So soll es ach sein, schnell weiterquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, snelle opening, lijkt SST wel ...... [ afbeelding ]
Ik zit niet op te letten. Val?quote:
kreeg melding dak niet 2 keer achter elkaar kon reagerenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, snelle opening, lijkt SST wel ...... [ afbeelding ]
Nee, die Sau mit de badjas, (Wie heißt das eigentlich auf deutsch?)quote:
Yep, allebei.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hedia met voorsprong, anders Val (weet niet of die überhaupt genomineerd staat ...)
Bademantel.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee, die Sau mit de badjas, (Wie heißt das eigentlich auf deutsch?)
Ja und der Florian/Val als nächstequote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hedia met voorsprong, anders Val (weet niet of die überhaupt genomineerd staat ...)
Ich bin sehr freundlich. Val sagt das immer.quote:
Ja, zeker. Deze Daily heeft ook wel potentie, morgen zeker weer kijken ...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Ransjih het volgende:
okee, dat was het voor nu zo te zien
straks de live proberen
Daß is um einundzwanzigfunfzehn, doch?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Ransjih het volgende:
straks de live proberen
Ciao BQ en de rest, forse a più tardiquote:Op maandag 23 mei 2011 20:01 schreef beequeen het volgende:
Ik ga daar echt niet op wachten. Bankhangen en zappen. Ik hoop wel op een update hier.
Fijne avond allemaal.
Ja, je hebt gelijk, had het niet eerder in de gaten ..... denk eerder een minuut of 10,15.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
voor zover ik weet zit er zelfs een uur tussen
maar 4ya is wel een duidelijke stream
en nu vergeet ik zelf steeds te kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Ransjih het volgende:
straks de live proberen
deze http://stream4ya.in/quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volg nu de live stream via deze link: http://stream4ya.in/, tegelijk met Adamski,
en het lijkt wel of die een andere stream weergeeft dan die op Adamski ......
Adamski:
[ afbeelding ]
Stream4ya:
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn, kunnen we toch twee verschillende streams volgen ..... [ afbeelding ]
Of is die ene ernstig vertraagd ??? Edit: Ja, helaas, eentje is gewoon ernstig vertraagd, jammer.
Pffff... had ik niet op Play geklikt...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Ransjih het volgende:
boven stream staat täglich 1900 - 20 00
die klikken en dan play
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Pffff... had ik niet op Play geklikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |