Daar heeft valse Val voor gezorgd gisteravond. 3 opdrachten gewonnen tijdens de liveshow.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef bixs het volgende:
ik weet niet waarom er weer eens drie in het strafhok zitten!
dus waarom
thanks.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heeft valse Val voor gezorgd gisteravond. 3 opdrachten gewonnen tijdens de liveshow.
Bij iedere gewonnen opdracht mocht het iemand in het strafhok zetten.
Ohww? begint het weer opnieuw? na giegelend een week lang tongen en borstenvoelen toelaten is het ineens weer niet goed?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Jordan zegt dat ze helemaal klaar is met David. Ik ben benieuwd.
Daß gehört sich fast an wie deine Name, beekuquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:04 schreef beequeen het volgende:
LOL, Rene kent het woord bbq niet. Hij spreekt het uit als beebeeku.![]()
Feestje dus vanavond mét alcohol. De 3 in het strafbereich mogen wel eten maar geen alcohol.
LOL, ik moest zo lachen toen hij dat zo uitsprak ._O-quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daß gehört sich fast an wie deine Name, beeku
"heute läuft hier wahrscheinlich nix" staat er in de chatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daily stream werkt niet lijkt het wel .... iemand ?
nice!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nieuwe stream : http://de.justin.tv/acer11
Deze werkt wel![]()
bedankt, is dat de uitzending?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze werkt wel![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze werkt wel![]()
Bovenstaande link werd even genoemd in de chat, en toen werd de chat schoongeveegd,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef snetje het volgende:
[..]
"heute läuft hier wahrscheinlich nix" staat er in de chat
Justin streams komen en gaan. Dat weet van BB UK. Maar het werkt nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Viele Dank, hoop alleen niet dat de link iedere dag wijzigt ......
Ja, maar dat is tot nu toe iedere keer gebeurd. Zo nieuw is dat niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dat gefluister tijdens die muziek gisteravond is toch opgenomen ......![]()
Rayo verklapt zijn geheim.
[ afbeelding ]
mocht dat gebeuren dan zoeken op acer11 bij dzez http://de.justin.tv/search?utf8=%E2%9C%93&q=acer11quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Viele Dank, hoop alleen niet dat de link iedere dag wijzigt ......
Yep, maar het hokje liebt ES. Ik hoorde het net weer zeggen dat het echt naar huis wil. Ik word daar zo niet goed van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, en Glamour-Expertin zei hij ook dacht ik ...... voice-over is geweldig
nah! Barry krijgt al een bloedhekel aan Val dus dat kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar het hokje liebt ES. Ik hoorde het net weer zeggen dat het echt naar huis wil. Ik word daar zo niet goed van.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef snetje het volgende:
[..]
nah! Barry krijgt al een bloedhekel aan Val dus dat kan nog leuk worden
hij noemde Valencia gisteren ook al Valerioquote:
Ja, ik lig in een deuk.quote:
Jasmin toch ? Ze werd in ieder geval flink te kakken gezet .....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef snetje het volgende:
ben benieuwd hoe vriendlief gaat reageren op Lisa haar gedrag ....
Wat heeft Lisa gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef snetje het volgende:
ben benieuwd hoe vriendlief gaat reageren op Lisa haar gedrag ....
Gibt es auch ein Pferd in BB.de?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft Lisa gedaan dan?
Ik zie David achter de bbq staan. Hij doet me toch zo denken aan Brian.
Klopt, ze maakte vanochtend excuses naar haar vriedje Mario.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jasmin toch ? Ze werd in ieder geval flink te kakken gezet .....![]()
Bitte nicht, nur kutkippen.quote:
ja! ik bedoelde Jasmin!! .....mjah .... ook blondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jasmin toch ? Ze werd in ieder geval flink te kakken gezet .....![]()
verjaardag van Rene ..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Darklight het volgende:
Waarom dit feestje? De kleren gaan al uit
En dat dan juist Cosimo zo goed in rekenen isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef Ransjih het volgende:
zou ook appeltje eitje voor mo geweest zijn
Ja, viel mij ook al op. Maar ze schijnt wel een vriend te hebben...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Ransjih het volgende:
zo grappig dat jasmin steeds vlakbij rene terecht komt
Dat geloof ik pas als ze echt weg is... Die zegt dat nu al dagen achter elkaar maar is er nog steeds...quote:
Er gebeuren soms rare dingen met die streams... Laatst zat ik te kijken en las ik hier allemaal dingen die bij mij pas meer dan een kwartier later kwamen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Ransjih het volgende:
zitten ze nou met de stream te kloten?
ingrid val en jordan aan keukentafel, stream ff stil en ineens zijn ze buiten
daar straks ook al , ineens 10 minuten herhaling
Batterijen van de zenders... Snap ook niet goed dat ze daarvoor altijd allemaal tegelijk naar het Sprechzimmer moeten komen... Beetje overdreven zo midden in een feestje...quote:
Slaap ze...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Ransjih het volgende:
trustu os, en bedankt voor je verslagjes
oat moarn of zoiets
mijn kin hangt nu op mijn toetsenbord! WTFquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Valencia's vriend, Florian, komt opeens binnenwandelen... Die zegt dat hij er ook komt wonen...![]()
Shit, heb ik net de foto aangepast...
Ze willen Valencia blijkbaar niet kwijt... Belachelijk, dan kunnen ze de vrienden en vriendinnen van de rest ook wel het huis insturen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef snetje het volgende:
[..]
mijn kin hangt nu op mijn toetsenbord! WTFdit alleen omdat Valencia anders morgen wou gaan???
nu ja... die dinges van gister die presentatrice zei gister al dat na deze nominatie niets meer is wat het lijkt en dat we nog veel zouden meemaken .... er kan dus nog van alles gebeuren... nu die vriend van Jasmin er ook nog in graagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze willen Valencia blijkbaar niet kwijt... Belachelijk, dan kunnen ze de vrienden en vriendinnen van de rest ook wel het huis insturen...
Ik ben bang dat Valencia nu helemaal gaat blijven en dat de andere bewoners er weinig aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net even bijgelezen, bedankt voor de verslagen ! Hoop toch niet, dat die Florian
erin gekomen is, om te zorgen dat Valencia nog even wil blijven ..... hoop dat de
andere bewoners dit niet gaan pikken.
och! op zich vind ik het altijd leuk om te zien als mensen om elkaar geven ... ze zullen best gek met elkander zijn ... nog meer als je samen een hobby hebt! nl. botox ...botox...en nog meer botox verslaving! ... en papsie van dinges betaald wel ....quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het een enge man ..... hoop dat Barry het ze goed moeilijk gaat maken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat je zegt; een botox verslaving... En zowel Valencia als Florian hebben ook t-shirts met botox opdruk...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:21 schreef snetje het volgende:
[..]
och! op zich vind ik het altijd leuk om te zien als mensen om elkaar geven ... ze zullen best gek met elkander zijn ... nog meer als je samen een hobby hebt! nl. botox ...botox...en nog meer botox verslaving! ... en papsie van dinges betaald wel ....
ze geven elkander inmiddels botox kusjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Wat je zegt; een botox verslaving... En zowel Valencia als Florian hebben ook t-shirts met botox opdruk...
Op Youtube is veel te vinden... Zoeken op Lisa Bund...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind die Lisa toch wel mooi zingen zo af en toe, zojuist zegt ze, dat ze
een rockalbum heeft opgenomen, iemand een linkje misschien ?
[ afbeelding ]
Thanks, ga ik morgen doen .... bloeit er nu ook iets tussen René en Daggy ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Op Youtube is veel te vinden... Zoeken op Lisa Bund...
Oh man, toen ik vandaag inschakelde was er een leuk verjaardagsfeestje voor Rene aan de gang. Toen kwam opeens die Florian binnen wandelen en nu is het opeens een ranzige freakshow geworden...quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verdammt, hier zit ik niet op te wachten .....![]()
![]()
![]()
![]()
Florian zegt net, dat ie altijd homo is geweest, hij leerde Valencia kennen
toen ze nog man was .... ik wil het eigenlijk niet weten ......
Ik vrees het ook, alles voor de kijkcijfers, maar dit gaat uiteindelijk niet werken ....quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oh man, toen ik vandaag inschakelde was er een leuk verjaardagsfeestje voor Rene aan de gang. Toen kwam opeens die Florian binnen wandelen en nu is het opeens een ranzige freakshow geworden...
En je weet het, sex verkoopt... Ik vrees het ergste... We krijgen hier de komende dagen nog veel meer van dit soort ^%r$R%& beelden...
Maar dat is maar deels vrijwillig... Een paar dagen geleden vertelde ze in een gesprek met David dat ze thuis altijd slaappillen neemt. Maar BB wil die niet geven...quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordan snapt het, de streamers bezighouden na twee uur .....![]()
Als ze zich stevig tegen David af zet en in staat is hem z'n ware gezicht te laten zien maakt ze een goede kans.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet zo lachen om die zelf leer cursussen van Jordan, nu weer tegen Ingrid.
Ze klinkt als ...... Jordan Chase![]()
[ afbeelding ]
Maar ze mag van mij winnen .....![]()
[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees dat ze door de redactie behoorlijk beschermd worden .....quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:33 schreef akveor het volgende:
BB Duitsland is ook een beetje een freakshow. Soms een beetje aso zelfs. Maar dat heeft ook wel weer z'n charme. Ik begrijp dat het vriendje van Valencia er nu ook in zit. Florian zal de exit van Valencia betekenen..
Maar naar wat ik begrepen heb hebben ze wel een notaris die de stemmingen controleert. Frau König.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees dat ze door de redactie behoorlijk beschermd worden .....
Daar geloof ik niks van... misschien dat ze die indruk probeert te wekken met zoals ze tegen de stem deed in de live show.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik vrees dat ze door de redactie behoorlijk beschermd worden .....
Okay, maar waarom laten ze die vriend van Valencia er dan zomaar inkomen ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van... misschien dat ze die indruk probeert te wekken met
zoals ze tegen de stem deed in de live show.
We willen natuurlijk niet dat er een Nintendo Wii in verkeerde handen valt....quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar naar wat ik begrepen heb hebben ze er wel een notaris die de stemmingen controleerd. Frau König.
Misschien.. de redactie doet gewoon veel minder krampachtig... die denken ach de bewoners en publiek lossen het wel op. Net als die berichtjes van thuis na 3 weekjes... dat zouden we hier gewoon belachelijk vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar waarom laten ze die vriend van Valencia er dan zomaar inkomen ?
Dat is toch spelbederf ?
Dat zou jou toch wel lukken... Carriere kansen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:54 schreef akveor het volgende:
Ingrid wil een coach die haar een bisschen böser macht...
Ik vind haar een heerlijk naïeve flapuit... en toen met die snoepkeuze hilarisch. 20 minuten alles opnoemen waarom ze het niet wil doen. Bijna de kamer uitlopen en toch voor dat snoep gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat zou jou toch wel lukken... Carriere kansen...
Niet veel inderdaad... Maar we lopen achter...Soms zie je op duitse websites artikelen met de tijd erbij en dan krijg je de indruk dat dat soms makkelijk 2 uur verschil kan zijn...quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag me net af, hoe vaak hadden we in SST om 0300 uur nog streams
die interessant genoeg waren ....... kunnen er niet veel geweest zijn
Sorry, maar dat snap ik niet ....quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Niet veel inderdaad... Maar we lopen achter...Soms zie je op duitse websites artikelen
met de tijd erbij en dan krijg je de indruk dat dat soms makkelijk 2 uur verschil kan zijn...
Ik kan er nog kwaad om worden dat net5 ons dit voor heeft durven schotelen is onbegrijpelijk. Ik snap het gewoon niet. Het is by far de slechtste RLS ever. Ik had BB Israël waarschijnlijk spannender gevonden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag me net af, hoe vaak hadden we in SST om 0300 uur nog streams
die interessant genoeg waren ....... kunnen er niet veel geweest zijn
Mischien weer een COS vol binnen 24 uur ......
Dat bedoelde ik, vertraging op de streams. En dat is veel meer dan 3 minuten... Eerder een uur...quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch een vertraging op de streams, Lisa heeft het over 0304 terwijl het 0307 is ..... ???
[ afbeelding ]
Okay, werkelijk, dat is wel vreemd dan ......quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, vertraging op de streams. En dat is veel meer dan 3 minuten... Eerder een uur...
Zitten ze in Portugal?quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, vertraging op de streams. En dat is veel meer dan 3 minuten... Eerder een uur...
En dat verschilt ook nog eens op welke site je streams kijkt...quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, werkelijk, dat is wel vreemd dan ......
Wij snappen het .....quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:11 schreef akveor het volgende:
Grappig dat de mannen alweer in bed liggen. Die zijn waarschijnlijk te dom om een goed gesprek met elkaar te kunnen voeren (Timmy uitgesloten misschien). Dus blijft er niets voor hen over dan vroeg te gaan slapen zodat ze overdag weer het haantje kunnen spelen.
Ik heb 3 streams die nu gelijk lopen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En dat verschilt ook nog eens op welke site je streams kijkt...
Daar is ze goed vanaf gekomen, had anders in het zwembad gelegen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:27 schreef akveor het volgende:
Ingrid: habt ihr mir schreien gehört?![]()
![]()
![]()
Volgens mij is half Duitsland de schuilkelders ingekropen.. tering wat een luchtalarm.
Eerlijk gezegd, wil ik dat niet eens wetenquote:Op woensdag 25 mei 2011 03:32 schreef akveor het volgende:
Waar zijn Valencia en Florian eigenlijk? Liggen die te douwen in de love room?
Zou me niets verbazen .......quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:32 schreef akveor het volgende:
Waar zijn Valencia en Florian eigenlijk? Liggen die te douwen in de love room?
Nee Rayo was te laf.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werd Ingrid in het zwembad gedondert ???
[ afbeelding ]
Zo jammer maar één stream... De meiden hebben nu natuurlijk ook plannen zitten maken voor als de mannen hun ding doen. Allemaal gemist...quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:43 schreef akveor het volgende:
Mannen gaan slapen... mogen we dan nu eindelijk terug naar de meiden..? die kerels boeien me niet.
Zo mee eens, maar ga er vandoor nu ......quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zo jammer maar één stream... De meiden hebben nu natuurlijk ook plannen zitten
maken voor als de mannen hun ding doen. Allemaal gemist...
SST was kut maar die vier streams waren super...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 03:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zo mee eens, maar ga er vandoor nu ......
bijna elke dag als eerst, opmaaken en dan sporten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fabi als eerste uit bed vanmorgen, camera mensen moeten alleen nog wakker worden ....
[ afbeelding ]
ja leuk, maar voor hoe lang blijf hij danquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vriendje van Valencia, dook gisteravond opeens op en is de nieuwe bewoner .....
Nog niet bekend, maar vrees dat het wel eens lang kan gaan duren ......quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:08 schreef bixs het volgende:
[..]
ja leuk, maar voor hoe lang blijf hij dan
zo blijven er wel 15 in huis. (ik snap er geen bal meer van.)quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog niet bekend, maar vrees dat het wel eens lang kan gaan duren ......
het geheim van tattoo boy is :ik zit nog in de kast niemand weet dat ik homo benquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:13 schreef snetje het volgende:
nog zon gezichtsprutser!![]()
[ link | afbeelding ]
Met name de meiden waren ontzettend enthousiast, alleen Barry niet zo geloof ik .....quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:18 schreef beequeen het volgende:
Wat een slecht idee zeg, nog zo'n engerd.![]()
Hoe reageerden de andere bewoners op die Florian.
ik snap dit niet weg met die handdoek, is toch veel beter om omtekledenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:37 schreef snetje het volgende:
tja... lastig dat omkleden...
[ link | afbeelding ]
moeilijk? ik verstond alleen zijn filmscenequote:Op woensdag 25 mei 2011 09:55 schreef beequeen het volgende:
Precies Lisa, dat dreigen met naar huis gaan van Val is puur chantage.
Ik kan Steve altijd zo moeilijk verstaan.
weekopdracht all bekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
moeilijk? ik verstond alleen zijn filmscene![]()
moet ff weg, tot straks
Alsje.quote:
quote:Die Bewohner im Haus werden hier mit einer Wochenaufgabe der ganz besonderen Art konfrontiert. Diese Wochenaufgabe startet nicht mit einem Brief. Beginn und Verlauf ereignen sich einfach. Das Haus wird von Tag zu Tag mit neuen Rätseln unter Spannung gehalten. Dreh- und Angelpunkt der Wochenaufgabe ist der Flatscreen im Wohnbereich. Auf diesen projiziert Big Brother jeden Tag neue, kryptische Anweisungen. Diese Anweisung bringen, jeden Tag aufs Neue, die Bewohner lediglich auf eine Spur. Dieser Spur müssen sie dann selbstständig folgen und alle Rätsel lösen.
In het kort: ze moeten dagelijks raadsels en puzzels oplossen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:00 schreef bixs het volgende:
dank je (nu weet ik het nog niet! een korte vertaaling kan mij veder helpen)
dat is eens een leuk weekopdracht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
In het kort: ze moeten dagelijks raadsels en puzzels oplossen.
Dat is wel erg maf dat Valenncia op z'n geheim mag drukken. Tenminste als ie een geheim heeft.quote:Natürlich stellt sich auch die Frage: hat Florian ein Secret und falls ja: Was hat er zu verbergen? Weiß Valencia um sein Geheimnis. Wird sie ihn beim nächsten Beziehungsstreit buzzern?
hij is nu bijna 2 uur niet in beeld geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef beequeen het volgende:
Dat zou idd belachelijk zijn. Gek, ik heb die gast alleen vanochtend een keer gezien. Hij zit nu ook niet aan tafel tijdens het eten.
Hij heeft het script maar te volgen, jah!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Ransjih het volgende:
toch een prima manier om vriendjes te maken als je zo komt binnen zeilen
yep.. zal wel weer aan YYCast liggen...quote:
Ik denk het. Ga het zonnetje maar weer even in. Tot later.quote:
Die Bewohner im Haus werden hier mit einer Wochenaufgabe der ganz besonderen Art konfrontiert. Diese Wochenaufgabe startet nicht mit einem Brief. Beginn und Verlauf ereignen sich einfach. Das Haus wird von Tag zu Tag mit neuen Rätseln unter Spannung gehalten. Dreh- und Angelpunkt der Wochenaufgabe ist der Flatscreen im Wohnbereich. Auf diesen projiziert Big Brother jeden Tag neue, kryptische Anweisungen. Diese Anweisung bringen, jeden Tag aufs Neue, die Bewohner lediglich auf eine Spur. Dieser Spur müssen sie dann selbstständig folgen und alle Rätsel lösen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:05 schreef bixs het volgende:
[..]
dat is eens een leuk weekopdracht.
mijn dank is groot![]()
Vorige week tijdens de live moest Valencia een opdracht doen. Ze moest iemand meenemen en dat was Ingrid. De opdracht was in het donker. Toen heeft ze het min of meer ontdekt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet ES dat Ingrid bang is in het donker? Heeft ze dat verteld?
Ik kan echt niet kijken naar ES en Flo.![]()
Ze begeleidt elke zondag geestelijk gehandicapten als vrijwilliger?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef beequeen het volgende:
Dit is Flo's geheim. Mijn Duits is redelijk, maar geen idee wat het betekent.
"Ich betreue ehrenamtlich jeden Sonntag geistig behinderte Menschen!"
Nou ja, om dat direct te weten dat ze bang is in het donker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef akveor het volgende:
Vorige week tijdens de live moest Valencia een opdracht doen. Ze moest iemand meenemen en dat was Ingrid. De opdracht was in het donker. Toen heeft ze het min of meer ontdekt.
Valencia en Florian heb ik nog geen enkele keer gezien...
Oh, dan begeleidt hij iedere zondag ES. Thanx.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:08 schreef mootie het volgende:
Ze begeleidt elke zondag geestelijk gehandicapten als vrijwilliger?
Daar is het al....quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, om dat direct te weten dat ze bang is in het donker?Maar goed, ze vertellen allemaal hun geheim. Stom spel.
![]()
Gelukkig houden ze die 2 redlijk buiten beeld en Flo zit het grootste gedeelte van de dag in de KvdW. Slaat ook nergens op.
Vreselijk persoon und gar nicht sehr freundlich.quote:
Adamski niet hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk persoon und gar nicht sehr freundlich.![]()
Alle streams weer dood?
ik denk niet dat je valerie moet vergelijken met een geestelijk gehandicapte,en ook niet als het..een gewoon mens die via gevoel gewoon anders wil zijn,helemaal niets mis mee,en ik geef applaus aan mensen die openlijk durfen leven zo als zij willen,zij valt er niemand lastig mee,want kijken doen wij zelfs.. je zou zo van die gasten van heel ssl nederland zo een groep kunnen maken..ik weet uit duitsland zelf,dat in mijn woonoord keulen de gekste figuren de oudjes en de gehandicapten gingen begeleiden,die wel voor oproer zorgden,maar die oudjes en gehandicapten waren er dol op,daar gaat het om,het zijn vaak mensen die er gewoon schijt aan hebben wat andere van ze denken,zij hebben een maling zo als mensen als wij,die alleen op geld,status,uiterlijk en beroep kijken,ze zijn er gelukkig mee,vind ik best,in duitsland noemen ze hen oekos,oftewel,alternatievequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan begeleidt hij iedere zondag ES. Thanx.
Oh, deze is ook erg van Flo.
Freizeit: Sport, Botox-Parties, Tattoos, Charity und seine Schönheit.Daarom valt hij op ES.![]()
Het kan ook best dat ze om de 2 weken nomineren hoor. Dat deden ze vorig jaar iig. In de live de ene week nomineren en de live de week erop ging er dan iemand eruit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat ze vandaag moeten nomineren Roevka. We moeten toch in de gelegenheid gesteld worden om te bellen.
Oh ja, David genomineerd is al voldoende, samen met ES en Flo.
Echt? Dat wist ik niet. Geil.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:17 schreef akveor het volgende:
Het kan ook best dat ze om de 2 weken nomineren hoor. Dat deden ze vorig jaar iig. In de live de ene week nomineren en de live de week erop ging er dan iemand eruit.
Het zou me ook niets verbazen dat de show bij succes verlengd word. Vorig jaar duurde BB een dikke 200 dagen.
Hoe doe je dat?quote:
Steve is de mol. Moeilijk te omschrijven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
die steve ,wat is dat eigentlich voor een type ?
Adamski stream doet het.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:36 schreef Ransjih het volgende:
streams op zwart bij mij![]()
steve? geen idee, we hebben tot nu toe pas 1 zin van m kunnen verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |