Ja zo werkt datquote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef jeroen25 het volgende:
De andere homo was vol dus neem je een nieuwe?
Tuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef jeroen25 het volgende:
Ja als het eenmaal de mond uitloopt heb je vervanging nodig. Zo werkt dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef jeroen25 het volgende:
Nou ja, als je een bovenlader hebt, dan betekent het niet dat ie stuk is hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als het eenmaal de mond uitloopt heb je vervanging nodig. Zo werkt dat.
Ow bahquote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als het eenmaal de mond uitloopt heb je vervanging nodig. Zo werkt dat.
Daar moet het in, daar sijpelt het niet uit toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je een bovenlader hebt, dan betekent het niet dat ie stuk is hoor.
Kewl!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben binnen een paar uur waarschijnlijk peetoom
Nou het valt mee hoor... ik zit inderdaad wel dicht bij de telefoonquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kewl!IJsberen en alles?
Druk bellen, zenuwachtig, vertel?!
Zolang je er maar niet bovenop zitquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het valt mee hoor... ik zit inderdaad wel dicht bij de telefoon
Tis maar net wat je lekker vindt.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet bovenop zit
Trilfunctiequote:
quote:
quote:
Wanneer ben jij begonnen met dansen?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Ahauw auw auw...... dat wordt spierpijnAGAIN!
Ook in de Argentijnse Tango zitten liften.... maar natúúrlijk.
Roooooooooooooooooooooooooooooooooxanne!
Uuuuhh.... *denk denk* .... Stijldansen toen ik 12 was, tot 15.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij begonnen met dansen?
Leer 't me!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
Kon je op je 22e al weer snel op niveau komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhh.... *denk denk* .... Stijldansen toen ik 12 was, tot 15.
En hiphop vanaf m'n 22e tot nu (10 jaar dus). Modern 1 jaar. En nu sinds een half jaar musical.
Mwa. Gaat wel. Het was makkelijker geweest als ik van kleins af aan was begonnen. Ik heb bv een heel slecht evenwicht, wat met draaien funest is. En ik ben niet sterk, dus dat merk ik nu met liften. Bij hiphop heb je dat echter niet zo nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kon je op je 22e al weer snel op niveau komen?
Eerst een warm hart krijgen.quote:
Hopen dat ik dan aanleg en een goed ritme-gevoel heb...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Gaat wel. Het was makkelijker geweest als ik van kleins af aan was begonnen. Ik heb bv een heel slecht evenwicht, wat met draaien funest is. En ik ben niet sterk, dus dat merk ik nu met liften. Bij hiphop heb je dat echter niet zo nodigMet aanleg en een goed ritme-gevoel kom je al een heel eind.
Die 2,5 jaar stijldansen komt nu wel van pas, bij de Argentijnse Tangodat scheelt!
Als je er maar lol in hebt, dat telt ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan aanleg en een goed ritme-gevoel heb...
(kan dit beter bij voorbaat opgeven)
Ga doen, (nog) niks. Het is meer willen doen, al een lange tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er maar lol in hebt, dat telt ook
Wat ga je doen dan?
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga doen, (nog) niks. Het is meer willen doen, al een lange tijd
Gewoon mezelf mee laten slepen een keerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon doen danHet is echt niet meteen topniveau of zo hoor. Als je een beetje ritmegevoel hebt maakt dat het makkelijker, maar ook zonder zóu het moeten kunnen (maar ritme helpt wle enorm). En of je ritmegevoel hebt dat weet je wel.
Preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gewoon mezelf mee laten slepen een keer
Lenigheid kunnen we wel oefenen samenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Als die musicalzooi afgelopen is dan ga ik waarschijnlijk met modern beginnen bij Centrum vd Kunsten. Kriebelt toch een beetje om dat weer eens te gaan doen. Maar dan moet ik echt ècht ECHT aan m'n lenigheid en evenwicht gaan werken
In het parkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lenigheid kunnen we wel oefenen samen.
Je hebt nog zoveel vrije dagen over, begin een paar uur later gewoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom er net achter dat ik pas eind Juni weer voor het eerst een ochtend in 't weekend kan uitslapen... en de laatste keer was 7 mei![]()
Thank god for Hemelvaart tussendoor!
(O wee als we dan extra gaan training)
Een keer een week of 2 naar buitenkunst, topdocenten en goed jachtgebied voor singlesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Als die musicalzooi afgelopen is dan ga ik waarschijnlijk met modern beginnen bij Centrum vd Kunsten. Kriebelt toch een beetje om dat weer eens te gaan doen. Maar dan moet ik echt ècht ECHT aan m'n lenigheid en evenwicht gaan werken
Er bestaat natuurlijk de studie Homo studies, maar wij hebben daar geen van allen de opleiding voor gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:02 schreef Olympus het volgende:
Welke studie moet je volgen om homo te worden?
Ik ga meer voor de vakmanschap.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk de studie Homo studies, maar wij hebben daar geen van allen de opleiding voor gedaan.
Maar je bent geInteresseerd in het ambacht?
we hebben het over het zelfde, het ambacht meester maken, een vakmeester worden, als je nog een docent zoekt wil ik je altijd ter wille staan.quote:
Ik ken mensen die er heen gaan.quote:
Hands-on experience is wel een mustquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hebben het over het zelfde, het ambacht meester maken, een vakmeester worden, als je nog een docent zoekt wil ik je altijd ter wille staan.
Als je een gids zoekt wil ik je leiden.
Jazeker, zonder dat ik iets weet over je uiterlijk of je leeftijd ( wat zeldzaam is in de gayscene)
Puur uit liefde voor het ambacht
Hoe ervaren ben je?
Er bestaan overigens ook cursusboeken, om er een paar te noemen:
de homo encyclopedie
http://www.vrolijk.nu/homo-encyclopedie-nederland-p-2643.html
OUT, eigenlijk voor jonge homootjes
http://www.vrolijk.nu/homo-encyclopedie-nederland-p-2643.html
Het homo erotisch woordenboek, om de taal te leren
en het altijd handige maar gedateerde handboek:
Homoseksualiteit bij mannen
Verder zijn er ook tal van informatieve sites
www.coc.nl
http://www.switchboard.nl/
www.gay.nl
aan wie vraag je dit, niet aan jezelf neem ik aanquote:
Dit is het 2977e deel van het homo-topicquote:
Nee, jij bent mijn hulp lijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aan wie vraag je dit, niet aan jezelf neem ik aan
met 22 jaar uit de kast ben ik denk ik de meest ervarene hier denk ikquote:
Tegenwoordig doet Jeroen van de Boom datquote:
Hier zitten echte homo's?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is het 2977e deel van het homo-topic
er zitten ook vervalsingen bijquote:
Ik zit anders ook al op bijna 12 hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met 22 jaar uit de kast ben ik denk ik de meest ervarene hier denk ik
Jij was op je 12de toch nog niet uit de kast!!quote:
In ieder geval valsequote:
Jawel, toen werd ik voor het eerst misbruikt in de stalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij was op je 12de toch nog niet uit de kast!!
Dat bedoelde ik ookquote:
Ik heb het over uit de kast zijn, anders kan ik mijn vooroorlogse ervaringen er ook wel bij halenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, toen werd ik voor het eerst misbruikt in de stal
tja als het om sekservaring draait ben ik niet de meest ervarene hier dat weten we allebei, tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof niet dat het aantal jaren uit de kast zijn een maatstaaf is voor ervaring. Kwantiteit vs kwaliteit
Zelfde als bij solliciteren.... "Hoeveel jaar ervaring heb je?" .... vind ik een vrijd omme vraag. De ene kan 7 jaar ervaring in 1 beperkte functie hebben, en de ander 2 jaar per functie .... welke is nu meer ervaren? Degene die er het langste zit of degene die het meeste gezien en gedaan heeft?
Ik moet altijd schattig grinneken als ik die kennis van me posts zie maken op facebookquote:en Pedro was op in 'n warmlugballon ... net jammer die land was oortrek met digte mis
Hoezo, krijg je het nu al benauwd van je heteropupje?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik gelooooof dat ik een lichte vorm van bindingsangst heb
Goh.
Het is ook beter als je dat zelf ontdektquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik gelooooof dat ik een lichte vorm van bindingsangst heb
Goh.
Ik vraag mij dan ook af of hij echt jou zo graag wil zien, of dat hij meer verliefd is op zijn ontdekking dat hij een andere jongen leuk vindt. En dat jij meer een middel bent. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
UhuBeetje.
Maar ik heb dat al heel snel hoor. Combi van het feit dat ik deze maand en komende maand echt op m'n tandvlees ga lopen qua repetities (zowel dansschool als musical hebben de eindvoorstelling in Juni) en het feit dat hij me nu al weer wil zien (en ik hem deze week al 2x heb gezien).
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Ja snap ik heel goed. Ik vraag me ook af of de snelheid waarmee hij nu beweegt niet voortkomt uit het nieuwe en nieuwsgierige en het hongerige naar ontdekken. Want hij gaat echt SNEL.
Mijn vrouw begrijpt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel.
Misschien vindt ie je gewoon echt leukquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Ja snap ik heel goed. Ik vraag me ook af of de snelheid waarmee hij nu beweegt niet voortkomt uit het nieuwe en nieuwsgierige en het hongerige naar ontdekken. Want hij gaat echt SNEL.
En? En? En? En? En? En? En?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien vindt ie je gewoon echt leuk
En dan kun je beter aangeven dat je het voorlopig bij 2 a 3 keer in de week wilt houden qua afspreken... omdat je het voor de rest ook druk hebt met andere dingen... zo'n overgelopen emmer-NEE komt dan wel wat te hard over
Een meisjequote:
Van Zumba is het meer conditie, zweten en daardoor idd afvallen. Niet echt voor je spieren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef creno het volgende:
Val je nu wel of niet af van Zumba ??? En doet het wat voor je spieren of niet ?
Ang3l ik denk dat ik dit aan jou vraag, jij lijkt me het meest geschikt om dit te beantwoorden.
quote:
Volgens mij voel je niks voor 'm, vond je zijn aandacht in eerste instantie vlijend ("ik kan nog steeds leuke hetero's het hoofd op hol doen slaan"), maar nu lijkt het serieus te worden en haak je af, maar ben je te laf om direct tegen hem de waarheid te zeggen, en zit je er nu een beetje om heen te draaien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Hetero vraagt of hij de enige is met kriebels en of dat niet te snel is.
Heb gezegd dat dat vast is omdat het voor hem allemaal nieuw is en dat ik niet zo snel ben met kriebels.
Neuh. Ik vind hem wel degelijk leuk, maar hij gaat me te snel. Dus dat heb ik net gezegd en hij geeft me gelijk. Omdat het zo'n wervelstorm in z'n hoofd is zegt ie... "en ja, we kennen elkaar idd net een week... maar het is wel leuk". True. Dat is het ook. maar SLOW DOOOOOOOOOOOOWN!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij voel je niks voor 'm, vond je zijn aandacht in eerste instantie vlijend ("ik kan nog steeds leuke hetero's het hoofd op hol doen slaan"), maar nu lijkt het serieus te worden en haak je af, maar ben je te laf om direct tegen hem de waarheid te zeggen, en zit je er nu een beetje om heen te draaien.
Leuke cd ook. Wel héél anders dan de single:quote:
niet helemaal mijn smaakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuke cd ook. Wel héél anders dan de single:
Voor 2 lesbiennes toch netjes gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:41 schreef gastwatdefok het volgende:
wat vinden jullie hier nou van?
Kill it with napalm in my opinion
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Voor 2 lesbiennes toch netjes gedaan
Maar die single is dus echt héél anders dan de cd. Die is nl veel meer electro.quote:
Doe eens een linkje naar een ander liedje danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die single is dus echt héél anders dan de cd. Die is nl veel meer electro.
Vind Plage echt zo'n strand (duh) liedje, vrolijk zomers. En de rest is meer danceable electro met her en der nog wel een zomers tintje.
Maar wel allemaal met echte instrumenten
zwijg jij dwaas!quote:
Jij ook hartelijk woensdagquote:
Je snapt hoe youtube werkt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar een ander liedje dan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef creno het volgende:
He Vulture, gefeliciteerd, is het je eerste nichtje ?
(dat staat raar om dat aan een homo te vragen)
Je hoeft toch niet meteen te trouwen enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind hem wel degelijk leuk, maar hij gaat me te snel. Dus dat heb ik net gezegd en hij geeft me gelijk. Omdat het zo'n wervelstorm in z'n hoofd is zegt ie... "en ja, we kennen elkaar idd net een week... maar het is wel leuk". True. Dat is het ook. maar SLOW DOOOOOOOOOOOOWN!
Heb je het nu over jezelf, dat je hem in vol daglicht wil zien?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
En niet iedereen ziet goed in de schemer dus vanavond misschien ook maar ff in vol daglicht.
Kapsel van Quinn: ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Glee:
Heeft u genoeg aan 2 kamers voor al uw leerlingen
Ik wilde een jongenskamer en een meisjeskamer maken
komt u voor de showkoorwedstrijden?
Ja hoezo
De meeste deelnemende instituten scheiden op sexueele voorkeur
haha
Je blaat in de lucht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf, dat je hem in vol daglicht wil zien?
Of is dat verkapte onzekerheid en denk je dat hij zich zal bedenken als hij je in daglicht ziet.
Ang3l besef nu onderhand eens dat jij echt een hoofdprijs bent!
En als laatste, het hoeft niet alleen door het nieuwe te komen, er bestaan echt mensen die al na een eerste date volledig in een verliefdheid storten.
Ik ken ze, dat soort mensen, van heel dicht bij.
En ik weet ook hoe benauwend dat kan voelen.
Jij bepaald mede het tempo en de afstand, maar het zou zonde zijn om he meteen helemaal van je af te slaan.
Metaforen zijn net grappen. Als je ze moet uitleggen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je blaat in de lucht.
Schemer slaat op doorschemeren. En voor sommigen is door laten schemeren niet genoeg ("ze zien niet in de schemer") en moet je het duidelijk zeggen ("in het volle daglicht").
Einde les metaforen 1.0
Ik had inderdaad over de metafoor heen gelezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Wie het laatst lacht snapt de grap niet. Wie het letterlijk neemt snapt de
Metafoor niet.
Kunnen ze straks samen in de soepquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)met-30-kuikens.dhtml
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |