Ja, dat ook. Maar als ik moet kiezen tussen OV wat stipt op tijd rijdt of met de auto in de file staan kies ik wel voor het OV.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, of heel misschien is het gewoon chiller om zelf te rijden ipv op de bus te hoeven wachten, daarna op de trein moeten wachten en daarna hutje mutje worden te vervoerd?
Hop hop, voor den draedt met die fotoosquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Ik ben terug uit New York en heb daar kennis gemaakt met de AirTrainWat een leuk en handig treintje is dat! Geen bestuurder, en hij rijdt de hele dag rondjes op JFK. Supermakkelijk, en je kunt reuzegoedkoop naar Manhattan reizen.
Daarnaast kon ik het niet laten en ben ik even bij de Amtrak treinen wezen kijken. Dat viel me toch een beetje tegen, moet er niet aan denken daarmee een lange reis te makenwat spartaans wel!
Veertien jaar geleden heb ik nog eens met de Amtrak van New York (Penn Station) naar Washington DC (Union Station) gereisd. Ik herinner me dat het best comfortabel was. Maar goed, dat telt, zelfs in de VS, misschien wel als lange-afstandstreinquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Daarnaast kon ik het niet laten en ben ik even bij de Amtrak treinen wezen kijken. Dat viel me toch een beetje tegen, moet er niet aan denken daarmee een lange reis te makenwat spartaans wel!
Dan is dit boek wellicht iets voor je: http://www.nvbswinkel.com(...)=260282&cat=0&page=1quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:15 schreef stinow het volgende:
Dank voor het warme welkom!
* Ben tevens dieselloc liefhebber (2200, 2400 etc).
Daar las ik iets over op wiki inderdaad. Er zijn er niet veel meer over van de 2200 volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
2200 staat meestal ook wel in Amersfoort, in de vorm van een Videoschouwtrein
Klopt, maar de verwachting is dat zo'n boek alleen maar duurder wordt. De boeken over de 1100 en 1300 enzo zijn vrijwel niet meer te vinden onder de 100 euro.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef stinow het volgende:
@MREn: thanks voor de tip. Voor mij nog ietswat aan de prijs, maar leuk dat ze komen signeren!
NVBS zal ik me trouwens ook eens in gaan verdiepen....
Almere is anders redelijk OV-focused (denk: veel fiets- en busbanen) gebouwd. Maar of je nou in Almere wil wonenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ze nou van meet af aan zorgen voor goed OV in die wijken, dan heb je kans dat mensen dat ook gebruiken. Nou bouwen ze eerst zo'n wijk en pas als er mensen wonen denken ze dat het misschien wel handig is om er een bus heen te sturen of er in de buurt een trein te laten stoppen.
dat heeft meer met de bevolking te maken..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Almere is anders redelijk OV-focused (denk: veel fiets- en busbanen) gebouwd. Maar of je nou in Almere wil wonen
Zie linkjes in de OPquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef stinow het volgende:
Trouwens, die kilometers in je signature.. staat dat voor gereden kilometers by train? If so, hoe bereken je dat? Middels googlemaps of iets dergelijks?
Betreft De Plan U 115 van Stichting DE3. Wij zijn druk bezig met de trein opknappen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:45 schreef stinow het volgende:en een (oud-NS?) rode hondenkop. Waarvan de laatste absoluut de mooiste was.
Greavy wat is het verschil met die van het spoorwegmuseum?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Betreft De Plan U 115 van Stichting DE3. Wij zijn druk bezig met de trein opknappen.
De ramenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:19 schreef bork het volgende:
[..]
Greavy wat is het verschil met die van het spoorwegmuseum?
Jetlag je weetz...quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hop hop, voor den draedt met die fotoos![]()
Hai Gupps![]()
Amsterdam - Rotterdam is ¤2,70, naar Breda is ¤3,60 (wat slechts 20 cent meer is dan Schiphol - Breda terwijl Amsterdam - Breda los wel ¤0,70 kost)..quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef greavy het volgende:
Fyra op topsnelheid naar faillissement
De toeslag op het traject Amsterdam-Breda blijft minimaal tot januari 2012 gehandhaafd op 2,70 euro voor een enkele reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |