Zie mijn editz0rquote:
Niet ninja genoeg helaasquote:
quote:De meningen na haar optreden op Q-base waren eigenlijk vrij duidelijk en niet bepaald positief wat betreft het draaien. Daar gaan we het echter niet over hebben in deze review. En ook niet over haar talent als producent, want aangezien deze 2 tracks niet door haar gemaakt zijn valt daar weinig over te zeggen.
Ik denk het welquote:
Scheikunde?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een KUT examen. Wat een KUT vraagstellingen. Wat een KUT antwoorden. Tussen 4,2 en 6,2.
Moet ik eerst voor bij de pc om de antwoorden te kijken hèquote:
Inderdaad. De vraagstelling was een stuk moeilijker dan het examen van bijvoorbeeld vorig jaar. En heel weinig rekensommen... daar heb ik bijna heel havo 5 aan zitten oefenen met mijn klas.quote:
Maar je zei voor je cijferquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet ik eerst voor bij de pc om de antwoorden te kijken hè
Dit overigens ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Scytec het volgende:
[..]
Inderdaad. De vraagstelling was een stuk moeilijker dan het examen van bijvoorbeeld vorig jaar. En heel weinig rekensommen... daar heb ik bijna heel havo 5 aan zitten oefenen met mijn klas.
Vraag 2 dan. Niet helemaal duidelijk dat die andere U atomen er naast de U4+ atomen zitten. Of vraag 9 & 10. Hele structuurformules opgeschreven, hoefde je maar die 3 woordjes te verwisselen, terwijl er stond VERSCHILLEND. Erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Scytec het volgende:
[..]
Inderdaad. De vraagstelling was een stuk moeilijker dan het examen van bijvoorbeeld vorig jaar. En heel weinig rekensommen... daar heb ik bijna heel havo 5 aan zitten oefenen met mijn klas.
=punten, het is toch raar dat ik niet bij die tabel kan maar wel bij de antwoorden?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
=punten, het is toch raar dat ik niet bij die tabel kan maar wel bij de antwoorden?
Inderdaad! Met die Phe aminozuren ofzo. Pff.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag 2 dan. Niet helemaal duidelijk dat die andere U atomen er naast de U4+ atomen zitten. Of vraag 9 & 10. Hele structuurformules opgeschreven, hoefde je maar die 3 woordjes te verwisselen, terwijl er stond VERSCHILLEND. Erg onduidelijk.
Sowieso klachten indienen. En dat het gewoon te lang duurde, was om half 5 net aan klaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Scytec het volgende:
[..]Ik geef me over
[..]
Inderdaad! Met die Phe aminozuren ofzo. Pff.
Droge shitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
Jouw cijfer voor Wiskunde A ligt tussen
3,2 en 4,0
gebaseerd op een score van 25 uit 84 punten
Gelukkig waarschijnlijk wel boven de 2 dus
Vraag 10 heb ik zomaar wat opgeschreven, in de hoop er nog een goed te hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag 2 dan. Niet helemaal duidelijk dat die andere U atomen er naast de U4+ atomen zitten. Of vraag 9 & 10. Hele structuurformules opgeschreven, hoefde je maar die 3 woordjes te verwisselen, terwijl er stond VERSCHILLEND. Erg onduidelijk.
Bij vraag 10:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Duidelijker kan toch niet?quote:Gebruik daarbij de drie-letter-symbolen om de aminozuren weer te geven.
10 maximumscore 2quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Bij vraag 10:
[..]
Duidelijker kan toch niet?
Dat dus. Iedereen die ik heb gesproken heeft structuurformules van andere AMINOZUREN opgeschreven uit de binas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Scytec het volgende:
[..]
10 maximumscore 2
Phe – Asp, Phe – Phe en Asp – Asp
• Phe – Asp 1
• Phe – Phe en Asp – Asp 1
Verschillend in AMINOZUREN of verschillend in volgorde?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |