Lees eerst dit door:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik weet niet eens het verschil tussen die 2!eigenlijk meer
![]()
1- binomcdfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Wat was de notatie bij een complement bij BINOMCDF-PDF?
Binomcdf minstens 5 (van maximale 30 bijv)quote:
Oo zo, bedoel je bijv:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Ik bedoel. Wat zet je na de P notatie? Iets met X = 5
Je hoeft het niet bij je antwoord te zetten, nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef wiskundesucks het volgende:
Moet je ook je window aangeven bij elke vraag waarbij je intersect nodig hebt? of is dat niet nodig als uitleg
Mijn docent heeft een afkeer aan me. Ze probeert zo veel mogelijk punten van me te af te keuren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef -tape- het volgende:
Als je omschrijft wat je doet maakt die notatie niet zoveel uit toch? Ik noteer nóóit dat P(..) etc.
window is idd niet verplicht, mag dus ook geen punten afgaan als je dat niet doetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Internepper het volgende:
Nee widow is niet verplicht volgens mij.
Is deze exponentieel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef TakAFCA het volgende:
De lijn gaat door de punten (2,56) en (5,90)
Met behulp van deze lijn kun je bij een gegeven eruptie duur een grove schatting maken voor de tussentijd die je daarbij kunt verwachten.
Stel een formule op die bij deze lijn hoort.
A=delta Y/delta X
Maar hoe dan de B?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |