Ik hoorde dat ze bij Grieks bij de nieuwe vertaling gewoon zinnen hadden voorvertaald.. dat er maar 1 zin was met een conjunctivus, en dat die gewoon al gegeven wasquote:
Kwaliteitsfipo.quote:
Ik hoop het. Zielsverhuizing zeg je? Daar ben ik nog niet geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kwaliteitsfipo.
Ja, echt een meevaller. Zat echt in de stress vanmorgenDenk ook wel dat Latijn goedkomt. Sowieso dat ze daar die ene tekst over de zielsverhuizingen gaan gebruiken... dat weet je iig ook al.
Komt wel goed, en zeker ook bij jou
Dat gebeurt weleens, inderdaad. Daar krijgt je echter geen punten voor, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze bij Grieks bij de nieuwe vertaling gewoon zinnen hadden voorvertaald..
Mensen die Wiskunde C nemen doen dat veelal omdat ze geen fuck met wiskunde te maken willen hebben en omdat het verplicht is, ipv dat ze ook echt zo dom zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De eerste zin van het wiskunde C-examen trouwens, hoe laag schatten ze ons in"De meeste personenauto's hebben 4 banden". Ik moest lachen.
De enige tekst waarin filosofie echt aan de orde komt... en dat staat wel in de syllabus et cetera. Zou me verbazen als hij niet gevraagd werd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Hoe weet je dat, trouwens? Van de zielsverhuizing?
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat gebeurt weleens, inderdaad. Daar krijgt je echter geen punten voor, hoor.
Ja, maar wat maakt dat dan uit? De tekst blijft uit evenveel punten bestaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//
Denken dat er dan niet gewoon een zin bij komtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//
Niets mis mee, ik zeg ook altijd WiA en bedoel daarmee dan niet die ene wetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef emzor1994 het volgende:
Iedereen snapt wat ik bedoel.. dus ik blijf WiC zeggen..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik zeg ook altijd WiA en bedoel daarmee dan niet die ene wet
Ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie moest er met scheikunde nog meer lachen bij die vraag met de "vochtslurpende pinguin"?![]()
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:
En dan echt zo'nquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef Scytec het volgende:
[..]
En dan echt zo'n
[ afbeelding ]
plaatje erbij eh
Syllabus 1x doorlezen vanavondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:03 schreef Etsu het volgende:
VR2, wat ga jij doen voor maw? Alles leren heeft dus echt geen zin, 1 avond van te vorenik ga dood
WiC gehaald trouwens?
Goed denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Syllabus 1x doorlezen vanavondDoe dat ook gewoon? Meer vragen ze toch niet
36/77 punten voor wisC, valt me zooo meeWordt geen 5.0 voor een 6, maar makkelijk 3.0 voor een 5. Had niets gedaan.
Grieks tussen 60 en 68 van de 74, tevreden mee.
Hoe ging je wisA?
Chillquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed denk ikben net thuis, ga nu even nakijken
waarom safari?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Kaasrol het volgende:
WTF
Loopt safari vast, kan ik die pdf bestanden niet meer openen
WAT IS DIT
Omdat simpel en mooie UIquote:
Macs zuigen, maar safari is primaquote:
Daar is mijn UI van.quote:
Je kent het personage Waingro toch wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is er niet aan af te zien, deed mij eerder denken aan een of ander LOTR personage
Je haalt toch eerder punten bij makkelijke zinnen dan bij moeilijke? dus het maakt wel degelijk uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt dat dan uit? De tekst blijft uit evenveel punten bestaan.
61 punten -> 6,5 en 8,5quote:
ik ben even nakijkenquote:
Hij was té makkelijk zelfs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:34 schreef Prulez het volgende:
Dat valt me van je tegen, Snuf. Ik heb net ff naar het examen gekeken, als WiBer zijnde leek hij me prima te doen (muv kansberekenen want dat heb ik nooit gehad)
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Prulez het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook. Wiskunde C maakte me een beetje treurig, toen ik dat zag.
Die eerste zin vond ik wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Prulez het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook. Wiskunde C maakte me een beetje treurig, toen ik dat zag.
Haha, dat van dat een auto 4 banden heeft? :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die eerste zin vond ik wel vermakelijk.
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha, dat van dat een auto 4 banden heeft? :p
Ik had nog jouw aantekening van de formule van fotosynthese overgenomen in m'n rekenmachine, kwam goed van pasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Scheikunde was knap kloten, 44 van de 81 punten ofzo. 5.9 met een N van 1, hopen dat de N deze keer iets van 1.7 is, dan blijf ik een 7 staan. :p Maar dat zal wel weer niet. Hopen dat Natuurkunde beter gaat.
Heb je alleen naar het antwoord gekeken, en meteen helemaal fout gerekend?quote:
ja... en je hebt ook autos met 3 wielen :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ja.
Hoe zit het trouwens met de reserveband?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja... en je hebt ook autos met 3 wielen :p
Mja ik heb wel alleen naar antwoord gekeken en wist niet alles wat ik had ingevuld. Het zou zomaar ook 35 punten kunnen zijn hoor. maar van 25 weet ik wel vrij zeker dat ik ze hebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je alleen naar het antwoord gekeken, en meteen helemaal fout gerekend?
Want anders kan je zo'n 15 punten erbij optellen denk ik zo. Want het zijn ook doorrekenfouten enzo.
x2quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Zonder te leren waarschijnlijk het hoogste cijfer van m'n CE's en de vakken waar ik keihard voor leer ga ik alsnog op m'n bek.
Ik denk wel meer hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja ik heb wel alleen naar antwoord gekeken en wist niet alles wat ik had ingevuld. Het zou zomaar ook 35 punten kunnen zijn hoor. maar van 25 weet ik wel vrij zeker dat ik ze heb
Herkenbaar. :Squote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Zonder te leren waarschijnlijk het hoogste cijfer van m'n CE's en de vakken waar ik keihard voor leer ga ik alsnog op m'n bek.
Boeiend, niemand die naar je cijfers kijkt later.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef Snuf. het volgende:
Ja weet je ik faal gewoon in wiskunde en had ook niet zo goed voorbereid omdat ik beter andere vakken kon doen. Er staat waarschijnlijk wel een 4 op mijn eindlijst maar ja, je kan niet alles hebben.
Sommige studies welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeiend, niemand die naar je cijfers kijkt later.
2e en het 3e jaar moeten me makkelijk lukken alleen het 1e jaar is wel lastig jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, is het dan wel slim om fiscale economie te studeren?Aangezien dat ook een wiskundige studie is.
Okay.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2e en het 3e jaar moeten me makkelijk lukken alleen het 1e jaar is wel lastig jaVeel differentiëren, maar dat kan ik wel. Een paar jongens die ik ken en een vriend van me doen het. Ik ga het gewoon proberen het eerste jaar. Als het niet lukt dan niet he
Zeker blijf je thuis wonen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okay.Je komt hier vlakbij studeren, dus dat wordt veel meet0n
![]()
![]()
Ja dat begrijp ik wel. Ik ga wel in Rotterdam wonen denk ik. Niet komend jaar waarschijnlijk maar het jaar daarna denk ik wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
Voorlopig wel, ja. Kijken of studie me bevalt, straks is het niks en zit ik met het huisje opgescheept.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
* Gitaarmat kwam er deze week achter dat bedrijfskunde een lotingsstudie is..
Bereken de kans dat Etsu wordt ingelootquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook loting doen, kom ik aankakken met allemaal zessen en vijven (en 1x 7!!!!!!!!!!!)
Tja, ik zie wel.
Ja, maar moest er wel even goed naar kijken voordat ik hem herkendequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je kent het personage Waingro toch wel?
Waarvoor ga je loten danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook loting doen, kom ik aankakken met allemaal zessen en vijven (en 1x 7!!!!!!!!!!!)
Tja, ik zie wel.
Aah, interessant. Ondanks dat het loting is, hoor ik er niet veel mensen overquote:
Was ook eerst een van mijn keuzes maar wordt niet echt in de buurt gegeven dus dan moest ik wel verplicht op kamers of wat huren.quote:
Hebben ze niet op hbo... Toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Was ook eerst een van mijn keuzes maar wordt niet echt in de buurt gegeven dus dan moest ik wel verplicht op kamers of wat huren.
Ik zat te denken om dat te studeren, maar dat werd 'm toch nietquote:
Hihi lachen dan mattiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien worden we wel familie
Tenzij ze al bezet is natuurlijk
Ik snap ook wel dat niet iedereen even goed is in wiskunde, maar hier om een examen punten voor durven te vragen zou illegaal gemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef emzor1994 het volgende:
Laat ons lekker makkelijke vragen hebben
quote:
Zulke vragen kreeg ik op de basisschool.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Snuf. het volgende:
Het is de instap van een opgave wat is er dan zo raar aan?
Oke dus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke vragen kreeg ik op de basisschool.
Dit. Het was de enige opgave die ik goed had voor dat onderwerp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Snuf. het volgende:
Het is de instap van een opgave wat is er dan zo raar aan?
Serieus laat al die autisten maar lekker haten johquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit. Het was de enige opgave die ik goed had voor dat onderwerp.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Serieus laat al die autisten maar lekker haten joh
Twee punten is veel voor zo'n vraag. Zelfs voor de mensen die minder goed zijn in wiskunde is deze vraag makkelijk, dus ik snap niet waarom ze twee punten toekennen. Ik zou het minder 'raar' vinden als het één punt was geweest.quote:
Wiskunde is zo kut hequote:
2 punten vind ik normaal eigenlijk voor zo'n instapopdracht hoor. Dat is het ding van een instapopdracht, niet zo moeilijk en toch wat puntjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee punten is veel voor zo'n vraag. Zelfs voor de mensen die minder goed zijn in wiskunde is deze vraag makkelijk, dus ik snap niet waarom ze twee punten toekennen. Ik zou het minder 'raar' vinden als het één punt was geweest.
Nee, ook niet. Laat die mensen lekker in hun waarde, ze doen niet voor niets vmbo. Wij doen niet voor niets WiA, ipv WiB.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef ThaTim het volgende:
Bashen op vmbo'ers is echter wel altijd terecht.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wiskunde is zo kut heBij Economie of M&O rekenen je het nog ergens voor uit. Daar heeft het een doel en is het logisch. Wiskunde is gewoon achterlijke shit
Heb jij een shitload aan notes gekregen ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Laat die mensen lekker in hun waarde, ze doen niet voor niets vmbo. Wij doen niet voor niets WiA, ipv WiB.
Gewoon, serieus; boeiend.
Nee, ik vind het gewoon triest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb jij een shitload aan notes gekregen ofzo?
Ik had altijd het laagste van de klas bij Wiskunde Aquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]Daarom kon ik economie en m&o dus wel, toen ik het nog had. Die vakken zijn leuker.
Aittt ik heb niet het laagste van mijn klas voor wiskundeEigenlijk ook nooit gehad, hoorde zelfs altijd bij de betere helft van de klas (wat dan wel weer droevig is, zegt wat over het niveau
) maar ik was er stiekem wel een beetje bang voor. Best wat mensen met wiskunde C staan op het randje van slagen/zakken en staan slecht voor wiskunde, dus hebben er keihard voor gestreden, en ik had het niet eens bekeken...
Oke, bashen hoeft ook niet. Maar uitlachen mag wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon triest.![]()
Niemand is perfect.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Laat die mensen lekker in hun waarde, ze doen niet voor niets vmbo. Wij doen niet voor niets WiA, ipv WiB.
Gewoon, serieus; boeiend.
Als jij je daar goed bij voelt, maar denk dat de vmbo'ers jou op sommige punten/gebieden kunnen uitlachen, wat jij dan weer niet leuk vindt. Maakt niet uit hoe of waarover, het is gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, bashen hoeft ook niet. Maar uitlachen mag wel.
Ik vind het veel voor zo'n vraag, maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2 punten vind ik normaal eigenlijk voor zo'n instapopdracht hoor. Dat is het ding van een instapopdracht, niet zo moeilijk en toch wat puntjes.
Mijn opmerking ging over het CE en niet de leerlingen die dat vak hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
Sowieso: bashen op mensen die iets slechter zijn in wiskunde, of in een taal, of een niveau lager zitten.
Is toch wel heel erg triest ingesteld, hier op FOK!.
Had ook niet over jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het veel voor zo'n vraag, maar dat is mijn persoonlijke mening.
[..]
Mijn opmerking ging over het CE en niet de leerlingen die dat vak hebben.
Men mag mij zeer zeker uitlachen, ook al is het wel of niet nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt, maar denk dat de vmbo'ers jou op sommige punten/gebieden kunnen uitlachen, wat jij dan weer niet leuk vindt. Maakt niet uit hoe of waarover, het is gewoon niet nodig.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik word al vaak uitgelachen omdat ik voor Feyenoord ben
Spartaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik word al vaak uitgelachen omdat ik voor Sparta ben
MAAR IK GA ETEN SHOARMA GR GR
Hoeveel punten had je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef Kaasrol het volgende:
Tussen een 6,8 en een 9,1 voor scheikunde
Toch niet verneukt
61, als ik soepel ben 64.quote:
Ik hou me nog inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat een gehaat op wiskunde in dit topic!!!
netjes ik 50 als ik soepel ben. En heb minimaal 37 punten nodig. En zo soepel reken ik ook niet!quote:
Dat is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
netjes ik 50 als ik soepel ben. En heb minimaal 37 punten nodig. En zo soepel reken ik ook niet!
Zo ga ik reageren als ik te horen krijg dat ik geslaagd ben.quote:
Wiskunde A ging bij veel mensen niet goed hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had altijd het laagste van de klas bij Wiskunde AZitten wel 8 in de klas maar. Toch zei 1 meisje dat ze ook 25 punten had dus er is nog hoop
Ik moet er echt altijd aan denken als jij postquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
En ik vergeet gewoon echt altijd dat dat mijn UI is
Vorig jaar waren m'n 3 SE-punten bij elkaar een 9.6quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wiskunde A ging bij veel mensen niet goed hoorLijkt me dat dat wel een goede norm wordt. Maar irritant als je altijd het laagste hebt
Had ik in de derde altijd, maar dat was samen met nog iemand anders...
Sinds ik wiskunde C doe, gaat het beter
net zoals the game, ik vergeet het altijd totdat een ander het erover heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik moet er echt altijd aan denken als jij post
en bedanktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
net zoals the game, ik vergeet het altijd totdat een ander het erover heeft
ik las eigenlijk alleen maar jouw quote, de post van gideon was op vorige paginaquote:
en toen haalde je zo'n laag cijfer dat je een 3 gemiddeld gaat staanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef Scytec het volgende:
nog 1 examen te gaan, sta overal voldoende voor door me SE's.
Je zou zeggen dat ik...
* Scytec sunglasses
onderhand wel ben geslaagd!
YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef Scytec het volgende:
nog 1 examen te gaan, sta overal voldoende voor door me SE's.
Je zou zeggen dat ik...
* Scytec sunglasses
onderhand wel ben geslaagd!
YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik sta een 7 voor Natuurkundequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
en toen haalde je zo'n laag cijfer dat je een 3 gemiddeld gaat staan
ik knipper toch bijna nooit maar speciaal voor jouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo, doorhebben dat je knippert is veel erger
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Scytec het volgende:
[..]
Ik sta een 7 voor Natuurkunde
* Scytec sunglasses
Haal ik een 1, ga ik nog over
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Scytec het volgende:
[..]
Ik sta een 7 voor Natuurkunde
* Scytec sunglasses
Haal ik een 1, ga ik nog over
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ik ook, sta niet eens in de top 500quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef ThaTim het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Etsu heeft nog heel wat in te halen!!
Aparte Scheikunde is dat dan....quote:te veel .en moelijk
HAVO Scheikunde
Naam: scheikunde
het examen was te moelijk en je kwam niet klaar .. vragem waren ook nog eens onduidelijk en raar !!!! normering moet plus 2!! Want anders vallen er veel onvoldoedes
quote:te veel .en moelijk
HAVO Scheikunde
Naam: scheikunde
het examen was te moelijk en je kwam niet klaar .. vragem waren ook nog eens onduidelijk en raar !!!! normering moet plus 2!! Want anders vallen er veel onvoldoedes
quote:het examen was te moelijk en je kwam niet klaar
quote:en je kwam niet klaar
Gelukkig kwam ik niet klaarquote:je kwam niet klaar
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef Scytec het volgende:
klaarkomen in een stille zaal tijdens examen
fokking hard je eigen naam roepen als je komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef Scytec het volgende:
klaarkomen in een stille zaal tijdens examen
quote:
Etsu is leren ipv van voor de 7e keer op rij 1e te wordenquote:
klopt ik ben saai. Maar mijn kunstgeschiedenis is nog saaierquote:
Lerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Etsu is leren ipv van voor de 7e keer op rij 1e te worden![]()
Inderdaad bazenmuziek, maar vandaag louter Bob Dylan graag. Het is zijn 70e verjaardag.quote:
Video's voor bob dylanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Inderdaad bazenmuziek, maar vandaag louter Bob Dylan graag. Het is zijn 70e verjaardag.
Bob Dylan is 70quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
Sinds wanneer mag ome Bob weer op jijbuis trouwens?
Van Don't Think Twice, It's Alright staat mooie versie van Joan Baez op joeptoep.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
En Don't Think Twice is natuurlijk ook prachtig. Ik heb trouwens een onbekende demo-versie. Zal hem even uploaden. Indrukwekkende uitvoering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Snuf. het volgende:
Desire is wel het beste album trouwens.Bringing It Back Home, Highway Revisited en Blonde on Blonde zijn z'n beste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
beeeeeeebie beeebie beebie fot joet alalalal bie maaaaaajnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
idd ick fin Justin bieber oock vEel btr geakk
Ik luister Bob Dylan, het is zijn verjaardag. Ik ben baas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik luister nu ZZ Top. Waarom? Omdat ik een baas ben
Hele dag al Bob Dylan aan. Gewoon, omdat hij jarig is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik luister Bob Dylan, het is zijn verjaardag. Ik ben baas.
Juist, alleen kan ik I'm Not There (het lied) niet meer vinden op internetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hele dag al Bob Dylan aan. Gewoon, omdat hij jarig is.
nee, jij moet postenquote:
Maw = toepassen.quote:
Jeugd van tegenwoordquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Maw = toepassen.Altijd goed argument om niet te hoeven leren.
Ik lees vanavond de syllabus een keertje door en dan vind ik het prima. Mag een 6.7 halen voor een 8.
ONZ is een paar deuren verderop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef EenEindBaas het volgende:
Hey jongens heb even jullie wijsheid nodig.
Deze baas weet nou niet zeker wat ik hieruit moet halen:
Ik sprak vandaag mijn mentrix aan die biologie geeft en vroeg haar zo van of ze nou echt niks kon vertellen over het gemaakte bio examen (havo).
en toen zei ze : '' je hoeft je over biologie geen zorgen te maken''
toen viel het kwartje dus bij mij en dacht ik nou mooi dat is dus voldoende gemaakt door mij , maar nu zit ik hier thuis te denken betekent dat misschien dat ik een ander vak verknald heb of spreekt ze alleen over haar vak?
Hopelijk kunnen jullie mij even helpen met jullie baasheid
Da's wel zo. Ik lees nu m'n eigen samenvattingen door, als ze om die details gaan vragen, wordt het 7347938373772929x zo niksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Maw = toepassen.Altijd goed argument om niet te hoeven leren.
Ik lees vanavond de syllabus een keertje door en dan vind ik het prima. Mag een 6.7 halen voor een 8.
Waarschijnlijk weet zij niet eens wat er met de andere vakken is gehaald na het nakijken dus ik denk dat je 2e een beetje alu hoedje isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef EenEindBaas het volgende:
Ik sprak vandaag mijn mentrix aan die biologie geeft en vroeg haar zo van of ze nou echt niks kon vertellen over het gemaakte bio examen (havo).
toen viel het kwartje dus bij mij en dacht ik nou mooi dat is dus voldoende gemaakt door mij , maar nu zit ik hier thuis te denken betekent dat misschien dat ik een ander vak verknald heb of spreekt ze alleen over haar vak?
tja dat krijg je hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet zij niet eens wat er met de andere vakken is gehaald na het nakijken dus ik denk dat je 2e een beetje alu hoedje is
Enige wat mijn lekkere biologie lerares van 23 jaar zei is dat ze zelf ook het examen heeft gemaakt en nog veel fouten had gemaakt en het veel moeilijker vond dan andere jaren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef EenEindBaas het volgende:
Foto'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Enige wat mijn lekkere biologie lerares van 23 jaar zei is dat ze zelf ook het examen heeft gemaakt en nog veel fouten had gemaakt en het veel moeilijker vond dan andere jaren.![]()
![]()
Ook waren de punten die gehaald waren stukken lager dan vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je redt het welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's wel zo. Ik lees nu m'n eigen samenvattingen door, als ze om die details gaan vragen, wordt het 7347938373772929x zo niks![]()
heeft ze hyves of facebookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Enige wat mijn lekkere biologie lerares van 23 jaar zei is dat ze zelf ook het examen heeft gemaakt en nog veel fouten had gemaakt en het veel moeilijker vond dan andere jaren.![]()
![]()
Ook waren de punten die gehaald waren stukken lager dan vorig jaar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Foto'sIk kwam haar toen ik nog niet op de Vavo zat regelmatig tegen bij het uitgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of ik van haar foto's heb ze heeft wel hyves dacht ik.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
geefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik kwam haar toen ik nog niet op de Vavo zat regelmatig tegen bij het uitgaan.![]()
Ik weet niet of ik van haar foto's heb ze heeft wel hyves dacht ik.
Dan kan ik t wel vergetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je redt het welAls je een beetje het politieke landschap snapt en het nieuws bijhoudt moet je gewoon een ruime voldoende kunnen halen denk ik...
Met overschrijven had je al meer dan 14 punten binnen geloof ik. Heb je al nagekeken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Keauning het volgende:
Ik ben zo een faalhaas dat ik bang ben dat ik die 1,8 met WiA niet heb gehaald voor een 4. 14 puntjes nodig met n-term van 0.
Kan iemand me geruststellen en zeggen dat ik niet die 3 heb, die er voor zorgt dat ik niet slaag.
En nee, ik verdien het niet om te slagen, I know.
Kk
N van 1.2 en je hebt een 3?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Keauning het volgende:
Ik ben zo een faalhaas dat ik bang ben dat ik die 1,8 met WiA niet heb gehaald voor een 4. 14 puntjes nodig met n-term van 0.
Kan iemand me geruststellen en zeggen dat ik niet die 3 heb, die er voor zorgt dat ik niet slaag.
Kk
Helemaal links.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Waarom nou toch jongonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kan ik t wel vergeten
Ik kijk haast nooit nieuws, al helemaal niet over politiek.C&R is het enige wat ik interessant vind (daarom Criminologie
)
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Helemaal links.Zit potentie in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wtf, die kerel achter haar
.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Onze toetsen waren pure bagger...bijna niemand heeft een voldoende.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Waarom nou toch jongon![]()
C&R vind ik het taaist van allemaal, maar ook wel interessant... Massamedia is 1000x uitgekauwd in onze lessen en politieke besluitvorming is allemaal vrij obvious, 8.7 gehaald voor dat SE zonder te leren
Dat is Hassan de Hossellaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit potentie in.
.
Ja, maar ik ben een hoop vergeten wat ik had ingevuld en ik kan me niet voorstellen dat ik die goed heb gedaan. En ik heb enorme fouten gemaakt, waardoor hele opgaves in de soep zijn gelopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:41 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Met overschrijven had je al meer dan 14 punten binnen geloof ik. Heb je al nagekeken?
Wel een stoere man, dat moet gezegd worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit potentie in.
.
kan die niet bekijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Dastan het volgende:
Hier is trouwens die demoversie waar ik het over had:
quote:
Hij heeft wel een stoere blik enzo ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel een stoere man, dat moet gezegd worden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik zag net dat ik het woordje "mee" was vergetenalleen jij was me voor met quoten haha
.
Deze video bevat inhoud van SME, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.quote:
Ik heb het net gehaald denk ik die 2, dus jij jouw 1,8 ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Keauning het volgende:
Kk
Ik zet hem er godverdomme een minuut geleden op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van SME, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Snuf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb het net gehaald denk ik die 2, dus jij jouw 1,8 ook
wat een fagsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zet hem er godverdomme een minuut geleden op.Hoe kunnen ze dat weten.
Wordt automatisch herkend bla-bla...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zet hem er godverdomme een minuut geleden op.Hoe kunnen ze dat weten.
Een topic overnamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |