quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal 'puffers'!
Wel hendig als je geen strandbal bij de hand hebt, maar wel een hengel!quote:
He, grappig dat je moeder nu daar is. Hoor en zie momenteel weer veel Nederlanders, de beroemde grijze golfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
@ spuitje....Doen....en mijn moeder is nu in Caen
En vergeet mijn percentage niet voor het hosselen van dat chickie van je op die bbqquote:
Ach bij mij ook en niet aan een babyquote:
Klinkt mij verdomd bekend in de oren. Rare constructie ook, die uitbetaling van één keer per jaar. De werkgever pakt de rente, de fiscus extra belasting en in mijn geval had ik wat er overblijft al opgemaaktquote:
Die belasting krijg ik gelukkig ook nog jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vakantiegeld + belastingteruggave (voorlopig)
Doe es bukken danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En vergeet mijn percentage niet voor het hosselen van dat chickie van je op die bbq
Don't fuck with sly..
Voor jou ook maar, homoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Klinkt mij verdomd bekend in de oren. Rare constructie ook, die uitbetaling van één keer per jaar. De werkgever pakt de rente, de fiscus extra belasting en in mijn geval had ik wat er overblijft al opgemaakt
quote:
Awww wat schattigquote:
Dat gaat mijn redding wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die belasting krijg ik gelukkig ook nog ja
Nou nou nou, ach vooruit omdat jij het bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
Kally ik zie je krijgt een pretpakket, mag ik die met dat kromme haakje van je lenen
"Heel veel voor terug"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
hoezo, jullie hebben toch alles al binnen en ach het kost geld een kind maar je krijgt er heel veel voor terug.........en nu sparen he want sinterklaas komt ook al over een paar maanden aan in nederland
Vervelenquote:
dank je, lekker zo een grote alleen jammer is me kleur niet had liever een rozequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nou nou, ach vooruit omdat jij het bent
Ach ogen dichtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je, lekker zo een grote alleen jammer is me kleur niet had liever een roze
Vol in je kut, oma..pak aan!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
Kally ik zie je krijgt een pretpakket, mag ik die met dat kromme haakje van je lenen
Oh, niks te doen op dat rare forum? Oh wacht, SST is afgelopen.quote:
wanneer komt die belasting eigenlijk??? kan nog best wat gebruiken een baby is duurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat mijn redding worden
Mits op tijd uitgekeerd
Bek houden klootzak, jij bent binnenkort aan de beurt, hoerenzoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoef die dingen niet die jij al in je spekreet hebt gehad, koop wel gewoon in de winkel
En totale leegloop natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, niks te doen op dat rare forum? Oh wacht, SST is afgelopen.
oma je malle moer zal je bedoelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vol in je kut, oma..pak aan![ afbeelding ]
ga ff naar de aldi sherry halen, ze zijn nog openquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, niks te doen op dat rare forum? Oh wacht, SST is afgelopen.
Kap ff, gedrag van 6jarigen hebben we op zich genoeg hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bek houden klootzak, jij bent binnenkort aan de beurt, hoerenzoon
hoi Pietjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kap ff, gedrag van 6jarigen hebben we op zich genoeg hier.
'avond
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bek houden klootzak, jij bent binnenkort aan de beurt, hoerenzoon
Hij zelf alleen nog nietquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
'avond
Je bent toch al zeven geworden laatst?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
'avond
ja zal wel wat gekost hebben je FOXquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vakantiegeld is naar de dierenarts gegaan.
En jij gooit olie op 't vuur. En nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Het blijft een stumper met een stumperig forum.
Ja en groene beestjes op schouders kunnen zo vervelend zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Het blijft een stumper met een stumperig forum.
Arme jijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vakantiegeld is naar de dierenarts gegaan.
En jij gaat zo een potje huilen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij gooit olie op 't vuur. En nu?
Nu niks, gewoon bannen.quote:
Dat zou een te grote eer zijn.quote:
Nog een scheut spiritus erover.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij gooit olie op 't vuur. En nu?
oh doe jij dat op die manier, olie gooien dat een ander een bannetje krijgt.quote:
Ja hoor, in juli een weekje frankrijk en in het najaar nog een weekje vliegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme jij. Ga je nu niet op vakantie?
Waarom, hij brengt wat leven in de brouwerij. Hebben we allemaal een gezamenlijke vijand en dat verbroederd. United SCquote:
Never, maar bij die engnek wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
oh doe jij dat op die manier, olie gooien dat een ander een bannetje krijgt.
Goed geregeld. Maar een week vliegen lijkt me wat lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoor, in juli een weekje frankrijk en in het najaar nog een weekje vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |