Ik hoorde dat ze bij Grieks bij de nieuwe vertaling gewoon zinnen hadden voorvertaald.. dat er maar 1 zin was met een conjunctivus, en dat die gewoon al gegeven wasquote:
Kwaliteitsfipo.quote:
Ik hoop het. Zielsverhuizing zeg je? Daar ben ik nog niet geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kwaliteitsfipo.
Ja, echt een meevaller. Zat echt in de stress vanmorgenDenk ook wel dat Latijn goedkomt. Sowieso dat ze daar die ene tekst over de zielsverhuizingen gaan gebruiken... dat weet je iig ook al.
Komt wel goed, en zeker ook bij jou
Dat gebeurt weleens, inderdaad. Daar krijgt je echter geen punten voor, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze bij Grieks bij de nieuwe vertaling gewoon zinnen hadden voorvertaald..
Mensen die Wiskunde C nemen doen dat veelal omdat ze geen fuck met wiskunde te maken willen hebben en omdat het verplicht is, ipv dat ze ook echt zo dom zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De eerste zin van het wiskunde C-examen trouwens, hoe laag schatten ze ons in"De meeste personenauto's hebben 4 banden". Ik moest lachen.
De enige tekst waarin filosofie echt aan de orde komt... en dat staat wel in de syllabus et cetera. Zou me verbazen als hij niet gevraagd werd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Hoe weet je dat, trouwens? Van de zielsverhuizing?
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat gebeurt weleens, inderdaad. Daar krijgt je echter geen punten voor, hoor.
Ja, maar wat maakt dat dan uit? De tekst blijft uit evenveel punten bestaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//
Denken dat er dan niet gewoon een zin bij komtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet... maar als ze de moeilijke zinnen gewoon geven scheelt dat veel fouten//
Niets mis mee, ik zeg ook altijd WiA en bedoel daarmee dan niet die ene wetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:50 schreef emzor1994 het volgende:
Iedereen snapt wat ik bedoel.. dus ik blijf WiC zeggen..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik zeg ook altijd WiA en bedoel daarmee dan niet die ene wet
Ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie moest er met scheikunde nog meer lachen bij die vraag met de "vochtslurpende pinguin"?![]()
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasquote:
En dan echt zo'nquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef Scytec het volgende:
[..]
En dan echt zo'n
[ afbeelding ]
plaatje erbij eh
Syllabus 1x doorlezen vanavondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:03 schreef Etsu het volgende:
VR2, wat ga jij doen voor maw? Alles leren heeft dus echt geen zin, 1 avond van te vorenik ga dood
WiC gehaald trouwens?
Goed denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Syllabus 1x doorlezen vanavondDoe dat ook gewoon? Meer vragen ze toch niet
36/77 punten voor wisC, valt me zooo meeWordt geen 5.0 voor een 6, maar makkelijk 3.0 voor een 5. Had niets gedaan.
Grieks tussen 60 en 68 van de 74, tevreden mee.
Hoe ging je wisA?
Chillquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed denk ikben net thuis, ga nu even nakijken
waarom safari?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Kaasrol het volgende:
WTF
Loopt safari vast, kan ik die pdf bestanden niet meer openen
WAT IS DIT
Omdat simpel en mooie UIquote:
Macs zuigen, maar safari is primaquote:
Daar is mijn UI van.quote:
Je kent het personage Waingro toch wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
is er niet aan af te zien, deed mij eerder denken aan een of ander LOTR personage
Je haalt toch eerder punten bij makkelijke zinnen dan bij moeilijke? dus het maakt wel degelijk uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt dat dan uit? De tekst blijft uit evenveel punten bestaan.
61 punten -> 6,5 en 8,5quote:
ik ben even nakijkenquote:
Hij was té makkelijk zelfs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:34 schreef Prulez het volgende:
Dat valt me van je tegen, Snuf. Ik heb net ff naar het examen gekeken, als WiBer zijnde leek hij me prima te doen (muv kansberekenen want dat heb ik nooit gehad)
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Prulez het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook. Wiskunde C maakte me een beetje treurig, toen ik dat zag.
Die eerste zin vond ik wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Prulez het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook. Wiskunde C maakte me een beetje treurig, toen ik dat zag.
Haha, dat van dat een auto 4 banden heeft? :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die eerste zin vond ik wel vermakelijk.
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha, dat van dat een auto 4 banden heeft? :p
Ik had nog jouw aantekening van de formule van fotosynthese overgenomen in m'n rekenmachine, kwam goed van pasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Scheikunde was knap kloten, 44 van de 81 punten ofzo. 5.9 met een N van 1, hopen dat de N deze keer iets van 1.7 is, dan blijf ik een 7 staan. :p Maar dat zal wel weer niet. Hopen dat Natuurkunde beter gaat.
Heb je alleen naar het antwoord gekeken, en meteen helemaal fout gerekend?quote:
ja... en je hebt ook autos met 3 wielen :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ja.
Hoe zit het trouwens met de reserveband?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja... en je hebt ook autos met 3 wielen :p
Mja ik heb wel alleen naar antwoord gekeken en wist niet alles wat ik had ingevuld. Het zou zomaar ook 35 punten kunnen zijn hoor. maar van 25 weet ik wel vrij zeker dat ik ze hebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je alleen naar het antwoord gekeken, en meteen helemaal fout gerekend?
Want anders kan je zo'n 15 punten erbij optellen denk ik zo. Want het zijn ook doorrekenfouten enzo.
x2quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Zonder te leren waarschijnlijk het hoogste cijfer van m'n CE's en de vakken waar ik keihard voor leer ga ik alsnog op m'n bek.
Ik denk wel meer hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja ik heb wel alleen naar antwoord gekeken en wist niet alles wat ik had ingevuld. Het zou zomaar ook 35 punten kunnen zijn hoor. maar van 25 weet ik wel vrij zeker dat ik ze heb
Herkenbaar. :Squote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Zonder te leren waarschijnlijk het hoogste cijfer van m'n CE's en de vakken waar ik keihard voor leer ga ik alsnog op m'n bek.
Boeiend, niemand die naar je cijfers kijkt later.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef Snuf. het volgende:
Ja weet je ik faal gewoon in wiskunde en had ook niet zo goed voorbereid omdat ik beter andere vakken kon doen. Er staat waarschijnlijk wel een 4 op mijn eindlijst maar ja, je kan niet alles hebben.
Sommige studies welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeiend, niemand die naar je cijfers kijkt later.
2e en het 3e jaar moeten me makkelijk lukken alleen het 1e jaar is wel lastig jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, is het dan wel slim om fiscale economie te studeren?Aangezien dat ook een wiskundige studie is.
Okay.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2e en het 3e jaar moeten me makkelijk lukken alleen het 1e jaar is wel lastig jaVeel differentiëren, maar dat kan ik wel. Een paar jongens die ik ken en een vriend van me doen het. Ik ga het gewoon proberen het eerste jaar. Als het niet lukt dan niet he
Zeker blijf je thuis wonen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okay.Je komt hier vlakbij studeren, dus dat wordt veel meet0n
![]()
![]()
Ja dat begrijp ik wel. Ik ga wel in Rotterdam wonen denk ik. Niet komend jaar waarschijnlijk maar het jaar daarna denk ik wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
Voorlopig wel, ja. Kijken of studie me bevalt, straks is het niks en zit ik met het huisje opgescheept.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
* Gitaarmat kwam er deze week achter dat bedrijfskunde een lotingsstudie is..
Bereken de kans dat Etsu wordt ingelootquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook loting doen, kom ik aankakken met allemaal zessen en vijven (en 1x 7!!!!!!!!!!!)
Tja, ik zie wel.
Ja, maar moest er wel even goed naar kijken voordat ik hem herkendequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je kent het personage Waingro toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |