Ah ok. Ik had nogal een speedyrecovery geloof ik. ik zat na exact 5.5week in de sportschool weer met gewichten te trainen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:05 schreef mefke79 het volgende:
ehh, ik denk dat het bij mij ook zeker een maand of 4 geduurd heeft voor ik van mijn laatste blauwe plek verlost was. En daarna ging het vrij snel weer wat inzakken. Maar nooit meer zo erg als voorheen en zo heel stevig was ook een beetje erg nep al zeg ik het zelf. Dan zag je mensen soms denken dat ik een implantaat had.
En de gynaecologen inmiddels ook weer heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:07 schreef mefke79 het volgende:
PM, nope, ik ben geopereerd in Nijmegen, in het CWZ. En de huidige plastisch chirurgen in mijn woonplaats zijn volgens mij prima. Kaakchirurgen ook ja.
ja en dan een paar maanden later idd niet meer..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Mula het volgende:
[..]
Die fase vond ik echt fantastisch. Stevige borstenGeen bh nodig ookal ga je op je kop staan.
Over half jaartje terug komen om nog eens een echo te maken en weer een punctie te laten doen. De cyste zat net boven de grens qua grootte en dan houden ze het extra in de gaten ofzoiets.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Huup, fijn zo'n goede uitslag. Doen ze er dan verder niets aan? Of blijf je onder controle ofzo?
Mijnese moet om 17:30 verzamelen en om 17:45 verzamelen, idiote tijden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef snoopy het volgende:
[..]Het is vooral gedoe toch wel. Ze starten op een lastige tijd: 18.15. Dus dan daarvoor maar eten.
En verder vind ik het wel hectisch al die drukte met tig scholen die dezelfde route lopen.
Welke stempel bedoel jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef _evenstar_ het volgende:
De gyn. Die Ik heb is echt super !!en de kinderarts en kno en internist iig die van mijn moeder zijn ook super
zkh hier heeft niet voor niks hun stempel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Scheerschuim -> scheer je weg lelijk mens dat je dr bentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha nee hij vond ze helemaal niet leukHij wil ook niks maken. Ze hebben toch nog genoeg kinderen over zegt ie!!
of stoepkrijt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef mefke79 het volgende:
ik moet nog steeds navragen of je bij ons 'hoort' te trakteren als je kindje een broertje/zusje krijgt. Het leuke is wel: eten trakteren mag niet. Dus dan wordt het...een bellenblaas. Wat ook iedereen doet bij het afscheid in een groep.
Eten mag niet, maar beschuit met muisjes toch wel? En anders van die blauwe baby gadgets? Je hebt ook vast wel bellenblaas in de vorm van een babyflesje ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef mefke79 het volgende:
ik moet nog steeds navragen of je bij ons 'hoort' te trakteren als je kindje een broertje/zusje krijgt. Het leuke is wel: eten trakteren mag niet. Dus dan wordt het...een bellenblaas. Wat ook iedereen doet bij het afscheid in een groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |