Heb je dat filmpje in de OP gekeken? Dat legt het een en ander uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, maar nu dus ook al binnen het MW2 topic
Da wijf het nog wel iets van een flow.quote:
hier kon ik ook wel omlachen. ( herken me er wel een beetje inquote:
Jedi mind tricks is sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
second verse is 1 van de hardste die ik ooit gehoord heb
klinkt lekker, kende die lui nog niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jedi mind tricks is sowieso![]()
Deze ook!
Ken ik nie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klinkt lekker, kende die lui nog niet.
deze zijn ook wel vet, trouwens echt de eerste keer dat ik naar dit nummer luister in 6 jaar ofzo
Hahaha, nou het is niet een van m'n moves. Maar jij werkt natuurlijk ook in een lab, dat verandert de zaak. Dan ben je al het stereotype.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hier kon ik ook wel omlachen. ( herken me er wel een beetje in)
oke leuk wijfie en een lekker nummer die eerstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ken ik nie.
Momenteel bezig met album van:
Echt wel lekker album en ook:
Ultieme studenten hip hop nummer!
jeweetsllufquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:03 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Hahaha, nou het is niet een van m'n moves. Maar jij werkt natuurlijk ook in een lab, dat verandert de zaak. Dan ben je al het stereotype.
Like a bossquote:
Who gives a fuck nigga?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Bozz187 het volgende:
The Game Gives New "R.E.D." Release Date - August 23rd - By : Nima - May 17, 2011
After years of push-backs and delays, fans are starting to give up on The Game's long awaited "R.E.D. Album" actually coming out anytime soon. However, we're gonna give Chuck the benefit of the doubt and hope that this time around it's for real! Via Twitter, he posted the following: "Just got off a conference call with Jimmy Iovine & @interscope . Aug 23rd is the release date & it's like a FAT GIRL..... It won't move!".
Let's hope it sticks!
wat een kanker nummerquote:
Zie die knul pimpen met zijn Men at Work-klantenkaartquote:
Weet ik niet.quote:
Jij snapt het tenminstequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik niet.ben eerst mijn nagels aan het lakken en dan kom ik wel online.
Ik heb altijd nagellak op. Ik heb ook een verslaving, heb 250 lakjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste
Vrouwen die hun nagels niet lakken
Vrouwen die nagels bijten![]()
![]()
Mijn vriendin heeft bij mij thuis alleen al een stuk of 20 kleurtjes staanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb altijd nagellak op. Ik heb ook een verslaving, heb 250 lakjes.
Je bent gewoon verslaafd aan de dampen die van al die potjes af komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb altijd nagellak op. Ik heb ook een verslaving, heb 250 lakjes.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie die knul pimpen met zijn Men at Work-klantenkaart
[ afbeelding ]
quote:îk_vöèl_mê_eéñzàâm_ën_ällèéñ_vàñdáág_wïl_iêmand_mét_mé_pratéñ?
AminaVanesaxp530 5 days ago 8
Aight nigga zal je zo even invitenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Joa.. tot ik er weer genoeg van heb.
Dit is mn all time favo rapplaat...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
second verse is 1 van de hardste die ik ooit gehoord heb
quote:
Grillzquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
What it do baby
Its da ice man paul wall
I got my mouth lookin somethin like a disco ball
I got da diamonds and da ice all hand set
I might cause a cold front if i take a deep breath
Ik heb het al gehad. Eerst gooi ik een stun voor iemands hoofd zonder dat 'ie gestunned wordt. en dan schiet ik hem in zijn hoofd met een sniper en krijg ik een hit marker. Ik zie alleen z'n hoofd uitsteken. Hoe kan ik dan niet in zijn hoofd schieten?quote:
hahaha oke geniaal als je alleen mee leestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het al gehad. Eerst gooi ik een stun voor iemands hoofd zonder dat 'ie gestunned wordt. en dan schiet ik hem in zijn hoofd met een sniper en krijg ik een hit marker. Ik zie alleen z'n hoofd uitsteken. Hoe kan ik dan niet in zijn hoofd schieten?Godverdomme
Precies de reden waarom ik niet snipequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het al gehad. Eerst gooi ik een stun voor iemands hoofd zonder dat 'ie gestunned wordt. en dan schiet ik hem in zijn hoofd met een sniper en krijg ik een hit marker. Ik zie alleen z'n hoofd uitsteken. Hoe kan ik dan niet in zijn hoofd schieten?Godverdomme
Ik heb ook alleen nog maak kutverbindingen gehad. En ik heb geen tvquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Die frustratie van stoma is altijd zo leuk om te lezen.ik zie het dan al helemaal voor me hoe hij zit achter zijn tv. Maar ik houd het ook alweer voor gezien, verbinding werkt niet mee?
Haha vet goeden garp.quote:
Oh, ik zat me vriend al uit te schelden dat hij zijn downloads uit moest zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen nog maak kutverbindingen gehad. En ik heb geen tv
Kolere, dat is echt ziek...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |