Moet je doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef Socios het volgende:
Wilde zelfs naar aanleiding ervan keertje met de Intercity naar Eupen gaan, dat is er helaas nog niet van gekomen...
Tot Luik dan he, daarna is de gein er wel weer afquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Moet je doen. Prima trein, prachtig traject, vanaf Brussel met 200km/h zonder fratsen. België
.
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot Luik dan he, daarna is de gein er wel weer af
Dan komt het mooie traject juist pasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot Luik dan he, daarna is de gein er wel weer af
beter dan utrecht CSquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef James1988 het volgende:
Den Haag CS
Wat een donker, muf ruikend kutstation
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat ze het containervervoer per spoor in Leeuwarden willen staken. Het zal ook wel het einde van de 6702 zijn.
Sprinten naar boxtelquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vandaag in de trein een leuk "trein wedstrijdje" meegemaakt. Zat zelf in de Intercity Maastricht-Alkmaar, en net na station Eindhoven (of misschien Hertogenbosch) was er een kleine race tussen onze trein en de Intercity naar Den Haag.
De mensen naast me aan de andere kant van het gangpad vonden het wel heel spannend en kwamen zelfs aan deze kant van de trein kijken. "oh ik wist niet dat treinen dit deden, wat zijn die rare tekens boven de deuren? het lijkt wel een stoptrein!"
Dat is de IC Maastricht-Alkmaar die een stuk naast de IC Venlo-Den Haag komt te rijden, en vrijwel altijd word er een "wedstrijd" gehouden, dan heelt de een de ander in, en later weer andersom..quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:54 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vandaag in de trein een leuk "trein wedstrijdje" meegemaakt. Zat zelf in de Intercity Maastricht-Alkmaar, en net na station Eindhoven (of misschien Hertogenbosch) was er een kleine race tussen onze trein en de Intercity naar Den Haag.
De mensen naast me aan de andere kant van het gangpad vonden het wel heel spannend en kwamen zelfs aan deze kant van de trein kijken. "oh ik wist niet dat treinen dit deden, wat zijn die rare tekens boven de deuren? het lijkt wel een stoptrein!"
Hm kan me niet herinneren dat ik Boxtel voorbij reed (maar zal wel). De andere trein ging inderdaad iets sneller, ik denk omdat ie de fly-over moest hebben dus wat meer snelheid nodig had ofzo....quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sprinten naar boxtelDe trein den haag wint vrijwel altijd..
Tsja... Vroeger was het veel mooier natuurlijk daar. Zonde dat men dat veranderd heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef greavy het volgende:
Wat is Hoek van Holland een afgrijselijk kut-station geworden zeg..
- Je hebt er alleen maar SLeT
- Sporen 4, 5 en 6 lijken zeker Buiten Dienst, op spoor 6 hebben de bosjes en andere gewassen hun intrede zwaar gedaan, maar het sein op dat spoor brand nog steeds op rood ri Maassluis![]()
- De kopperrons bij sporen 4, 5 en 6 zijn echt al lang niet meer onderhouden![]()
Ben benieuwd hoe het er nu uitziet...quote:Binnenkort een fotoreportage..
Klote is dat jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij zal wel in Eindhoven hebben gezeten en naast de IC naar Den Haag gereden hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |