Ja zo werkt datquote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef jeroen25 het volgende:
De andere homo was vol dus neem je een nieuwe?
Tuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef jeroen25 het volgende:
Ja als het eenmaal de mond uitloopt heb je vervanging nodig. Zo werkt dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef jeroen25 het volgende:
Nou ja, als je een bovenlader hebt, dan betekent het niet dat ie stuk is hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als het eenmaal de mond uitloopt heb je vervanging nodig. Zo werkt dat.
Ow bahquote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als het eenmaal de mond uitloopt heb je vervanging nodig. Zo werkt dat.
Daar moet het in, daar sijpelt het niet uit toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je een bovenlader hebt, dan betekent het niet dat ie stuk is hoor.
Kewl!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben binnen een paar uur waarschijnlijk peetoom
Nou het valt mee hoor... ik zit inderdaad wel dicht bij de telefoonquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kewl!IJsberen en alles?
Druk bellen, zenuwachtig, vertel?!
Zolang je er maar niet bovenop zitquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het valt mee hoor... ik zit inderdaad wel dicht bij de telefoon
Tis maar net wat je lekker vindt.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet bovenop zit
Trilfunctiequote:
quote:
quote:
Wanneer ben jij begonnen met dansen?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Ahauw auw auw...... dat wordt spierpijnAGAIN!
Ook in de Argentijnse Tango zitten liften.... maar natúúrlijk.
Roooooooooooooooooooooooooooooooooxanne!
Uuuuhh.... *denk denk* .... Stijldansen toen ik 12 was, tot 15.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij begonnen met dansen?
Leer 't me!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
Kon je op je 22e al weer snel op niveau komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhh.... *denk denk* .... Stijldansen toen ik 12 was, tot 15.
En hiphop vanaf m'n 22e tot nu (10 jaar dus). Modern 1 jaar. En nu sinds een half jaar musical.
Mwa. Gaat wel. Het was makkelijker geweest als ik van kleins af aan was begonnen. Ik heb bv een heel slecht evenwicht, wat met draaien funest is. En ik ben niet sterk, dus dat merk ik nu met liften. Bij hiphop heb je dat echter niet zo nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kon je op je 22e al weer snel op niveau komen?
Eerst een warm hart krijgen.quote:
Hopen dat ik dan aanleg en een goed ritme-gevoel heb...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Gaat wel. Het was makkelijker geweest als ik van kleins af aan was begonnen. Ik heb bv een heel slecht evenwicht, wat met draaien funest is. En ik ben niet sterk, dus dat merk ik nu met liften. Bij hiphop heb je dat echter niet zo nodigMet aanleg en een goed ritme-gevoel kom je al een heel eind.
Die 2,5 jaar stijldansen komt nu wel van pas, bij de Argentijnse Tangodat scheelt!
Als je er maar lol in hebt, dat telt ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan aanleg en een goed ritme-gevoel heb...
(kan dit beter bij voorbaat opgeven)
Ga doen, (nog) niks. Het is meer willen doen, al een lange tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er maar lol in hebt, dat telt ook
Wat ga je doen dan?
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga doen, (nog) niks. Het is meer willen doen, al een lange tijd
Gewoon mezelf mee laten slepen een keerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon doen danHet is echt niet meteen topniveau of zo hoor. Als je een beetje ritmegevoel hebt maakt dat het makkelijker, maar ook zonder zóu het moeten kunnen (maar ritme helpt wle enorm). En of je ritmegevoel hebt dat weet je wel.
Preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gewoon mezelf mee laten slepen een keer
Lenigheid kunnen we wel oefenen samenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Als die musicalzooi afgelopen is dan ga ik waarschijnlijk met modern beginnen bij Centrum vd Kunsten. Kriebelt toch een beetje om dat weer eens te gaan doen. Maar dan moet ik echt ècht ECHT aan m'n lenigheid en evenwicht gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |