No wayquote:
Wat leuk! En wat goed dat ze weten waar je van houdt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net een fles 12yr Glen Garioch in mijn handen gedrukt van een sr. manager van de belastingadviseursAls afscheidscadeautje
"Omdat je ons altijd zo goed geholpen hebt"
wat leuk! Je krijgt veel lekkers!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net een fles 12yr Glen Garioch in mijn handen gedrukt van een sr. manager van de belastingadviseursAls afscheidscadeautje
hij heeft tegen collega die boekhouding/salarisadmin doet gezegd; 'die wel, die ook, die niet...' Ik heb nu ruim 3 jaar hetzelfde bruto loon. Ach tis weer een pesterij van em waarschijnlijkquote:
Ik moet altijd aan de rococostijl denken als ik Sam zie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam laat even zijn harige buikje zien![]()
[ afbeelding ]
Zooo leuk om gewaardeerd te wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:55 schreef freecell het volgende:
Mama, ik heeft een klusje voor jou! Doe jij de tv even aan?
Dus.
Sammiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam laat even zijn harige buikje zien![]()
[ afbeelding ]
Yupquote:
Het zijn ook hele toffe users vind ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat leuk! En wat goed dat ze weten waar je van houdt!
Met een droge 'nee'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
heel bijdehand hoor! En hoe reageerde mama?
FOK!-deformatie Pee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup
[..]
Het zijn ook hele toffe users vind ikZe werken samen ipv een grote bek op te zetten
quote:
wij moeten de users tegenwoordig klanten noemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja
Wij van IT zien de rest als users
Maar ik zal het herformuleren... "Als iedereen zo was als deze mensen zou het vak van IT-er errug aangenaam worden"
meld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:39 schreef freecell het volgende:
Nee.
In de IT heb je ook contactgestoorde nerds nodig! Die zijn soms zó handig!
Hihihiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
En Lein, ik heb dat wel een keer gehad, na een dienst in slaap vallen in de trein... en dan een paar stationnetjes verder wakker worden en terug lopen
Die van mij gaat om 7 uur naar Schipholquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:00 schreef freecell het volgende:
Hihihi
Ben je wel weer wakker na je dienst
Ik zou blijven zitten, de trein gaat vanzelf terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |