Neeheequote:
klopt, die katten van mij zijn eigenlijk waardeloosquote:Op maandag 23 mei 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Lol, die katten van jou zijn echte sufferds.
Die verkrachting van die eenden is wel erg altijd![]()
Nare eenden.
Wordt de volgendequote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TT moet verandert worden in: Waar we Henkert adoreren.
![]()
![]()
Op de barbecue misschienquote:
Ik noemde hem lelijk vannacht, nou de bitch kwam in hem naar boven. Gelukkig ben ik toch nummer 1.quote:
Jaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van mij voor jou?
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik las het nog jaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik noemde hem lelijk vannacht, nou de bitch kwam in hem naar boven. Gelukkig ben ik toch nummer 1.
Dat is ook onvriendelijk van jequote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik noemde hem lelijk vannacht, nou de bitch kwam in hem naar boven. Gelukkig ben ik toch nummer 1.
wiequote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Toen ik die foto zag moest ik een beetje aan window licker denken
Foto in je fobo? :$quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik las het nog jaIets teveel zelfvertrouwen die man
Ik wacht nog op die foto van Henkie in mijn fobo :$
Ik wil het lezen... Waar was het?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik las het nog jaIets teveel zelfvertrouwen die man
Ik wacht nog op die foto van Henkie in mijn fobo :$
Ik vind t ook niet geweldig. Niet lelijk, zeker niet, maar gewoon. Niet mijn type. Niet dat ik een type heb, maar dat is het in elk geval niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou sorry, ik vind er niks aan..
Huh? Wat?quote:
Was afgelopen nacht..zoek maar even welke het wasquote:
Okequote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huh? Wat?
[..]
Was afgelopen nacht..zoek maar even welke het was
Deze weet teveel van zichzelf dat hij knap is. Arrogantie =quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind t ook niet geweldig. Niet lelijk, zeker niet, maar gewoon. Niet mijn type. Niet dat ik een type heb, maar dat is het in elk geval niet.
Je zei dat je wachtte op een foto van Henkie in je fobo. :3quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huh? Wat?
[..]
Was afgelopen nacht..zoek maar even welke het was
Eensch.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze weet teveel van zichzelf dat hij knap is. Arrogantie =.
Ikquote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je zei dat je wachtte op een foto van Henkie in je fobo. :3
Waarin?quote:
Ik heb nooit gemerkt dat jij bijzonder arrogant bent hoorquote:
Godverquote:
niet bijzonder nee?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat jij bijzonder arrogant bent hoor
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weetGenoeg plezier beleefd met Henkie in TC
Ik heb gewoon een make-up gezicht.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GodverIk heb ook weleens make-up op gehad..maar zo goed als jij droeg ik het niet
kan er over meepraten, slaap nooit in een bus als je met school op reis bentquote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GodverIk heb ook weleens make-up op gehad..maar zo goed als jij droeg ik het niet
Stofzuigerzak!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOODVERWENSING BAN IKG A JE AANGEVEN STOFZUIGERZAK DIE JE DR BENT.
maar mn ban is net opgehevenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOODVERWENSING BAN IKG A JE AANGEVEN STOFZUIGERZAK DIE JE DR BENT.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef n8n het volgende:
[..]
kan er over meepraten, slaap nooit in een bus als je met school op reis bent
Positief natuurlijkquote:
Waarom had jij een ban?quote:
quote:
Leugens.quote:
Niet alle.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Worden vrouwen in ieder geval mooier van.
mooie vrouwen hebben niet nodigquote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoeveelheid make-up misschienquote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Goed om te weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Positief natuurlijk
[..]
Waarom had jij een ban?
Tregt.quote:
Tregt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoeveelheid make-up misschien
Tregt.quote:
Duh.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Duh.
Oke, ik zal het anders zeggen: plamuurlagen
Ik bijna nog achteraf huilenquote:
eens omdat eensquote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Duh.
Oke, ik zal het anders zeggen: plamuurlagen
Dit. En omdat idioot, beetje je gezicht vervenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef n8n het volgende:
[..]
eens omdat eens
eens omdat zon en plamuur is barsten
eens omdat korrels
eens omdat bah
daar wordt je sterk vanquote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bijna nog achteraf huilenSpeel niet zo met mijn gevoelens
Oh, waarom dat?quote:
Gewoon nietsquote:
zeg het hem!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..daar word ik verdrietig van
WORD
HIhihiquote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gewoon nietsbeetje roze op m'n wangen soms
tl;drquote:
ik ben niet verantwoordelijk voor jouw emotionele rollercoasterquote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..daar word ik verdrietig van
WORD
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg het hem!
[..]
HIhihiJa inderdaad beste.
Ik gebruik tegenwoordig Blistex.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. En liefde aan de persoon die mijn vanillelippenbalsem uitgevonden heeft.
Die is ook lekkerquote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig Blistex.
Dat is lelijk D=quote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die is ook lekker
Ik heb nu een van de h&m, smaakt superlekkeralleen moet niet te veel smeren, dan krijgen je lippen een wat wittebreezersletachtige waas
Hahahaquote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is lelijk D=
Hihi ik had die lipsmackers ook ooit eens![]()
Oquote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zag het toevallig tussen de active topics staan
Ik krijg nog iets van je.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Heeeuj,
Mijn laatste post voorlopig hier, succes met de SC en alles
Kusjes
Succes met je toetsen!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Heeeuj,
Kusjes
Zomaar verlaat je mijquote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Heeeuj,
Kusjes
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Heeeuj,
Kusjes
Alweer?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Heeeuj,
Kusjes
Kusjesssquote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Heeeuj,
Kusjes
Slecht, beperk je tot de habbo reeks gaarne.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Ouqz het volgende:
Al mijn aangemaakte topics zijn tot nu toe nog gesloten. Is dat een goed of een slecht teken?
Niet per definitie arrogant dan hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze weet teveel van zichzelf dat hij knap is. Arrogantie =.
Slechte smoes, pertinent verworpen. Greotjesn Socios.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet per definitie arrogant dan hoor.Maar ik reageerde een beetje bitcherig I agree, wijn en zulks, stress, school, alles
Oke, wat is het dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet per definitie arrogant dan hoor.Maar ik reageerde een beetje bitcherig I agree, wijn en zulks, stress, school, alles
Nouja jij kunt ook wel over jezelf zeggen of je lelijk of knap bent toch? Of je hebt een zelfbeeld? Ik kwam een beetje lame uit de hoek door het stom te verwoorden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, wat is het dan?Zelfkennis?
Zoute popcorn.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak zoute voor mij gaarne, met cola erbij.
Oke, wordt geregeld.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak zoute voor mij gaarne, met cola erbij.
Oh oke. Nouja ik vind dat zelf wel moeilijk om te zeggen over mezelf.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nouja jij kunt ook wel over jezelf zeggen of je lelijk of knap bent toch? Of je hebt een zelfbeeld? Ik kwam een beetje lame uit de hoek door het stom te verwoorden.
Sukkel.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh oke. Nouja ik vind dat zelf wel moeilijk om te zeggen over mezelf.
[..]
Sukkel.
Hij is t eensch. Dit is een man met verstand.quote:
Zei ik ergens dat ik niet onzeker ben?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef n8n het volgende:
waarom al die haat tot arrogantie, dan ben je zelf gewoon onzeker
Hé jij!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef n8n het volgende:
Nergens voor nodig meisjequote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat ik niet onzeker ben?
Pics ter verificatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik te knap voor [ afbeelding ]
Arrogant en zelfverzekerd zijn niet hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef n8n het volgende:
hoef je niet meteen te haten, iedereen is andersquote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat ik niet onzeker ben?
hiquote:
dat staat er ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Arrogant en zelfverzekerd zijn niet hetzelfde [ afbeelding ]
ok ok dan mag je blijvenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het raar.
Je hebt gelijkquote:
Gelukkig, dit stelt me gerust.quote:
Whihihi, zei ik al dat er een stagiaire op mijn stageschool is en die ook op jou lijkt?quote:
Ik ben twaalf. Wat is een dozijn?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben twaalf. Wat is een dozijn?
Voor het eerst dat ik dit grapje maakhihi. Vond 'm nu wel toepasselijk :$
DM :$quote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Henkie94 het volgende:
Bobo, mag ik je Facebook?Ik kan m niet vinden.
Je noemt mij arrogant omdat ik als verweer gebruikte dat ik mezelf knap vind (en dat wel eens hoorde) en niet lelijk. Dat vind ik meer zelfverzekerd, normaal gesproken zou je me dat niet vaak horen zeggen, als grapje wellicht.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik vind het raar.
ik kan alleen slecht tegen arrogant als het de enige manier is van iemand om zich te uiten, voornamelijk bij cokegebruikersquote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar verder heb ik het ook niet op arrogant. En in geval van meisjes heb ik het zelfs niet op zelfverzekerd..dat komt er dan meestal op neer dat je moeite moet doen
Nee tochquote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig, dit stelt me gerust.
[..]
Whihihi, zei ik al dat er een stagiaire op mijn stageschool is en die ook op jou lijkt?
Oke, ik moest voor het eerst ook om dat grapje lachenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben twaalf. Wat is een dozijn?
Voor het eerst dat ik dit grapje maakhihi. Vond 'm nu wel toepasselijk :$
Ok ok, dat is duidelijke taal. Ik ken je verder ook niet ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je noemt mij arrogant omdat ik als verweer gebruikte dat ik mezelf knap vind (en dat wel eens hoorde) en niet lelijk. Dat vind ik meer zelfverzekerd, normaal gesproken zou je me dat niet vaak horen zeggen, als grapje wellicht.
quote:
Hihihi, ik was erbij toen dat gezegd werd geloof ikquote:
Ik heb er zes.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef FreezePop het volgende:
Happybob - Drie gemeenschappelijke vrienden.
Nee topic over DV haar piercing ofzo, ik zei dat ik het lelijk/niet mooi vond en werd toen gelijk aangevallen over jaloeziequote:Op maandag 23 mei 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok, dat is duidelijke taal. Ik ken je verder ook niet ofzo.Voel je niet aangevallen
[..]Jawel.
[..]
Hihihi, ik was erbij toen dat gezegd werd geloof ikVolgens mij was dat in ONZ Radio of niet?
Neee doe ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok, dat is duidelijke taal. Ik ken je verder ook niet ofzo.Voel je niet aangevallen
Linkquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee topic over DV haar piercing ofzo, ik zei dat ik het lelijk/niet mooi vond en werd toen gelijk aangevallen over jaloezie
Het hangt natuurlijk ook van de situatie af..maar meestal valt de arrogantie op in negatieve situaties waardoor ik dus arrogantie in z'n geheel onaantrekkelijk vind.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef n8n het volgende:
[..]
ik kan alleen slecht tegen arrogant als het de enige manier is van iemand om zich te uiten, voornamelijk bij cokegebruikers
Ik voel een stalker in mijn nek hijgenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef FreezePop het volgende:
Happybob - Drie gemeenschappelijke vrienden.
Ohja.quote:
Ohjaquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee topic over DV haar piercing ofzo, ik zei dat ik het lelijk/niet mooi vond en werd toen gelijk aangevallen over jaloezie
Beetje arrogant wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Neee doe ik nietHet was meer dat ik opeens allemaal shit las over hoe arrogant ik was o.i.d. Dat valt wel iets mee dus ik dacht ik laat even iets horen
Hoi..quote:Op maandag 23 mei 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
Wat al deze FOK!kersik heb alleen jan klinker en flip
Niets mis mee. Nutteloos iets. Maar niet zo erg alsquote:
inderdaad, mensen met facebook doen altijd stoer en allesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niets mis mee. Nutteloos iets. Maar niet zo erg als
quote:
Mijn status werd 30 keer geliket.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niets mis mee. Nutteloos iets. Maar niet zo erg als
IK ZAG DE EDIT VRIEND! IK LIEG NIET!quote:
Welke?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Mijn status werd 30 keer geliket.
Inderdaad!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IK ZAG DE EDIT VRIEND! IK LIEG NIET!
7up fles.quote:
Sry, ik zag t verzoekje niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IK ZAG DE EDIT VRIEND! IK LIEG NIET!
Allebeiquote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen foto's van jezelf, of geen foto's online?
facebook is net als ik, weet allesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef FreezePop het volgende:
Even serieus. Mensen die jij wellicht kent na shar toe te voegen.
Alleen FOK!kersHoe weet facebook dat!?
Weet je werkelijk ALLES? Kun je me dan even helpen bij m'n tentamens?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
facebook is net als ik, weet alles
vind je? eerste hit zijn twitter alquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Google heeft ook weinig interessants over jou
doe dan weet het weet allesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
facebook is net als ik, weet alles
Ze stalkt mij op facebookquote:
Twitter vind ik niet interessantquote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
vind je? eerste hit zijn twitter al
Ohh hey lekker dingquote:
Maar je houdt wel van mequote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar zit helemaal geen kern van waarheid in!
Liever niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Voeg me toe dan op Feestboek gekke meneer.
PiLu is mijn grote, enige en geweldige liefde, van Patje hou ik gewoon. Van jou ook, trouwens, als je dat niet erg vindt.quote:
Sharrquote:
dat vind ik niet erg hoor. ik kan er wel mee leven denk ikquote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
[..]
PiLu is mijn grote, enige en geweldige liefde, van Patje hou ik gewoon. Van jou ook, trouwens, als je dat niet erg vindt.
Nee, ik spreek hem nooit aan, ik ben te verlegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja je zei het vanmiddag ook al. Spreek je hem irl ook aan met die naam?
Smoke maar mangquote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef n8n het volgende:
[..]
do you mind if i smoke while you're eating?
Ik moest vet hard lachen, dit zegt iets over mijn niveau vrees ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij denkt het. penis vagina kont tieten
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest vet hard lachen, dit zegt iets over mijn niveau vrees ik.
ja denk je?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
[..]
haha shar dit verklaart waarom je geen examens doet, het niveau is te hoog voor jequote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet heel erg hilarischquote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha shar dit verklaart waarom je geen examens doet, het niveau is te hoog voor je
Gebeurt niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Het klinkt gewoon heel droog.
Jij zegt het. Vagina penis kont tieten.
Serieus, stel je voor dat iemand dat in een discussie over politiek ofzo zo bloedserieus zegt.
sryquote:
Ik denk met je mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Serieus, stel je voor dat iemand dat in een discussie over politiek ofzo zo bloedserieus zegt.
Ik moest ook vet hard lachen toen jij zij dat je vet hard moest lachen en ik lach om mijn eigen grapjesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
[..]
daar heb ik het vermogen niet voorquote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Daarom hou ik van jequote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik moest ook vet hard lachen toen jij zij dat je vet hard moest lachen en ik lach om mijn eigen grapjes
Omdat je zij in plaats van zei zeiquote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
omdat ik lach om mijn eigen grapjes?
Al die gemeenschappelijke vrienden ontvrienden, probleem opgelostquote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
Henkie heeft 5 gemeenschappelijke vrienden, en nu
Voeg mij toe dangquote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
Bij mij zijn het er 4quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
Drukke maandag tochquote:
Durf ik niet :$ :$:$quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Al die gemeenschappelijke vrienden ontvrienden, probleem opgelost
succesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
Ik ga bijna afsluiten goedemorgen ik heb koppijn en moet 30 uur werken morgen
knap tog
Vermoeidheid van de maandagquote:
ik moest lachen daarom hou ik van jequote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
knap tog
Mogguhquote:
Slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
knap tog
Op het eind van de de dag zijn we allemaal mensen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vermoeidheid van de maandag [ afbeelding ] Ik betrap mijzelf op dit soort momenten weleens dat ik hun zeg in plaats van hen of zij. Maar uiteindelijk gaat het er alleen om dat we elkaar begrijpen.
Succes en een fijne nachtrustquote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
knap tog
Soms zouden we die menselijkheid wat meer moeten tonen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Op het eind van de de dag zijn we allemaal mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |