Kijk-mij-een-TV-in-de-badkamer-hebben-post.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef linpunt het volgende:
geen tv in je badkamer hebben zodat je heulmaal naar de slaapkamer moet lopen om daar tandenpoetsend tv te kijken..![]()
Maar sommige mensen kunnen echt niet normaal tandenpoetsen.. spetters van tandenpoetsen op de spiegel..![]()
wat mot je anders 40 minuten in bad doen behalve fok!ken?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kijk-mij-een-TV-in-de-badkamer-hebben-post.
Lig je nou alweer in bad met je laptop?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
wat mot je anders 40 minuten in bad doen behalve fok!ken?
Trouwens; mensen die heul hard rochelen na het tandenpoetsen..
ja.. maar in het hotel, kutwifi. En het water smaakt naar chloor..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lig je nou alweer in bad met je laptop?
In welk hotel?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef linpunt het volgende:
ja.. maar in het hotel, kutwifi. En het water smaakt naar chloor..
Ik krijg kotsneigingen van het spoelen na het tandenpoetsen hier.
Open er een topic over!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar wil je jezelf om zeep helpen ofzo? Als dat ding in het bad valt dan ben je er geweestquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Radisson Ambassador.quote:
ik zit supervaak te fok!ken in badquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Sorry, maar wil je jezelf om zeep helpen ofzo? Als dat ding in het bad valt dan ben je er geweest
tevens, kutklacht.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef JaimyLee het volgende:
Gewoon je tijd dubbel gebruiken. Hartstikke handig. Pokémons doen het ook.
wat slecht, het staat zélfs in mijn ondertitel, ze hebben hier wel kak orange wifi.quote:
damn girl, u new?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef linpunt het volgende:
[..]
Frans water smaakt naar chloor. Bah bah.
Hoi. Zo hard mogelijk ook ja!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
Trouwens; mensen die heul hard rochelen na het tandenpoetsen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |