Welterusten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou harde werkers, ik ga lekker in bed liggenNet onderweg naar huis dutte ik voor een halve seconde in
Maar de daarop volgende adrenaline stoot zorgt er wel voor dat je daarna lekker wakker bent
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou harde werkers, ik ga lekker in bed liggenNet onderweg naar huis dutte ik voor een halve seconde in
Maar de daarop volgende adrenaline stoot zorgt er wel voor dat je daarna lekker wakker bent
Soms he, soms, zou je denken dat je in een bakkerij werkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net een appeltaart in mijn handen gedruktIk had een collega gevraagd of hij zijn vrouw niet eens kon overhalen een lekkere taart te bakken en nu had-ie hem gewoon voor me meegenomen
Dat wordt met meerdere collega's lekker taart eten straks
Uhuhquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soms he, soms, zou je denken dat je in een bakkerij werkt.![]()
Nopequote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:38 schreef Vork het volgende:
Maar ik was dus niet de enige met een beroerde nacht, blijkbaar.
Mwah, nog wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ach ja, het is bij mij best een beetje kunstmatig hoor![]()
nee klotezooi..speciaal niet getennist want tot laat.. Word ik 6x wakker vannacht..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:38 schreef Vork het volgende:
Maar ik was dus niet de enige met een beroerde nacht, blijkbaar.
oei wat bijdehand!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:55 schreef freecell het volgende:
Mama, ik heeft een klusje voor jou! Doe jij de tv even aan?
Dus.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:55 schreef freecell het volgende:
Dus.
Gewoon een puli van maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het schaap de hond zo eens naar de kapper brengen.. krijg ik er straks weer een echte Cocker voor terug
Wehehe die zijn wel leukquote:
Moest ff een minuutje kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wehehe die zijn wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Vriend van mijn ouders had er vroeger een.. en die heette RastaAlleen ze was een beetje mislukt en dus werd ze kort gehouden en had ze net zulke krulletjes als Sam nu heeft
Haha, ik zie het voor me!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Een hondje met hangende pootjes, staart tussen de benen, trillend + heeeeel zielig kijkend afgeleverd bij de trimsalonDaar oefenen ze stiekem op hoor, als wij niet thuis zijn
haha! Arm dingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ow zooooooow sieluuuug...en zodra ik de deur uit stap is het over
![]()
Wat gek .quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ben erachter dat al het personeel behalve de twee 65-plussers en ik in januari opslag van 2% hebben gekregen...............
No wayquote:
Wat leuk! En wat goed dat ze weten waar je van houdt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net een fles 12yr Glen Garioch in mijn handen gedrukt van een sr. manager van de belastingadviseursAls afscheidscadeautje
"Omdat je ons altijd zo goed geholpen hebt"
wat leuk! Je krijgt veel lekkers!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg net een fles 12yr Glen Garioch in mijn handen gedrukt van een sr. manager van de belastingadviseursAls afscheidscadeautje
hij heeft tegen collega die boekhouding/salarisadmin doet gezegd; 'die wel, die ook, die niet...' Ik heb nu ruim 3 jaar hetzelfde bruto loon. Ach tis weer een pesterij van em waarschijnlijkquote:
Ik moet altijd aan de rococostijl denken als ik Sam zie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam laat even zijn harige buikje zien![]()
[ afbeelding ]
Zooo leuk om gewaardeerd te wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:55 schreef freecell het volgende:
Dus.
Sammiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam laat even zijn harige buikje zien![]()
[ afbeelding ]
Yupquote:
Het zijn ook hele toffe users vind ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat leuk! En wat goed dat ze weten waar je van houdt!
Met een droge 'nee'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
heel bijdehand hoor! En hoe reageerde mama?
FOK!-deformatie Pee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup
[..]
Het zijn ook hele toffe users vind ikZe werken samen ipv een grote bek op te zetten
quote:
wij moeten de users tegenwoordig klanten noemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja
Wij van IT zien de rest als users
Maar ik zal het herformuleren... "Als iedereen zo was als deze mensen zou het vak van IT-er errug aangenaam worden"
meld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:39 schreef freecell het volgende:
Nee.
In de IT heb je ook contactgestoorde nerds nodig! Die zijn soms zó handig!
Hihihiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
En Lein, ik heb dat wel een keer gehad, na een dienst in slaap vallen in de trein... en dan een paar stationnetjes verder wakker worden en terug lopen
Die van mij gaat om 7 uur naar Schipholquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:00 schreef freecell het volgende:
Hihihi
Ben je wel weer wakker na je dienst
Ik zou blijven zitten, de trein gaat vanzelf terug.
Moet zeggen dat het best goed voor mijn energielevel en humeur isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Sun ik ben jaloers en blij voor je qua slapen!!Wat een luxe zo lang aan 1 stuk slapen
Humpfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij gaat om 7 uur naar Schiphol
wie? Jij en je vriendin? Was ik zo erg?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
FF, snel wegwezen daar.
we hebben wel lekker over jou geroddeld
Ja, hoofd wordt niet kleiner, dus schouders moeten breder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat ik foto van Steer in pak niet kan zien. Overigens betreft verhoudingen opmerking van Dude; vond ik ook wel toen ik laatste foto's zag. Wordt maar gauw wat breder
Daar gaat het al mis wat mij betreftquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:58 schreef z80 het volgende:
[..]
wij moeten de users tegenwoordig klanten noemen.
toen zat ik op pc,nu op mobielquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, hoofd wordt niet kleiner, dus schouders moeten breder.
Overigens vind ik mezelf in transitie, na het verliezen van het vet (caloriedeficientie) begint de fase van het spieren kweken (wat veel beter gaat met een calorieoverschot).
En hoezo kun jij de foto's niet zien maar zag je wel de laatste foto'sVan het afdansen
Waarom kon je de foto's niet zien?
Oh ja, ziet er bekend uit. Lekkere snotjes in je schone wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:53 schreef freecell het volgende:
hum, ik geloof dat ik de was (inmiddels droog) nog maar eventjes laat hangen.
Te jammer om dit te onderbreken
bijnaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:41 schreef golfer het volgende:
FF, volgende week heb je toch een sollicitatie-gesprek met de KLM?
gelukkig kan ik nu geen foto's zien!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ziet er bekend uit. Lekkere snotjes in je schone was
Je bedoelt jammer dat je het filmpje niet kan zien!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig kan ik nu geen foto's zien!
Oh ja. *duimen gaat*quote:
Heel ergquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie? Jij en je vriendin? Was ik zo erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Dylon verf in de wasmachine?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
zwarte broek met witte vegen is weer gewoon helemaal zwart
experiment geslaagd
Dylon voor handwas gedaan.. geen zin in risico op zwarte wasmachinequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met Dylon verf in de wasmachine?
Reminder voor mij : vorig jaar september zat ik in Italie op een wc, zit ik even later op het terras zie ik op 1 pijp van mijn lievelingsbroek (zwart linnen lekker wijde pijpen) allemaal chloorvlekkenik mocht een nieuwe van mezelf kopen maar ik vergeet het steeds!
Dat doe ik dus ook regelmatig (al het niet heel erg duur is)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk he denk ik wel eens als iets lekker zit en bevalt en tijdloos is, moet je er meteen 2 van kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |