quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet klagen over mannen. Je hebt ze nodig. Als is het maar om wat van het bovenste kastje te pakken
dank je, ik ga donderdag eens kijken of ik dit blad en deze frontjes ook echt zo mooi vind of dat ik toch iets anders wilquote:
Verstandig!! Je moet altijd even in het echt gaan kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank je, ik ga donderdag eens kijken of ik dit blad en deze frontjes ook echt zo mooi vind of dat ik toch iets anders wil
wie heeft dat krukje in elkaar gezet?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Ik pak altijd een krukje voor het bovenste kastje.
Uitgebuitte kindslaven uit Bangladesh.quote:
En inderdaad, alles van IKEA zet ik zelf in elkaar.quote:
Dat doet me goed te horen. Die kinderen moeten ook wat kunnen verdienen anders komen ze om van de honger...quote:
Nou, heel simpel gezegd: geen man, geen wyccie.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Ik pak altijd een krukje voor het bovenste kastje.
Bangladesh niet zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, zijn derdewereldlanden populaire stageplaatsen onder geneeskunde studenten, Bangladesh bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, heel simpel gezegd: geen man, geen wyccie.
quote:
quote:Nou kijk...als een man en vrouw heel veel van elkaar houden, dan gaan ze knuffelen. En als ze heel hard knuffelen, dan komt daar een kindje uit. En dat kindje, dat ben jij...snap je?
Correct. Knuffelen = Relatie geschenk.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef wyccie het volgende:
Oeh, dan moet ik oppassen met knuffelen, bah.
Gewoon zorgen dat je niet al te hard knuffelt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef wyccie het volgende:
Oeh, dan moet ik oppassen met knuffelen, bah.
Een arts in opleiding die denkt dat je plaatselijk vet kunt verbrandenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Reminds me...ik heb geen regenlaarzen. Zijn wel handig eigenlijk.
Voor ik zo ga slapen ga ik buikspieroefeningen doen, anders denken anderen dat ik te hard geknuffeld heb.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een arts in opleiding die denkt dat je plaatselijk vet kunt verbranden
Ik heb er iets over gelezen, maar omdat ik toen in een AKO onderuit ging kan ik me niets meer herinneren...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een arts in opleiding die denkt dat je plaatselijk vet kunt verbranden
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er iets over gelezen, maar omdat ik toen in een AKO onderuit ging kan ik me niets meer herinneren...
quote:- Yo mama is so fat, she joined math class because she heard something about Pi.
Voorheen is er enorm hard gewerkt om schermen ook van de zijkant te kunnen lezen en dus die kijkhoek groter te maken. Nu is er een *techniek* in de ontwikkeling die dat weer onmogelijk moet gaan makenquote:Apparaten die eventueel uitgerust worden met het nog te ontwikkelen scherm krijgen een functie waarmee de gebruiker de leesbaarheid van het scherm kan aanpassen.
Daarna is het niet mogelijk om vanuit een bepaalde hoek het scherm te lezen. Alleen de gebruiker, die het apparaat recht voor zich houdt, kan dan nog zien wat er op het scherm gebeurt.
Wanneer en of deze schermen in productie gaan is niet
Dat is waar.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Etcetera het volgende:
We zijn toch ook van formaat koelkast naar formaat minimaal en nu weer naar formaat koelkast gegaan
Beetje zenuwachtig in het interview?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.knox.edu/knox-(...)nt-presentation.html
Kijk mij! Kijk mij!
soooo weiiird![]()
Ik haak na 45seconden af, ik kan niet tegen vaag gelul over deel zijn van Belangrijke Levensveranderende Gebeurtenissen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk mij! Kijk mij!
soooo weiiird![]()
Dat is een boeiend punt; elke publieke partij (zoals gemeenten) moeten binnen een paar jaar verplicht 100% duurzaam inkopen. Dat is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig, maar geen mens weet wat duurzaam is.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet me goed te horen. Die kinderen moeten ook wat kunnen verdienen anders komen ze om van de honger...
Voor de Rijksoverheid geldt vanaf 2010 de eis van 100% duurzaamheid op milieucriteria.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:14 schreef Baszh het volgende:
Is dat trouwens zo dat het straks 100% duurzaam moet? Laten ze dan maar eens een goede definitie van duurzaam geven..
Ook op minder extreme niveaus speelt dit zich af. Veel gemeenten hanteren een lokaal preferentiebeleid om lokale partijen meer klussen te gunnen. Wel zo handig, want een bedrijf dat zo met de hakken over de sloot niet failleert, scheelt je als gemeente direct geld voor eventuele bijstandsuitkeringen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:14 schreef Baszh het volgende:
Zeker een probleem, wordt veel over geschreven en nagedacht. Je hebt de mensenrechtenfundi's volgens wie kinderarbeid moet worden uitgeroeid, aan de andere kant heb je mensen die zeggen dat wij (rijke westen) met onze samenleving ook aan een vorm van kinderarbeid doen, alleen zit het wat anders in elkaar. Daartussenin zit het (meer pragmatische) punt wat jij noemt, kinderarbeid liever niet, maar beter kinderarbeid dan extreme armoede.
dan zit je niet op te letten.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 24 mei 2011 00:56 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik haak na 45seconden af, ik kan niet tegen vaag gelul over deel zijn van Belangrijke Levensveranderende Gebeurtenissen.
niet zenuwachtig, ongemakkelijk wel... en hoezo opvallend?quote:dinsdag 24 mei 2011 00:29 schreef Nembrionic het volgende:[/b]
[..]
Beetje zenuwachtig in het interview?
In vind je vocabulaire wel opvallend.
Ok, weltrusten dan.quote:
zoals ik het stuk las wordt het mogelijk de kijkhoek zelf in te stellen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig..met betrekking tot een nieuwe iPhone die een krom scherm moet gaan krijgen:
[..]
Voorheen is er enorm hard gewerkt om schermen ook van de zijkant te kunnen lezen en dus die kijkhoek groter te maken. Nu is er een *techniek* in de ontwikkeling die dat weer onmogelijk moet gaan maken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar goed dat Obama niet naar Nederland komt. Hij zat in Ierland al vast met z'n limo op een drempel
Opvallend veel finesse. Kleine dingen, woordkeuze, zinsconstructies. Iets wat vaak mist als mensen een andere taal spreken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dan zit je niet op te letten.
[..]
niet zenuwachtig, ongemakkelijk wel... en hoezo opvallend?
Dat staat er ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoals ik het stuk las wordt het mogelijk de kijkhoek zelf in te stellen.
ze heeft al even kunnen oefenenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opvallend veel finesse. Kleine dingen, woordkeuze, zinsconstructies. Iets wat vaak mist als mensen een andere taal spreken.
Soms wonen mensen 30 jaar in een land en ze beheersen de taal nog maar so-so.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond deze onder het kopje: wie zou haar niet doen?
Even kijken en naar een minuutje of 2 antwoord geventering wat een shit :|SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek dat ze onder de kraters zit :STrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ja en als je er doorheen kijkt, dan is het gewoon een mooie meid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tering wat een shit :|
Vind je het gek dat ze onder de kraters zit :S
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond deze onder het kopje: wie zou haar niet doen?
Even kijken en naar een minuutje of 2 antwoord gevenGeen idee, ik zie geen tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
klopt, ze heeft wel mooie ogenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en als je er doorheen kijkt, dan is het gewoon een mooie meid.
Correct.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en als je er doorheen kijkt, dan is het gewoon een mooie meid.
Weet je wat ik stuitend vind? Dat ook hier weer, net als in 100.000 andere gevallen, de evolutietheorie als tegenhanger wordt gesteld van de creatie door God. En dat heeft er totaal geen flikker mee te maken. En die kerel gebruikt dat wel als basis. Dus eigenlijk is die hele les van die kerel al per definitie niets waard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die stuur ik even door aan een collega, die vind dit waarschijnlijk waar en mooi om te zien
2 minuten gekeken, ik ga nu al zowat over mijn nek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat ik stuitend vind? Dat ook hier weer, net als in 100.000 andere gevallen, de evolutietheorie als tegenhanger wordt gesteld van de creatie door God. En dat heeft er totaal geen flikker mee te maken. En die kerel gebruikt dat wel als basis. Dus eigenlijk is die hele les van die kerel al per definitie niets waard.
Het heeft allemaal heel erg het niveau van Kent "Dr Dino" Hovind, onze fervente belastingontduiker.quote:"De aarde draait om de zon...in ongeveer een jaar. Daarom hebben wij 4? Juist, seizoenen"
Ja wat Jojo zegt, ik woon er al bijna twee jaar en sprak daarvoor ook al goed Engelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opvallend veel finesse. Kleine dingen, woordkeuze, zinsconstructies. Iets wat vaak mist als mensen een andere taal spreken.
En ik zeg dat dat geen argument is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja wat Jojo zegt, ik woon er al bijna twee jaar
En daar zullen we het in moeten zoeken.quote:en sprak daarvoor ook al goed EngelsEn ik heb wel een beetje taal gevoel.
quote:Maar bedankt!
Maar maak ook nog steeds super veel fouten. Ik kromp echt in elkaar bij het terug kijken bij elke fout die ik maak
Nah in zekere mate toch wel. Ik moet hier natuurlijk lessen volgen en preseteren in Engels, dus ik kan het me niet veroorloven om slecht te zijn in Engels. En ik ben voortdurend rond de engels sprekende mensen, voornamelijk van mijn leeftijd, die het me heus laten weten als ik fout zit haha. Maar ze helpen ook graag en daardoor leer ik onwijs veelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik zeg dat dat geen argument is.
En hoeveel buitenlanders(maakt niet uit waar je zit) beheersen na 15 jaar nog steeds de nieuwe taal niet goed. En dan heb ik het over de basis. Dan heb ik het niet over de miniscule subtiliteiten waar ik heb bij jou wel over heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah in zekere mate toch wel. Ik moet hier natuurlijk lessen volgen en preseteren in Engels, dus ik kan het me niet veroorloven om slecht te zijn in Engels. En ik ben voortdurend rond de engels sprekende mensen, voornamelijk van mijn leeftijd, die het me heus laten weten als ik fout zit haha. Maar ze helpen ook graag en daardoor leer ik onwijs veel
Ja ik denk wat dan ook uitmaakt is dat die mensen niet onder de 'locals' of 'natives' komen, maar vooral met hun eigen community omgaan. Aan het Nederlandse meisje hier en heb ik en godsgruwelijke pesthekel, de jongen is wel tof, maar we doen vooral ons eigen dingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoeveel buitenlanders(maakt niet uit waar je zit) beheersen na 15 jaar nog steeds de nieuwe taal niet goed. En dan heb ik het over de basis. Dan heb ik het niet over de miniscule subtiliteiten waar ik heb bij jou wel over heb.
quote:Het feit dat je daar 2 jaar zit is nog geen garantie dat je die dingen ook daadwerkelijk oppikt. Dat ligt meer aan je taalgevoel.
Had je zoveel gezopen dat je 16-dubbel zag?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag 16 cv ketels naar 16 zolders gesleept, opgehangen en aangesloten. Ik ben kapot
Nee, die kater van zaterdag is allang wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je zoveel gezopen dat je 16-dubbel zag?
Wat? Aangenomen?(of ben ik niet oplettend geweest?)quote:
Wat!?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik val precies goed binnen geloof ik; Etc heeft goed nieuws??
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat mobielHad geen zin om een heel verhaal zo neer te plempen, typt kut
Ik heb een werkervaringsplaats bij Noordhoff![]()
![]()
Werd vanmiddag gebeld (zat op de wc
) en verdere details krijg ik nog, maar ben blij
![]()
Beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
Whiiiieeeee en ik heb net 289 euro gestort gekregen!!
1 week werken![]()
FYI: da's normaal mn maandsalaris van 1 client
Wat een mooie dag vandaagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
1 week werken![]()
WTFquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga mijn lidmaatschap van de bond opzeggen.
Donderdag de actiedag in Den Haag. De bonden riepen alle militairen op om aanwezig te zijn. Als verwacht stroomden de aanmeldingen, ondanks het softe karakter van de actie, binnen. Des te meer des te beter was hun mening.
Nu blijkt dat de bonden met de gemeente en politie van Den Haag hebben afgesproken dat er maximaal 5000 man/vrouw aanwezig mogen zijn.![]()
Aanmelden is niet meer mogelijk en mensen die toch nog willen gaan hebben geen "recht" op vervoer.
Yep, op onze bonden kunnen we bouwen.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga binnenkort mn vriend mee uit eten nemen van mn salaris
En mn schuld aan hem afbetalen
Misschien was die schuld nou juist het cement wat voor hem die relatie bij elkaar hield...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Alhoewel natuurlijk een beetje nutteloos als het een serieuze relatie is, op een gegeven moment 'deel' je toch alles.
Meen je dat laatste serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga binnenkort mn vriend mee uit eten nemen van mn salaris
En mn schuld aan hem afbetalen
Nice, vandaag heeft de belastingdienst mij ook blij gemaaktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
1 week werken![]()
Ja maar dan moet er wel wat te delen zijn. En niet alleen het salaris van de 1.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Alhoewel natuurlijk een beetje nutteloos als het een serieuze relatie is, op een gegeven moment 'deel' je toch alles.
Maar jullie verdienen nu allebei.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meen je dat laatste serieus?
Bij Sven en mij gaat alles wat binnen komt gewoon op een hoop.
Dat ene salaris kan ook gedeeld worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dan moet er wel wat te delen zijn. En niet alleen het salaris van de 1.
Nou ja, zal snel genoeg blijken danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien was die schuld nou juist het cement wat voor hem die relatie bij elkaar hield...
Hoezo? Zijn toch zat relaties waar er maar één werkt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dan moet er wel wat te delen zijn. En niet alleen het salaris van de 1.
Dat zou kunnen maar waarom zou dat zonder meer gedaan moeten worden? Vanwege de liefde?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ene salaris kan ook gedeeld worden.
Er is ook een tijd geweest dat ik niks verdiende. En er is ook een tijd geweest dat ik meer geld inbracht. De schenking van m'n moeder is ook gewoon gedeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jullie verdienen nu allebei.
Ik ken wel meer voorbeelden waar de vrouw een paar jaar niets inbracht en dat er wat geleend werd. Nu ze beiden een salaris hebben is dat wel rechtgetrokken. Maar zo gek vind ik het niet hoor.
Die zijn dan vaak moeder/huisvrouw. Dat is een ander verhaal. Zeker als je pas een tijdje bij elkaar bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef Bart het volgende:
Hoezo? Zijn toch zat relaties waar er maar één werkt?
Lieeefde kent geen prijsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar waarom zou dat zonder meer gedaan moeten worden? Vanwege de liefde?
De enige die er moeilijk over doet ben jijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is ook een tijd geweest dat ik niks verdiende. En er is ook een tijd geweest dat ik meer geld inbracht. De schenking van m'n moeder is ook gewoon gedeeld.
Persoonlijk vind ik het een beetje sneu om daar moeilijk over te doen. Maar kan me wel voorstellen dat het bij anderen anders geregeld is. Is echt heel persoonlijk.
Ga dat maar op de Wallen vertellenquote:
Nee, omdat het gewoon veel praktischer is om alles op een hoop te gooien, in plaats van moeilijk te doen wie wat betaalt, 'de een verdient meer dus mag die iets vaker wat leuks kopen', en dat soort onzinnige discussies wil je toch helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar waarom zou dat zonder meer gedaan moeten worden? Vanwege de liefde?
Als je dat doet, dan is het ofwel overmacht, of jullie staan er allebei bewust achter. Dus waarom zou je dat onprettig vinden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De enige die er moeilijk over doet ben jij
Wat je zelf zegt: het is persoonlijk.
Ik zou het bijzonder onprettig vinden om te teren op andervrouws zak.
Je begrijpt het niet. Wie heeft het over een discussie wie wat betaalt? Dat is helemaal de issue niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon veel praktischer is om alles op een hoop te gooien, in plaats van moeilijk te doen wie wat betaalt, 'de een verdient meer dus mag die iets vaker wat leuks kopen', en dat soort onzinnige discussies wil je toch helemaal niet hebben.
Ik bedoel: moeilijk doen over geld delen, dat het dan een lening wordt. Al vermoed ik dat LB het zelf heeft voorgesteld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De enige die er moeilijk over doet ben jij
Wat je zelf zegt: het is persoonlijk.
Ik zou het bijzonder onprettig vinden om te teren op andervrouws zak.
En de bonden hebben net een bericht uitgegeven dat de Koekamp donderdag vol zal staan.quote:
Dat wordt het vaak wel als je niet alles bij elkaar legt...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Wie heeft het over een discussie wie wat betaalt? Dat is helemaal de issue niet.
En dan doe je daar wat aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoel: moeilijk doen over geld delen, dat het dan een lening wordt. Al vermoed ik dat LB het zelf heeft voorgesteld.Ik zou het persoonlijk inderdaad niks vinden als ik samen zou wonen. In mijn ogen ben je dan gewoon een stel en deel je zulke zaken gewoon. Tenzij de ander gewoon lui is.
Als ik met een vriendin zou samenwonen en ik zou studeren en compleet afhankelijk zijn van haar inkomsten..dan zou ik dat niet relax vinden. Zij heeft dat geld verdiend door te werken. Er is ook nog zoiets als eigenwaarde. Het is toch lekker om voor jezelf *en* de ander te KUNNEN zorgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan is het ofwel overmacht, of jullie staan er allebei bewust achter. Dus waarom zou je dat onprettig vinden?
Nouja, je kunt ook een gezamelijke rekening hebben waar je elk naar rato een bedrag op stort voor huur en dergelijke. Maar dan nog kan dus de een meer leuks doen dan de ander.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat wordt het vaak wel als je niet alles bij elkaar legt...
Maar je studeert toch om later meer te kunnen verdienen of in ieder geval een betere toekomst te hebben dan als je niet zou studeren? Dus dan heeft je relatie daar in de toekomst toch net zo goed wat aan? Die investeert dus zowel in jou als in haarzelf door tijdelijk te voorzien in jullie gezamenlijke levensonderhoud...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik met een vriendin zou samenwonen en ik zou studeren en compleet afhankelijk zijn van haar inkomsten..dan zou ik dat niet relax vinden. Zij heeft dat geld verdiend door te werken. Er is ook nog zoiets als eigenwaarde. Het is toch lekker om voor jezelf *en* de ander te KUNNEN zorgen?
Precies, stimuleren om te gaan werken, steunen, schop onder de hol, etc.quote:
Wij doen het ook niet naar rato. Wij hebben allebei hetzelfde bedrag aan 'koffiegeld' elke maand, de rest gaat op de grote hoop. Alhoewel dat koffiegeld er nu ook niet meer is aangezien we moeten sparen voor een nieuw huisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, je kunt ook een gezamelijke rekening hebben waar je elk naar rato een bedrag op stort voor huur en dergelijke. Maar dan nog kan dus de een meer leuks doen dan de ander.
Dat zou voor mij dus echt niet werken.En dat is niet omdat ik nu even wat minder in te brengen heb.
Wie heeft het over compleet afhankelijk? Als je je best doet, dan is het wat mij betreft prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik met een vriendin zou samenwonen en ik zou studeren en compleet afhankelijk zijn van haar inkomsten..dan zou ik dat niet relax vinden. Zij heeft dat geld verdiend door te werken. Er is ook nog zoiets als eigenwaarde. Het is toch lekker om voor jezelf *en* de ander te KUNNEN zorgen?
Ik bedoelde dat dat een mogelijkheid is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij doen het ook niet naar rato. Wij hebben allebei hetzelfde bedrag aan 'koffiegeld' elke maand, de rest gaat op de grote hoop. Alhoewel dat koffiegeld er nu ook niet meer is aangezien we moeten sparen voor een nieuw huis.
Hoezo moeilijk en omslachtig? Ik zie dat niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, het is wel weer duidelijk: ik ben weer tegen een muur aan het praten. Er wordt weer enorm moelijk en omslachtig gedaan
Ja en ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, het is wel weer duidelijk: ik ben weer tegen een muur aan het praten. Er wordt weer enorm moelijk en omslachtig gedaan
Welnee, ik begrijp je wel, ik denk er alleen anders overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, ik begrijp je wel, ik denk er alleen anders over.
Nou, ik denk dus niet dat je me begrijpt. Maargoedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, ik begrijp je wel, ik denk er alleen anders over.
Vertel dan eens wat je denkt dat ik denk dat jij bedoelt, en wat je daadwerkelijk bedoeltquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik denk dus niet dat je me begrijpt. Maargoed
Dat laatste heeft hij al erg duidelijk gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat je denkt dat ik denk dat jij bedoelt, en wat je daadwerkelijk bedoelt.
Ha, dat heb ik andersom gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
je hebt thuis de smaak te pakken gekregen en dacht, laat ik dat ook eens bij een ander gaan doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag 16 cv ketels naar 16 zolders gesleept, opgehangen en aangesloten. Ik ben kapot
Dat vond ik ook, maar schijnbaar is Nem daar nog niet van overtuigdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hij al erg duidelijk gedaan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat mobielHad geen zin om een heel verhaal zo neer te plempen, typt kut
Ik heb een werkervaringsplaats bij Noordhoff![]()
![]()
Werd vanmiddag gebeld (zat op de wc
) en verdere details krijg ik nog, maar ben blij
![]()
't Is gewoon een verschil van mening.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hij al erg duidelijk gedaan.
quote:
Tja, zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ondertussen is LB er allang vandoor getjoekt en hebben jullie maar discussies terwijl er misschien wel een hele logische redenering achterzat (e.g. hij schoot een cadeautje voor haar moeder voor...) die los staat van het al dan niet noodzakelijk zijn van een gemeenschappelijke rekening
Precies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ondertussen is LB er allang vandoor getjoekt en hebben jullie maar discussies terwijl er misschien wel een hele logische redenering achterzat (e.g. hij schoot een cadeautje voor haar moeder voor...) die los staat van het al dan niet noodzakelijk zijn van een gemeenschappelijke rekening
En dat is precies wat ik bedoel. Gelukkig iemand die het doorheeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben je een half jaar bij elkaar, dan lenen. Maar ben je al 10 jaar bij elkaar, dan deel je gewoon alles... Hangt dus van de relationele situatie af.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Poging tot voorbeeld:
Je vriendin studeert en krijgt de kans om 4 maanden in het buitenland te studeren/stage te lopen. Once in a lifetime chance zeg maar. Ze heeft geen inkomsten. Dagelijkse kosten hier betaal je en is geen probleem.
Maar die trip naar het buitenland kost 2000 euro. Die kan ze zelf niet betalen. Dan is het toch niet zo raar dat je afspreekt dat ze dat van je leent? Ik vind het nogal een groot, extra, bedrag om even cadeau te doen. En dan zijn er grotere bedragen te bedenken.
Ik had heus wel door dat je dat bedoelt, maar zie mijn vorige post. Wat ik bedoel is dat je dat dus niet zo maar kan zeggen. Mijn vrouw mag gewoon een cadeau voor haar moeder kopen van mijn geld hoor. Ik verdien ook meer, dus per definitie is alles wat ze koopt grotendeels door mij betaald. Maar dat boeit me totaal niet, en haar ook niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik bedoel. Gelukkig iemand die het doorheeft.
En als je 4 jaar bij elkaar bent waarvan de 1 nog nooit iets heeft ingebracht? Het gaat mij erom dat er niet zo raar gedaan moet worden als er iemand een schuld bij zijn/haar partner heeft. Er zijn gewoon zat dingen te bedenken waarbij zoiets kan ontstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben je een half jaar bij elkaar, dan lenen. Maar ben je al 10 jaar bij elkaar, dan deel je gewoon alles... Hangt dus van de relationele situatie af.
Zie mijn post hierboven. Het interesseert me niet wie er meer verdient of dat je dingen deelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had heus wel door dat je dat bedoelt, maar zie mijn vorige post. Wat ik bedoel is dat je dat dus niet zo maar kan zeggen. Mijn vrouw mag gewoon een cadeau voor haar moeder kopen van mijn geld hoor. Ik verdien ook meer, dus per definitie is alles wat ze koopt grotendeels door mij betaald. Maar dat boeit me totaal niet, en haar ook niet...
Natuurlijk. Maar kijk dan ook eens wat ik in eerste instantie zei:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je 4 jaar bij elkaar bent waarvan de 1 nog nooit iets heeft ingebracht? Het gaat mij erom dat er niet zo raar gedaan moet worden als er iemand een schuld bij zijn/haar partner heeft. Er zijn gewoon zat dingen te bedenken waarbij zoiets kan ontstaan.
Als het een serieuze relatie is, en dat ook blijft, dan komt er vanzelf een punt dat je wel alles deelt. Al dan niet door een huwelijk. Dan kun je nu dus wel 2000 euro gaan terugbetalen, maar uiteindelijk komt die 2000 euro weer in jullie gezamenlijke geldpot, en heeft het dus achteraf geen zin gehad om die 2000 terug te betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Bart het volgende:
Kutzon die achter mijn monitor staat waardoor ik mijn ogen moet dichtknijpen om de tekst hier te kunnen lezenquote:
Ja.quote:
Deze discussie leeft trouwens ook bij pedofielen. Die hebben moeten ook vaak omgaan met het feit dat hun partner minder tot geen inkomsten bijdraagtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je 4 jaar bij elkaar bent waarvan de 1 nog nooit iets heeft ingebracht? Het gaat mij erom dat er niet zo raar gedaan moet worden als er iemand een schuld bij zijn/haar partner heeft. Er zijn gewoon zat dingen te bedenken waarbij zoiets kan ontstaan.
Beetje jammer dat dat niet de discussie was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef MREn het volgende:
[..]
Deze discussie leeft trouwens ook bij pedofielen. Die hebben moeten ook vaak omgaan met het feit dat hun partner minder tot geen inkomsten bijdraagt
Nieuwe Ofy hier?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef MREn het volgende:
[..]
Deze discussie leeft trouwens ook bij pedofielen. Die hebben moeten ook vaak omgaan met het feit dat hun partner minder tot geen inkomsten bijdraagt
jawelquote:Is de wind bij jou al wat gaan liggen?
neuh ik denk dat die niet op Fok komenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Soempie het volgende:
PS, zou je die foto's wel zo herkenbaar op internet doen? Aangezien haar ouders het niet eens mogen weten?
Mooie foto's hoor, daar niet van.
niks hoor mop, maak je maar niet drukquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niks hoor mop, maak je maar niet druk
ook al goed...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niks hoor mop, maak je maar niet druk
Het laatste deel van haar naam een eerbewijs aan jou?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee hoor, maar één meisje. Charlotte
Leuk dat je meepost, stel je even voor als je wilquote:
ja. Ze heeft haar basically naar mij vernoemd, maar het geven van mijn naam is een beetje te cruel als het kind opgroeit in amerika en niemand het uit kan spreken... hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het laatste deel van haar naam een eerbewijs aan jou?
Beter jouw voornaam dan de mijne voor een kind in een Engelstalig land.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Ze heeft haar basically naar mij vernoemd, maar het geven van mijn naam is een beetje te cruel als het kind opgroeit in amerika en niemand het uit kan spreken... haha
Maar wel een natuurlijk voorkomend woord in de Engelse taalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter jouw voornaam dan de mijne voor een kind in een Engelstalig land.
true...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter jouw voornaam dan de mijne voor een kind in een Engelstalig land.
Nope. Ze is vrijdg uitgerekend...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
Is het kindje al geboren PS?? Die tweede foto vind ik mooi
Wat gebruik jij eigenlijk om je fotos te bewerken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
true...
[..]
Nope. Ze is vrijdg uitgerekend...
Dat is mijn insteek ook hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
En jongens, wat een discussie!
Nem staat trouwens het dichtst bij mijn visie hoor![]()
Ik heb de afgelopen jaren erg weinig verdiend, mijn vriend een stuk meer. Hij heeft dus ook veel meer huur betaald dan ik. Dat is allemaal prima, dat doen we naar draagkracht (geld overmaken naar gezamenlijke rekening). Maar grote uitgaven heb ik van hem geleend, en het is altijd mijn intentie geweest om hem dat terug te betalen, ik wil namelijk het liefst financieel zelfstandig zijn. Mijn maandbedrag voor de gezamenlijke rekening gaat nu dus ook omhoog.
Het was heel fijn dat ik op hem kon leunen, maar ik voelde me er niet prettig bij. Ik wil namelijk ook wel eens lekker shoppen zonder dat ik het idee heb dat ik zijn geld maar voor lief neem en mn eigen schamele centjes alleen aan verantwoorde uitgaven kan besteden.
En het willen houden van mijn eigen geld / rekening zal me ongetwijfeld in mn opvoeding zijn meegegeven. Ik zal niet snel mn salaris op een gezamenlijke rekening laten stortenWe zijn nog altijd 2 personen
Maar op Twitter misschien wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh ik denk dat die niet op Fok komen
* Ofyles2 een burgerinitiatief opent...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
2 minuten gekeken, ik ga nu al zowat over mijn nek.
Ik zou George Carlin verplicht op het lesprogramma zetten:
Ik neem voor me nooit bij een vakbond aan te sluiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga mijn lidmaatschap van de bond opzeggen.
Deze is ook vrij relevant:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 een burgerinitiatief opent...
Zolang kerk en staat niet strikt gescheiden zijn, helaas niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Baszh het volgende:
Die Jurgen Hoffmann is echt om te kotsen, wat een indoctrinatie zeg.. Is dat niet verboden ofzo.
Helaas, nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Baszh het volgende:
Die Jurgen Hoffmann is echt om te kotsen, wat een indoctrinatie zeg.. Is dat niet verboden ofzo.
Als de kerk en staat gescheiden zouden zijn, dan zouden er nog steeds scholen met religieuze grondslag zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zolang kerk en staat niet strikt gescheiden zijn, helaas niet...
Klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de kerk en staat gescheiden zouden zijn, dan zouden er nog steeds scholen met religieuze grondslag zijn.
Ook nietquote:
Pfoeh, wat een hoop geblaat over hoe geweldig Knox is. Kan me herinneren dat je je ook wel eens negatiever over Knox hebt uitgelaten.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk mij! Kijk mij!
soooo weiiird![]()
Ja maar als je moet verkopen, dan kan je dat natuurlijk niet zeggen. Ik vind het ook geen goed/tof mantra, maar het was 2 tegen 1.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfoeh, wat een hoop geblaat over hoe geweldig Knox is. Kan me herinneren dat je je ook wel eens negatiever over Knox hebt uitgelaten.![]()
Thanksquote:Kan me goed voorstellen dat het raar is om jezelf terug te zien. In het tweede filmpje voel je je echt ongemakkelijk, maar in het eerste is dat absoluut niet te zien, goed geoefend.![]()
Mooie stem heb je; zacht en niet dat knauwerige, Amerikaanse als die andere twee (vooral Renni). En vooral geen Nederlands accent.
Ze is alleen niet trots, maar nogal ongelukkigquote:Trouwens, zeg je vriendin eens dat ze haar schouders moet optrekken. Ze mag best trotser gaan staan. En Charlotte is een mooie naam.
Ik had daar eigenlijk ook wel een beetje moeite mee, dat ophemelen. En niet alleen van Knox. Maargoed, dat is typisch Amerikaans dus wat zeg ik eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfoeh, wat een hoop geblaat over hoe geweldig Knox is. Kan me herinneren dat je je ook wel eens negatiever over Knox hebt uitgelaten.![]()
Nee duidelijk.Want vet zit bovenop je buikwand dus dikkere spieren is nog dikker uiterlijk. Normaal gesproken dan.quote:Oh ja Nem, met sterkere buikspieren hou je je buikwand ook beter in toom. Al was ik niet eens serieus over de dikke buik.
dat ook, ik hou er helemaal niet zo van, maar ben er naar het schijnt vrij goed in. En het is wel het vakgebied waar ik waarschijnlijk in gaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had daar eigenlijk ook wel een beetje moeite mee, dat ophemelen. En niet alleen van Knox. Maargoed, dat is typisch Amerikaans dus wat zeg ik eigenlijk
En je hebt een digitale camera gebruikt?quote:
Maar je hebt die foto's wel getweet?quote:
Dat is ook waar. Ik zou het zelf niet kunnen, ik zou ook een slechte kledingverkoopster zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar als je moet verkopen, dan kan je dat natuurlijk niet zeggen. Ik vind het ook geen goed/tof mantra, maar het was 2 tegen 1.
Gelukkig straalt ze ook veel enthousiasme uit, dus dan is het al minder vervelend. Maar als je dat de hele dag moet aanhoren zou zelfs ik oordopjes gebruiken.quote:ThanksRenni's stem irriteert me ook mateloos trouwens.
Hopelijk is ze daar gauw overheen.quote:Ze is alleen niet trots, maar nogal ongelukkig
Dan moet je dat vooral stug volhoudenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat ook, ik hou er helemaal niet zo van, maar ben er naar het schijnt vrij goed in. En het is wel het vakgebied waar ik waarschijnlijk in ga
En nu moeten we raden wiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En dan nog maar es wat foto's, namelijk mijn project dat ik vanochtend moest presenteren.zit er trouwens ook in. We zijn weer vrienden
![]()
https://picasaweb.google.(...)lPhotographyProject#
René van der Gijp is hier ook heel goed in...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral stug volhouden
Amerikanen drijven op nepenthousiasme
de zzwart wit foto's is dat soort van expres, vanwee de stijl die ik imiteerde. Voor de rest is het idd omdat het jpeg is, in tiff of psp is het beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je hebt een digitale camera gebruikt?
Ik heb namelijk af en toe het idee dat er iets niet goed is gegaan met het resizen van de fotos en ze zijn erg korrelig. Kan ook door hoge JPEG compressie komen.
Ik weet niet of ze daar zomaar over heen kan komen, vooral met de adoptie enzo...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je hebt die foto's wel getweet?
Je begrijpt toch wel dat als iets eenmaal op internet circuleert, je daar heel moeilijk nog iets aan kan doen?
Ik zou toch wel voorzichtiger zijn met het rondstrooien van foto's.
[..]
Dat is ook waar. Ik zou het zelf niet kunnen, ik zou ook een slechte kledingverkoopster zijn.
[..]
Gelukkig straalt ze ook veel enthousiasme uit, dus dan is het al minder vervelend. Maar als je dat de hele dag moet aanhoren zou zelfs ik oordopjes gebruiken.
[..]
Hopelijk is ze daar gauw overheen.
Je doet het erom hè? Waarom denk je dat pas bevallen vrouwen hun buikspieren trainen om alles weer in vorm te krijgen en niet een liposuctie laten doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
Nee duidelijk.Want vet zit bovenop je buikwand dus dikkere spieren is nog dikker uiterlijk. Normaal gesproken dan.
En bij nog een ander en nog een ander en nog een ander...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt thuis de smaak te pakken gekregen en dacht, laat ik dat ook eens bij een ander gaan doen?
Que?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
René van der Gijp is hier ook heel goed in...
Omdat hun buikspieren zijn uitgerekt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je doet het erom hè? Waarom denk je dat pas bevallen vrouwen hun buikspieren trainen om alles weer in vorm te krijgen en niet een liposuctie laten doen?
quote:MARCH 17--A Florida computer repair business with the unfortunate name “CP Distributor” paid $240 for an ad in a coupon book that was distributed earlier this month.
The company’s ad, seen below, touts the firm’s computer cleaning and diagnostic services. It also includes a graphic of a bear holding a laptop adjacent to the firm’s name (the “CP” is in a larger type size).
The bear pictured, though, is no ordinary mammal. It is actually “Pedobear,” an Internet meme that is shorthand for pedophiles, perverts, child molesters, child porn aficionados, etc. Pedobear, of course, is positioned next to the oversized letters “CP”--the acronym for child pornography.
The advertisement, it appears, was an inside joke by whomever designed it for America’s Favorite Coupon Book, which distributes monthly coupon books in various Florida counties.
The owners of CP Distributor, though, are not laughing. Especially since one of the firm’s principals, records show, happens to be a convicted sex offender who spent seven years in prison for sexually assaulting a child under the age of 12.
Robert Dicks, the ex-con who runs the Lakeland computer repair business with his sister and brother-in-law, told TSG that “we didn’t know anything about the bear or what it was when the coupon book was published.” Dicks, 55, noted that the firm approved the ad before its publication, but stressed, “We’re a legitimate business.”
He said that after his company recently began receiving e-mails complaining about the ad, it contacted the coupon book publisher, which disavowed knowledge about the significance of “Pedobear.” TSG messages seeking comment from Dick Davis and Bruce Hughart, executives with America’s Favorite Coupon Book, were not returned.
[UPDATE: In an interview this afternoon, Hughart, the coupon book’s publisher, claimed that the ad was designed by a female employee in her mid-40s who found the "Pedobear" image online while searching for clip art to include in the CP Distributor coupon. Hughart, who would not identify the designer nor allow a reporter to speak with her, could not explain why the art department employee chose to include a bear, of all things, in a computer firm’s advertisement. Nor could he provide insight as to why the designer chose to put the letters "CP" in a larger type size nestled next to “Pedobear.”
Hughart, who said that 120,000 copies of the March coupon book were printed, said that he was “shocked” to learn of the “Pedobear” meme. He asserted that the use of the image was “as innocent as it can be.”]
When a TSG reporter sought to ask Dicks, pictured in the above mug shot, about his criminal history and sex offender status, he hung up the phone.
But before cutting the interview short, he said that CP Distributor planned to have an ad in the coupon book’s April edition, “but there will be no bear in it.” An updated version of the ad, sans "Pedobear," was found today on the coupon firm's web site (click to view).
Along with the firm’s North Combee Road address and phone number, the coupon book ad includes a second Lakeland address for CP Distributor. That Hendricks Road location is the home of Dicks and his sister and brother-in-law. It is also the address at which Dicks has registered with the Florida Department of Law Enforcement, which maintains the state’s sex offender registry.
Florida state records show that CP Distributor was incorporated last August, with Bernhard Schonaich listed as the company’s president and secretary/treasurer. His wife (and Dicks’s sister), Peggy, is vice president of the computer repair firm. (1 page)
En het kan geen kwaad om slappe en uitgerekte spieren te trainen toch?quote:
Sinds Japan niet meer gebruikt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ik moet ook weer eens proberen wat met mijn camera te gaan doen. Beetje zonde van het ding.
Dat beweer ik ook nietquote:[..]
En het kan geen kwaad om slappe en uitgerekte spieren te trainen toch?
Ik ben nooit in Japan geweest, was het maar zo'n feest!quote:
Ik zei al dat dat niet serieus was bedoeld. Strakker wordt het wel, dat voel je, maar het vet blijft er inderdaad wel als stootkussentje op zitten.quote:Dat beweer ik ook niet
Ik bedoel maar aan te geven dat er vaak als advies wordt gegeven je buikspieren te trainen als je een plattere buik/strakkere wilt hebben en dat dat alleen zin heeft als je geen vet hebt.
Met buikspieren trainen verbrand je vast toch ook vet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sinds Japan niet meer gebruikt?
[..]
Dat beweer ik ook niet
Ik bedoel maar aan te geven dat er vaak als advies wordt gegeven je buikspieren te trainen als je een plattere buik/strakkere wilt hebben en dat dat alleen zin heeft als je geen vet hebt.
Vet verbrand je pas als je intensief en lang genoeg traint. Eerst moet je je glucosevoorraadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Met buikspieren trainen verbrand je vast toch ook vet?
Dan heb ik vandaag een uur of 5 vet staan verbrandenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vet verbrand je pas als je intensief en lang genoeg traint. Eerst moet je je glucosevoorraad
opmaken.
Volgens mij moet je dan minimaal een half uur lang lekker zweten voordat je aan je vet komt.
Hangt er vanaf....zweette je omdat je het warm kreeg?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan heb ik vandaag een uur of 5 vet staan verbranden
En ik kreeg het warm door de inspanningquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf....zweette je omdat je het warm kreeg?
Oh, ik meende dat je in Azie was geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Japan geweest, was het maar zo'n feest!
Het ding is wel gebruikt, maar meer bij feestjes voor snapshots.
Het was meer in het algemeen bedoeldquote:Ik zei al dat dat niet serieus was bedoeld. Strakker wordt het wel, dat voel je, maar het vet blijft er inderdaad wel als stootkussentje op zitten.
Trouwens, heb nu dat Glee-programma opstaan....wat een schijtzooi.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vet verbrand je pas als je intensief en lang genoeg traint. Eerst moet je je glucosevoorraad
opmaken.
Volgens mij moet je dan minimaal een half uur lang lekker zweten voordat je aan je vet komt.
Dat is nog niet bekendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Etcie, wanneer mag je starten en wat houdt het precies in eigenlijk?
Klopt, Hong Kong.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik meende dat je in Azie was geweest.
Hmmm..bacon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat een discussies vandaag in de SC. laten we het eens over wat leuks hebben, zoals varkentjes enzo
[ afbeelding ]
Nou, mijn ervaring is dat er (zeker) tijdens co-schappen ook vrijwel geen sociaal leven mogelijk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef wyccie het volgende:
Moet nu eigenlijk al in bed liggen. Voel me zo moe, lui en niet fit.
Ik slaap veel te weinig. Op de OK sta ik de hele dag alleen maar, 's avonds ben ik zo moe dat ik alleen maar op mijn vette reet zit. En regelmatig sporten zit er gewoon niet in bij mij.
Ik snap niet dat die chirurgen er nog een sociaal leven op na kunnen houden.
[..]
Klopt, Hong Kong.
Hmmm, misschien weer eens gaan dauwtrappen en dan eens zien of ik mooie plaatjes kanschieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vermoed zo dat jullie daar weinig zin in hebben
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik vind deze leuker:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat een discussies vandaag in de SC. laten we het eens over wat leuks hebben, zoals varkentjes enzo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil het trouwens wel over deze Georgina Verbaankloon hebben...Een goed gevulde beha is natuurlijk mooier, maar ik vind te groot echt een afknapper. Kan ik dat zo zeggen als vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vermoed zo dat jullie daar weinig zin in hebben
Bijv. Christina Hendricks, die borsten zijn zo groot als haar hoofd. En vooral als ze een push-up aan heeft zijn ze te aanwezig, en topzwaar. Jammer, want ze heeft een mooi gezicht. Die meloenenafleiding heeft ze niet nodig.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker:
[ afbeelding ]
[..]
Een goed gevulde beha is natuurlijk mooier, maar ik vind te groot echt een afknapper. Kan ik dat zo zeggen als vrouw?
Bijv. Christina Hendricks, die borsten zijn zo groot als haar hoofd. En vooral als ze een push-up aan heeft zijn ze te aanwezig, en topzwaar. Jammer, want ze heeft een mooi gezicht. Die meloenenafleiding heeft ze niet nodig.
[ afbeelding ]
Ja, dat mag je zeggen als vrouwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker:
[ afbeelding ]
[..]
Een goed gevulde beha is natuurlijk mooier, maar ik vind te groot echt een afknapper. Kan ik dat zo zeggen als vrouw?
Bijv. Christina Hendricks, die borsten zijn zo groot als haar hoofd. En vooral als ze een push-up aan heeft zijn ze te aanwezig, en topzwaar. Jammer, want ze heeft een mooi gezicht. Die meloenenafleiding heeft ze niet nodig.
[ afbeelding ]
Het ging om TE groot.quote:
met mijn lengte? ik denk dat de mijne te groot zijn. En volgens mij groeien de dames weerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat mag je zeggen als vrouw
Die witte kiwi is trouwens ook wel schattig.
[..]
Het ging om TE groot.
Neuh, dat vind ik niet. Maar dat is altijd nog in de eye of the beholder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met mijn lengte? ik denk dat de mijne te groot zijn. En volgens mij groeien de dames weer
Inderdaad. En als de borsten niet zo hoog gepusht worden dat je ze kunt opsnuiven vallen ze ook minder op.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En volgens mij groeien de dames weer
C4 ligt misschien al in bed?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zijn gevaarlijke dingen om te zeggen hier PSje weet wat de vervolgvraag gaat zijn!
Of een doodnormale gewichtsschommeling die als eerste daar te merken is....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef wyccie het volgende:
Je bent toch al lang uitgegroeid? Ligt het niet aan je maandelijkse cyclus waardoor je lichaam meer vocht vasthoudt?
Daar hebben we C4 heulemaal niet voor nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zijn gevaarlijke dingen om te zeggen hier PSje weet wat de vervolgvraag gaat zijn!
Dat gebeurt mij dan weer nooit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Of een doodnormale gewichtsschommeling die als eerste daar te merken is....
Ja misschien, maar ik zit al jaren op hetzelfde gewicht. En gebruik ook al lang genoeg de pil. Maar mijn bh's passen niet echt meer. Ughhh.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
nah iedereen heeft wel fotos van me gezien, of mij in het echtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hebben we C4 heulemaal niet voor nodig
Maar ik stel 'm niet
Goed mogelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja misschien, maar ik zit al jaren op hetzelfde gewicht. En gebruik ook al lang genoeg de pil. Maar mijn bh's passen niet echt meer. Ughhh.
En ik overweeg wel een verkleining ja, heb al best wel lang last van mn rug en denk dat het daardoor kan komen
Pcies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah iedereen heeft wel fotos van me gezien, of mij in het echt
Zo lang het totaalplaatje maar klopt maakt het mij allemaal niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik niet. Maar dat is altijd nog in de eye of the beholder.
Er zijn weinig mannen die grote borsten niet lekker vinden.
En mocht je er zelf echt enorm mee zitten, dan zou je een verkleining kunnen overwegen
Een verandering in je lijf kan soms ook zomaar komen geloof ik. Ik heb ook echt niet meer dezelfde bh-maat (of überhaupt hetzelfde figuur) als toen ik 18 was, terwijl ik nog wel ongeveer hetzelfde gewicht heb. Het is allemaal wat anders verdeeld nuquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja misschien, maar ik zit al jaren op hetzelfde gewicht. En gebruik ook al lang genoeg de pil. Maar mijn bh's passen niet echt meer. Ughhh.
En ik overweeg wel een verkleining ja, heb al best wel lang last van mn rug en denk dat het daardoor kan komen
Het kan ook zijn dat de vorm van je borsten of je lichaam in het algemeen verandert, waardoor de pasvorm van je beha's niet meer optimaal is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar mijn bh's passen niet echt meer. Ughhh.
Op het filmpje wat ik net heb gezien vind ik het wel meevallen. Ja, het valt op, maar dat is meer door het bloesje, denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah iedereen heeft wel fotos van me gezien, of mij in het echt
Ik ben een dubbel D, of E, ligt er aan waar je koopt, met 1:63. Ik schrik letterlijk wel eens van mijn schaduw.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de vorm van je borsten of je lichaam in het algemeen verandert, waardoor de pasvorm van je beha's niet meer optimaal is.
[..]
Op het filmpje wat ik net heb gezien vind ik het wel meevallen. Ja, het valt op, maar dat is meer door het bloesje, denk ik.
Word up, yo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo lang het totaalplaatje maar klopt maakt het mij allemaal niet zo veel uit.
Taylor swift is een mooie meid met niet zulke grote tieten, Emma Watson is een mooie meid met een normaal maatje, PS is een lekker wijf met grote tieten... niet iets om je druk over te maken.
Ik zal veel eerder afknappen op of een meid een slecht gebit heeft dan op een cupmaatje meer of minder.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik schrik letterlijk wel eens van mijn schaduw.
ja is ook zo, maar ik heb natuurlijk al een hele smalle taille (ik moet maat 65 hebben. probeer dat is met een E-cup....) en een platte buikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook schrikken als ik dat had, maar meer omdat ik dat niet gewend ben.
Denk eens in termen van voordeel: als je boven meer hebt lijkt je buik dunner.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook schrikken als ik dat had, maar meer omdat ik dat niet gewend ben.
Denk eens in termen van voordeel: als je boven meer hebt lijkt je buik dunner.
Ik sprak vanmiddag een fotograaf die een meisje met JJ voor de lens had. Dat is pas erg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben een dubbel D, of E, ligt er aan waar je koopt, met 1:63. Ik schrik letterlijk wel eens van mijn schaduw.
Oh my lord, dat is echt niet grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik sprak vanmiddag een fotograaf die een meisje met JJ voor de lens had. Dat is pas erg.
Ik heb wel vaker grote maten te pakken gehad en sommigen daarvan hadden inderdaad vaak last van hun rug.
Is ook niet grappig nee. En toch levert 't haar veel geld opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh my lord, dat is echt niet grappig
Neequote:Maar ik heb toch wel eens verteld van mijn cliënte met sowieso zwaar overgewicht, en die haar armen niet eens fatsoenlijk om dr voorgevel heen kan krijgen?
Dat telt ook niet als tieten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh my lord, dat is echt niet grappig
Maar ik heb toch wel eens verteld van mijn cliënte met sowieso zwaar overgewicht, en die haar armen niet eens fatsoenlijk om dr voorgevel heen kan krijgen?
Nee, dat geloof ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Let me tell you; dat is ook niet charmant meer
Ik kan er nog steeds het voordeel van inzien: later als je ouder wordt en je aankomt rond je taille lijkt het nog steeds of je een dunne buik hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja is ook zo, maar ik heb natuurlijk al een hele smalle taille (ik moet maat 65 hebben. probeer dat is met een E-cup....) en een platte buik
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik sprak vanmiddag een fotograaf die een meisje met JJ voor de lens had.
Fuck, dan ben ik toch wel blij met mijn minicup. Qua funtionaliteit (quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
en die haar armen niet eens fatsoenlijk om dr voorgevel heen kan krijgen?
Nee, want later als je ouder bent, dan hangen ze op je knieen en accentueren ze dus je buikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds het voordeel van inzien: later als je ouder wordt en je aankomt rond je taille lijkt het nog steeds of je een dunne buik hebt.
Ook makkelijker op je buik slapen lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds het voordeel van inzien: later als je ouder wordt en je aankomt rond je taille lijkt het nog steeds of je een dunne buik hebt.
[..]
[..]
Fuck, dan ben ik toch wel blij met mijn minicup. Qua funtionaliteit () is dat toch een stuk prettiger.
Of je hebt hele lange armenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
Dit is toch wel heel erg. Ik zit met mijn armen voor me om me in te beelden hoe groot die borsten moeten zijn. In dat gat pas ik vier keer.
Daar is iets handigs voor uitgevonden Nem, de bh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, want later als je ouder bent, dan hangen ze op je knieen en accentueren ze dus je buik
No shitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar is iets handigs voor uitgevonden Nem, de bh!
Hee uh, ik geef PS alle voordelen, kom jij aan met een horrorscenario.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, want later als je ouder bent, dan hangen ze op je knieen en accentueren ze dus je buik
En ik kan meer spullen in mijn armen houden!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ook makkelijker op je buik slapen lijkt me![]()
H&M is ook gewoon kut qua pasvorm (maar wel lekker goedkoop).quote:Al was het dan alleen maar dat ik bepaalde jurkjes van de H&M ook aan zou kunnen
Had op de vrijmarkt een heel leuke gevonden, gewoon mijn maat, maar echt.... dat ik er in kon, daar was alles mee gezegd![]()
![]()
Dat zeker niet. Nou, misschien 3 keer een losse ik, of 4 keer ik met een ingehouden buik.quote:
Me too. Half zes gaat de wekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo ook lekker naar bed, dat uurtje eerder opstaan begin ik nu te merken![]()
Mapa toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ze is al 2 centimeter in en helemaal klaar om te gaan! De vroedvrouw heeft wat gerommeld zodat ik hopelijk vanavond/morgen papa wordt!!
ohja mappaquote:
Okay, ik vind het wat apart. Ik neem aan dat 'ie 'm wel ontvangen heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef CaLeX het volgende:
@nem, die wil waarschijnlijk gewoon zijn marktplaats opruimen
@PSwho's the daddy, succes
vast wel, maar blijft dan toch in zijn linkerkant een bod staan? als ik klaar met een deal ben, haal ik ie ook altijd wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, ik vind het wat apart. Ik neem aan dat 'ie 'm wel ontvangen heeft.
Oh, dat weet ik niet. Dit is de eerste keer dat ik wat verkocht heb via Marktplaats. En volgens mij had ik meer kunnen vragenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vast wel, maar blijft dan toch in zijn linkerkant een bod staan? als ik klaar met een deal ben, haal ik ie ook altijd weg
quote:We were watching the storm from our porch, there was a loud noise to the south of us and PG said to get inside now. Turns out that was the tornado, just like a train as people have said. It passed us by within 5 blocks, later when it cleared we found pieces of other homes in our yard.
Joplin does not look like it used to, I don't recognize the damaged areas at all. A lot of it looks like a bomb blast with just tree stubs poking up here and there. Entire businesses, several schools (including the high school) all gone or at the lease a pile of rubble.
What really sucks is that just hours before it hit the senior class had graduation ceremonies at MSSU. 455 kids got their diplomas and headed out to start their lives, 453 are accounted for atm.
It sucks but everyone is pitching in to help those affected by this, my grandmothers house is the only one standing for blocks around her. She has no power or water, trees lay across her house but she's staying put. Lots of people have been by with food and water, checking on her several times a day.
It's not the more glamorous way for a town to become noticed in the news.
Don't panic and carry a towelquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ga doodnet mijn scriptiebegeleider een mailtje gestuurd of er al nieuws is en ik verga meteen van de zenuwen
quote:
*badum-tjsik*quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef CaLeX het volgende:
Geen zorgen, ik ben BHVer en weet hoe ik mond-op-mond moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |