dare mequote:
sorry, sorry, sorryquote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik haalde info weg die niet iedereen hoeft te weten. Is dat nou ninja-editten? Ik dacht dat dat je tekst aanvullen/verbeteren was. Weer wat geleerd
quote:
quote:
Ja maar die rijdt naar het Westen toe, de buien zitten dus nu achter hemquote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Verne Carlson heeft wel een veelbelovend luchtje in beeld nu
reed timmer twittert dat ie ook naar Western OK rijdt voor developing storms met z'n tankquote:Op maandag 23 mei 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar die rijdt naar het Westen toe, de buien zitten dus nu achter hem
Yep, en Tornado Watch afgekondigd voor het Westen Oklahoma.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
reed timmer twittert dat ie ook naar Western OK rijdt voor developing storms met z'n tank
quote:
Wat houdt dat in ? kijken waar een storm opkomt ?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
sjampoeh, we zitten streams van stormchasers te volgen
quote:
tornado's kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat houdt dat in ? kijken waar een storm opkomt ?
Ik ben niet weg geweest hoor, Ceetje, Kokkie en ik hebben met hand-en-tand dit draadje verdedigd zodat LS en alle anderen terug konden komenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
Lekker Simpel is terug en meteen zijn al je fans er ook![]()
Welcom Back
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet weg geweest hoor, Ceetje, Kokkie en ik hebben met hand-en-tand dit draadje verdedigd zodat LS en alle anderen terug konden komen
[..]
Ik ben niet weg geweest hoor, Ceetje, Kokkie en ik hebben met hand-en-tand dit draadje verdedigd zodat LS en alle anderen terug konden komen
...ehhh...mag ik een vruchten sappie?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Yeehaw...................drank![]()
[ afbeelding ]
[..]
Voor Ceetje en Kokje natuurlijk het bestequote:
wat heeft kokje gedaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje
![]()
goed gedaan joh
hou je mij ook mee gemotiveerd
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor Ceetje en Kokje natuurlijk het beste
[ afbeelding ]
lekkahhhhhhhhquote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
Juice bar voor de niet alcohol drinkers onder ons is ook open![]()
[ afbeelding ]
Doorgereden bij het benzinestation ipv te stoppen voor een pakkie peukjes... .quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doorgereden bij het benzinestation ipv te stoppen voor een pakkie peukjes... .
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoelang heb je nu niet gerookt?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkieeeeeeee!!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo"n 2.5 mnd, maar nog iedere dag lastig, na bijna 30 jaar
knap hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik heb ook dik 30 jaar gerooktquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als je zelf erachter staat komt het goed, maar moeilijk blijft het denk ikquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen jaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook dik 30 jaar gerookt
Hou vol hoor!
De moeilijkste tijd heb je nu echt gehad.
Gewoon iedere dag trots op jezelf zijn dat je niet meer rookt.
En de momenten dat je trek hebt, gaan steeds sneller voorbij.
ken mensen die al meer dan 10 jaar niet roken, en nog steeds zoiets hebben van zal ik of zal ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Als je zelf erachter staat komt het goed, maar moeilijk blijft het denk ik
Uiteraard!quote:
ja iedereen doet het weer anders he?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken mensen die al meer dan 10 jaar niet roken, en nog steeds zoiets hebben van zal ik of zal ik niet
dat hoor je heel veel, maar er zijn ook mensen waarbij de behoefte om te roken heel snel weg is en niet meer terugkomt. Dus niet alleen naar de eerste groep kijken. Misschien hoor jij wel bij diequote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken mensen die al meer dan 10 jaar niet roken, en nog steeds zoiets hebben van zal ik of zal ik niet
vrees van niet,anders waren eerdere pogingen wel geslaagd. Nog nooit zolang volgehpuden, dus gaat de goede kant opquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat hoor je heel veel, maar er zijn ook mensen waarbij de behoefte om te roken heel snel weg is en niet meer terugkomt. Dus niet alleen naar de eerste groep kijken. Misschien hoor jij wel bij die
mensen die er geen last van hebben
Je gaat het dit keer gewoon vol houden hoor kokjequote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees van niet,anders waren eerdere pogingen wel geslaagd. Nog nooit zolang volgehpuden, dus gaat de goede kant op
mijn max zit op 3 dagen niet roken. Toen bij één stressvolle situatie meteen een peukie.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees van niet,anders waren eerdere pogingen wel geslaagd. Nog nooit zolang volgehpuden, dus gaat de goede kant op
ga ik wel vanuit. Gewoon veel werken, kan ik ook niet rokenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat het dit keer gewoon vol houden hoor kokjedoe ik dat ook
rookte vooral door vermoeidheid en vervelingquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mijn max zit op 3 dagen niet roken. Toen bij één stressvolle situatie meteen een peukie.
Niet eens omdat ik zo'n zin had in die peuk, maar gewoon omdat je gewend was een peuk
te pakken als je stress hebt. Dom, maar waar.
dat ken ik. Ben nu 1,5 jaar thuis en rook meer dan ooit tevoren.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
rookte vooral door vermoeidheid en verveling
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga ik wel vanuit. Gewoon veel werken, kan ik ook niet roken![]()
Doet u maar een sapje voor het slapengaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
Juice bar voor de niet alcohol drinkers onder ons is ook open![]()
[ afbeelding ]
quote:
tis ook nooit goedquote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen goeie vervanging voor peuken hoor een werkverslaving
Nee, ik had het zelfbedieningsbordje niet zien staanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
D.
zelfbediening dus ik neem aan dat je al gepakt hebt
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik had het zelfbedieningsbordje niet zien staan
*gaat kijken wat er allemaal tussen staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |