Scheikunde?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een KUT examen. Wat een KUT vraagstellingen. Wat een KUT antwoorden. Tussen 4,2 en 6,2.
Moet ik eerst voor bij de pc om de antwoorden te kijken hèquote:
Inderdaad. De vraagstelling was een stuk moeilijker dan het examen van bijvoorbeeld vorig jaar. En heel weinig rekensommen... daar heb ik bijna heel havo 5 aan zitten oefenen met mijn klas.quote:
Maar je zei voor je cijferquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet ik eerst voor bij de pc om de antwoorden te kijken hè
Dit overigens ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Scytec het volgende:
[..]
Inderdaad. De vraagstelling was een stuk moeilijker dan het examen van bijvoorbeeld vorig jaar. En heel weinig rekensommen... daar heb ik bijna heel havo 5 aan zitten oefenen met mijn klas.
Vraag 2 dan. Niet helemaal duidelijk dat die andere U atomen er naast de U4+ atomen zitten. Of vraag 9 & 10. Hele structuurformules opgeschreven, hoefde je maar die 3 woordjes te verwisselen, terwijl er stond VERSCHILLEND. Erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Scytec het volgende:
[..]
Inderdaad. De vraagstelling was een stuk moeilijker dan het examen van bijvoorbeeld vorig jaar. En heel weinig rekensommen... daar heb ik bijna heel havo 5 aan zitten oefenen met mijn klas.
=punten, het is toch raar dat ik niet bij die tabel kan maar wel bij de antwoorden?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
=punten, het is toch raar dat ik niet bij die tabel kan maar wel bij de antwoorden?
Inderdaad! Met die Phe aminozuren ofzo. Pff.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag 2 dan. Niet helemaal duidelijk dat die andere U atomen er naast de U4+ atomen zitten. Of vraag 9 & 10. Hele structuurformules opgeschreven, hoefde je maar die 3 woordjes te verwisselen, terwijl er stond VERSCHILLEND. Erg onduidelijk.
Sowieso klachten indienen. En dat het gewoon te lang duurde, was om half 5 net aan klaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Scytec het volgende:
[..]Ik geef me over
[..]
Inderdaad! Met die Phe aminozuren ofzo. Pff.
Droge shitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
Jouw cijfer voor Wiskunde A ligt tussen
3,2 en 4,0
gebaseerd op een score van 25 uit 84 punten
Gelukkig waarschijnlijk wel boven de 2 dus
Vraag 10 heb ik zomaar wat opgeschreven, in de hoop er nog een goed te hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag 2 dan. Niet helemaal duidelijk dat die andere U atomen er naast de U4+ atomen zitten. Of vraag 9 & 10. Hele structuurformules opgeschreven, hoefde je maar die 3 woordjes te verwisselen, terwijl er stond VERSCHILLEND. Erg onduidelijk.
Bij vraag 10:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Duidelijker kan toch niet?quote:Gebruik daarbij de drie-letter-symbolen om de aminozuren weer te geven.
10 maximumscore 2quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Bij vraag 10:
[..]
Duidelijker kan toch niet?
Dat dus. Iedereen die ik heb gesproken heeft structuurformules van andere AMINOZUREN opgeschreven uit de binas.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Scytec het volgende:
[..]
10 maximumscore 2
Phe – Asp, Phe – Phe en Asp – Asp
• Phe – Asp 1
• Phe – Phe en Asp – Asp 1
Verschillend in AMINOZUREN of verschillend in volgorde?!
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Scytec het volgende:
[..]
10 maximumscore 2
Phe – Asp, Phe – Phe en Asp – Asp
• Phe – Asp 1
• Phe – Phe en Asp – Asp 1
Verschillend in AMINOZUREN of verschillend in volgorde?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |