Never spoil a good story by checking the facts!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:56 schreef Lienekien het volgende:
En in je OP zei je nog dat je de bank had gebeld en dat die je het geld wel wilden lenen?
Zo, da's geen duur huis dan voor dat formaat. Welke regio staat het?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet dat hij 33% goedkoper had kunnen onderhandelen
Noord Nederlandquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zo, da's geen duur huis dan voor dat formaat. Welke regio staat het?
Misschien een goed idee voor een nieuwe topicreeks. "De Funda-quiz" of "Raad Het Huis".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef designed... het volgende:
ben benieuwd naar het huis... heb al even gefunda'd nav de hints (165000, noord nederland, ongeveer 100m2, openslaande deuren, houten vloer, 5 kamers) maar helaas pindakaas...
haha, count me in! leuk tijdverdrijf als ik uurtjes te doden heb (of gewoon nergen zin in heb, zoals nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien een goed idee voor een nieuwe topicreeks. "De Funda-quiz" of "Raad Het Huis".
Iemand geeft een beschrijving van een huis en degene die het snelst op Funda het betreffende huis vindt mag de volgende opgave verzinnen.![]()
En de makelaars maar denken: zie je wel, de markt trekt aan, er zijn steeds meer bezoekers op Funda!
haha, noord-holland, friesland, what's in a namequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:11 schreef detulp050 het volgende:
Het huis staat in FrieslandRedelijk in de buurt van de afsluitdijk...
Ik kan m niet vindenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:25 schreef designed... het volgende:
[..]
haha, noord-holland, friesland, what's in a name![]()
okeej, de zoektocht is herstart... begint de plaats met de M van Mora?
Hehe, kloptquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vast niet het hele topic doorgekeken.
PM?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Noord Nederland
Ik heb hem wel gevonden, maar zal de link niet posten, dat laat ikaan TS over.
Overigens is oppervlakte rond de 100m2, dus niet supergroot, maar ook niet klein..
Noord Nederland zei hij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:25 schreef designed... het volgende:
[..]
haha, noord-holland, friesland, what's in a name![]()
okeej, de zoektocht is herstart... begint de plaats met de M van Mora?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |