Welterusten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou harde werkers, ik ga lekker in bed liggenNet onderweg naar huis dutte ik voor een halve seconde in
Maar de daarop volgende adrenaline stoot zorgt er wel voor dat je daarna lekker wakker bent
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou harde werkers, ik ga lekker in bed liggenNet onderweg naar huis dutte ik voor een halve seconde in
Maar de daarop volgende adrenaline stoot zorgt er wel voor dat je daarna lekker wakker bent
Soms he, soms, zou je denken dat je in een bakkerij werkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net een appeltaart in mijn handen gedruktIk had een collega gevraagd of hij zijn vrouw niet eens kon overhalen een lekkere taart te bakken en nu had-ie hem gewoon voor me meegenomen
Dat wordt met meerdere collega's lekker taart eten straks
Uhuhquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soms he, soms, zou je denken dat je in een bakkerij werkt.![]()
Nopequote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:38 schreef Vork het volgende:
Maar ik was dus niet de enige met een beroerde nacht, blijkbaar.
Mwah, nog wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach ja, het is bij mij best een beetje kunstmatig hoor![]()
nee klotezooi..speciaal niet getennist want tot laat.. Word ik 6x wakker vannacht..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:38 schreef Vork het volgende:
Maar ik was dus niet de enige met een beroerde nacht, blijkbaar.
oei wat bijdehand!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:55 schreef freecell het volgende:
Mama, ik heeft een klusje voor jou! Doe jij de tv even aan?
Dus.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:55 schreef freecell het volgende:
Mama, ik heeft een klusje voor jou! Doe jij de tv even aan?
Dus.
Gewoon een puli van maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het schaap de hond zo eens naar de kapper brengen.. krijg ik er straks weer een echte Cocker voor terug
Wehehe die zijn wel leukquote:
Moest ff een minuutje kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe die zijn wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Vriend van mijn ouders had er vroeger een.. en die heette RastaAlleen ze was een beetje mislukt en dus werd ze kort gehouden en had ze net zulke krulletjes als Sam nu heeft
Haha, ik zie het voor me!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Een hondje met hangende pootjes, staart tussen de benen, trillend + heeeeel zielig kijkend afgeleverd bij de trimsalonDaar oefenen ze stiekem op hoor, als wij niet thuis zijn
haha! Arm dingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ow zooooooow sieluuuug...en zodra ik de deur uit stap is het over
![]()
Wat gek .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ben erachter dat al het personeel behalve de twee 65-plussers en ik in januari opslag van 2% hebben gekregen...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |