En Lis is alweer uit de pyama van Jolie gegroeidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks.
We hebben elkaar sowieso wel gezien hoor, hier maar dat is toch anders. En geen fijne omgeving voor een kind. Met haar gaat het trouwens goed, ruim 1 meter 30 goed
Tot je dooie mensen tegenkomt op de gangquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef PM-girl het volgende:
Heerlijk, zo dichtbij! Het lijkt me trouwens heel leuk om in een ziekenhuis te werken.
Kan overal gebeuren toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tot je dooie mensen tegenkomt op de gang.
In dat mediapark van jou schieten ze mensen overhoopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar in een ziekenhuis vakerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Kan overal gebeuren toch?
LB, wat heftig, alle dagen daar. Sterkte!
Daar werd ik op dag 1 voor gewaarschuwd en het is me nu in een jaar tijd pas 1 keer overkomen. En die persoon lag in een bed, onder een laken, dus er viel gewoon niets te zien. Ik vind het soms wel lastig om heel verdrietige mensen te zien. Van de andere kant, je ziet ook regelmatig te schattige ukken van een paar uur oud in een maxi cosi vertrekken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |