleven bij zwerende vingers, prinses die nu maar geboren moet worden als het aan Juud en Dementor ligt en volle zakken dus eigenlijk heb je niks gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
Gvd kan gewoon niet eens eten en teruglezen tegelijkertijd.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppppssssssssssssssfffffffffffttttttttttttt ze lopen ook zo weer leeg
We doen wel een buckake als je hier bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he mannenpraat, nog niet eens een vingerhoedje vol pppfffttttt mannen overdrijven altijd zo
Wist ik niet, dat er ook al opblaasmannen zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppppssssssssssssssfffffffffffttttttttttttt ze lopen ook zo weer leeg
Dat krijg je met gehandicapte handjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
Gvd kan gewoon niet eens eten en teruglezen tegelijkertijd.
Hebbertquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar ik van ben hou ik lekker voor mezelf
hahahaha niet dat ik weet ik heb er geen eenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist ik niet, dat er ook al opblaasmannen zijnWas ie duur heksje
Joahhhquote:
Hier Heksie, voor jou:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha niet dat ik weet ik heb er geen een
Goed, dat hebben we ook weer gehad, kunnen we nu weer door naar de bevalling van het jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha niet dat ik weet ik heb er geen een
Heksie heeft heus wel opblaasmannen gehad, ze kan alleen niet met het ventiel overweg, d'r snor zit iedere keer in de wegquote:
die bevalling van het jaar vind pas plaats in augustus voor mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dat hebben we ook weer gehad, kunnen we nu weer door naar de bevalling van het jaar
Okee, hoeveel cm ontsluiting reeds?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dat hebben we ook weer gehad, kunnen we nu weer door naar de bevalling van het jaar
als ik er al eentje had dacht je toch niet dat ik ging blazen hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heksie heeft heus wel opblaasmannen gehad, ze kan alleen niet met het ventiel overweg, d'r snor zit iedere keer in de weg
We krijgen toch eerst een waterballet? 't Is droog genoeg op de Veluwe, dus dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, hoeveel cm ontsluiting reeds?
Je hebt ook elektrische pompen heksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik er al eentje had dacht je toch niet dat ik ging blazen he, er bestaat nog zoiets als een fietspomp hoor
Moet met een S, blasenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik er al eentje had dacht je toch niet dat ik ging blazen he, er bestaat nog zoiets als een fietspomp hoor
Kut ik beval niet, dan laat ik mij nu maar het eten bevallen. Fijne avond allquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Liyu het volgende:
[..]
Kut ik beval niet, dan laat ik mij nu maar het eten bevallen. Fijne avond all
Ik wil graag eerst iemand leren kennen voordat ze bevaltquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Liyu het volgende:
[..]
Kut ik beval niet, dan laat ik mij nu maar het eten bevallen. Fijne avond all
oh wat leuk wat gaan ze opvoeren??? en moet jij daarvoor betalen dan???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb theaterkaartjes binnen, mijn kinderen gaan met school optreden in een heus theater maandagavond
Een opgooiventquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een opgooivent in plaats van een opgooitent wat bij kassA was afgelopen zaterdag
Ga je er ook heen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb theaterkaartjes binnen, mijn kinderen gaan met school optreden in een heus theater maandagavond
Maar 10% van alle bevallingen begint daarmee, dat was voor mij ook nieuws.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We krijgen toch eerst een waterballet? 't Is droog genoeg op de Veluwe, dus dat is geen probleem.
Dansen doen zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk wat gaan ze opvoeren??? en moet jij daarvoor betalen dan???
Klopt, ik moest een handje worden geholpenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar 10% van alle bevallingen begint daarmee, dat was voor mij ook nieuws.
Natuurlijk niet, het idee alleen al.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft Sly echt zitten koppelen Dementor?
quote:
had je zeker niet gezien afgelopen zaterdag he, er bestaan tenten die je zo hop uit de verpakking opgooit en die staan dan kant en klaar....ze gingen er een paar testen wist niet wat ik zag.quote:
Dementor zit de hele dag al klaar met z'n gereedschap en rolmaatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, hoeveel cm ontsluiting reeds?
oke nou hoop dat je waar voor je geld krijgtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dansen doen ze
En 5 euro per kaartje maar het theater moet gehuurd worden door school
Dus jij wil een vent die je opgooit en dan kant en klaar staat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je zeker niet gezien afgelopen zaterdag he, er bestaan tenten die je zo hop uit de verpakking opgooit en die staan dan kant en klaar....ze gingen er een paar testen wist niet wat ik zag.
Heb er ook een, een opgooitent (en geen opgooivent)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je zeker niet gezien afgelopen zaterdag he, er bestaan tenten die je zo hop uit de verpakking opgooit en die staan dan kant en klaar....ze gingen er een paar testen wist niet wat ik zag.
Tuurlijk wel, ze moeten een beetje als in Grease, witte shirtjes, zwarte jackies, spijkerbroekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke nou hoop dat je waar voor je geld krijgt
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dementor zit de hele dag al klaar met z'n gereedschap en rolmaat
[ afbeelding ]
Serieus? Ik dacht ook dat eerst altijd een jankbui kwamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Juud als je niet meer meeleest ik wens je een hele mooie bevalling vandaag morgen of van de week.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is erna, kraamtranenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht ook dat eerst altijd een jankbui kwam
En hoeveel procent scheurt uit of begint te poepen tijdens een bevalling?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoeveel procent scheurt uit of begint te poepen tijdens een bevalling?
hahaha nee hoor ik gooi nergens mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus jij wil een vent die je opgooit en dan kant en klaar staat?
Jij dwergwerpt niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha nee hoor ik gooi nergens mee.
en is het echt waar is het echt zo makelijk, dacht echt van nou nou ze verzinnen de gekste dingen, was ook een test met verschillende merken en waterdicht enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb er ook een, een opgooitent (en geen opgooivent)
Ach man, ik hoef momenteel maar een net geboren baby te zien op tv en ik ga al....quote:
wat een gelul, heb nog nooit gejankt en ook niet de 3e dag allemaal bakerpraatjesquote:
Ja, zoals ik al zei, ik heb zo'n ding, is echt geweldig, in een seconde op gezet en in tien seconden weer opgevouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en is het echt waar is het echt zo makelijk, dacht echt van nou nou ze verzinnen de gekste dingen, was ook een test met verschillende merken en waterdicht enzo
Hallo, jij behoort van origine tot echt Friesch stamboekvee, die gaan daar wat nuchterder mee omquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een gelul, heb nog nooit gejankt en ook niet de 3e dag allemaal bakerpraatjes
top als ik ooit ga kamperen schaf ik zo een ding aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, ik heb zo'n ding, is echt geweldig, in een seconde op gezet en in tien seconden weer opgevouwen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een gelul, heb nog nooit gejankt en ook niet de 3e dag allemaal bakerpraatjes
Komt ook goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach man, ik hoef momenteel maar een net geboren baby te zien op tv en ik ga al....
Ik ben normaal nogal nuchter, maar dat is momenteel even zoek.
Komt vast wel weer goed....
Je vergeet dat ik ook 2 kindjes heb, en ik heb bij beide flink gejankt hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, die staan je bij om je te troostenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zijn de mannen dan al die tijd, in katzwijm?
nee hoor ben Amsterdamse wat me ouders en voorouders waren is niet van mij van toepassing.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, jij behoort van origine tot echt Friesch stamboekvee, die gaan daar wat nuchterder mee om
Ja duh, dat doe nu al tien jaar, zo oud als die kinderen zijn. Je kunt het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik ook 2 kindjes heb, en ik heb bij beide flink gejankt hoor
Wat jij wil Teunquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, dat doe nu al tien jaar, zo oud als die kinderen zijn. Je kunt het ook overdrijven
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik ook 2 kindjes heb, en ik heb bij beide flink gejankt hoor
Nah ik heb super zwangerschappen gehad, nergens geen last van, dus die hormonen moesten er wel uit bij mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
ik heb echt niet gehuild niet bij alle3 maar nu met deze leeftijd komen ze wel sneller.
dan heb ik die hormonen zeker opgespaard tot afgelopen jaar huil al bij bambi bij wijze vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik heb super zwangerschappen gehad, nergens geen last van, dus die hormonen moesten er wel uit bij me
Ik hoop het voor hem, je kan je ook aardig overbodig en hulpeloos voelen, maar ik denk dat dat wel goedkomt en straks zijn ze twee zeer trotse oudersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Troostmannetjes![]()
Serieus, ik ben wel wat jaloers op Dementor. 't Is toch een happening
Ik ook, maar ik jank alleen maar om films, in het echt verder nooitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb ik die hormonen zeker opgespaard tot afgelopen jaar huil al bij bambi bij wijze van
Ik weet niet hoe oud je bent, iets van 39 geloof ik, maar ben je in de overgang? Schijnt er ook nogal in te hakken bij velenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb ik die hormonen zeker opgespaard tot afgelopen jaar huil al bij bambi bij wijze van
What else is newquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, je kan je ook aardig overbodig en hulpeloos voelen, maar ik denk dat dat wel goedkomt en straks zijn ze twee zeer trotse ouders
ja het gaat beginnen hierquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, iets van 39 geloof ik, maar ben je in de overgang? Schijnt er ook nogal in te hakken bij velen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Laysa het volgende:
Ow kramen en tranen...kan ik niet over mee praten!
ik ook (nog) nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Laysa het volgende:
Ow kramen en tranen...kan ik niet over mee praten!
Komt ook bij jou mopquote:
O de weekenden kan dat best jaquote:
Tante Kallyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook bij jou mop
Ben ik lekker weer tante
God dan krijg je een afgrijselijk verwend kind, door tantequote:
Hoiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn niet wijs![]()
Ik kan niet eens even normaal boodschappen doen of jullie posten een topic vol
Hoiquote:
Nee Dk is groter dan ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zijn dat je bruidsschoenen? Zeer fraai![]()
Neem je een krukje mee voor D_K?
Op die hakken ben jij groter dan iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee Dk is groter dan ik![]()
en nee....op zulke palen kan ik niet lopen hoor
Ja vandaag gekocht...maar ik heb nog een mooi paar gezien dus......quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die hakken ben jij groter dan iedereen![]()
Heb je de schoenen voor de grote dag al?
geen idee of hij het was...volgens mij een of andere clownquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Was dat eerder op de avond DE Sly?
Wat moest hij hier?
Welke kleur is het geworden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja vandaag gekocht...maar ik heb nog een mooi paar gezien dus......
Donkerblauwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke kleur is het geworden?
2 paar bruidsschoenen kan, het is niet echt nodig, maar het kan wel
Hij een guitige, mooie opa is geworden. Met een prachtig diepe spreekstem.quote:
Maar opa's gaan weer dood en dan heb je weer verdriet. Lijkt mij nietsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Copycat het volgende:
Kijk die oogjes dan!
Hij mag ook wel zingen, maar dat doet ie niet meer, zei hij net.
Maar voor zijn kleindochter zou opa Bill toch wel een uitzondering maken? Poessie Mauw ofzo.
Die wil ikquote:
wut? waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat dacht ik al....en ik geloof maar 60 eurie
De realiteit komt later wel weer. Nu ga ik een potje Yatzeeën. Met opa.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar opa's gaan weer dood en dan heb je weer verdriet. Lijkt mij niets
Die aan de andere kant met die bloemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.leballon.nl/damesschoenen/pumps/kleur/nude/tonen/12
Samen met Dorus, misschien doet hij dan ook nog dat liedje over Charlotte en Basquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Copycat het volgende:
Kijk die oogjes dan!
Hij mag ook wel zingen, maar dat doet ie niet meer, zei hij net.
Maar voor zijn kleindochter zou opa Bill toch wel een uitzondering maken? Poessie Mauw ofzo.
Die vind ik mooi. Die andere vind ik net te plastic ogen.quote:
Dat ik gewoon twee opa's heb! Wil je er eentje lenen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Samen met Dorus, misschien doet hij dan ook nog dat liedje over Charlotte en Bas![]()
Wij hadden thuis vroeger een langspeelplaat van Dorus
En zulke lieve, met lieve oogjes, daar wil ik er wel 1 van lenenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ik gewoon twee opa's heb! Wil je er eentje lenen?
Ja ik wil zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vind ik mooi. Die andere vind ik net te plastic ogen.
Mooi! Elegant!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Laysa het volgende:
http://www.leballon.nl/damesschoenen/pumps/kleur/blauw/tonen/12
Die eerste van deze blauwe zou dus uitstekend passen bij mijn jurk...dus het moet....het moet!!!!!
Doe eens een foto van de schoenen die je al hebt, dan kijk ik wel of je die 2e paar echt nodig hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Laysa het volgende:
Die eerste van deze blauwe zou dus uitstekend passen bij mijn jurk...dus het moet....het moet!!!!!
Doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Laysa het volgende:
Ik had één opa, tot tien jaar terug. En leuke opa's weten altijd wel wat te doen. Daarom zijn ze leuke opa'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef Deisyy het volgende:
En zulke lieve, met lieve oogjes, daar wil ik er wel 1 van lenen![]()
Misschien heb je er ook een gebruiksaanwijzing bij, want ik weet niet zo goed wat ik met een opa moet, ik heb er namelijk nooit een gehad.![]()
Mijn God, wat klinkt dat triest
En anders kan ik altijd nog een spelletje Memory met hem doen. Dan win ik gegarandeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had één opa, tot tien jaar terug. En leuke opa's weten altijd wel wat te doen. Daarom zijn ze leuke opa's.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens een foto van de schoenen die je al hebt, dan kijk ik wel of je die 2e paar echt nodig hebt
Bijna hetzelfde, maar iets donkerder en deze in leer (scherpe observatie heb ik tochquote:
Ik heb het weggedrukt, dat komt niet goed andersquote:
Nu ben ik mezelf aan het vertellen dat ik spillekuitjes heb en dat de laarzen gaan flapperen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het weggedrukt, dat komt niet goed anders
Nah, dat vind ik dan wel weer leuk,.gewoon een tikkie mag bestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, als ik een beetje kort rokje aan heb, doe ik er juist geen hakken onder.
Dan wordt het een beetje ordinaire.
Ik vind met hakken ook het mooist, tenzij het een heel sportief jurkje is. Joggingstof oid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik dan wel weer leuk,.gewoon een tikkie mag best
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind met hakken ook het mooist, tenzij het een heel sportief jurkje is. Joggingstof oid.
Heb er geen verstand van, weet alleen wel wat ik mooi en niet mooi vind als ik het ziequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind met hakken ook het mooist, tenzij het een heel sportief jurkje is. Joggingstof oid.
Dan is het net alsof je kaplaarzen aan hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu ben ik mezelf aan het vertellen dat ik spillekuitjes heb en dat de laarzen gaan flapperen.
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het net alsof je kaplaarzen aan hebt
O aan je smiley te zien heb je inderdaad niet heel veel kuitquote:
Zou een goede schoenmaker dat niet kunnen fiksen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O aan je smiley te zien heb je inderdaad niet heel veel kuit![]()
Maar gelukkig hebben ze tegenwoordig wel meer laarzen voor een smalle kuit.
Het is nu al een stuk beter hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O aan je smiley te zien heb je inderdaad niet heel veel kuit![]()
Maar gelukkig hebben ze tegenwoordig wel meer laarzen voor een smalle kuit.
Dan heeft ze de rits op haar kuit zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou een goede schoenmaker dat niet kunnen fiksen?
Ja, of een stiknaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft ze de rits op haar kuit zitten
Dinsdag! Om half 3quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ja joh, Mootie-Pootie, wat gaan ze met je vingers doen, 3 toch?
En wanneer?
Dan is Mr. Camping een slimme of lees uitgekookte man.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef hondjes het volgende:
http://money.cnn.com/2011(...)ld-camping/index.htm
MR.Camping ontving $ 80 miljoen aan contributie tussen 2005 en 2009.
Maar waarmee dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef hondjes het volgende:
http://money.cnn.com/2011(...)ld-camping/index.htm
MR.Camping ontving $ 80 miljoen aan contributie tussen 2005 en 2009.
Wat gaan ze doen dan?quote:
Diaconie, prachtig fenomeen. Soort van verzekering voor streng gereformeerden die niet verzekerd willen zijn want God diaconie zorg wel voor ons.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is Mr. Camping een slimme of lees uitgekookte man.
Hoe kunnen mensen zo dom zijn om zoveel mensen aan een tv-dominee te schenken.
Alhoewel, hier in Nederland schijnt er ook nogal wat geld in de kerken om te gaan. Ik weet nog wel dat mijn zeer christelijke zus in een huwelijkscrisis zat en dat zij samen met haar man op kosten van de kerk naar Hawai mocht om de crisis te boven te komen
Dan zal er aan de andere kant ook een flinke premie betaald moeten worden, dan is het altijd de moeite waard om een huwelijkscrisis te faken wil je je geld er nog een beetje uithalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Diaconie, prachtig fenomeen. Soort van verzekering voor streng gereformeerden die niet verzekerd willen zijn want God diaconie zorg wel voor ons.
Ja, betalen moeten ze inderdaad toch, ook al willen ze geen aanspraak maken op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal er aan de andere kant ook een flinke premie betaald moeten worden, dan is het altijd de moeite waard om een huwelijkscrisis te faken wil je je geld er nog een beetje uithalen.
Sneetje in knokkel, leegmaken, en dichtnaaien. Verbandje en klaar!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan?
Smerige details mogen ook achterlangs
Das heul niet gemakkelijk, maar wel een reden om extra sielug te zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Sneetje in knokkel, leegmaken, en dichtnaaien. Verbandje en klaar!
Hoop ik, ik las iets over mitella's, met 2 armen lijkt me dat lichtelijk onhandig.
Dan zwengel je toch even een rel aan.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zwengel je toch even een rel aan.
Geen films meer die je nog wil zien? Geen boeken die je nog wil lezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelden, maar nu dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |