Voel mij niet aangesproken met deze TT. Ik ben een mooie, donkere, gespierde man van 1.90m.quote:
Ohja, goed punkt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik was er net nog niet.
grof ;s ;p :$quote:
Een bepaald persoon, noem geen namen maar we weten toch wel welk lelijk iemand dat is, voelt zich aangesprokenquote:
Oh grutjes. Wat verrassend. Alsof je dat niet van te voren gepland had, nare jongenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een bepaald persoon, noem geen namen maar we weten toch wel welk lelijk iemand dat is, voelt zich aangesproken
Ik zei enkel dat je je wel liet kennen zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een bepaald persoon, noem geen namen maar we weten toch wel welk lelijk iemand dat is, voelt zich aangesproken
quote:
quote:Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zou je weg gaan?quote:
Het ging over de berichten van Cosmo en Bloempje gekkie.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Over wie gaat dit?
Denkt hij wederom dat het over hem gaatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zei enkel dat je je wel liet kennen zo.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Denkt hij wederom dat het over hem gaat
Zeg dan gewoon gelijk dat je mij lelijk vindt, jaquote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Denkt hij wederom dat het over hem gaat
Huh, maar ik voelde me aangesproken alles.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je mij lelijk vindt, ja
Ja, maar ik wou even grapje makenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het ging over de berichten van Cosmo en Bloempje gekkie.
Wat? Jij? Waarom zou iemand JOU in godsnaam lelijk noemen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, maar ik voelde me aangesproken alles.
Jij?quote:
Je grapje faalde.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou even grapje maken [ afbeelding ]
Kan gebeuren toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat? Jij? Waarom zou iemand JOU in godsnaam lelijk noemen?![]()
![]()
Ik ga deze week een nieuwe bedenkenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je grapje faalde.
[..]
Kan gebeuren toch.
Wawtaattwatquote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef Haarklip het volgende:
Ik vind dit wel een beetje de omgekeerde wereld hoor..
Ik verheug me er nu al op.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga deze week een nieuwe bedenken [ afbeelding ]
Snap de hint nou.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wawtaattwat
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Ja, alleen bedenken mij net dat ik zaterdag op vakantie ga..dus wordt daarna pas postenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wawtaattwat
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Vertaling alles, ik denk dat ik maar moet accepteren.quote:
Ooo waarheen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, alleen bedenken mij net dat ik zaterdag op vakantie ga..dus wordt daarna pas posten [ afbeelding ]
OHHHHHHHHH.quote:
Ja, doe je niks aan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vertaling alles, ik denk dat ik maar moet accepteren.
Eigenlijk wel inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
Wat ontiegelijk kinderachtig dit eigenlijk
Het is niet mijn mening.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vertaling alles, ik denk dat ik maar moet accepteren.
Engeland tochquote:
quote:Bedankt voor het reserveren van uw vakantie. Het volgende hebben wij van u ontvangen:
blablabla
Jij bent een haarklip, die hebben geen meningen.quote:
OMG! Volgende week al, me jelly.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Engeland tochEn surfvakantie ook geboekt
[..]
Neem pics dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb zeer binnenkort dikke mobiel met internet![]()
lekker naakt fokken onder de dekens ik heb er zin in
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Ik geloof er niks van, want jij bent een koukleum.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Hartstikke leuk. Onder de dekens fokkenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Dit ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want jij bent een koukleum.
hihihi ja hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi, ik ook. Heb je ook nog hobby's? [ afbeelding ]
Ja, maar slaap wel altijd naakt hoor.... niet gelogenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, want jij bent een koukleum.
Distortion.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hihihi ja hoor.
-ik probeer regelmatig klanken uit mijn elektrische gitaar te slaan door middel van ritmisch op de snaar inbeuken met een stukje plastic met de distortion zo hard dat nietmand hoort dat ik alles fout doe
- ik speel graag computerspelletjes helaas is mijn computer nu zo oud dat alleen games uit de antiekwinkel het nog doen
- ik houd erg van muziek luisteren mijn smaak is hier inmiddels wel bekend
- ik mag graag bier en andere alcoholische versnaperingen drinker ik doe dit echter niet heel veel omdat ik vrij weinig vrienden heb
-ik mag graag kletsen met mensen op jet internet vooral hier op FOK!
zo
Oh ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
D=quote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, maar slaap wel altijd naakt hoor.... niet gelogen
Desire HD.quote:
En ik maar denken dat ik je daar ging meetenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG! Volgende week al, me jelly.![]()
Jij bent een vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |