dat heb ik je volgens mij al een paar keer verteld jaquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat heb ik je volgens mij al een paar keer verteld ja
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zou 2-3x p.w. RPM, met zittend beroep, maar wel op een zolder, dus hobbel elke dag aantal keren 2 flinke trappen op en af, zijn?
Oh en bootje geboekt!
daar kom ik op >2500quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
http://www.internetfitness.com/calculators/bmr.htm
Hier kun je per dag minuten beweging invoeren.
Heb ik geen geld voorquote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Amsel het volgende:
Jemig UKS, bestel dan nog een pizza met veel groentes erop ofzo!
Dan bestel ik wel voor je! Zeg maar wat en waar bij thuisbezorgd of justeat ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Heb ik geen geld voormorgen weer stufi
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dan bestel ik wel voor je! Zeg maar wat en waar bij thuisbezorgd of justeat ofzo
Ah nee joh, koop maar schoenen voor jezelf. Het is ook m'n eigen schuld want ik kon uit eten maar ik wilde niet omdat ik nog boodschappen wilde doen maar toen miste ik de busquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dan bestel ik wel voor je! Zeg maar wat en waar bij thuisbezorgd of justeat ofzo
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ah nee joh, koop maar schoenen voor jezelf. Het is ook m'n eigen schuld want ik kon uit eten maar ik wilde niet omdat ik nog boodschappen wilde doen maar toen miste ik de bus
Nu even wachten op een huisgenoot die al wel brood heeft gekocht, dan bak ik wel een ei
Tof van je, ik PM m'n adres.
Kan Mo ff een TT change doen? Meh is over, geloof ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Moet ik aan iedereen pizza uit gaan delen? Prima hoor. Pizza party!
Ik sla overquote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Moet ik aan iedereen pizza uit gaan delen? Prima hoor. Pizza party!
Jij moet dus ook pizza!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje is bagger vandaag. Calorieën net even uitgerekend; ik kom nog niet aan de 1.000![]()
quote:
Oeh jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh crap. Dat moeten wij nog steeds terugvragenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Amsel het volgende:
Jaaaa vakantiegeldEn ik zit ook met smart op m'n vette belastingteruggaaf te wachten
Bon Joviquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Bad Medicine op repeat.
There ain't no doctor that can cure my disease.
Nietes! Mmmschoenenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dan hangt er iets in de lucht![]()
Oh enne vakantiegeld is voor een vakantie! *streng kijkt
Niet piepen tegen vakantietijd danquote:
Ik zou m'n adres ook niet aan jou geven.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb UKS ook al eens een pizza aangeboden, maar toen wilde 'ie zn adres ook al niet geven.
Tip van Flip: geef het ook niet aan Qwea.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou m'n adres ook niet aan jou geven.
Krijg je ook nooit pizza van me. Prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou m'n adres ook niet aan jou geven.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tip van Flip: geef het ook niet aan Qwea.
Tudum tssquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Krijg je ook nooit pizza van me. Prima.
Oh damn. Ik ben zo nieuwsgierig nuquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou
Vikje
Your love is like baaaaaaaaaaad medicine, bad medicine is what I need
W00t!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou
Vikje
Your love is like baaaaaaaaaaad medicine, bad medicine is what I need
Ik voel me ook hyper. Tot een paar dagen geleden kon ik niet wachten tot ik op bed mocht en nu wil ik niehieieieietquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Amsel het volgende:
UKS is bang dat we 'm gaan stalken. En ik wil ook het Quea-verhaal horen! En ik voel me een beetje hyper
Hyper? Hoe dat zo? Owwww, ik ben ben vandaag nieuwsgierig naar allesquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Amsel het volgende:
UKS is bang dat we 'm gaan stalken. En ik wil ook het Quea-verhaal horen! En ik voel me een beetje hyper
Ja nee niks, gewoon, lente ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hyper? Hoe dat zo? Owwww, ik ben ben vandaag nieuwsgierig naar alles
Nouja hoe dan ook, wat je vandaag hebt gegeten is dus lang niet genoeg! Jij moet ook pizzaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
Mijn BMR is 1,927 volgens de ene site en 1332 volgens de andere met lichte sport erbij kom ik op 1865 ik ben benieuwd wat de formule ervoor is.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Qwea heeft toch ooit bij een ex een paar kuub zand laten bezorgen?.
tadaa http://en.wikipedia.org/w(...)_estimation_formulasquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
Mijn BMR is 1,927 volgens de ene site en 1332 volgens de andere met lichte sport erbij kom ik op 1865 ik ben benieuwd wat de formule ervoor is.
Shit.. dat heb ik dan goed verkeerd gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah joh. Daarvoor heb ik een rijke vent getrouwd![]()
Golddigger ftw!
Hoeveel wasmachines heb jij wel niet op voorraad?quote:
Ik ken een mannetje.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoeveel wasmachines heb jij wel niet op voorraad?. Boem-Dikkie kreeg er ook al één in het Game of Thronestopic
.
Ik ook hoor ^^ Maar we hebben ook helemaal geen geld nodig. Wij leven van de liefde.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shit.. dat heb ik dan goed verkeerd gedaan.
Q
Maar even serieus, M. is wel échtquote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook hoor ^^ Maar we hebben ook helemaal geen geld nodig. Wij leven van de liefde.
We've got each other and that's a lot for love!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook hoor ^^ Maar we hebben ook helemaal geen geld nodig. Wij leven van de liefde.
Yeah dankjewel:)quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
tadaa http://en.wikipedia.org/w(...)_estimation_formulas
Ik wel. Ik heb liever een quarter pounder dan een pizza, in het algemeenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind een goeie pizza echt niet te vergelijken met macdonalds![]()
zelfgemaakte pizzaof beter nog, pizza in Italie
Jaquote:
Ik vind het deeg zo lekker. Het liefst zou ik een pizza-niks bestellen. Dus gewoon alleen maar deegquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon, pizza. Alleen die van new york pizza ofzo, die zijn ffffiieeesssssssss
.
Is het niet over het algemeen?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb liever een quarter pounder dan een pizza, in het algemeen.
Ha! Mijn nieuwsgierigheid was er dus niet voor niks! Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
JaEn kriebels in m'n buik maar die mogen niet maar vanavond even geen zin om me zorgen te maken
Dat kan ik dan wel weer opsturenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het deeg zo lekker. Het liefst zou ik een pizza-niks bestellen. Dus gewoon alleen maar deegTot nu toe heb ik dat niet durven bestellen
Ik ook. Al dan liever de big tasty of mckroket. Pizza vind ik niet zo bijzonder meestal. Ben die tomatensaussmaak al vrij snel zat, en dan moet je nog een halve.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb liever een quarter pounder dan een pizza, in het algemeen.
?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
JaEn kriebels in m'n buik maar die mogen niet maar vanavond even geen zin om me zorgen te maken
Bedoel je dan zo'n dikke bodem of zo'n dunne bodem? Als ik een pizza bestel, dan altijd met Italiaanse bodem. Vind die dikke bodem echt niet lekker.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het deeg zo lekker. Het liefst zou ik een pizza-niks bestellen. Dus gewoon alleen maar deegTot nu toe heb ik dat niet durven bestellen
Issie rijk lekker?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Muis006 het volgende:
I ain't sayin she's a golddigger, but she ain't playin with no broke nigga.
[..]
Ik ken een mannetje.
Ademt 'ie nog? Regelmatig?quote:
Dikke bodem <3 Niet zo'n hele achterlijke dikke, maar gewoon, dikquote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je dan zo'n dikke bodem of zo'n dunne bodem? Als ik een pizza bestel, dan altijd met Italiaanse bodem. Vind die dikke bodem echt niet lekker.
Niks bijzonder. Voor mijn doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ha! Mijn nieuwsgierigheid was er dus niet voor niks! Wat heb ik gemist?
Oh!! Serieus he, ik heb er nog nooit bij stil gestaan dat ik natuurlijk ook gewoon een lege pizza kan makenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer opsturen
Net pizzadeeg gekocht, nu ja 3 uur geleden
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Muis006 het volgende:
I ain't sayin she's a golddigger, but she ain't playin with no broke nigga.
[..]
Ik ken een mannetje.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh!! Serieus he, ik heb er nog nooit bij stil gestaan dat ik natuurlijk ook gewoon een lege pizza kan maken
Gewoon genieten van een crush mag bestquote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef Amsel het volgende:
[..]
Niks bijzonder. Voor mijn doenIemand die al eeuwen een vriendin heeft, en voor de verandering probeer ik netjes afstand te bewaren. Maar vanavond ben ik gewoon vrolijk en vlinderig
Mot is een groot woord, maar "meh" lijkt te zijn vertrokken. Pizza Party lijkt meer op z'n plekquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Mot is een groot woord, maar "meh" lijkt te zijn vertrokken. Pizza Party lijkt meer op z'n plek
Gedeelde meh is pizza party?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Mot is een groot woord, maar "meh" lijkt te zijn vertrokken. Pizza Party lijkt meer op z'n plek
Normaal lach je nooit?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij vragen de buren zich af waarom ik moet lachen!
En samen koffie gaan drinken en staren maar niks doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gewoon genieten van een crush mag bestBeetje flirten is niks mis mee
Zo uit mijn hoofd geschat een stuk minder gegeten, van verbruikt heb ik geen idee.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kcals heb je vandaag gegeten/verbruikt?
Nou, dat mag bestquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
En samen koffie gaan drinken en staren maar niks doenBen best trots op m'n eigen terughoudendheid
Maar het heerschap in kwestie heeft al jaren een vriendin. Ik zou er niet zo happy mee zijn. Eigenlijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat mag bestDan hangt er zo'n lekkere spanning in de lucht
Nou morgen weer een dag, zorg dat je gezond maar wel genoeg eet!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd geschat een stuk minder gegeten, van verbruikt heb ik geen idee.
En ik zou ook niet zo de kat op het spek binden, denk ik. Maar goed, liefdes die toch nooit wat gaan worden kap ik altijd direct af.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar het heerschap in kwestie heeft al jaren een vriendin. Ik zou er niet zo happy mee zijn. Eigenlijk.
Vrees niet hoor, ik blijf van jouw heerschap af!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar het heerschap in kwestie heeft al jaren een vriendin. Ik zou er niet zo happy mee zijn. Eigenlijk.
Jamaar, ik neem aan dat het geen stiekeme lunch ofzo is. Dan is er toch niets verkeerds aan? Of hij moet eigenlijk uit zijn op meer. Dat is bad.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
was de mevrouw niet ook al getrouwd? of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen allemaal?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik zou ook niet zo de kat op het spek binden, denk ik. Maar goed, liefdes die toch nooit wat gaan worden kap ik altijd direct af.
Jawel, maar dat ligt anders en ik was al bang dat zo'n opmerking zou komenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
was de mevrouw niet ook al getrouwd? of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen allemaal?
Je moet eervoor zorgen dat het verschil tussen wat je eet en wat je verbruikt niet te groot is. Anders van je wel af, simpel rekensommetje: als je meer verbruikt dan er binnenkomt, verbrand je iets. Krijg je te weinig binnen, dan past je metabolisme zich aan waardoor je in de toekomst lastiger gewicht kwijtraakt (vraag conleche, die heeft het zichzelf ook aangedaan).quote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd geschat een stuk minder gegeten, van verbruikt heb ik geen idee.
Nouja, eerlijk is eerlijk, het achterliggende idee is natuurlijk niet zo netjes. Van hem. En ik weet wel dat ie met z'n gedachten veel te veel bij mij zit. Maar voor mijn doen gedraag ik me echt bijzonder netjesquote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jamaar, ik neem aan dat het geen stiekeme lunch ofzo is. Dan is er toch niets verkeerds aan? Of hij moet eigenlijk uit zijn op meer. Dat is bad.
Euhh eehhh?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pizzagister nog op
Review huistuinenkeuken haar wassen
Voor
Hmmm. Het is gewoon een watertje. Maar het stinkt! Moet dit het echt gaan doen
Tijdens
Oké, here goes nothing!
GVD de kraan wordt koud!
Hey, het is inderdaad best doorkambaar...
Na
Het stinkt niet eens zo erg meer... En nog steeds geen klitten!
Dus, als de jongen-met-al-jaren-een-vriendin potentieel genoemde vriendin zou willen dumpen voor Amsel, dan is het ok?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ligt anders en ik was al bang dat zo'n opmerking zou komen.
Ik bedoel meer dat ik het afkap als het niks wordt, omdat de dame in kwestie hetero is bijv. Voor zover ik dan al een bepaald gevoel toelaat.
*boks*quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk, het achterliggende idee is natuurlijk niet zo netjes. Van hem. En ik weet wel dat ie met z'n gedachten veel te veel bij mij zit. Maar voor mijn doen gedraag ik me echt bijzonder netjesEn nu wil ik het ergens anders over hebben want ik was net zo vrolijk!
Huh wat?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus, als de jongen-met-al-jaren-een-vriendin potentieel genoemde vriendin zou willen dumpen voor Amsel, dan is het ok?
Nou, als dat zou kunnenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus, als de jongen-met-al-jaren-een-vriendin potentieel genoemde vriendin zou willen dumpen voor Amsel, dan is het ok?
Ehrm.. Ik moet hier altijd heel erg om lachen:quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk, het achterliggende idee is natuurlijk niet zo netjes. Van hem. En ik weet wel dat ie met z'n gedachten veel te veel bij mij zit. Maar voor mijn doen gedraag ik me echt bijzonder netjesEn nu wil ik het ergens anders over hebben want ik was net zo vrolijk!
Noeeeees assback!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm.. Ik moet hier altijd heel erg om lachen:
[ afbeelding ]
Zie meh meh topic! Haren wassen sigme style: wassen met bicarbonaat, spoelen met azijn (hence the stink]quote:
Trusten, koekje!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh, nog net op tijd voor een welterustensmakkerd![]()
Pizza? Cupcake? Chickieeee?quote:
Of:quote:Op maandag 23 mei 2011 23:13 schreef Amsel het volgende:
Nog even deze van tumblr geplukt, kwam 'm toevallig tegen en hij is wel van toepassing
[ afbeelding ]
Het is altijd tijd voor pizzaquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm.. Ik moet hier altijd heel erg om lachen:
[ afbeelding ]
If you like that sorta thing, enjoy! The people of Walmartquote:
Als je het goed bekijkt is het ook maar raar dat mannen dan borsten zo leuk vinden. Teken er een paar tepels op en voilà; je hebt flinke memmen. Oké, ze doorstaan de potloodtest niet helemaal, maar als man zijnde heb je wel iets extra's om naar te kijken tijdens doggy-style.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Appelmoes![]()
Nja ik snap het niet! Denken die mensen nou als ze de deur uit gaan: "Goh, wat zie ik er verdómd leuk uit vandaag"?
Huuuquote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt is het ook maar raar dat mannen dan borsten zo leuk vinden. Teken er een paar tepels op en voilà; je hebt flinke memmen. Oké, ze doorstaan de potloodtest niet helemaal, maar als man zijnde heb je wel iets extra's om naar te kijken tijdens doggy-style.
Nu ben ik misselijk van mijn eigen image.
*proest*quote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt is het ook maar raar dat mannen dan borsten zo leuk vinden. Teken er een paar tepels op en voilà; je hebt flinke memmen. Oké, ze doorstaan de potloodtest niet helemaal, maar als man zijnde heb je wel iets extra's om naar te kijken tijdens doggy-style.
Nu ben ik misselijk van mijn eigen image.
Trusten Chico!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest*
Moet mondeling voorbereiden, maar vanavond te horen gekregen dat er kakkerlakken in de verdieping onder mij zitten, dus wilde even afwassen. Maar niet de hele afwas, nu ben ik moe en wil ik slapendoe de rest morgen wel.
Ik moet ook nog even door, mondeling voorbereiden. En dat is behoorlijk nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Trusten Chico!Ik ga nog even door... Ik wil vanaaf iig hfst 3 af hebben
Ohh ik dacht dat je dat morgen ging doen! Nou dan bikkelen we samen nog even doorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even door, mondeling voorbereiden. En dat is behoorlijk nodig.
Nee dat ging alleen over de afwasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je dat morgen ging doen! Nou dan bikkelen we samen nog even door![]()
*die hard studenten-boks*
Wat een verhaalquote:Op maandag 23 mei 2011 23:30 schreef Laureline het volgende:
Mmmm, pizza.
Laatst kreeg ik een telefoontje van een mevrouw wat me aan de Amsel-situaties doet denken!
Ik: hallo?
Dame: Ja, je moet je kankerkop houden en met je poten van mijn vriend afblijven!!!
Na veel geruststellende woorden van mij (ik moest haar verzekeren dat ik ècht, echt echt geen René kende) hing ze maar weer op. Toen voelde ik me wel oud: vroeger was ik direct een hele lijst potentiële kandidaten afgegaan in mijn hoofd, wiens vriendin mij ineens zou bellen, maar nu wist ik direct dat het verkeerd verbonden was
Geen sensatie meer in mijn leven. Nouja, ik loop onwijs achter met mijn opdracht, dat is ook spannend.
Dan moet dat erafquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Mn haar is op zich prima, er is maar een klein stukje/uiteinde stro dat niet doorkambaar is.
story of my lifequote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik eet sinds zondag gezond, en ben in de tussentijd een kg aangekomen ipv afgevallen.
Dit is echt te erg op de vroege morgen. M'n ogen!quote:
PM please?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Qwea heeft toch ooit bij een ex een paar kuub zand laten bezorgen?.
Kort levenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
story of my life!
en dat al sinds maart
Precies!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mark heeft geen mama nodig met een Vik in huis!
Toch maar geen SM-kelder?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
shit
nou ja, dan heb ik iig éven in Engeland gewoond!
Net weer op 3 huizen gereageerd met 'n uitgebreid mailtje![]()
we hebben onze zoekcriteria wat bijgesteld
Wat een volwassen beslissingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
het was even overleggen en onderhandelen, maar inderdaad.. daar moeten we maar even zonder
Noop, maar ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:15 schreef Ml-etje het volgende:
ik mis soms wel eens wat bij sommige platvloerse mensen
![]()
http://www.facebook.com/#(...)2093628&id=893115789
Geen idee of dat voor iedereen zichtbaar is overigens..
Ik printscreen wel evenquote:
En daar gaat de privacy van feestboekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik printscreen wel evenhet is niet heel bijzonder maar soit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:
waarom 'moet' hij dan? Of denkt hij zelf dat hij graag wil?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies!.
Maar ik weet niet hoe lang dit goed gaat, hoor. Hij is al talloze malen opnieuw begonnen, ik vrees dat het er niet in zit
. Net als bij Mr Mo.
Ja, hij zegt steeds: "Ik moet binnenkort ook weer even beginnen!" en vervolgens doet hij dat niet. Of hij loopt 1 of 2 keer en dan is het weer klaar. Dan vergeet 'ie het en bedenkt 'ie met een biertje in z'n hand dat 'ie nog moest lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
waarom 'moet' hij dan? Of denkt hij zelf dat hij graag wil?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap de hele conversatie niet en waarom hij hier staat?
Hotelletjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:24 schreef loveli het volgende:
Ja maar.. wat hebben ze de 26ste nou gedaan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/special/print/130491.
Kende je die nog niet?quote:
Nee. Ik dacht ook dat ze veel ouder was.quote:
meer dan:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Inmiddels is ze wel wat ouder. Ik vind het een tenenkrommend interview, huu.
Welkom op fok.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
meer dan:komt er niet in mij op eigenlijk. Wie leest dat uberhaubt? Wat een tijdsverspilling.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:30 schreef MarMar het volgende:
Moederinstinct vik
Goedemorgen!
Ben een beetje een zielig vogeltje op de bank met een deken, maar dat gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt.
Verder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Manlief begint morgen
Ik weet bovendien uit vrij betrouwbare bron dat minstens één persoon dit interview heeft gelezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
meer dan:komt er niet in mij op eigenlijk. Wie leest dat uberhaubt? Wat een tijdsverspilling.
Tweequote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet bovendien uit vrij betrouwbare bron dat minstens één persoon dit interview heeft gelezen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Inmiddels is ze wel wat ouder. Ik vind het een tenenkrommend interview, huu.
nou ik niet hoor! Ik verspil mijn tijd liever hierquote:
Ja maar, je moet toch ook de tijd-tussen-posts opvullen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nou ik niet hoor! Ik verspil mijn tijd liever hier
daar heb ik echt nog noooit van gehoord!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:37 schreef MarMar het volgende:
lol ik kende dat interview nog niet
en thx iedereen!!
en ja, voordat ik een jongetje word, zelfs als het niet over gaat dusno worries, het is gewoon maar een uitdrukking
Zal wel weer zo'n Friezisme zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
daar heb ik echt nog noooit van gehoord!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh, want wij zeiden het vroeger thuis ook
Dan is hierbij bewezen dat jij stiekem Friese roots hebt, famke!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh, want wij zeiden het vroeger thuis ook
nou ik heb dat echt nog nooit iemand horen zeggen en ik ben toch echt een brabanderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol ik heb het in Brabant opgepikt toen ik daar een tijdje een stekkie had.
Nou nee... niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ikke niet, maar ik heb wel de meest frieze naam van ons allemaal!
jouw achternaam, ja. Jouw voornaam niet!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee... niet helemaal mee eens. Die van mij is ook aardig Fries
.
Jawel, mijn voornaam ook! Wat is daar niet Fries aan dan? Ik durf te wedden dat jouw naam ook door het hele land door voorkomtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jouw achternaam, ja. Jouw voornaam niet!
Met ie, ja. Niet met y!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, mijn voornaam ook! Wat is daar niet Fries aan dan? Ik durf te wedden dat jouw naam ook door het hele land door voorkomt.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Met ie, ja. Niet met y!
Anyways, Uitendelijk maakt het niet zoveel uit!
voornaam checkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, mijn voornaam ook! Wat is daar niet Fries aan dan? Ik durf te wedden dat jouw naam ook door het hele land door voorkomt.
Meh, je bent me 13 seconden voor ^^quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
De naam van mijn zusje is écht heel zeldzaam, en het is ook nog eens een mooie naam...Wow, inderdaad super weinig mensen in Nederland die zo heten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn naam komt volgens die site ook niet heel veel voor (wel heel wat vaker dan de naam van je zusje).
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
De naam van mijn zusje is écht heel zeldzaam, en het is ook nog eens een mooie naam...MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aenea![]()
Dat is dé naam allertijdenAls wij ooit een dochter krijgen, dan wordt 't Aenea
![]()
Ja he? Toch maar brood met pindakaas gepakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel een beetje vroeg voor popcorn, Muis.
Hoiiiiquote:
en ook als ze ineens besluit van rechts naar links te lezen komt 't goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooi
Aenea![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ook als ze ineens besluit van rechts naar links te lezen komt 't goed
Aenea Trojana est?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooi
Aenea![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hihiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zou mij nou niet heel leuk lijken voor m'n kind.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Een vriend van mij heeft een dochter die Elowyn heet. Komt uit LotR geloof ik.
Mja, zo'n naam als Aenea gaat door veel mensen ook verkeerd gespeld wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou mij nou niet heel leuk lijken voor m'n kind.
- Hoe heet je?
- Elowyn.
- Elowattes?
- E l o w y n
- Wat een rare naam.
- Ja, m'n vader was fan van LOTR.
- ...
Mijn naam wordt al vaak verkeerd gespeld, en die is niet eens heel speciaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, zo'n naam als Aenea gaat door veel mensen ook verkeerd gespeld worden. Lijkt me ook niet leuk!
Remco, Jeroen, Erik, Richard...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:04 schreef Blurred86 het volgende:
sowieso mensen die per se een 'aparte' naam willen ipv gewoon iets dat ze mooi vinden![]()
Noemen ze je Muis007?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn naam wordt al vaak verkeerd gespeld, en die is niet eens heel speciaal.
Wordt ze hard vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, zo'n naam als Aenea gaat door veel mensen ook verkeerd gespeld worden. Lijkt me ook niet leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |