Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:54 schreef Duvel het volgende:
't Harde ligt idd beter, en wordt ook bij Lowlands voor busvervoer gebruikt. Heeft het niet ook een extra spoor?
Ik heb een paar jaar geleden na verdwijnen "Inselzug" weleens een alternatieve dienstregeling naar Arriva gestuurd met suggesties voor een Sneltrein (Harlingen Haven) - Leeuwarden - Buitenpost - Groningen - Hoogezand-Sappemeer - Winschoten - Leer. Is nog altijd niets meegedaan. Kreeg alleen een standaard antwoord terug dat de "Inselzug" niet meer rijdt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef Igen het volgende:
Daar zijn ook plannen voor. Alleen geeft de opzet van Arriva en ProRail nog steeds niet echt goeie aansluitingen op die Emslandstrecke.
Ik ben omquote:Reizen met de OV-chipkaart in ICE International tussen Amsterdam, Utrecht en Arnhem
Indien u een geldig reisproduct (Reizen op Saldo) op uw OV-chipkaart heeft staan kunt u ook met uw OV-chipkaart reizen in ICE International tussen Amsterdam, Utrecht en Arnhem zonder (papieren) toeslag.
Wil u reizen met Fyra, dan is een papieren toeslag wel verplicht.
Echt hč. Alles rijdt gewoon altijd op tijd. Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Over het traject naar Harlingen Haven gesproken: ik heb het idee dat de treinen beter op tijd rijden sinds de vertrekkruising met de trein naar Sneek-Stavoren er uit is en er via spoor 19 uitgereden kan worden.
Maar wat nou als je van Amsterdam naar Köln wil?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je nou eens kijken:
[..]
Ik ben om
Ik zit ook net Somda te checken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Was die ene trein die je zag rood gekleurd?
Nou dan koop je gewoon een kaartje naar Köln hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je van Amsterdam naar Köln wil?
Ja zeker, ik stapte trouwens zelf op Vlaardingen Oost in een Sprinter naar Rotterdam en op Oost stonden al een paar mensen klaar met fototoestellen dus het zal bekend zijn geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Was die ene trein die je zag rood gekleurd?
Maar stel dat ze ooit gaan verplichten dat ik met mijn Studenten-OV in moet gaan checken, hoe ga ik dan zo'n reis maken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan koop je gewoon een kaartje naar Köln heDat heeft verder met die toeslag VOOR BINNENLANDSE REIZEN niet veel te maken natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar stel dat ze ooit gaan verplichten dat ik met mijn Studenten-OV in moet gaan checken, hoe ga ik dan zo'n reis maken?
Ah, dan heb je de rode Plan U van het Spoorwegmuseum gezien. Een dieseltje. Niet alledaags op de Hoekse lijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik stapte trouwens zelf op Vlaardingen Oost in een Sprinter naar Rotterdam en op Oost stonden al een paar mensen klaar met fototoestellen dus het zal bekend zijn geweest
Dan zou ik dus in Arnhem uit moeten stappen, naar een paaltje moeten rennen, uitchecken en weer terugrennen naar de trein om met m'n papieren kaartje de reis voort te zetten. Iets anders kan ik niet bedenken eigenlijkquote:
Maar wat deed ie er dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, dan heb je de rode Plan U van het Spoorwegmuseum gezien. Een dieseltje. Niet alledaags op de Hoekse lijn.
Ja, dat moet danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus in Arnhem uit moeten stappen, naar een paaltje moeten rennen, uitchecken en weer terugrennen naar de trein om met m'n papieren kaartje de reis voort te zetten. Iets anders kan ik niet bedenken eigenlijk
Uitchecken, en twee keer opstaptarief betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
Als ik in Maastricht overstap van een NS trein naar een Veolia trein (naar Maastricht Randwyck) moet ik dan dus op Maastricht uit/in checken, of kan dat dus ook aan het einde van mn trip in Randwyck ?
Je wordt genaaid!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef MREn het volgende:
[..]
Uitchecken, en twee keer opstaptarief betalen.
Ha. Ha.quote:Eén kaart, voor het hele OV!
Het is ook keurig één kaart voor het hele OV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |