Ik begin altijd met koken en gooi maar wat in de pan. Meestal wordt dat dan veel meer dan de bedoeling.quote:
Als je m straks hoort denk je. Oh die.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Maar heb je even een plezier gedaan.
Niet doen...... ONZ Radio moet blijven!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:41 schreef ToT het volgende:
* ToT pakt vast een schep om ONZ radio te begraven.
Het topic = dood dan, sryquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet doen...... ONZ Radio moet blijven!
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben me al mentaal aan het voor bereiden om afscheid te nemen
![]()
Ik zeg... we blijven vechten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zullen er toch meer dj's moeten komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Zullen er toch meer dj's moeten komen.
Misschien moeten we er in onze sociale kringen (voor zover we die nog hebben) reclame voor maken, zodat meer mensen gaan luisteren. Dan wordt het wellicht vanzelf drukker.
dat wist ik welquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wist ik weldat je mij nooit zou opgeven.
maar het gaat om den radio schat... daar moeten we voor vechten![]()
[ afbeelding ]
Ze zullen wel een zesde zintuig voor dat nummer hebben, dat ze dat niet wilden missen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
Nou is t dames lok nummer nog niet geweest en ineens zijn er al 2.
idd, het is weer een echt loos avondje op tv!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Allemaal klaar met eten en zien in de tv gids dat er weer geen ruk op tv komt.
Denk t ook ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zullen wel een zesde zintuig voor dat nummer hebben, dat ze dat niet wilden missen.
Sinds ik hier zit te spammen kijk ik bijna geen tv meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, het is weer een echt loos avondje op tv!
Ik kjik sowieso weinig tv!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds ik hier zit te spammen kijk ik bijna geen tv meer.![]()
quote:
Ik ben nog niet aan het eten. Duurt nog een 10 minuutjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Allemaal klaar met eten en zien in de tv gids dat er weer geen ruk op tv komt.
Ik keek sowieso bijna geen tv. Maar sinds ik hier zit, is het zeker niet meer geworden.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds ik hier zit te spammen kijk ik bijna geen tv meer.![]()
Ik voor ik hier kwam nog wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kjik sowieso weinig tv!
[..]Goeien aanvraag!
Begin dan ook eerder met koken.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het eten. Duurt nog een 10 minuutjes.
[..]
Ik keek sowieso bijna geen tv. Maar sinds ik hier zit, is het zeker niet meer geworden.
Mja we moesten even wat vrouwen lokken naar t topic.quote:
Was nog niet zo lang thuis....quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin dan ook eerder met koken.
Ken je deze nou?
doe niet voor mij praten jaquote:
Top! Wat heb je er voor 1? Oh en dan een plaatje graag want ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
Mijn motor doet het trouwens weer!
Ik kan weer lekker toeren!
en ik ga straks ook alweerquote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja we moesten even wat vrouwen lokken naar t topic.
Het loopt op jou en popje net na niet echt storm qua vrouwenvlees hier...
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja we moesten even wat vrouwen lokken naar t topic.
Het loopt op jou en popje net na niet echt storm qua vrouwenvlees hier...
Ah vandaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Was nog niet zo lang thuis....
En ja.... deze ken ik.
Het is een compleet verbouwde oldtimer. Suzuki GS750, omgebouwd tot een caféracer!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Wat heb je er voor 1? Oh en dan een plaatje graag want ik heb er geen verstand van.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrouwenvlees!
Met een beetje peper en een snufje zout...
Ik houd niet van knoflook.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Een beetje knoflook en zout doet t ook goed.![]()
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1152&bih=777quote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een compleet verbouwde oldtimer. Suzuki GS750, omgebouwd tot een caféracer!
Plaatje posten gaat alleen beetje lastig, geen idee waar ik een foto heb staan.Ik kijk wel ff of het zo gaat lukken.
Nu al weg? Dat zijn we niet van je gewend.quote:
100% legitime reden.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
Reden van afwezigheid: School, latijn, school, engels, school, godsdienst, school, geschiedenis, school, maatschappelijke stage, school, wiskunde, school, kortom: school. Oh, dan natuurlijk ook nog sport en muzikaal huiswerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
100% legitime reden.School is veul belangrijker dan hier een beetje reageren op onze maffe en onzinnige posts.
Exactquote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
School is helemaal niet belangrijk! Genieten van het leven is belangrijk.
Je kan pas genieten van het leven als de nood van het geld weggenomen is. In mijn geval dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
School is helemaal niet belangrijk! Genieten van het leven is belangrijk.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef ToT het volgende:
Ziet er goed uit man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ehm hoe starte je m dan eerst?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Er zat trouwens geeneens een contactslot op!Toch maar even aan gemaakt!
Er zat gewoon een schakelaartje op om er stroom op te zetten, en met de startknop start je 'm (net als alle motoren) gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm hoe starte je m dan eerst?Ja ik heb er echt 0,0% verstand van.
![]()
Oh.... verstandig dat je er dan toch maar een contactslot op hebt gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zat gewoon een schakelaartje op om er stroom op te zetten, en met de startknop start je 'm (net als alle motoren) gewoon.
Omdat er zoveel lieve mensen rondlopen mijn zoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
PAPA!!!
Waarom heb je de aarde eergisteren gespaard, paps?
Good point!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat er zoveel lieve mensen rondlopen mijn zoon.Oh en ik loop er zelf ook rond atm dus zou niet slim zijn als ik dan de aarde vernietig.
Die had ik gebruikt tijdens robdriessen zn show vrijdag. Moesten plaatjes posten met celebs die van jou geen comeback hoefde te maken. Die vond ik wel toepasselijk op de laatste dag. Gelukkig heeft ie geluisterd.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die had ik gebruikt tijdens robdriessen zn show vrijdag. Moesten plaatjes posten met celebs die van jou geen comeback hoefde te maken. Die vond ik wel toepasselijk op de laatste dag. Gelukkig heeft ie geluisterd.
Fijne vader ben je...... dat je je zoon geen terugkeer wenst.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die had ik gebruikt tijdens robdriessen zn show vrijdag. Moesten plaatjes posten met celebs die van jou geen comeback hoefde te maken. Die vond ik wel toepasselijk op de laatste dag. Gelukkig heeft ie geluisterd.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Amsterdam
Tour door Amsterdam doen als Rotterdammer met Amsterdamse gids
2 keer op en neer rijden om ze weer weg te brengen
Kortom, ik heb een knuffel nodig
Ja hallo ik loop ook op de aarde rond nu. Straks breekt de hell hier uit. Daar heb ik heul geen zin in hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijne vader ben je...... dat je je zoon geen terugkeer wenst.
Dan kun je beter met z'n tweeën zijn, toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hallo ik loop ook op de aarde rond nu. Straks breekt de hell hier uit. Daar heb ik heul geen zin in hoor.
*Manly hug*quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen bedoelde ik niet zo eentje..
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen bedoelde ik niet zo eentje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo 1 dan?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]En wij maar denken dat je weg was...... stiekemerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo 1 dan?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Awkward..quote:
Mja als jezus nog niet terug komt breekt de hell ook niet los dus kan ik mn leven hier rustig vol maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je beter met z'n tweeën zijn, toch?Maak je wat meer kans!
Idd..... was trouwens veel beter!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef ToT het volgende:
Pfff ik moet steeds aan die parodie denken van die vakkenvuller: "Vak voor de melk" enzo!
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Awkward..
Maar goed, bij gebrek aan Samzz, Knetter, Faye en Myra moet t maar I guess..
was weg, heb afgewassen, zo weer weg, naar de winkel toequote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je weg was...... stiekemerd!
Boerenbestaan gaat niet over rozenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was weg, heb afgewassen, zo weer weg, naar de winkel toe
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Neuh.. zo eentje als woensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo 1 dan?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
wtf.. geen carooltje.. ben je niet wijs ofzowquote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Awkward..
janken tijdens anale seksquote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef ToT het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Supertwijven janken niet (ook niet
tijdens anale seks)
Hum.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Awkward..
Isse goed tochquote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef ToT het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Supertwijven janken niet (ook niet
tijdens anale seks)
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. geen carooltje.. ben je niet wijs ofzow
natuurlijk, zonder voorbereiding erin rammen.. ja dat is jankenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook tijdens gewone seks.
Zeikwijf, mijn laatste vriendin!
Ervaring mee?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk, zonder voorbereiding erin rammen.. ja dat is janken
Mensen die je verkracht je vriendin noemenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook tijdens gewone seks.
Zeikwijf, mijn laatste vriendin!
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die je verkracht je vriendin noemen
ja jij was ja zo onbeholpen onbeleefdquote:
Tja was je nou maar wat assertiever.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja jij was ja zo onbeholpen onbeleefd![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja jij was ja zo onbeholpen onbeleefd![]()
![]()
working on that onequote:Op maandag 23 mei 2011 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja was je nou maar wat assertiever.
Dat heb je of niet. Aangeleerd assertief is treurnis!quote:
dan heb ik t nietquote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat heb je of niet. Aangeleerd assertief is treurnis!
Of wel. Maar dat je er nu pas achter komtquote:
wie zegt dat hij daar geen ervaring mee heeftquote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht maar tot een flinke vent m er bij jou in propt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie zegt dat hij daar geen ervaring mee heeft
[..]
Ervaring mee?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wacht maar tot een flinke vent m er bij jou in propt.
Hij is aangerand in amsterdamquote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik niet maar jij noemt t zwak als men jankt door anale sex. Ik denk dat ik tranen met tuiten huil als t me overkomt.quote:
Effe dönertje scoren?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oww, bah, we moeten zo alweer.. dwars door Amsterdam.. en ik heb honger..
wat lul jij nou weerquote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Rensjebree het volgende:
Geef internet een setje! Schiet op! snel snel snel!
wil wel een keer langskomen met mijn dikke neger voorbind dildo met strass steentjesquote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet maar jij noemt t zwak als men jankt door anale sex. Ik denk dat ik tranen met tuiten huil als t me overkomt.
Maar als een vrouw je anale seks aanbied zeg je geen nee..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet maar jij noemt t zwak als men jankt door anale sex. Ik denk dat ik tranen met tuiten huil als t me overkomt.
Ehm daar mag je mee langskomen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil wel een keer langskomen met mijn dikke neger voorbind dildo met strass steentjes
2 gb? Hoe groot is dat nummer?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het binnen halen voor straks! alleen moet ik nog 2 gb!
Of jij bindt 'm voor voor een DP!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm daar mag je mee langskomen hoor.Hij blijft all1 wel in je tas zitten.
Ligt er aan. Een voorbind dildo komt er niet in hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar als een vrouw je anale seks aanbied zeg je geen nee..
Dus jij wil niet voelen hoe zij dat ervaart? Das best aso van je..quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Een voorbind dildo komt er niet in hoor.Ik bij haar is wat anders.
Alleen met die 3 kilo plamuur er op!quote:
Machtig hè, wat make-up doet!quote:
Ja ik wil een PS/2 muis hebben omdat mijn USB-muis om de paar seconden hangt. Ff op een site gekeken en nu krijg ik daar ook continu banners van.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
donders, even gekeken naar machine's enzo en nu gaan alle banners over gereedschap en machines
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij wil niet voelen hoe zij dat ervaart? Das best aso van je..
damn die make-up moet ik ookquote:
Dat is helemaal niet aso. Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal verschillend.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij wil niet voelen hoe zij dat ervaart? Das best aso van je..
Echt?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan maar aso!1000x liever een tokkie dan een lul oid in mn hol!
Bij mij gaat er nog geen thermometer of zetpil in!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan maar aso!1000x liever een tokkie dan een lul oid in mn hol!
Domme muts!quote:
Zat ik idd ook aan te denken!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Domme muts!Smeer je gezicht helemaal vol met troep daar worden die puistjes ook echt minder van....
Precies. Daar kan je huid lekker door ademen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken!Je smeert alle poriën dicht!
fijn is dat ofnietquote:Op maandag 23 mei 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil een PS/2 muis hebben omdat mijn USB-muis om de paar seconden hangt. Ff op een site gekeken en nu krijg ik daar ook continu banners van.
Ach boeit me eigenlijk niet omdat er anders toch maar crap in die banners staat, maar het maakt toch wel weer duidelijk dat je 0,0 privacy op het Internet hebt.quote:
Ja, dat zie je toch!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Domme muts!Smeer je gezicht helemaal vol met troep daar worden die puistjes ook echt minder van....
ja, dat blijkt zo wel heel snelquote:Op maandag 23 mei 2011 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach boeit me eigenlijk niet omdat er anders toch maar crap in die banners staat, maar het maakt toch wel weer duidelijk dat je 0,0 privacy op het Internet hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel geen een gezicht gezien?
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef Rensjebree het volgende:
BAM! ik heb genoeg hits binnen dus! geheel 90's!
Hardcore feelings van Charly & Theo.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:13 schreef Rensjebree het volgende:
verzoekplaatjes zijn natuurlijk welkom!
goed nummer inderdaadquote:
Lol, heb je gezien hoe hij zijn koterts heeft genoemd die Jordan heeft geworpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lol, heb je gezien hoe hij zijn koterts heeft genoemd die Jordan heeft geworpen?joaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Je moet die alleen eten in de Ferdinand Bolstraat. Daar zijn ze perfect!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
luikjes met half-koude kroketten er achter![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lol, heb je gezien hoe hij zijn koterts heeft genoemd die Jordan heeft geworpen?en zo verdiend de regering geld met mensen die hun naam willen veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik woon in frieslandquote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet die alleen eten in de Ferdinand Bolstraat. Daar zijn ze perfect!
Draai nu van laptop!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef 129383 het volgende:
wie verkracht die muziek zo
heeft kaklaars al die kabouters uit z'n computer gevist ?![]()
Ja, ik heb het zelf! geen moeder nodig!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb een asus i7 .. nouja .. m'n moeder dan
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf! geen moeder nodig!
Ik steel van die rijke nikkers
maar jij hebt geeen i7 @ 3.33 ghz x treme editionquote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf! geen moeder nodig!
Ik steel van die rijke nikkers
Nee dat heb ik niet!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef 129383 het volgende:
[..]
maar jij hebt geeen i7 @ 3.33 ghz x treme edition
in je desktop
als ik zoiets zou kopen, zou mijn piemel dan groter worden?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef 129383 het volgende:
[..]
maar jij hebt geeen i7 @ 3.33 ghz x treme edition
in je desktop
neeuj je performance welquote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik zoiets zou kopen, zou mijn piemel dan groter worden?
WOW JIJ BENT ZOOOOO STOER MANquote:
Jij zou toch draaienquote:
Rooster is leeg tot middernachtquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef Rensjebree het volgende:
ik kan er ook wel weer een plaatje inzetten hoor
Gaarnequote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef Rensjebree het volgende:
ik kan er ook wel weer een plaatje inzetten hoor
Die is afgesloten, sta met bus en al op stadionplein tot 22:45quote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet die alleen eten in de Ferdinand Bolstraat. Daar zijn ze perfect!
ik val wel es in herhalingquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar je post wel bijna iedere keer als je hier bent het zelfde.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat je er trots op bent hoor maar inm weten we t wel.
Wat weten we wel?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tot 00:00 dusquote:
Heeft hij een mega lauwe compu met 3 schermen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG
Dat hij zo een mega lauwe compu heeft met 3 schermen.
ja hij is dik baas jonguh maar zijn laptop is stukquote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft hij een mega lauwe compu met 3 schermen?
rot dingquote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft hij een mega lauwe compu met 3 schermen?
denk ut niet, die laat al een poosje niks van zich horenquote:
O lekker dan.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk ut niet, die laat al een poosje niks van zich horen
Weet ik toch.... maar het nog even extra benadrukken is altijd leuk.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hij is dik baas jonguh maar zijn laptop is stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |