Waar zie je me janken?quote:
Zie je maar daar janken dan ?quote:
Jaman want je heb me moeder geneukt heiihwiwuhiwowo heul leuken garpquote:
Aiiii zeker swa je weet tok a sahbiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:31 schreef nero7 het volgende:
Man, waarom heb je me door, je verpest me koninklijke grap!
Ga huilen mattie
elke spin heeft zo weer een eigen crakterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:34 schreef monkyyy het volgende:
Als er een spin in de wc is ga ik die wc niet gebruiken zonder eerst door getrokken te hebben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:36 schreef dandybleu het volgende:
[..]
elke spin heeft zo weer een eigen crakter
Spin sex FTWquote:
Niks wat lekker is is verbodenquote:
Hij suddert em daar op z'n gemakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:44 schreef Nikmans het volgende:
Volgens mij is die spin langs je neusgat bij je hersenen terecht gekomen TS
Beet ie toen in je zak en zit je inmiddels op 1 gigantische teelbal?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Pas zat ik naast deze spin te schijten op een openbaar toilet.
[ afbeelding ]
Die zou ik doodmakenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Pas zat ik naast deze spin te schijten op een openbaar toilet.
[ afbeelding ]
ha intressant....hoe kom je daar op? ik geloof dat ik snap wat je bedoelt.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:53 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Beet ie toen in je zak en zit je inmiddels op 1 gigantische teelbal?
Hij voelde dat je een goed mens bent, en wilde vriendjes met je wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:46 schreef dandybleu het volgende:
nou um ik had keertje leuk spinnetje thuis....was ergens diep in de winter....zonder vrouw thuis en teveel vijanden...en toen op een dag was er heel grappig spinnetje.....van een milimter groot....
en ja normaal zijn spinnen bang van mensen....maar omdat ie nog zo jong was deze? kwam hij via zijn draadje(?) naar beneden...en ik was een boek aan het typen.. en toen liep ie via het buro naar mn hand toe......en zocht echt contact met me.....
was heel komisch.....sindsdien weet ik zeker dat he kleinste insect op aarde ook een bewustzijn heeft....
een mens in gevangenis? sluit altijd wel vriendscahp met een rat of spin zeker na een jaar of twintig......quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij voelde dat je een goed mens bent, en wilde vriendjes met je worden
Zie je hem nog weleens? Woont ie nog boven je bureau en worden jullie samen oud?
Maar wat zeg je nou tegen zo'n beestje?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:58 schreef dandybleu het volgende:
[..]
een mens in gevangenis? sluit altijd wel vriendscahp met een rat of spin zeker na een jaar of twintig......
maar ha sommige babie spinnen? die zijn gewoon speels...dan zijn ze een milimter groot ofzo? en kennen geen angst voor een mens....en gaan gewoon een spelletje spelen....
een volwassen spin? die weet als ie een mens ziet? "dan is ie dood"
ha zoiets als ji tegen je vriendin zegt als je ontevreden bent omdat je een lekkerder wijf wilt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar wat zeg je nou tegen zo'n beestje?
ha ha ha adriaan... hij zei zomaar scorpio ha haquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:07 schreef dandybleu het volgende:
nou ha ha om nog vager te worden?
als jij een kamer binnen loopt? en je ziet opeens een vette spin?
dan straal je enorme energie uit...als mens.......... dat de spin dood moet
dat voelt een spin en hij bevriest..... *scorpio
een spin heeft geen mensen ogen maar is wel gevoelig voor auras
We hebben een spinnenexpert in dit topic: Spinnen met Sjef! - voor al je vragen over spinnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:07 schreef dandybleu het volgende:
nou het engste moment dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:07 schreef dandybleu het volgende:
Zij kunnen er toch ook niets aan doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
Bij mij is de swiffer favoriet. Meteen dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |