Voel mij niet aangesproken met deze TT. Ik ben een mooie, donkere, gespierde man van 1.90m.quote:
Ohja, goed punkt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik was er net nog niet.
grof ;s ;p :$quote:
Een bepaald persoon, noem geen namen maar we weten toch wel welk lelijk iemand dat is, voelt zich aangesprokenquote:
Oh grutjes. Wat verrassend. Alsof je dat niet van te voren gepland had, nare jongenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een bepaald persoon, noem geen namen maar we weten toch wel welk lelijk iemand dat is, voelt zich aangesproken
Ik zei enkel dat je je wel liet kennen zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een bepaald persoon, noem geen namen maar we weten toch wel welk lelijk iemand dat is, voelt zich aangesproken
quote:
quote:Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zou je weg gaan?quote:
Het ging over de berichten van Cosmo en Bloempje gekkie.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Over wie gaat dit?
Denkt hij wederom dat het over hem gaatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zei enkel dat je je wel liet kennen zo.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Denkt hij wederom dat het over hem gaat
Zeg dan gewoon gelijk dat je mij lelijk vindt, jaquote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Denkt hij wederom dat het over hem gaat
Huh, maar ik voelde me aangesproken alles.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je mij lelijk vindt, ja
Ja, maar ik wou even grapje makenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het ging over de berichten van Cosmo en Bloempje gekkie.
Wat? Jij? Waarom zou iemand JOU in godsnaam lelijk noemen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, maar ik voelde me aangesproken alles.
Jij?quote:
Je grapje faalde.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou even grapje maken [ afbeelding ]
Kan gebeuren toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat? Jij? Waarom zou iemand JOU in godsnaam lelijk noemen?![]()
![]()
Ik ga deze week een nieuwe bedenkenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je grapje faalde.
[..]
Kan gebeuren toch.
Wawtaattwatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef Haarklip het volgende:
Ik vind dit wel een beetje de omgekeerde wereld hoor..
Ik verheug me er nu al op.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga deze week een nieuwe bedenken [ afbeelding ]
Snap de hint nou.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wawtaattwat
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Ja, alleen bedenken mij net dat ik zaterdag op vakantie ga..dus wordt daarna pas postenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wawtaattwat
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Vertaling alles, ik denk dat ik maar moet accepteren.quote:
Ooo waarheen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, alleen bedenken mij net dat ik zaterdag op vakantie ga..dus wordt daarna pas posten [ afbeelding ]
OHHHHHHHHH.quote:
Ja, doe je niks aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vertaling alles, ik denk dat ik maar moet accepteren.
Eigenlijk wel inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
Wat ontiegelijk kinderachtig dit eigenlijk
Het is niet mijn mening.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vertaling alles, ik denk dat ik maar moet accepteren.
Engeland tochquote:
quote:Bedankt voor het reserveren van uw vakantie. Het volgende hebben wij van u ontvangen:
blablabla
Jij bent een haarklip, die hebben geen meningen.quote:
OMG! Volgende week al, me jelly.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Engeland tochEn surfvakantie ook geboekt
[..]
Neem pics dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb zeer binnenkort dikke mobiel met internet![]()
lekker naakt fokken onder de dekens ik heb er zin in
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Ik geloof er niks van, want jij bent een koukleum.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Hartstikke leuk. Onder de dekens fokkenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Dit ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want jij bent een koukleum.
hihihi ja hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, ik ook. Heb je ook nog hobby's? [ afbeelding ]
Ja, maar slaap wel altijd naakt hoor.... niet gelogenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want jij bent een koukleum.
Distortion.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hihihi ja hoor.
-ik probeer regelmatig klanken uit mijn elektrische gitaar te slaan door middel van ritmisch op de snaar inbeuken met een stukje plastic met de distortion zo hard dat nietmand hoort dat ik alles fout doe
- ik speel graag computerspelletjes helaas is mijn computer nu zo oud dat alleen games uit de antiekwinkel het nog doen
- ik houd erg van muziek luisteren mijn smaak is hier inmiddels wel bekend
- ik mag graag bier en andere alcoholische versnaperingen drinker ik doe dit echter niet heel veel omdat ik vrij weinig vrienden heb
-ik mag graag kletsen met mensen op jet internet vooral hier op FOK!
zo
Oh ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
D=quote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, maar slaap wel altijd naakt hoor.... niet gelogen
Desire HD.quote:
En ik maar denken dat ik je daar ging meetenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG! Volgende week al, me jelly.![]()
Jij bent een vakantiequote:
*kijkt met verbijsterd hoofd*quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik je daar ging meeten
Ik ben echt slecht daarin dus vroeg hulp aan een lieve madame... en nu is het dezelfde als haar geworden en Cosmo heeft die ookquote:
Ik ben een toeristische trekpleister. Japanners willen vaak fotos van mijquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik je daar ging meeten
[..]
Jij bent een vakantie
ik voelde er niks vanquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, maar slaap wel altijd naakt hoor.... niet gelogen
NIET OVER PRATEN TE DUUR ALLES MAAR IK WIL M MAAR IK NEEM M NIET!quote:
Ik ontvang begin juli lekker een galaxy IIquote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht daarin dus vroeg hulp aan een lieve madame... en nu is het dezelfde als haar geworden en Cosmo heeft die ook![]()
HTC Desire HD
Lekkerquote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ontvang begin juli lekker een galaxy II
Oh oke.. Ik twijfel over galaxy ace, maar maar, ik weet nieeeetquote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht daarin dus vroeg hulp aan een lieve madame... en nu is het dezelfde als haar geworden en Cosmo heeft die ook![]()
HTC Desire HD
Welke nog meer dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke.. Ik twijfel over galaxy ace, maar maar, ik weet nieeeet
Fok vind ik ook leukquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hihihi ja hoor.
-ik probeer regelmatig klanken uit mijn elektrische gitaar te slaan door middel van ritmisch op de snaren inbeuken met een stukje plastic met de distortion zo hard dat nietmand hoort dat ik alles fout doe
- ik speel graag computerspelletjes helaas is mijn computer nu zo oud dat alleen games uit de antiekwinkel het nog doen
- ik houd erg van muziek luisteren mijn smaak is hier inmiddels wel bekend
- ik mag graag bier en andere alcoholische versnaperingen drinken ik doe dit echter niet heel veel omdat ik vrij weinig vrienden heb
-ik mag graag kletsen met mensen op het internet vooral hier op FOK!
zo
Dan ga ik ook niet meer naar Engelandquote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]toch niet meh. Of in ieder geval, voorlopig nog niet.
TREKpleister XDquote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben een toeristische trekpleister. Japanners willen vaak fotos van mij
Euhm, ja ik weet gewoon niet. Ik wilde de iPhone, maar die is me toch veel te duur eigenlijkquote:
Japanse vrouwen willen mij trekpleisteren maar ik hou niet heel erg van 'spleet-oog' Aziatische vrouwen. Doe mij maar gewoon een mooie blanke vrouw of iets exotisch.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fok vind ik ook leukSamen keertje fokken?
[..]
Dan ga ik ook niet meer naar Engeland
[..]
TREKpleister XD
dat doen we toch al gekkie hihiquote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef HappyBob het volgende:
Fok vind ik ook leukSamen keertje fokken?
quote:
Ja, want ik wil graag een telefoon die niet normaal smsen kan, niet aan wil en gewoon zuigt in het algemeenquote:
iPhonequote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens help mijwelke telefoon moet ik volgens jullie nemen? Ik hoef er geen wereldschokkende dingen mee, gewoon smsen/een keer in het jaar bellen/whatsappen (want dat scheelt weer smskosten)
Luisteren en in een hoekje zitten jij.quote:
Die wil ik heel graag maar is me te duurquote:
HTC met Androidquote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens help mijwelke telefoon moet ik volgens jullie nemen? Ik hoef er geen wereldschokkende dingen mee, gewoon smsen/een keer in het jaar bellen/whatsappen (want dat scheelt weer smskosten)
De enige telefoonw waar je geen spijt van gaat krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die wil ik heel graag maar is me te duur
Oh ssshhhhtquote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
De enige telefoonw waar je geen spijt van gaat krijgen.
Als het een beetje kut loopt in een SC moet je voor al negatieve TT verzinnenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoezo dat? sluit dan gelijk deze reeks als het toch niet goed is..
hoezo stuk? een bitchy persoon als ik heeft zeker weten commentaar op een (onterecht) arrogant persoon... daardoor loopt een sc stuk? juist nu loopt die sc stuk! good job honquote:Op maandag 23 mei 2011 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
Als het een beetje kut loopt in een SC moet je voor al negatieve TT verzinnen
Helemaal niet, doch terechte actie van mod, beetje kinderachtig en zulksquote:
Ohjaquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
RIP Henkie94
Nog een strijder gevallen
We zullen niet rusten
Totdat al het blauw
Al het rood
Deze wereld uit is
ruzie zoeken en uitvechten doe je maar ergens anders en als je vind dat ik je dan wegjaag ben ik helemaal blij.. Geen zure mensen hierquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoezo stuk? een bitchy persoon als ik heeft zeker weten commentaar op een (onterecht) arrogant persoon... daardoor loopt een sc stuk? juist nu loopt die sc stuk! good job hon
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef PsychoTheRapist het volgende:
RIP Henkie94
Nog een strijder gevallen
We zullen niet rusten
Totdat al het blauw
Al het rood
Deze wereld uit is
Ok whateverquote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef murp het volgende:
[..]
ruzie zoeken en uitvechten doe je maar ergens anders en als je vind dat ik je dan wegjaag ben ik helemaal blij.. Geen zure mensen hier
Precies, niet ruzie gaan lopen makenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef Patje1987 het volgende:
Stop met janken en luister gewoon naar de muziek die ik net stuurde en drink een pilsener. Doe ik ook.
trouwens mevrouw de mod ik krijg net een gemene dms van die goddelijk lekkere jongenquote:
Kusjesn, ik zei gewoon dat je moest ophouden.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
trouwens mevrouw de mod ik krijg net een gemene dms van die goddelijk lekkere jongen
Ik ben niet serieus hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef smegmanus het volgende:
Ik snap werkelijk waar het probleem bij sommige personen niet hier.
Ow kijk hij is blauw, laten we een intense haat jegens die persoon creëren, puur en alleen omdat hij/zij een blauw kleurtje heeft. Wat is nu het probleem mensen?
Rustig aan tegen Breezer jij hequote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Kusjesn, ik zei gewoon dat je moest ophouden.
In mijn PMquote:
Ik vraag of jij op wilt ophouden en dan wil jij die DM melden?quote:
Wat heeft hij jou dan misdaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik haat niemand, vind alleen smegmanus een teringmongool.
Hij ontkent dat hij mijn vader is.quote:
quote:
Je noemde me een falerquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik vraag of jij op wilt ophouden en dan wil jij die DM melden?_!
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Verder waarom die haat jegens IW, ik heb geen flauw idee wie dat is.
Ik ook niet hoor, maar je mag hem niet lelijk vindenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Hij is lief.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
Mag bestquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar je mag hem niet lelijk vinden
Sommige iets meer dan anderenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef FreezePop het volgende:
Op het einde van de dag zijn wij allemaal lelijk
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik haat niemand, vind alleen smegmanus een teringmongool.
Het was een cocktail van 30 soorten zaad die je moeder kreeg.quote:
Edit: Ach nvmnd ook .quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je noemde me een faler
Je beledigde de afmetingen van mijn neus
Je vind me niet normaal
Je eist dat ik homo erotische gevoelens jegens jou heb..
En die test dan toen mijn moeder stiekem een haar uit je anus trok? Geef mij geld papaquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Het was een cocktail van 30 soorten zaad die je moeder kreeg.
Kans van 1 op 30 dus.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha
Als we dan toch gaan posten wat er is gezegd:
Jij noemt mij lelijk. Ik reageer met "Wat loop je nou te kutten met je grote neus faler", vervolgens vraag ik wat ik jou misdaan heb dat je al sinds gisternacht mij zit belachelijk te maken en meerdere malen overal verkondigt dat ik lelijk ben.
Vervolgens stuur je hoe "oh held, lekkerding, godheid, ik hou van je, etc etc etc" en zeg ik "eindelijk erkenning" .![]()
interpretatie is alles.
Ik zie geen discussie, leugens worden pertinent genegeerdquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef FreezePop het volgende:
Cos, nooit discussiëren met een hipster.
Mag best, maar de hele tijd in dit topic zeggen en de sfeer verpesten? lijkt me niet nodigquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar je mag hem niet lelijk vinden
Vooral niet met een pretentieuze hipsterquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef FreezePop het volgende:
Cos, nooit discussiëren met een hipster.
Dit. Hij negeert mij toch ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mag best, maar de hele tijd in dit topic zeggen en de sfeer verpesten?
Als je iemand niet mag kan je hem ook gewoon negeren, gaat ie misschien vanzelf weg
Kan ik ook met bier betalen?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En die test dan toen mijn moeder stiekem een haar uit je anus trok? Geef mij geld papa))
Waar noem ik hem lelijk in dit topic op gisternacht na? Nergens.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mag best, maar de hele tijd in dit topic zeggen en de sfeer verpesten? lijkt me niet nodig
Als je iemand niet mag kan je hem ook gewoon negeren, gaat ie misschien vanzelf weg
Ik accepteer echter enkel kwaliteit, denk hierbij aan Hertog Jan of Warsteiner.quote:
Omdat het de sfeer in dit topic verpest misschienquote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom zou je iemand negeren terwijl je lekker online ruzie kunt maken?
Chat net meerdere malen, SC.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waar noem ik hem lelijk in dit topic op gisternacht na? Nergens.
Wat, Henkie en wie nog?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
wrm al die haat hier mensen ;s r syn al 2 stryders gevalle we hebbe geen riumte meer vor meer haat ;s;ss
Heb nergens last van, als ik het niet leuk vind ga ik gewoon even weg, niks aan de hand.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Omdat het de sfeer in dit topic verpest misschien
Je zei niet dat het een topic moest zijn, je vroeg waar náást dat topic.quote:
Waarom ga je met hem chatten als het duidelijk niet klikt?quote:
Het stond net ook in de TTquote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waar noem ik hem lelijk in dit topic op gisternacht na? Nergens.
Dat is gewoon interpretatie, misschien bedoelde ik mezelf wel, of HappyBob ofzo..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het stond net ook in de TT
En je snapt wel wat ik bedoel, waren de hele tijd haten op mensen en dit kenbaar maken.
Ik vind het gewoon misselijk gedrag van je
Ik zat met heel veel mensen van ARG7 in chatquote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom ga je met hem chatten als het duidelijk niet klikt?
Cursus lezen erbij?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je zei niet dat het een topic moest zijn, je vroeg waar náást dat topic.
Je weet zelf best wel dat je I_V bedoelde, moet je nu niet schijnheilig gaan doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is gewoon interpretatie, misschien bedoelde ik mezelf wel, of HappyBob ofzo..
Flikker toch op man, triest mannetje.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is gewoon interpretatie, misschien bedoelde ik mezelf wel, of HappyBob ofzo..
Jij haatte vanmiddag nog op je moeder dat is echt not done hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 22:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het stond net ook in de TT
En je snapt wel wat ik bedoel, waren de hele tijd haten op mensen en dit kenbaar maken.
Ik vind het gewoon misselijk gedrag van je
Het is al duidelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dus nu mag ik zelf niet meer bepalen naar wie ik refereer?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je weet zelf best wel dat je I_V bedoelde, moet je nu niet schijnheilig gaan doen
You wishquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Flikker toch op man, triest mannetje.![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat dat wat anders is...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij haatte vanmiddag nog op je moeder dat is echt not done hoorzonder haar was je hier nu niet
Doe eens niet zo schijnheilig, je zit te stoken als een gek, hou gewoon op. Ik snap niet eens waarom je uberhaupt begintquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dus nu mag ik zelf niet meer bepalen naar wie ik refereer?
Als ik zou moeten kiezen, zie ik toch liever jou uit dit topic verdwijnenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Flikker toch op man, triest mannetje.![]()
![]()
![]()
![]()
Not gonna happen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen, zie ik toch liever jou uit dit topic verdwijnen [ afbeelding ]
De een ziet wat de ander niet ziet schijnbaarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Doe eens niet zo schijnheilig, je zit te stoken als een gek, hou gewoon op. Ik snap niet eens waarom je uberhaupt begint
Mjah Cosmo zegt het gewoon recht in zn gezicht zodat er een heerlijke pittige discussie oplaaitquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen, zie ik toch liever jou uit dit topic verdwijnen [ afbeelding ]
Dat waardeer ikquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah Cosmo zegt het gewoon recht in zn gezicht zodat er een heerlijke pittige discussie oplaait
Vandaar de TT en het schijnheilige gedrag.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah Cosmo zegt het gewoon recht in zn gezicht zodat er een heerlijke pittige discussie oplaait
Het gaat om het gebaar, waarom zou je überhaupt zo'n TT makenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dus nu mag ik zelf niet meer bepalen naar wie ik refereer?
De TT heb ik gemist helaasquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Vandaar de TT en het schijnheilige gedrag.
Dude..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar, waarom zou je überhaupt zo'n TT maken
De meeste TT's slaan nergens op. Verrassingen houden het leukquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ook dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zie een liefdevol nieuw homostelletje ontstaan
Doe normaalquote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zie een liefdevol nieuw homostelletje ontstaan
Wie denkt dat?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gelijk weer denken dat het over jullie gaat
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Doe normaal
Ik neem het niet zozeer voor I_W op, ik vind alleen dat jij je belachelijk en schijnheilig gedraagt
Waarom noem jij appel een manquote:
Zo schijnheilig is hij niet. Hij heeft het afgelopen nacht ook duidelijk tegen hem gezegd.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Doe normaal
Ik neem het niet zozeer voor I_W op, ik vind alleen dat jij je belachelijk en schijnheilig gedraagt
waar kan ik tekenen ?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus godverdomme kap nou eens. Of willen jullie zo graag dat deze reeks eindigt?
Dit is dus dat schijnheilige gedrag wat ik bedoelquote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gelijk weer denken dat het over jullie gaat
Hoezo, algemeen bekend dat ik de afgelopen dagen al post met allemaal hints en aanwijzingen over mijn lovequote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dit is dus dat schijnheilige gedrag wat ik bedoel
Mwah..lijkt me niet nodig. Het hoeft nou ook weer niet allemaal over de positieve dingen in het leven te gaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef PsychoTheRapist het volgende:
In voor de murp met noodrem gr gr gr
Volgende keer beetje gas bijgeven dusquote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had vandaag bijna jonge eendjes doodgereden.
Juist niet, langzamer rijden en met meer precisie rijdenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende keer beetje gas bijgeven dus [ afbeelding ]
Jonge ik heb pas een nieuwe auto, straks deuk door die aidsbeestenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende keer beetje gas bijgeven dus [ afbeelding ]
Dat hertje toen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge ik heb pas een nieuwe auto, straks deuk door die aidsbeesten. Ik maakte er een mooi bochtje omheen en niet voor die kuteenden maar voor mijn autootje
Dan gewoon stoppen, uitstappen en die eendjes kapot trappenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge ik heb pas een nieuwe auto, straks deuk door die aidsbeesten. Ik maakte er een mooi bochtje omheen en niet voor die kuteenden maar voor mijn autootje
Ja ik schrok me kapotquote:
Njahhh zegquote:Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan gewoon stoppen, uitstappen en die eendjes kapot trappen [ afbeelding ]
Sorry, je hebt gelijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njahhh zegdan op zn minst een honkbalknuppel met ijzerdraad hoor anders is het ook zo zielig
Kbquote:
Nee dat was een baby hert maar die was toch nog best groot.quote:
Dat is cute.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb een eendennest in mijn tuin
Over een paar weken jonge eendjes
Bij mij zitten er eindelijk vogeltjes in het vogelhuisje dat ik in groep 7 heb gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef dralion13 het volgende:
Zeker, maar ik heb nu wel 2 katten die niet de tuin uit durven omdat ze dan langs de eenden moetenquote:
_o-quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Bij mij zitten er eindelijk vogeltjes in het vogelhuisje dat ik in groep 7 heb gemaakt
Mag ik langskomen met een knuppel?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef dralion13 het volgende:
Nee, als de eieren uitgebroed zijn (en gelegd, het is er op dit moment nog maar) eendjes vangen en vetmesten, heb je er veel meer aanquote:
Ze zijn bang voor eenden?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb nu wel 2 katten die niet de tuin uit durven omdat ze dan langs de eenden moeten
Daar gaat het mij niet om, ik heb plezier als ik die lijfjes uit elkaar zie en hoor spatten als ik ze vol raak.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, als de eieren uitgebroed zijn (en gelegd, het is er op dit moment nog maar) eendjes vangen en vetmesten, heb je er veel meer aan
Jaquote:
Dan is mijn hond nog een betere kat dan jouw katten.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja
En 1 van de eenden (het vrouwtje) loopt mank en heeft een lamme vleugel, maar no way dat mn katten in de buurt durven te komen.
Wutquote:
Ik hou niet van eendjes.quote:
hoax parkeerterein heb je niet bij je achtertuinquote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef JanPiraat het volgende:
Ik pakte vroeger weleens een eitje uit de koelkast en gooide die dan keihard naar links of naar rechts vanuit de achtertuin voor de spanning (rijtjeshuis) ook heeft de parkeerplaats weleens moeten ontgelden aan mijn eierenworp
Supquote:
Mijn kat is echt een held op sokkenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan is mijn hond nog een betere kat dan jouw katten.
binnenkort kan ik dit ook zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoax parkeerterein heb je niet bij je achtertuin
Dat was het 2e deel van het verhaal die is wel aan de voorkant inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoax parkeerterein heb je niet bij je achtertuin
ik was wel braaf,quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
dat worden later een stel donderstenen aan kinderen Klink
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb wel eens de tuin van de overburen in de fik gestoken
Was een dode dorre plant in die tuin en ik had een aansteker gevonden
In eens stond de dode dorre plant in de fik
Haha, je dat sowiesoquote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dra, foei!!!
Cosmo irl ben ik dominanter dan jan, jij was erbij toen
Rawrrrrr jouw dominantheidquote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dra, foei!!!
Het beeld dat ik had van mijn held, wat doe jequote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dra, foei!!!
Dichters kunnen toch nooit dominant zijn man maar ik zal even aan jouw aanvraag voldoen nu momentjequote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het beeld dat ik had van mijn held, wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |