Kwootet for troeth.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Beter was dit een trollactie, want anders moet je voor straf drie dagen in de hoek staan.
slechte zanger en gitarist. Sarcasme all up in this bitch i hope.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef TimMer1981 het volgende:
Bob Dylan: geweldige songwriter, slechte zanger en gitarist.
Geweldig nummer van hem, maar dan goed uitgevoerd door de onfeilbare Walter Trout:
Bijna altijd is zijn eigen versie het beste. Misschien is het live niet altijd even sterk, maar zijn albumversies zijn altijd prachtig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef TimMer1981 het volgende:
Bob Dylan: geweldige songwriter, slechte zanger en gitarist.
Geweldig nummer van hem, maar dan goed uitgevoerd door de onfeilbare Walter Trout:
Absoluut niet: ik was bloedserieus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef MASD het volgende:
[..]
slechte zanger en gitarist. Sarcasme all up in this bitch i hope.
Een echte artiest is live op zijn sterkst: studio is gepolijst; live is rauw, ongepolijst en daardoor onvervalsbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bijna altijd is zijn eigen versie het beste. Misschien is het live niet altijd even sterk, maar zijn albumversies zijn altijd prachtig.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
[..]
Een echte artiest is live op zijn sterkst: studio is gepolijst; live is rauw, ongepolijst en daardoor onvervalsbaar.
Z'n albums hebben niet meer van die legendarische liedjes zoals vroeger, maar ze blijven nog steeds erg leuk om naar te luisteren ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Gillingham het volgende:
Ben benieuwd of hij nog wat platen uit gaat brengen. Wat mij betreft is hij nog steeds relevant.
Idem hier. Iedereen kan mooi zingen, maar de beste zangers zingen eigenlijk niet zo mooi.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef MASD het volgende:
Sommige mensen snappen het verschil niet tussen goede en technisch goede zangers. Mensen die van technisch goede zang houden, i pity the fool.
Nou, in sommigen geval klopt het wel jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem hier. Iedereen kan mooi zingen, maar de beste zangers zingen eigenlijk niet zo mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |