goede tipquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef Internepper het volgende:
Wat ik in ieder geval zie van die examens van voorgaande jaren.. Als je een som niet weet altijd de gegevens opschrijven en zoveel je weet, ook al weet je het antwoord/de berekening niet. Soms krijg je al punten door wat simpele formules erbij te schrijven!
dat is toch de complentenregel, als je liever de getallen in een tabelletje wilt zienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef lolhaha het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam voor y1 binomcdf gebruike?
bij binomcdf hoef je geen y1 te gebruiken hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef rezai het volgende:
[..]
dat is toch de complentenregel, als je liever de getallen in een tabelletje wilt zien
en ik zou ook geen tabel gebruiken, de tabel had ik gebruikt in een som bij de laatse se, de docent had de hele som fout gerekend omdat het een onnauwkeurige manier wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef rezai het volgende:
[..]
dat is toch de complentenregel, als je liever de getallen in een tabelletje wilt zien
tuurlijk! mag je 2 keer langskomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef handboek het volgende:
[..]
Ga je voor wiskunde ook een 10 halen?
Sexy, zal ik zeker doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef handboek het volgende:
[..]
Sexy, zal ik zeker doen.
Msn?Als ik het nog gebruikte jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom nu mr 1 x per 5 jaar online waarschijnlijk
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik hoop het ook voor je!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Internepper het volgende:
Ik dank God op mijn blote knieën als ik een 5.5 haal. Dan ben ik sowieso geslaagd, anders hangt het af of Engels een n-term van 0.3 wordt.
Heel makkelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef computerprobleem het volgende:
vraag bij deze voorbeeld som
Voor binomCDF wordt er een groep gevraagd, maar daar geldt alleen tot een bepaald limiet. Dus tot hoogstens. Bijvoorbeeld:
De kans dat een man afhaakt is 0.14Er zijn 20 mannen die gaan bungeejumpen, wat is de kans dat minstens 6 mannen zullen afhaken? (dat betekent dus dat 6, 7, 8,.....tm 20 mannen kunnen afhaken. Je gebruikt nu de complement:
1- binomcdf(20, 0.14, 5)
x =
numtrial =
p = 0.14
waar moet ik de 5 invullen en waarom?
en waar moet ik de 20 invullen en waarom?
daar twijfel ik over..
En hoe moet ik de 1- invoeren op mijn rekenmachine bij binominalcdf?
Ik kom dan uit op 0.98. Klopt dit?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef coban het volgende:
[..]
Heel makkelijk![]()
N= altijd de totale groep, dus 20
x= het aantal waar het over gaat = 5
gewoon - 1 intikken en daarachter binomcdf?
ik weet de som niet, dus ik weet het niet. Het is wel iig onder de 1, dus het is een mogelijke kansquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kom dan uit op 0.98. Klopt dit?
dit moet je invoerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
ik weet de som niet, dus ik weet het niet. Het is wel iig onder de 1, dus het is een mogelijke kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |