Kan die dat een beetje dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:43 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft trouwens aangegeven nog steeds op zoek te zijn naar een spits, 10 en linksback.
Betekent dus dat Indi - Nelom er een concurrent bij gaan krijgen.
Op den duur zal Indi ook wel doorschuiven naar de centrale plek neem ik aan.
Tsja, heeft wel altijd linksback gespeeld. Maar gezien zijn bouw is het verstandig om op de lange duur gewoon voor LCV te gaan. Gebeurt bij bijna al die jeugdspelers.quote:
Daarom spelen dat soort spelers altijd eerst een paar jaar op linksback. Ajax deed en doet dat bijvoorbeeld ook met Vertonghen en Boilesen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk dat Martins-Indi zonder routine naast zich centraal tekort gaat schieten... dus of dat een goed idee is waag ik toch te betwijfelen. Echter, als Vlaar behouden mocht blijven voor in het centrum, wie weet hoe je dan uit de voeten kan.
Hofland ligt toch ook nog een jaar onder contract toch? Of blijft die sowieso op Cyprus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk dat Martins-Indi zonder routine naast zich centraal tekort gaat schieten... dus of dat een goed idee is waag ik toch te betwijfelen. Echter, als Vlaar behouden mocht blijven voor in het centrum, wie weet hoe je dan uit de voeten kan.
Ben ik zeer zeker met je eens - je ziet in hoeverre De Vrij zich heeft ontwikkeld het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon hoe dan ook iemand met ervaring bij als Vlaar vertrekt . Stefan is nog te jong en onervaren om alleen de verdediging neer te zetten.
Je ziet ook dat zo'n ervaren Vlaar erg positief werkt voor de ontwikkeling van die jonge gasten en ze meer zelfvertrouwen geeft.
Precies, hij is echt een onmisbare schakel in ons elftal. De enige onmisbare schakel ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:00 schreef Caland het volgende:
Je moet Vlaar gewoon aan z'n contract houden, je vangt er nu toch niks meer voor en je hele verdediging valt weg als hij er niet staat. Zie VVV uit. Heb je iig nog een jaar om een vervanger aan te trekken.
Niet dat ik verder zo onder de indruk ben van de voetballer Vlaar, maar hij is wel belangrijk.
Hofland heeft twee jaar verlengt daar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hofland ligt toch ook nog een jaar onder contract toch? Of blijft die sowieso op Cyprus?
Niet dat hij nou zo geweldig was, maar wellicht met zijn ervaring centraal toch in grondbeginsel nog een stuk bruikbaarder als Indi
Ik heb nog nergens een definitief bericht incl. foto's gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
De Vrij heeft wel gewoon bijgetekend. Die berichten over een principeakkoord waren onzin.
quote:'Ik doe dit werk nu zestien jaar, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt'
Martin van Geel is nog maar net aan het werk bij Feyenoord, maar voelt zich nu al helemaal thuis bij de club die hij ook als speler al diende. “Ik heb letterlijk nog geen minuut nodig gehad om te wennen bij deze club. Ik doe dit werk nu zestien jaar, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dat heeft te maken met de manier waarop mijn komst is voorbereid en de overdracht heeft plaatsgevonden”, liet Van Geel dinsdagavond weten aan de businessclub.
De technisch directeur volgde in De Kuip Leo Beenhakker op en voelt zich comfortabel in die rol. “De gesprekken die ik heb gehad met de club zijn heel open verlopen. Ik weet precies wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn. Over de onmogelijkheden zul je mij dus nooit meer horen”, zei Van Geel volgens de officiële website van Feyenoord tegen de aanwezigen. “‘Het is geen geheim dat Feyenoord een sportief matig seizoen achter de rug heeft.”
“Wel is duidelijk dat er veel kwaliteit in deze ploeg zit. We moeten proberen die kwaliteit op te stuwen naar een plek waar Feyenoord thuis hoort. De tiende plaats is niet een positie waar Feyenoord thuis hoort. Wij zijn enorm dankbaar voor de steun die we desondanks hebben mogen ontvangen.” Van Geel mocht deze week Miquel Nelom en Guyon Fernandez begroeten als aanwinsten; hij verduidelijkt dat beide spelers breedteversterkingen zijn.
“‘Wij hebben zowel aan Fernandez als aan Nelom duidelijk gemaakt dat wij zullen blijven zoeken naar spelers op hun posities. Dat moeten spelers zijn met toegevoegde waarde. Als we die niet vinden, gaan de spelers die we nu hebben het uitvechten. We zullen altijd eerst kijken wat we intern hebben. Feyenoord moet een herkenbare ploeg hebben. We kijken daarom altijd eerst naar de eigen jeugd, want zij kennen de clubcultuur. Vervolgens kijken we dichtbij huis bij Excelsior en daarna in de rest van Nederland. Buiten de landsgrenzen behoren België en Scandinavië tot de mogelijkheden, maar verder gaan we niet als het aan mij ligt.”
Dat was bij z'n voorganger wel andersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef Paul-89 het volgende:
"Over de onmogelijkheden zul je mij dus nooit meer horen”
LOL, die bleven maar hameren op dezelfde dingen echt lachwekkend was het. En toch (bijna) allemaal gewoon blijven zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was bij z'n voorganger wel anders
Zo'n Velthuizen vind ik anders wel een 'verantwoorde' investering door de VVF. Die gast kan voor een lage prijs opgehaald worden en verkoop je normaliter altijd voor meer door. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat hij een mindere keeper is dan Mulder. Als je het over buitenkansjes hebt, dan is dit er één.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die wil dat ik het NuSport interview met Wijnaldum inscan? Niet dat er veel opzienbarends in staat hoor
Overigens stond er in de NuSport ook een interview met Velthuizen en daarbij stond een kadertje waarin Martin reageert op het feit dat Velthuizen wel naar ons wil. Hij zei iets in de strekking van: goed om te horen dat hij wil, dat betekent dat we nog steeds uitstraling hebben. Wij willen in principe met Mulder, Darley en Lamprou de competitie in, als er iemand eventueel weg valt gaan we kijken.
Ja daar kan je echt winst op pakken, 500.000, kan je Darley en Lamprou verkopen, die komen er toch nooit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Velthuizen vind ik anders wel een 'verantwoorde' investering door de VVF. Die gast kan voor een lage prijs opgehaald worden en verkoop je normaliter altijd voor meer door. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat hij een mindere keeper is dan Mulder. Als je het over buitenkansjes hebt, dan is dit er één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |