quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet klagen over mannen. Je hebt ze nodig. Als is het maar om wat van het bovenste kastje te pakken
dank je, ik ga donderdag eens kijken of ik dit blad en deze frontjes ook echt zo mooi vind of dat ik toch iets anders wilquote:
Verstandig!! Je moet altijd even in het echt gaan kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dank je, ik ga donderdag eens kijken of ik dit blad en deze frontjes ook echt zo mooi vind of dat ik toch iets anders wil
wie heeft dat krukje in elkaar gezet?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Ik pak altijd een krukje voor het bovenste kastje.
Uitgebuitte kindslaven uit Bangladesh.quote:
En inderdaad, alles van IKEA zet ik zelf in elkaar.quote:
Dat doet me goed te horen. Die kinderen moeten ook wat kunnen verdienen anders komen ze om van de honger...quote:
Nou, heel simpel gezegd: geen man, geen wyccie.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Ik pak altijd een krukje voor het bovenste kastje.
Bangladesh niet zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie, zijn derdewereldlanden populaire stageplaatsen onder geneeskunde studenten, Bangladesh bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, heel simpel gezegd: geen man, geen wyccie.
quote:
quote:Nou kijk...als een man en vrouw heel veel van elkaar houden, dan gaan ze knuffelen. En als ze heel hard knuffelen, dan komt daar een kindje uit. En dat kindje, dat ben jij...snap je?
Correct. Knuffelen = Relatie geschenk.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef wyccie het volgende:
Oeh, dan moet ik oppassen met knuffelen, bah.
Gewoon zorgen dat je niet al te hard knuffelt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef wyccie het volgende:
Oeh, dan moet ik oppassen met knuffelen, bah.
Een arts in opleiding die denkt dat je plaatselijk vet kunt verbrandenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef wyccie het volgende:
Reminds me...ik heb geen regenlaarzen. Zijn wel handig eigenlijk.
Voor ik zo ga slapen ga ik buikspieroefeningen doen, anders denken anderen dat ik te hard geknuffeld heb.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een arts in opleiding die denkt dat je plaatselijk vet kunt verbranden
Ik heb er iets over gelezen, maar omdat ik toen in een AKO onderuit ging kan ik me niets meer herinneren...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een arts in opleiding die denkt dat je plaatselijk vet kunt verbranden
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er iets over gelezen, maar omdat ik toen in een AKO onderuit ging kan ik me niets meer herinneren...
quote:- Yo mama is so fat, she joined math class because she heard something about Pi.
Voorheen is er enorm hard gewerkt om schermen ook van de zijkant te kunnen lezen en dus die kijkhoek groter te maken. Nu is er een *techniek* in de ontwikkeling die dat weer onmogelijk moet gaan makenquote:Apparaten die eventueel uitgerust worden met het nog te ontwikkelen scherm krijgen een functie waarmee de gebruiker de leesbaarheid van het scherm kan aanpassen.
Daarna is het niet mogelijk om vanuit een bepaalde hoek het scherm te lezen. Alleen de gebruiker, die het apparaat recht voor zich houdt, kan dan nog zien wat er op het scherm gebeurt.
Wanneer en of deze schermen in productie gaan is niet
Dat is waar.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Etcetera het volgende:
We zijn toch ook van formaat koelkast naar formaat minimaal en nu weer naar formaat koelkast gegaan
Beetje zenuwachtig in het interview?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.knox.edu/knox-(...)nt-presentation.html
Kijk mij! Kijk mij!
soooo weiiird![]()
Ik haak na 45seconden af, ik kan niet tegen vaag gelul over deel zijn van Belangrijke Levensveranderende Gebeurtenissen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.knox.edu/knox-(...)nt-presentation.html
Kijk mij! Kijk mij!
soooo weiiird![]()
Dat is een boeiend punt; elke publieke partij (zoals gemeenten) moeten binnen een paar jaar verplicht 100% duurzaam inkopen. Dat is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig, maar geen mens weet wat duurzaam is.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet me goed te horen. Die kinderen moeten ook wat kunnen verdienen anders komen ze om van de honger...
Voor de Rijksoverheid geldt vanaf 2010 de eis van 100% duurzaamheid op milieucriteria.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:14 schreef Baszh het volgende:
Is dat trouwens zo dat het straks 100% duurzaam moet? Laten ze dan maar eens een goede definitie van duurzaam geven..
Ook op minder extreme niveaus speelt dit zich af. Veel gemeenten hanteren een lokaal preferentiebeleid om lokale partijen meer klussen te gunnen. Wel zo handig, want een bedrijf dat zo met de hakken over de sloot niet failleert, scheelt je als gemeente direct geld voor eventuele bijstandsuitkeringen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:14 schreef Baszh het volgende:
Zeker een probleem, wordt veel over geschreven en nagedacht. Je hebt de mensenrechtenfundi's volgens wie kinderarbeid moet worden uitgeroeid, aan de andere kant heb je mensen die zeggen dat wij (rijke westen) met onze samenleving ook aan een vorm van kinderarbeid doen, alleen zit het wat anders in elkaar. Daartussenin zit het (meer pragmatische) punt wat jij noemt, kinderarbeid liever niet, maar beter kinderarbeid dan extreme armoede.
dan zit je niet op te letten.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 24 mei 2011 00:56 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik haak na 45seconden af, ik kan niet tegen vaag gelul over deel zijn van Belangrijke Levensveranderende Gebeurtenissen.
niet zenuwachtig, ongemakkelijk wel... en hoezo opvallend?quote:dinsdag 24 mei 2011 00:29 schreef Nembrionic het volgende:[/b]
[..]
Beetje zenuwachtig in het interview?
In vind je vocabulaire wel opvallend.
Ok, weltrusten dan.quote:
zoals ik het stuk las wordt het mogelijk de kijkhoek zelf in te stellen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig..met betrekking tot een nieuwe iPhone die een krom scherm moet gaan krijgen:
[..]
Voorheen is er enorm hard gewerkt om schermen ook van de zijkant te kunnen lezen en dus die kijkhoek groter te maken. Nu is er een *techniek* in de ontwikkeling die dat weer onmogelijk moet gaan maken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar goed dat Obama niet naar Nederland komt. Hij zat in Ierland al vast met z'n limo op een drempel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |