So soll es ach sein, schnell weiterquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, snelle opening, lijkt SST wel ...... [ afbeelding ]
Ik zit niet op te letten. Val?quote:
kreeg melding dak niet 2 keer achter elkaar kon reagerenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, snelle opening, lijkt SST wel ...... [ afbeelding ]
Nee, die Sau mit de badjas, (Wie heißt das eigentlich auf deutsch?)quote:
Yep, allebei.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hedia met voorsprong, anders Val (weet niet of die überhaupt genomineerd staat ...)
Bademantel.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee, die Sau mit de badjas, (Wie heißt das eigentlich auf deutsch?)
Ja und der Florian/Val als nächstequote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hedia met voorsprong, anders Val (weet niet of die überhaupt genomineerd staat ...)
Ich bin sehr freundlich. Val sagt das immer.quote:
Ja, zeker. Deze Daily heeft ook wel potentie, morgen zeker weer kijken ...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Ransjih het volgende:
okee, dat was het voor nu zo te zien
straks de live proberen
Daß is um einundzwanzigfunfzehn, doch?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Ransjih het volgende:
straks de live proberen
Ciao BQ en de rest, forse a più tardiquote:Op maandag 23 mei 2011 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ik ga daar echt niet op wachten. Bankhangen en zappen. Ik hoop wel op een update hier.
Fijne avond allemaal.
Ja, je hebt gelijk, had het niet eerder in de gaten ..... denk eerder een minuut of 10,15.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
voor zover ik weet zit er zelfs een uur tussen
maar 4ya is wel een duidelijke stream
en nu vergeet ik zelf steeds te kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Ransjih het volgende:
straks de live proberen
deze http://stream4ya.in/quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volg nu de live stream via deze link: http://stream4ya.in/, tegelijk met Adamski,
en het lijkt wel of die een andere stream weergeeft dan die op Adamski ......
Adamski:
[ afbeelding ]
Stream4ya:
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn, kunnen we toch twee verschillende streams volgen ..... [ afbeelding ]
Of is die ene ernstig vertraagd ??? Edit: Ja, helaas, eentje is gewoon ernstig vertraagd, jammer.
Pffff... had ik niet op Play geklikt...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Ransjih het volgende:
boven stream staat täglich 1900 - 20 00
die klikken en dan play
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Pffff... had ik niet op Play geklikt...
ja ik ook, straks misschienquote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef akveor het volgende:
Dat was het....? Ik had Cosimo en David willen zien (miskleunen(...
Heeft ie dat gezegd? Dat is toch wat Valencia dacht?quote:
Run Kenian run....quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben er ook weer... Tijdens de Daily shows hapert deze stream bij mij best veel. Maar nu bij de Liveshow loopt die als een Keniaan...
Ja, dat zijn tenminste echte beloningen, ipv. 200 Euro of zo ......quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef akveor het volgende:
Match alarm... tussen de Superzicken... winnaar moet iemand im Strafbereich sturen..
Ik heb ze allemaal van usenet/irc... en op die van vanavond na ben ik helemaal bij...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
en erg leuk dat we de daily's ook kunnen kijken
Ja, was een goeie tip van je ......quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
Kunnen we eindelijk eens zien wat er in het Sprechzimmer besproken word... Ook de opdrachten van de mol zouden we zonder Daily's compleet missen...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Ransjih het volgende:
Nee niet waar... Snetje heeft deze stream gevonden!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef Ransjih het volgende:
tip van osvaldo, ere wie ere toekomt
geen idee tot hoe laat
23.00 http://www.rtl2.de/quote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was een goeie tip van je ......![]()
Weet iemand tot hoe laat de live show duurt, moet wel straks Dexter kijken ....
snetjequote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee niet waar... Snetje heeft deze stream gevonden!!!
Ja, en bedankt voor de link tip voor deze uitzendingenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk eens zien wat er in het Sprechzimmer besproken word... Ook de opdrachten van de mol zouden we zonder Daily's compleet missen...
Weer een nieuw Duits woord geleerd ......quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nee ze (das Lästerluder zoal ze haar in de Daily noemden) koos Barry...
maar ze zuipen gewoon door...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze moeten even stoppen met Champagne drinken .....
[ afbeelding ]
Die komt uit een miljonairs familie, die heeft dat vaker gedaan...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef akveor het volgende:
Die vent is gewoon te sterk.... die heeft die flessen steeds als eerste open...
Steve naar het Strafbereich, voor deze overwinning.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Valencia, die wint op d'r gemak, en maar doordrinken ....
Zelf die PC staat zit op te winden over arrogante Valencia...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef Ransjih het volgende:
heb ff geen stream meer , de pc op mn werk staat op ontploffen![]()
heb m maar gauw uitgezet
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zelf die PC staat zit op te winden over arrogante Valencia...
Jammer, probeer nog wel wat CAPs te plaatsen dan voor je .....quote:Op maandag 23 mei 2011 22:22 schreef Ransjih het volgende:
heb ff geen stream meer , de pc op mn werk staat op ontploffen![]()
heb m maar gauw uitgezet
wij wel, dit zijn toch 10x leukere zaken dan bij sstquote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Duidelijk niet blij .......
[ afbeelding ]
Hoop ik toch niet, ze is wel saai maar niet zo'n arrogant kudtwijf als Valencia .....quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Ransjih het volgende:
hoop dat jasmin eruit gaat, die is het saaist van de 3
Tja het is de man van Valencia. Ik wist dat daar wel iets vreemds aan moest zijn...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze ook nog, beetje enge man die vent van Valencia, ik weet niet ....
[ afbeelding ]
Het is echt een kwaliteits link! Anders hadden we veel gemist...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef snetje het volgende:
nu ja.. de dank gaat naar diegene die de moeite neemt om dit door te streamen![]()
lopen met eierhakken ..en weer Valencia
Barry, Steve en Tim in het strafkamp nu?
Ja, vrees dat dat echter niet gaat gebeuren als ik zo het applaus hoor iedere keer ....quote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Nou 3 keer gewonnen.... en dan nu maar naar huis....
En in een lekker tempo, actie na actie. Er is nu al meer gebeurd dan in 2 SST Liveshows bij elkaar...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Onvoorstelbaar, dat we dit in SST allemaal niet te zien kregen ........
Bij SST zijn waren ze gewoon knettergek... op zo'n manier een miljoenen project verknallen is gewoon ongeloofijk. Je merkt ook dat ze in BB DE helemaal niet zo krampachtig doen. Gewoon lekker losjes en go with the flow.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Onvoorstelbaar, dat we dit in SST allemaal niet te zien kregen ........
Volgens mij is er iemand thuis aangekomen..quote:
valquote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef akveor het volgende:
Vanavond ben ik voor de lekkerste van de 3....![]()
we hebben nu beeldquote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nutteloos, die wil toch niemand bekijken...
Tja, ik ga Aleks niet lopen verbeteren...quote:
Is ie weer... dit zal weer minuten lang gemelkt worden....quote:
wat is er zo boeiend aan jasmin dan? ik zie het nietquote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
Yeah geen vieze badjas meer!!! En er is een spreekwoord; "Pas als de olifant de tuin heeft verlaten kunnen er bloemen groeien"...
Jasmin is ook niet heel boeiend maar Hedia was echt vals en irritant. Vond het maar een naar mens, ik zou er ook niet mee in één huis willen wonen...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Ransjih het volgende:
[..]
wat is er zo boeiend aan jasmin dan? ik zie het niet
Ze was van deze 3 de lekkerste..quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Ransjih het volgende:
[..]
wat is er zo boeiend aan jasmin dan? ik zie het niet
bij mij valt ie stil en moet ik adblocker deaktivierenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gaan hier nu weer streams verder? Maar weet iemand of die actueel zijn of lopen ze een tijd achter???
Misschien krijgt ie ook nog Hedia haar badjas .....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het cadeau voor Rene was een paar badslippers??? Maar ook een verjaardagskaart en een brief van zijn moeder...
Misschien is dat die ene die hij nu al aan heeft...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie ook nog Hedia haar badjas .....
Ja, wat een gemiste kansquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:15 schreef snetje het volgende:
hadden ze Jordan niet ff kunnen verstoppen in een grote taart voor Rene?
We kunnen altijd blijven dromen .....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:15 schreef snetje het volgende:
hadden ze Jordan niet ff kunnen verstoppen in een grote taart voor Rene?
yep .. morgen weer een dagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
We kunnen altijd blijven dromen .....
COS gaat wel hard vandaag, eindelijk eentje vol binnen 24 uur ....![]()
Komt door die link van jou dat het opeens zo snel gaat. Nogmaals geweldige vondstquote:
Ja, zeker weten, WTF nieuw paar aan het ontstaan ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Komt door die link van jou dat het opeens zo snel gaat. Nogmaals geweldige vondst![]()
Ik blijf ook nog even kijken... Dat wijf is gek, als die doordraait dan is het ook compleet... 10% kans dat die vanavond nog door BB uit het huis wordt verwijderd...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Blijf in ieder geval nog even kijken, volgens mij gaat ze zo nog wel even los tegen iemand .....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, en weer een streamwissel, damn zo moeilijk te volgen met maar één stream ....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:01 schreef akveor het volgende:
Valencia: Ingrid, regelverstoß? Was heißt das? Wat heeft ze gedaan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zo, Valencia zegt net dat ze naar achter is geweest om te vragen, dat als ze naar het Strafbereich zou gaan om iemand iets in het gezicht te gooien... Of dat tegen de regels zou zijn... Barry???
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jasmin is ook lam, schenkt zichzelf nog eens de laatste bodempjes van de flessen in...
Toevallig gebruik jij gelijkertijd hetzelfde woord; lam. Ja, je kan op allerlei manieren dronken zijn. Maar het woord lam is nu het meest toepasselijk...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die is ook aardig lam, als de juiste mensen elkaar nu tegenkomen wordt het nog oorlog ....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar explosief...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er hangt een gespannen sfeertje, mooi ........![]()
[ afbeelding ]
Ja, goed punt, maar het publiek is duidelijk op haar hand, ik bedoel het applausquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:29 schreef akveor het volgende:
Valencia heeft vanavond weer vrienden gemaakt. Super fanatiek 3 rondes gewonnen. En als prijs mocht ze 3 vijanden maken. Hoezo slim? Als ze had nagedacht had ze beter kunnen verdelen en de andere ook een kans geven. Nu is ze zeker van 3 stemmen volgende week.
Ze zijn te dronken... Barry en Steve mogen er niet uit... dus of er nog veel gaat gebeuren denk het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er hangt een gespannen sfeertje, mooi ........![]()
[ afbeelding ]
Ja BB 5 Fight night nadat Emma en Michelle terug kwamen uit de bed-sit... die zg weggestemd waren ... Top BBquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zeg maar explosief...
Ik heb ooit bij BBUK gezien dat het zo uit de hand liep dat ze de beveiliging naar binnen moesten sturen... Dit komt daar aardig in de buurt...
Nee, zeker geen Gerard. Een soort van Kelly maar dan agressief en moeilijk door BB te controleren. Die mag nog even de show helpen en wordt dan "vriendelijk door BB bedankt"...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, goed punt. maar het publiek is duidelijk op haar hand, ik bedoel het applaus
vanavond tijdens de live show ..... ze is een soort van Gerard vrees ik
Nee daar geloof ik niks van. Het publliek lacht misschien om haar maar populariteit is iets anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, goed punt, maar het publiek is duidelijk op haar hand, ik bedoel het applaus
vanavond tijdens de live show ..... ze is een soort van Gerard geworden vrees ik
Jaren later kunnen zelfs wij mensen van de andere kant van de zee dat van BBUK nog herinneren...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja BB 5 Fight night nadat Emma en Michelle terug kwamen uit de bed-sit... die zg weggestemd waren ... Top BB![]()
![]()
Je hebt wel gelijk, laten we hopen dat ze snel wordt bedankt .....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, zeker geen Gerard. Een soort van Kelly maar dan agressief en moeilijk door BB te controleren. Die mag nog even de show helpen en wordt dan "vriendelijk door BB bedankt"...
Nee, niet meer denk ik, ze is compleet out ..... wel jammer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Barry is nerveus, verwacht een aanval van Valencia? Hij slaapt niet in zijn hangmat maar bij het wasbekken, met de douchekop in zijn hand. Mocht zij iets proberen dan krijgt zij de volle laag...Daar werd ook overdreven veel op ingezoomt... Scriptje???
Mooie samenvatting... Slaap zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, beste nieuws vanavond Hedia eruit, slechte nieuws Valencia
nog minimaal een week erin ......... maar Tim en Fabi zijn er ook nog gelukkig![]()
[ afbeelding ]
En de weekopdracht is eindelijk eens geslaagd .....
Ja, ik baalde ook. Kreeg een ouderwetse migraine-aanval.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:46 schreef Ransjih het volgende:
jammer dat je er niet was gisteravond, was ouwerwets streamen
naar wat ik weet zijn er nu 2 avonden geweest waarbij alcohol werd geschonken ...de eerste heb ik gezien dat Jasmin behoorlijk lam was en nu lees ik weer dat ze de fles goed geraakt heeft... ben benieuwd of ze ook alcohol mogen bestellen bij de boodschappen want dat worden nog leuke avonden zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:52 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik lees op de chat dat Jasmin aan Rene's oorlel wilde likken. Rene noemde haar toen een hoer.
Kom maar op met die alcohol.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:02 schreef snetje het volgende:
naar wat ik weet zijn er nu 2 avonden geweest waarbij alcohol werd geschonken ...de eerste heb ik gezien dat Jasmin behoorlijk lam was en nu lees ik weer dat ze de fles goed geraakt heeft... ben benieuwd of ze ook alcohol mogen bestellen bij de boodschappen want dat worden nog leuke avonden zo
Maar de Gummibärchen staan in ieder geval op de Liste....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:28 schreef beequeen het volgende:
Jasmin en Jordan maken ruzie om de boodschappen. Wat een onoverzichtelijk gedoe.
Volgens mij hebben ze nog maar 1 keer echt besteld... ze hebben 2 keer de weekopdracht niet gehaald... een week Nudeln en een week uit blik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:36 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven dat ze na 4 weken nog niet weten wat ze moeten bestellen.
Oh ja, dat is waar. Maar ik begrijp niet dat ze niet voor de hele groep bestellen i.p.v. in groepjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:39 schreef akveor het volgende:
Volgens mij hebben ze nog maar 1 keer echt besteld... ze hebben 2 keer de weekopdracht niet gehaald... een week Nudeln en een week uit blik.
Ja maar groepjes is voor ons veul leuker...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Maar ik begrijp niet dat ze niet voor de hele groep bestellen i.p.v. in groepjes.
Dat is waar, ze zijn gewoon uit op onderlinge strijd. Voor mij mag het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:45 schreef akveor het volgende:
Ja maar groepjes is voor ons veul leuker...![]()
Het is natuurlijk even wennen na die homogene kleffe zooi uit Secret Story.
geen idee... 2 groepjes lees ik hier nu en ik zag dat ze ook persoonlijk iets mochten aangeven? ... Daggy wou 2 cola?...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom maar op met die alcohol.![]()
![]()
Weet jij dat snetje: bestellen ze boodschappen per persoon? Zo te zien wel hè?
Het was heel rommelig in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:04 schreef snetje het volgende:
geen idee... 2 groepjes lees ik hier nu en ik zag dat ze ook persoonlijk iets mochten aangeven? ... Daggy wou 2 cola?...
Brooddeeg.quote:
Vorige week stonden er toch 6 genomineerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:56 schreef Ransjih het volgende:
of is dat nog niet bijgewerkt daar, kan ook
Timmy en Fabienne zijn genomineerd omdat Daggy hun geheim heeft geradenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:32 schreef beequeen het volgende:
Ik las op de chat dat Timmy, Fabienne en Val genomineerd zijn. Wanneer hebben ze dan genomineerd of is het bs?
Edit: ik heb even op de BB site gekeken. Ze zijn inderdaad genomineerd.
Ok, duidelijk. Maar dan heb je dus een dubbele nominatie aan je broek hangen. Dat is ook oneerlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:10 schreef akveor het volgende:
Timmy en Fabienne zijn genomineerd omdat Daggy hun geheim heeft geraden
En Ingrid heeft het geheim van Valencia geraden. Er is nog niet genomineerd.
Die geheimen zijn geraden na de nominaties van vorige week dus die tellen mee voor de volgende keer.
Hoezo oneerlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Maar dan heb je dus een dubbele nominatie aan je broek hangen. Dat is ook oneerlijk.
Ik bedoel dat, ná het bekendmaken van de nominaties, Timmy, Fab en Val erbij kwamen. Maar dat zijn de regels blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef akveor het volgende:
Hoezo oneerlijk?
Hedia speelde het slim.. die raadde een geheim mis. Waardoor ze zelf genomineerd was. De anderen konden niet meer op haar stemmen en moesten iemand anders kiezen. Dus niks geen dubbel. Je kan niet genomineerd worden en dat ook je geheim geraden is. Immers ze nomineren live en de stand van zaken is bekend.
Nee, volgens mij niet .... als je het geheim niet raadt, sta je automatisch genomineerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een vraagje: kost drukken op een geheim geld en hebben ze een persoonlijke kluis?
Nee, die zijn er niet bijgekomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat, ná het bekendmaken van de nominaties, Timmy, Fab en Val erbij kwamen. Maar dat zijn de regels blijkbaar.
Nog een vraagje: kost drukken op een geheim geld en hebben ze een persoonlijke kluis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |