quote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef JaimyLee het volgende:
Gewoon je tijd dubbel gebruiken. Hartstikke handig. Pokémons doen het ook.
Heb jij je handen nodig bij het schijten?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:34 schreef Pakspul het volgende:
Je hebt toch één hand vrij? Kun je ondertussen ook wel schijten.
TS doet zijn broek niet uit en veegt niet afquote:Op maandag 23 mei 2011 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb jij je handen nodig bij het schijten?
Jij veegt je reet niet af na het schijten?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb jij je handen nodig bij het schijten?
Misschien moet ik specifieker zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Jij veegt je reet niet af na het schijten?
De meeste mensen beginnen en eindigen het tandenpoetsen niet op de wc. Dus je moet gewoon afvegen tijdens het tandenpoetsen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien moet ik specifieker zijn.Ik bedoel tijdens het daadwerkelijke drukken.
Of moet jij je vasthouden aan de bril om meer kracht te zetten?
Ik zit wel langer op de pot hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De meeste mensen beginnen en eindigen het tandenpoetsen niet op de wc. Dus je moet gewoon afvegen tijdens het tandenpoetsen.
TS slikt tandpasta door?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zit wel langer op de pot hoor.Lang schijten!
Maar de klacht gaat meer over dat rondspetteren door het hele huis.
Nee, ik poets mijn tanden niet tijdens het schijten.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
TS slikt tandpasta door?
Je moet ook gewoon niet praten tijdens het tandenpoetsen. Maar rondlopen is toch gewoon normaal
Ohja, TS blijft altijd 2 minuten lang naar zichzelf kijken in de spiegelquote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ik poets mijn tanden niet tijdens het schijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ohja, TS blijft altijd 2 minuten lang naar zichzelf kijken in de spiegelHaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om te masturberen? Je hebt een hand over en pissen en schijten tegelijkertijd lukt toch niet. Dus kun je beter het beste maken van je tijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien moet ik specifieker zijn.Ik bedoel tijdens het daadwerkelijke drukken.
Of moet jij je vasthouden aan de bril om meer kracht te zetten?
Jij kan niet pissen en schijten tegelijkertijd?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Om te masturberen? Je hebt een hand over en pissen en schijten tegelijkertijd lukt toch niet. Dus kun je beter het beste maken van je tijd.
Toch iets gemeen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jij kan niet pissen en schijten tegelijkertijd?
Kan me zo niet herinneren dat ik het ooit tegelijk heb gedaanquote:Op maandag 23 mei 2011 21:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Jij kan niet pissen en schijten tegelijkertijd?
Gewoon zowel pis als poep zo lang mogelijk inhouden. Je merkt het vanzelf wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kan me zo niet herinneren dat ik het ooit tegelijk heb gedaan
Altijd als ik poep pis ik tegelijkertijd. Ik vind het ook erg leuk als er dan zo'n lange sliert poep uit mijn anus hangt om er tegenaan te pissen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kan me zo niet herinneren dat ik het ooit tegelijk heb gedaan
Of tegen je diarree aanpissen, zodat er een pis-poepfontein ontstaat!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Altijd als ik poep pis ik tegelijkertijd. Ik vind het ook erg leuk als er dan zo'n lange sliert poep uit mijn anus hangt om er tegenaan te pissen.
Kijk-mij-een-TV-in-de-badkamer-hebben-post.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef linpunt het volgende:
geen tv in je badkamer hebben zodat je heulmaal naar de slaapkamer moet lopen om daar tandenpoetsend tv te kijken..![]()
Maar sommige mensen kunnen echt niet normaal tandenpoetsen.. spetters van tandenpoetsen op de spiegel..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |