abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:19:49 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97288875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef bl0emetjE het volgende:

. En de agressie hier op straat de laatste tijd... (ik woon boven een mcdonalds)
Dat staat vlgs mij los van de Mc daar.. meer het uitgaanspubliek wat er lekker hun longen uit het lijf willen brullen. :P
The truth was in here.
pi_97290318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat staat vlgs mij los van de Mc daar.. meer het uitgaanspubliek wat er lekker hun longen uit het lijf willen brullen. :P
Whehe, ja dat van de mac was ook maar een grapje ;)

Maar daarbuiten denk ik zeker dat eten een hele hoop invloed heeft op het gedrag maar ook gezondheid van mensen. Tenminste wel wat ik allemaal heb gezien en uit eigen ervaring.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:04:13 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97290560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Whehe, ja dat van de mac was ook maar een grapje ;)

Maar daarbuiten denk ik zeker dat eten een hele hoop invloed heeft op het gedrag maar ook gezondheid van mensen. Tenminste wel wat ik allemaal heb gezien en uit eigen ervaring.
Inderdaad, los daarvan, je voelt je anders als je andere voeding tot je neemt. Heb dat zelf wel eens uitgetest inderdaad, niet bewust onder het mom even zien wat de gevolgen zijn ofzo maar ben veel meer gaan letten op wat ik eet, meer groenten, meer fruit en daar word je energieker en levendiger van. Als ik dan eens een bord vet eet ben ik de rest van de avond niet meer vooruit te branden en zelfs de volgende dag heb ik daar 'last' van.
The truth was in here.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:06:47 #79
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_97290641

[ Bericht 100% gewijzigd door Doutzen op 25-05-2011 13:07:09 ]
pi_97294162
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Inderdaad, los daarvan, je voelt je anders als je andere voeding tot je neemt. Heb dat zelf wel eens uitgetest inderdaad, niet bewust onder het mom even zien wat de gevolgen zijn ofzo maar ben veel meer gaan letten op wat ik eet, meer groenten, meer fruit en daar word je energieker en levendiger van. Als ik dan eens een bord vet eet ben ik de rest van de avond niet meer vooruit te branden en zelfs de volgende dag heb ik daar 'last' van.
Ja, dat inderdaad ook al! En als voorbeeld even mijn zusje, als ze cola drinkt dan is ze binnen ene uur aan het huilen en voelt ze zich rottig. Wordt ze boos en verdrietig en chagrijnig. Als ze geen cola drinkt, dan is er niets aan de hand! En ook bij vriendjes/vriendinnetjes of neefjes/nichtjes heb ik regelmatig zulke taferelen gezien. Mijn broertje toen hij klein was, die werd ook agressief van bepaalde E-nummers. Zolang ie die niet at, ging het helemaal prima, maar kreeg ie eens iets waar bijv E450a in zat, dan ging hij gewoon door het lint! Dan kon hij trouwens ook niet meer goed concentreren en leek het wel of hij adhd oid had. Mijn moeder is daar toen achter gekomen met een speciaal dieet, eerst bouw je allerlei voedingstoffen (zoals suiker en toevoegingen) af en dan ga je 1 voor 1 voedingsstoffen toevoegen en kijken waar er wat gebeurd. Toen kon je het ook duidelijk zien dat hij heel sterk reageerde op bepaalde voedingsstoffen.
Maar agressief worden van bepaald eten, dat kan dus zeker gebeuren...
pi_97296555
Je zal niet per se zomaar ineens vanuit het niets agressief worden als je een keer een hamburger eet, maar de meeste mensen (iedereen?) zullen toch wel weten dat het sowieso niet goed is voor je lichaam en geest om alleen maar onzijdig en ongezonde dingen te eten. Bovendien, McDonald's en dat soort dingen zijn toch ook gewoon niet lekker! :D Ik eet dat soort dingen weleens als tussendoortje als ik ergens ben en haast heb en echt even iets moet eten, maar de laatste keer kan ik me niet eens meer herinneren. Misschien 2 of 3 jaar geleden ofzo... Maar je gaat daar toch niet elke week uitgebreid eten, dat is toch raar en vies. Je gaat toch bijvoorbeeld ook niet elke week naar 'de Chinees' of naar de pizzeria. :')

Light en andere 'speciale' (zoals bijvoorbeeld cholesterol verlagende zag ik hier ergens genoemd) producten zijn ook niet echt noodzakelijk. Gewoon regelmatig en bewust eten. Niet te eenzijdig. Gewoon normale dingen drinken en natuurlijk ook niet elke dag priklimonade. Niks aan de hand hoor. Ik snap echt niet dat sommige mensen wekelijks (of zelfs dagelijks?) uitgebreid bij de McDonald's/Chinees/pizzeria gaan eten. (En dan heb ik het niet over de echt goede authentieke Chinese en Italiaanse restaurants.)

Offtopic: Sommigen vallen over het woordje 'wordt' in de topictitel, maar eh: aggressief :')
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98041964
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:31:36 #83
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_98046254
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef jogy het volgende:

[..]

:') Hij bedoeld dat het niet vergaat zoals normaal vlees.
De hamburgerpattys van de MC Donalds zijn 100% rundvlees. Wel van meer dan 1 dier maar dat blijf je houden met gehakt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik zie ze helemaal niet eten. Maar fast food is bende.
http://www.msgtruth.org/avoid.htm
Ah de vet-sin wordt ook weer van stal gehaald, je kon er op wachten :')
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2011 @ 23:56:24 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_98047444
:( :( :( ^*^^%*%

Nietus

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_98053996
Wat een luie post goudje, kom op zeg! Copy and paste, thats all?

Het meest absurde vind ik de reactie van die dikke trol van schools Union. Alsof ze echt geen enkele empathie meer over heeft.

[ Bericht 51% gewijzigd door dadgad op 12-06-2011 04:29:35 ]
pi_98054122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:06 schreef Doutzen het volgende:

Ik ben vreselijk gefascineerd door jouw bewegende foto, wat is het dat je zegt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')