Tot zover de goede zorg in verpleeghuizen. Het is toch te triest voor woorden? Belachelijk. Echt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig zeg Tico.
Mijn opa ligt nog steeds in het ziekenhuis. al sinds 15 april. hij is drie dagen in een verpleeghuis geweest en toen met spoed met uitdrogingsverschijnselen weer opgenomen. (letterlijk tegen hem gezegd toen hij om drinken vroeg: er mankeert je niks aan je benen toch?)
Hij heeft gister alweer op de ic gelegen.Dus over mijn opa heb ik niet zo'n goed gevoel qua blijven leven.
Maar ja, de beste man is 85. Je moet ergens aan doodgaan.
En 's nachts dus ook een keer. Kwam na een half uur de verzorgende van dienst. Die knalde het licht aan en zei: zo, kunt u de kraan wat beter vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tot zover de goede zorg in verpleeghuizen. Het is toch te triest voor woorden? Belachelijk. Echt.
hij ligt nu in het zkh met infusen en gedoe. z'n buikwond barst iedere keer weer open, zijn been zit vol abcessen, vocht achter z'n longen, nee, het schiet niet echt op. vorige week had ie een delier. Dat was stiekem best grappig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef mefke79 het volgende:
je moet ergens aan doodgaan ja, maar uitdrogen omdat ze je geen water komen brengen is wel het andere uiterste
Heeft mijn moeder een keer gehad toen ze nog aan bed stond: met veel moeite iemand gereanimeerd, het eerste dat die man zegt als ie bijkomt "je kan hier niet eens effe rustig doodgaan'...
Dat heb k me regelmatig afgevraagd over toenmalige collega'squote:Op donderdag 26 mei 2011 11:51 schreef mefke79 het volgende:
Buuf, tuurlijk enzo...maar kom op, je krijgt dat toch ook gewoon als MENS niet voor elkaar? Je ziet toch dat iemand iets niet kan en dan help je toch? Wat doe je anders in de zorg?
Nou ja, en dan ben je dus oud, en je hele leven dienstbaar geweest en goed voor andere mensen, en dan is dit je deel. Echt hoor! zo ga je niet met (oudere) mensen om.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat heb k me regelmatig afgevraagd over toenmalige collega's
Oh en in t verpleeghuis waar k werkte vonden ze t vaak ook te lastig als mensen ALWEER moesten plassen![]()
Weet nu weer waarom k binnen een maand weg was...plus dat t gewoon niks voor mij was maar goed
Ik snap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Van die jurk. Ja man! Enorm. maar nu ff kijken of mijn meneer m wel (bij mij) dicht kan ritsen. anders een maatje groter.![]()
Nou ja, eigenlijk is alles vrij kut. Maar ja.
Ja erg he! (Duindorpersquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, en dan ben je dus oud, en je hele leven dienstbaar geweest en goed voor andere mensen, en dan is dit je deel. Echt hoor! zo ga je niet met (oudere) mensen om.
maar dan weer over tot de orde van de dag.
Mijn pakketje kwam, kreeg ik de rits niet dicht ter hoogte van mijn boobies. Drie weken op gewacht he,.
Ik gaf mijn pjoeter al de schuld. Maar het zal de sale wel zijn hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |