Heb je dat filmpje in de OP gekeken? Dat legt het een en ander uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, maar nu dus ook al binnen het MW2 topic
Da wijf het nog wel iets van een flow.quote:
hier kon ik ook wel omlachen. ( herken me er wel een beetje inquote:
Jedi mind tricks is sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
second verse is 1 van de hardste die ik ooit gehoord heb
klinkt lekker, kende die lui nog niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jedi mind tricks is sowieso![]()
Deze ook!
Ken ik nie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klinkt lekker, kende die lui nog niet.
deze zijn ook wel vet, trouwens echt de eerste keer dat ik naar dit nummer luister in 6 jaar ofzo
Hahaha, nou het is niet een van m'n moves. Maar jij werkt natuurlijk ook in een lab, dat verandert de zaak. Dan ben je al het stereotype.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hier kon ik ook wel omlachen. ( herken me er wel een beetje in)
oke leuk wijfie en een lekker nummer die eerstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ken ik nie.
Momenteel bezig met album van:
Echt wel lekker album en ook:
Ultieme studenten hip hop nummer!
jeweetsllufquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Hahaha, nou het is niet een van m'n moves. Maar jij werkt natuurlijk ook in een lab, dat verandert de zaak. Dan ben je al het stereotype.
Like a bossquote:
Who gives a fuck nigga?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Bozz187 het volgende:
The Game Gives New "R.E.D." Release Date - August 23rd - By : Nima - May 17, 2011
After years of push-backs and delays, fans are starting to give up on The Game's long awaited "R.E.D. Album" actually coming out anytime soon. However, we're gonna give Chuck the benefit of the doubt and hope that this time around it's for real! Via Twitter, he posted the following: "Just got off a conference call with Jimmy Iovine & @interscope . Aug 23rd is the release date & it's like a FAT GIRL..... It won't move!".
Let's hope it sticks!
wat een kanker nummerquote:
Zie die knul pimpen met zijn Men at Work-klantenkaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |