dat heb ik je volgens mij al een paar keer verteld jaquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat heb ik je volgens mij al een paar keer verteld ja
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zou 2-3x p.w. RPM, met zittend beroep, maar wel op een zolder, dus hobbel elke dag aantal keren 2 flinke trappen op en af, zijn?
Oh en bootje geboekt!
daar kom ik op >2500quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
http://www.internetfitness.com/calculators/bmr.htm
Hier kun je per dag minuten beweging invoeren.
Heb ik geen geld voorquote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Amsel het volgende:
Jemig UKS, bestel dan nog een pizza met veel groentes erop ofzo!
Dan bestel ik wel voor je! Zeg maar wat en waar bij thuisbezorgd of justeat ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Heb ik geen geld voormorgen weer stufi
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dan bestel ik wel voor je! Zeg maar wat en waar bij thuisbezorgd of justeat ofzo
Ah nee joh, koop maar schoenen voor jezelf. Het is ook m'n eigen schuld want ik kon uit eten maar ik wilde niet omdat ik nog boodschappen wilde doen maar toen miste ik de busquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dan bestel ik wel voor je! Zeg maar wat en waar bij thuisbezorgd of justeat ofzo
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ah nee joh, koop maar schoenen voor jezelf. Het is ook m'n eigen schuld want ik kon uit eten maar ik wilde niet omdat ik nog boodschappen wilde doen maar toen miste ik de bus
Nu even wachten op een huisgenoot die al wel brood heeft gekocht, dan bak ik wel een ei
Tof van je, ik PM m'n adres.
Kan Mo ff een TT change doen? Meh is over, geloof ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Moet ik aan iedereen pizza uit gaan delen? Prima hoor. Pizza party!
Ik sla overquote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Moet ik aan iedereen pizza uit gaan delen? Prima hoor. Pizza party!
Jij moet dus ook pizza!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje is bagger vandaag. Calorieën net even uitgerekend; ik kom nog niet aan de 1.000![]()
quote:
Oeh jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh crap. Dat moeten wij nog steeds terugvragenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Amsel het volgende:
Jaaaa vakantiegeldEn ik zit ook met smart op m'n vette belastingteruggaaf te wachten
Bon Joviquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Bad Medicine op repeat.
There ain't no doctor that can cure my disease.
Nietes! Mmmschoenenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dan hangt er iets in de lucht![]()
Oh enne vakantiegeld is voor een vakantie! *streng kijkt
Niet piepen tegen vakantietijd danquote:
Ik zou m'n adres ook niet aan jou geven.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb UKS ook al eens een pizza aangeboden, maar toen wilde 'ie zn adres ook al niet geven.
Tip van Flip: geef het ook niet aan Qwea.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou m'n adres ook niet aan jou geven.
Krijg je ook nooit pizza van me. Prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou m'n adres ook niet aan jou geven.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tip van Flip: geef het ook niet aan Qwea.
Tudum tssquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Krijg je ook nooit pizza van me. Prima.
Oh damn. Ik ben zo nieuwsgierig nuquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou
Vikje
Your love is like baaaaaaaaaaad medicine, bad medicine is what I need
W00t!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou
Vikje
Your love is like baaaaaaaaaaad medicine, bad medicine is what I need
Ik voel me ook hyper. Tot een paar dagen geleden kon ik niet wachten tot ik op bed mocht en nu wil ik niehieieieietquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Amsel het volgende:
UKS is bang dat we 'm gaan stalken. En ik wil ook het Quea-verhaal horen! En ik voel me een beetje hyper
Hyper? Hoe dat zo? Owwww, ik ben ben vandaag nieuwsgierig naar allesquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Amsel het volgende:
UKS is bang dat we 'm gaan stalken. En ik wil ook het Quea-verhaal horen! En ik voel me een beetje hyper
Ja nee niks, gewoon, lente ofzoquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hyper? Hoe dat zo? Owwww, ik ben ben vandaag nieuwsgierig naar alles
Nouja hoe dan ook, wat je vandaag hebt gegeten is dus lang niet genoeg! Jij moet ook pizzaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
Mijn BMR is 1,927 volgens de ene site en 1332 volgens de andere met lichte sport erbij kom ik op 1865 ik ben benieuwd wat de formule ervoor is.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Qwea heeft toch ooit bij een ex een paar kuub zand laten bezorgen?.
tadaa http://en.wikipedia.org/w(...)_estimation_formulasquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
Mijn BMR is 1,927 volgens de ene site en 1332 volgens de andere met lichte sport erbij kom ik op 1865 ik ben benieuwd wat de formule ervoor is.
Shit.. dat heb ik dan goed verkeerd gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah joh. Daarvoor heb ik een rijke vent getrouwd![]()
Golddigger ftw!
Hoeveel wasmachines heb jij wel niet op voorraad?quote:
Ik ken een mannetje.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoeveel wasmachines heb jij wel niet op voorraad?. Boem-Dikkie kreeg er ook al één in het Game of Thronestopic
.
Ik ook hoor ^^ Maar we hebben ook helemaal geen geld nodig. Wij leven van de liefde.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shit.. dat heb ik dan goed verkeerd gedaan.
Q
Maar even serieus, M. is wel échtquote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook hoor ^^ Maar we hebben ook helemaal geen geld nodig. Wij leven van de liefde.
We've got each other and that's a lot for love!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook hoor ^^ Maar we hebben ook helemaal geen geld nodig. Wij leven van de liefde.
Yeah dankjewel:)quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
tadaa http://en.wikipedia.org/w(...)_estimation_formulas
Ik wel. Ik heb liever een quarter pounder dan een pizza, in het algemeenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind een goeie pizza echt niet te vergelijken met macdonalds![]()
zelfgemaakte pizzaof beter nog, pizza in Italie
Jaquote:
Ik vind het deeg zo lekker. Het liefst zou ik een pizza-niks bestellen. Dus gewoon alleen maar deegquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon, pizza. Alleen die van new york pizza ofzo, die zijn ffffiieeesssssssss
.
Is het niet over het algemeen?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb liever een quarter pounder dan een pizza, in het algemeen.
Ha! Mijn nieuwsgierigheid was er dus niet voor niks! Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
JaEn kriebels in m'n buik maar die mogen niet maar vanavond even geen zin om me zorgen te maken
Dat kan ik dan wel weer opsturenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het deeg zo lekker. Het liefst zou ik een pizza-niks bestellen. Dus gewoon alleen maar deegTot nu toe heb ik dat niet durven bestellen
Ik ook. Al dan liever de big tasty of mckroket. Pizza vind ik niet zo bijzonder meestal. Ben die tomatensaussmaak al vrij snel zat, en dan moet je nog een halve.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb liever een quarter pounder dan een pizza, in het algemeen.
?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
JaEn kriebels in m'n buik maar die mogen niet maar vanavond even geen zin om me zorgen te maken
Bedoel je dan zo'n dikke bodem of zo'n dunne bodem? Als ik een pizza bestel, dan altijd met Italiaanse bodem. Vind die dikke bodem echt niet lekker.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het deeg zo lekker. Het liefst zou ik een pizza-niks bestellen. Dus gewoon alleen maar deegTot nu toe heb ik dat niet durven bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |